/spanien/barcelona/forum/21231.aspx/spanien/barcelona/forum/21231.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid MADRID 1902
2008-04-11 14:26
Jay
Lätt i efterhand och lova saker!
När ni möter Getafe hemma så kunde han inte göra mål men du kan lova att ni skulle ta guldet om Eto spelade skumt.

Legenden
Raul gör mål nu i 2 år när spelet funkar han har mest rutin i Landslaget och i klubblag han är en stor förebild för sitt spel på plan och utanför plan han är unik Bojan hade fått många bra tips av han räcker det?
Föresten du är bäst och vet bäst varför sa du inte det från början då hade jag inte sagt emot dig.

Barcelona Barcelona #7
2008-04-11 14:25
Legenden11 //

Sluta göra mellanrum mellan varje mening :@

hur gammal är du igentligen?
Barcelona Legenden11
2008-04-11 14:23
MADRID 1902

två säsonger irad var han skadad 5mån, du vet det.

du vet det eller förnekar du det?

plus etoo har gjort 13 mål och ALLA ser hur han kämpar

ska du snacka mer om etoo?

eller räcker det här för din tröga mentalitet?

var inte feg o bara snackar om etoo

bevisa mig att jag hade fel om raul

övertyga mig på nåt sätt

lyssna MADRID 1902 du har INGET INGET att säga

jag fixade bästa exempel för dig

LYSSNA jag e bäst, jag vet vad jag säger

jag vet att raul platsar inte i EM

jag vet han kommer inte göra ett enda mål där

jag vet raul e KNAS
Barcelona Jay-z
2008-04-11 14:21
Barcelona Jay-z
2008-04-11 14:21
MADRID 1902 //

Jag kan lova dig att vi hade tagit titeln förra säsongen om Eto'o inte va skadad. Det borde väl du veta han hann alldrig komma i form. Snälla nån Eto'o hade lätt fixat minst 3 poäng till, om han inte va borta.

"Puff daddy eller Jay"

Har hört många personer med torr hurmor men du tar priset.
Barcelona Barcelona #7
2008-04-11 14:18
Ämne:
Marquez och MESSI ....
Är bojan skadad? eller har han känningar?

Vi kommer ställa upp så här:

-------------Valdes------------
Zambrotta-Puyol-Milito-Abidal/Sylvinho
---------Toure---Marques-------
-------------Xavi--------------
Messi---Eto'o---Gudjohnsen-----

eller Gudjohnsen som mittfältare och marques går bort. Och då får Dos Santos eller Vasques spela
Barcelona Jay-z
2008-04-11 14:16
OkkaPokka1 //

Jaa han är grym bara det att han inte har kommit till sitt rätta i anfallet än. Rejkard måste börja spela han på mitten i en fri roll.

Fan räknar man med ACN så har han vart borta 4 månader från klubben.
Real Madrid MADRID 1902
2008-04-11 14:16
Ämne: Legenden
Ni har ju ....
LennyRomario
Att dom inte lyckades ett skit med Raul som kapten och topp har det väl inget med Raul och göra.
Vadå när vi hade problem i laget skulle vi skylla allt på Raul och petat han är ju bara fjantigt ens tänka så.
När vårt lag började funka föra säsongen då funkade Raul också så vad hade vi tjänat på peta Raul inget bara förlorat en av världens smartaste annfallare och mycke mer som ni själva vet.
Du skyller säkert på Englands flopp på Beckham ja visst dom kickade han inget hände dom kom inte ens med i EM.

Puff daddy eller Jay
Så om Eto hade varit skadde fri ni hade vunnit guld föra säsongen och i år?

Barcelona OkkaPokka1
2008-04-11 14:12
Jay-z

Håller mer dig 100% Tycker Eto'o leverar fullt ut. Ja mena vad är han uppe i 13 mål på lika många ligamatcher? Slår klart eran Van Nistelrooy (Som också vart skadad men aldrig nånsin lika länge som Eto'o) Och hade Eto'o vart med från början kan jag lova att han minst hade vart på lika m¨nga mål som Fabiano. Minst

Btw: Härligt att Messi är tillbaka i truppen. Han har saknats rejält. Angående Bojan. Vilas han eller?
Barcelona Jay-z
2008-04-11 14:10
Legenden11 //

Håller med dig Raul har alldrig vart den dära topp anfallaren som öser in mål.

Tycker det rätt att Raul inte kom med i spanska truppen. Snubben har vart borta länge ifrån landslags fotboll va kan han tillföra laget?? Inget just nu.
Barcelona Barcelona #7
2008-04-11 14:09
Barcelona Jay-z
2008-04-11 14:08
MADRID 1902 //

Du vet själv att Eto'o har vart skadad och borta under AFC. Och förra säsongen va han borta 5 månader va hade du förvänta dig utav en spelare som är borta från klubb fotbollen så länge.

Han är endå eropas vassaste anffalare det är mäktigt.

Sen än annan faktor är att han fortfarande är halv skadad.
Real Madrid MADRID 1902
2008-04-11 13:59
Legenden
Ni har ju inte sålt Eto varför vann ni inte ligan föra säsongen eller varken den här säsongen?

Barcelona LennyRomario
2008-04-11 13:58
Raul har varit kapten i landslaget sedan Hierro la ned verksamheten. Skulle tro att han inte är optimal att ha som bänkspelare med den bakgrunden. Att det dessutom är en gammal konflikt mellan Aragones och Raul gör ju att det inte finns någon ide att ta med honom. Han kommer aldrig att få spela ifrån start. Så det enda man kan få ut av det hela är en hyfsad avbytare till priset av rutten stämmning och ständiga skriverier om deras relation fram till EM och under EM. På sitt fotbollskunnande ska han ha en plats på bänken, övriga faktorer gör dock att han inte ska vara med i truppen.
Att de dessutom inte lyckats med ett skit med Raul som kapten och given på topp gör ju inte hans case starkare.
Barcelona V ValdeS
2008-04-11 13:58

Marquez och MESSI är med mot Huelva !!!

truppen till matchen !!!
Valdés, Pinto, Abidal, Thuram, Sylvinho, Zambrotta, Puyol, Milito, Edmílson, Márquez, Touré Yaya, Xavi, Gudjohnsen, Messi, Eto’o, Giovani, Víctor Vázquez i Ezquerro.

ingen Henry eller Bojan.

fan vad glad man blir och ser Messis namn att han är med imorrn :)
Barcelona Dizzy
2008-04-11 13:57
Jag tror inte på dom här falska rykten om Ronaldinho. Det kan inte bara vara sant:( Kommer sakna Dinho hur mycket som helst. Vilken fotbolls spelare han är. Men han är inte iform vad kan vi göra? Ge grabben en till chans.

Jag vill att Ronaldinho ska gå ut i media och säga om han stannar eller lämnar. Tål inte se Dinho i Milans tröja.

Visca Ronaldinho!
Barcelona El cule -19
2008-04-11 13:44
Yeeeeeeeha :)

Åker till Barca för att skåda matchen mot United.
Åker även till Old trafford några dagar senare, Någon som vet hur travel with barca funkar ? tänkte ringa nu, annars blire att boka nån annan plats.

Mvh
Real Madrid MADRID 1902
2008-04-11 13:41
Legenden
Det hade räckt med att du skickar den en gång.
Du driver med mig eller så vet inte du vad du pratar om.
Du skyller fortfarande på Raul fast du säger allt är inte hans fel så jag blir förvirad.
Spaniens landslag inte funkat och det har inget med Raul och göra.
Sen dina exempel är för roliga du vill inte alls tänka att lagen funkat bra därför alla dessa lag kunde vinna?

Barcelona Legenden11
2008-04-11 13:22
MADRID 1902

driver du med mig?

jag säger inte allt e hans fel

jag kan ge dig grov exempel

raul hade chansen att lyfta upp spanien mot en titel

han sumpade straff mot frankrike

inte i en sån match i alla fall

han har spelat länge för landslaget utan titel, han hade chansen flera gånger

EM 1996
VM 1998
EM 2000
VM 2002
EM 2004
VM 2006

ingen jävla titel????????????????????????

du ska få exempel

det e superviktigt att en anfallare göra så många mål som möjligt för vinna titel

eller ljuger jag?

romario VM 1994

klinsmann EM 1996

henry + trezeguez VM 1998 + EM 2000 osv

van nistelrooy la liga 2006

etoo la liga två gånger + cl

drogba 2 liga titlar

bevisa eller ta fram fakta att jag har fel

faxa eller skicka sms om du vill

övertyga mig på nåt sätt

MADRID 1902 ????????
Barcelona OkkaPokka1
2008-04-11 13:15
Gaucho_10

Fast allra helst så behåller jag Ronaldinho. Framför allt.
Barcelona Gaucho_10
2008-04-11 13:13
OkkaPokka

För mig så är mutu ett mycket bra köp, killen är bra på allt, och han är fortfarande hungrig, han har inte vunnit de stora titlarna (EM,VM, CL, Ligan), så han kommer att ge 100%, och han borde vara rätt så billig, så varför inte?

Tycker att det är bra att man säljer ronaldinho, då kan spelare som Henry, 2 santos, och bojan komma ut ur deras skal och blomma ut i Barca tröjan, vi behöver ingen pengakåt, latmask i laget, jag älskar den gamla ronnie, men den nya "nike" ronnie, kan dra

Vi har många bra spelare som kan axla ansvaret
Barcelona Killuminati
2008-04-11 13:05
FCB10

Du menar vaccinera?
Barcelona OkkaPokka1
2008-04-11 13:05
Gaucho_10

Tycker inte att Barca ska köpa in någon större stjärna. Vi har Henry, Och vi har en Bojan som kommer bli ännu bättre tills nästa år. Sen har vi G2S också. Om vi nu säljer Ronaldinho (Vilket jag är helt klart emot) så tycker jag att vi sparar dom pengarna och lägger dom på en högerback och en Skicklig mittfältare

Fast Mutu är ganska billig, så ett tvåårskontrakt? :)
Real Madrid MADRID 1902
2008-04-11 13:00
Gaucho_10
Dom som ska vara självklara för landslaget är Raul,Villa,Torres och Bojan.

Barcelona FCB10
2008-04-11 12:58
EY! Jag tror Bojan går till EM och Raúl stannar hemma i Spanien!! HAHA! Lite kort om länken. Det är så att man ska vacunera (heter det så?) sig innan man går till EM och Luis Aragones har redan sagt till 31 spelare att dem ska vacunera sig. Bojan är med dem men inte Raúl
Barcelona Gaucho_10
2008-04-11 12:50
MADRID 1902

Ok kompis,vem tycker du att aragones ska peta föratt raul ska kunna vara med?
Real Madrid MADRID 1902
2008-04-11 12:46
Mannen vill du ge skulden till Raul för att Spanien inte har lyckats tidigare?!
Värsta jag har hört!
Tycker du Aragones ska ha bragd medalj för att han tog Spanien till EM med lag som Nordirland som Spanien torskade mot?
Har inte sagt att han ska peta Villa eller Torres varje macth men att han inte ens får vara med i landslaget är inte bara en skam, tränaren är en landsförädare.

Barcelona Legenden11
2008-04-11 12:37
MADRID 1902

aragones idiot tränare?

så han hade tur hela vägen i kvalet?

eller förbundet idioter och anställde honom?

raul ska vara petad, för han e varken snabbare eller skickligare än david villa + torres på göra mål.

david villa kan göra mål med båda fötter utan problem

torres har gjort massa mål i liverpool o har grym form

raul har varit länge i landslaget o vunnit inget med landslaget

har jag rätt eller fel?

i vissa matcher raul sover gott, jag såg i mina ögon mot deportivo

det såg ut som om han hade tagit sömntabletter

tror du raul vinner EM med spanien?

var ärlig om du e man?

MADRID 1902???
Barcelona Messi(as)
2008-04-11 12:32
Mitt hjärta kommer inte klara av om ronaldinho lämnar oss jag tror fortfarande på honom. Allt han har lovat om att komma tillbaka och vill stanna osv skulle bara göra det mycket värre. Kommer nog inte kunna se honom spela för ett annat lag, speciellt när hans tröja hänger upp på väggen..

Det enda som möjligen kan få mig att bli glad är att messi får vara skadefri ett helt år och daniel alves :) 15 miljoner är inte mycket, men hans skor kan vi låta bli ;)
Barcelona Gaucho_10
2008-04-11 12:32
Jag har ingenting mot att man säljer ronaldinho, MEN för 30 m, skojar de, ronaldinhos tånaglar är dyrare än 30 m att köpa

Herregud, killen är värd MINST 40 mil, jag tycker att man ska ge honom 1 säsong till, vi vet vad killen kan göra, ge honom en chans, om man han inte tar den så får han sticka illa kvickt

Sen kommer ju frågan om vem det är som ska ta över ronaldinhos plats, personligen så tycker jag att Mutu vore ett mycket bra köp

Mina drömköp är nog : Mutu, Lampard (herregud JA!), Alves
Annons: