/spanien/barcelona/forum/21218.aspx/spanien/barcelona/forum/21218.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Criff
2008-04-13 00:38
Legenden11, jag skriver så som jag uppfattar dina inlägg, när hela forumet snackar om en förlust som svider börjar du fråga en massa skit om Ronaldinho som ingen vet något om.
Vad tror du att du ska få höra då?
Barcelona El Culé
Hela jävla backlinjen får underkänt, inte en enda som kan hantera sin uppgift, framförallt inte våra ytterbackar...
Barcelona Jay-z
r.Hyder //

Visst där har du en punkt men man blir less på folk här inne som tycker att han är bra. När han i själva verket är dålig. Och i dag va han en utav dom sämmre självklart förtjänar han kritik.

Man hade förvänta sig att han skulle bli bättre i Barca inte mycke sämmre.
Barcelona petersays
Alla utom Oleguer verkar ha någon här inne som försvarar dem oavsett prestation så jag räknar mig inte medhåll av alla. Men Puyol, och hela backlinjen, får helt klart underkänt.
Barcelona Evička
2008-04-13 00:37
Ämne: Kimmpa_fcb//

Han ....
Precis! VV borde stämma sin dobb-leverantör. Målvakter får bara inte halka.
Barcelona Suñol
2008-04-13 00:37
petersays: Puyol underkänt? Bah!
Barcelona Dizzy
2008-04-13 00:36
Dags att dra mig. Väldigt mycket skrivande nu här. Blir riktig yr:D

Peace! Barca mot Champions Legue!
Barcelona Rambla
2008-04-13 00:36
Looae:

Det är verkligen synd om dig alltså. Barças redaktion skriver inte om att Ronaldinho antagligen går till Milan nästa säsong. Gud vad världen är orättvis va? Jag lider verkligen med dig. Du har min sympati.
Barcelona petersays
2008-04-13 00:35
Hoppas Deco, Iniesta och Bojan är tillbaka mot Man U. Då kan vi bygga en riktigt slagkraftig startelva. Tycker förresten att alla i anfallet + Guddy och Xavi får godkänt idag. Alla andra underkänt.
Barcelona RONALDINHOO!!!!
Kimmpa_fcb//

Han sprang inte tillbaks. Han sprang till första stolpen o försökte bromsa för att försvara målet men hade otur o halka. Vet du hur jobbigt det e o vara målvakt?? Jag e själv en målvakt o så fort jag gör en tabbe oavsett om våra 2 forwarder missar 10 frilägen var o matchen slutar 1-0 till de laget vi möter så e förlusten på grund av mig för jag gjorde tabben. Men när forwarderna missar 10 frilägen var så händer inget. Alla glömmer det direkt, men ingen glömmer en målvaktstabbe.
Barcelona r.Hyder
Jay-z

Yaya må ha varit bättre i Monaco (där han var mer av en tvåvägsspelare ska sägas!) och han må ha varit bättre under hösten. So what nu? Ska man klanka ner som fan på honom? Älta om att han är så jävla mycket sämre? Nej, du vet själv att han spelar halvskadad och jag tror att du också vet att många andra spelare i vårat lag gjort samma sak som Touré: gått ner sig jämfört med tidigare. Ska du inte tjata om dem också eller har du bara något emot Yaya?

EDIT: Ändå är Touré en av de spelare som gör något vettigt och kämpar!
Barcelona Rambla
2008-04-13 00:34
Keffoo:

Hur vet då du det?

Ten Cate bevisade vad han gick för som ensam ansvarig under två säsonger i Ajax. Case closed.
Barcelona FC-Barcelona
OkkaPokka1

Det är Förnedrande för oss som klara ta deta på ett bra viss, vi måste vissa att vi håller ihopp i Arenan utanför Arenan och nu NÄTET,
men tyvärr jaa långt ifrån något sånt komer hända här inne
Real Madrid Looae
Cruyff // Yea Yea , du förstår vad jag menar..
Rambla // Nej , tro mig jag försöker inte me något , en fråga bara för jag tycker det ska vara rättvist/ärligt..
Barcelona Suñol
Dani: Dutten hade jag helt förträngt. Det behövs göras något det är klart i alla fall. Jag är lite inne på vad Cruyff sa för ett tag sedan att det saknas ledartyper i laget. Puyol är grym men det är lite tunt framför allt på mittfältet.
Barcelona Holländaren
2008-04-13 00:33
Henk ten Cate är en katastrof som ensam tränare. Hans sociala kompetens är ungefär densamma som hos en brinnande skrikande val dränkt i olja. Presskonferenserna i Holland där ten Cate var i fokus är förevigt klassiska.

Dessutom har han helt klart en tendens att överanalysera situationer.
Barcelona Legenden11
Criff

ta det lungt, jag e inte så blind så att jag byter lag för en stjärna. jag e riktigt barcare och kommer aldrig lämna klubben även om de spelar korpfotboll.

nu vet du det, du vet och alla vet att det känns inte bra att han lämnar oss. men ändå han avgjorde sin framtid,

alla härinne ni ska veta en grej. som ni vill att alla och jag talar logiskt, samma sak gäller för er. det här forumet e öppen för alla, och jag vill absolut inte höra från nån.

så byta nu tröja till Milans och börja häng i deras forum istället så blir allt jättebra :D

håll er på era gränser samma sak gäller mig, går ni övergränsen då gör jag samma. hoppas vi överens
Barcelona El Culé
Keffoo:

Det är väldigt enkelt att dra den slutsatsen i ett läge som detta givetvis.

Dock förstår jag inte hur han tänker. Guddy - Edmilson när det är 25 kvar?, öhh...
Barcelona petersays
2008-04-13 00:32
"Vems val är det att festa?
Vems val är det att inte gå på träningarna?
Inte fan är det Rijkaards i alla fall."

Men släpp det där nån gång. Personligen skiter jag helt i om nån tar en öl utanför planen så länge de presterar bättre än många av de höbalar som blåser runt på planen i dagens match.

Det kanske är resten av laget som tränar för mycket och dricker för lite? Think outside the box!
Barcelona Holländaren
Det finns ett intressant tänk där med Ten Cate-grejen. Visst, han kanske var hjärnan. Visst, han kanske var taktikern. Men varför i helvete ska man sparka Rijkaard som inte har särskilt stor del i den biten om det nu är där saker förändrats till det sämre? Det är väl snarare Johan Neeskens - som påminner väldigt mycket om Ten Cate, men som aldrig lyckats med särskilt mycket - som bör beskyllas i så fall.
Real Madrid Keffoo
Rambla

Hur vet du det? Hur kan du säga att jag har fel och samtidigt påstå att Cate inte hade fungerat på egen hand? Det har du väl ingen aning om? Teamet fungerade bra, det har vi sett, Rijkaard fungerar inte bra på egen hand...men Cate på egen hand har vi ännu inte fått se. Är övertygad om att han hade klarat det bättre än Rijkaard.
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-04-13 00:31
Ronaldinho!!!!

Varför sprang han ut mot bollen och sen stannade upp för att springa tillbaks?
Dåligt agerande helt enkelt.
Barcelona OkkaPokka1
2008-04-13 00:31
Ämne: Fy fan vad lågt deta....
De brukar väldigt väldigt ofta vara negativt och spydigt på Barca forumet efter en förlust(oavgjord) match. Och vad ska man göra åt alla små tjurskallar:)
Barcelona Dizzy
2008-04-13 00:30
Vi kommer vinna mot United tro mig! Älskar se Messi spela känns som hela laget flyger fram. United försvaret kommer få det svårt mot Messi.

Nån mer än mig som fick Hjärtat i hals gropen när Messi blev hårt tacklad idag?
Barcelona MESsi ThE bEsT
det enda jag vill säga är att barca kommer vinna både ligan och cl.slut
Barcelona RONALDINHOO!!!!
Captain Fantastic!//
Släng dig i väggen!! Valdes halka vad ska han göra?? Tror du han e superman efter att han har halkat han ska flyga upp o ta bollen elr? Är de det du förväntar dig av Valdes?? Vad var det för tabbe han gjorde?? Är halka ochså en tabbe nuförtiden?? Men många forwarder har kommit fria men halkat o missat har man skyllt på de då?? Nej, men när en målvakt halkar o de gör mål så räknas det som en tabbe elr??
Barcelona Suñol
2008-04-13 00:29
Ursäkta min extremt långa mening men efter timmar framför böcker av Thomas Bernhard och Claude Simon så finns det en tendens att tappa punkten.
Barcelona OkkaPokka1
Ämne: OkkaPokka1: Jag har ....
Precis så jag menar också.
Barcelona Messidinho_10
Ger vi bort Ronaldinho så är det katastrof. Vi måste bli av med Rijkaard framför allt sen Valdes hur dålig får man vara osäker målvakt får man leta efter.
Barcelona Jay-z
2008-04-13 00:28
r.Hyder //

Ja jag råka skriva fel big deal ändrade inläggte direkt. Men du borde förstått va jag mena din tröge fan.

Och jaa Toure va 1000000 gånger bättre i Monaco han kunde åtminstone springa förbi en spelare då utan att han själv ramlar.

Jaja ni som tycker att Yaya är så bra LEVER i en dröm värld.

Och Evra kommer tyvär överglänsa Abidal.
Annons: