/spanien/barcelona/forum/21213.aspx/spanien/barcelona/forum/21213.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Jay-z
2008-05-27 21:50
Criff // hehehe så kan du inte säga min vän tänk dig om vi hade Luca Toni istället för Henry då skulle vi vunnit Cl eller. Du kan inte förutspå vad som hade hänt med eller utan Henry och så bra har han inte vart.

Gustaf //

Det har du rätt i min det finns många orsaker till detta. Jag blir så less att Henry har fått en status som är löjlig när han har vart rent usel ibland. Och Henrys toppar har knappt vart några höjdare. Men därimot kan vi dra en jämmliknelse mellan Ferdinand och Dhinho. Ferdinand va en festprisse under 3 titelösa år värst var det under Chelseas andra titel. Då han hamna i sexskandaler hit och dit och va sämst på plan. Men skillnaden är att Dhinho får mer skit eftersom delvis klubben har vart dåliga på att hålla hemligheter. Ferguson är ju också 100 gånger bättre än Rejkard. Pluss att Dhinho har en sån högstatus.

Men men jag behåller Lejonet och Dhinho 100 dagar i veckan före Henry. För jag tror att Dhinho och Eto'o långsiktigt kommer att hjälpa klubben med rätt tränare och ledning.
Barcelona Criff
2008-05-27 21:49
petter.l, så du tycker det är nobelt det Calderon & Schuster sysslar med?
Barcelona OkkaPokka1
2008-05-27 21:38
Bara för er som drömmer om Diego, Han själv och klubben har uttalat sig att han kommer stanna minst en säsong till. Desamma gäller Benzema i Lyon.

Sen Deco har gjort sitt i Barca. Ledningen har sagt till spelaren att han ska söka en ny klubb till sommaren. Och han själv talade ut om de i en tv-intervju.

Så nu vet ni som inte vet och kom lnte frågandes tillbaka om samma saker sen.
Real Madrid petter.l
2008-05-27 21:32
A.Gaudi: Att bli anmäld är inte samma sak som att vara skyldig, och av vad som framkommit hittills har Real inte gjort något fel.
Barcelona Jean
2008-05-27 21:23
Tror endå att keita å Toure har olika typer av spelstil, vilket bäddar för att de kan spela tillsammans- vore dunder
Barcelona Dizzy
2008-05-27 21:18
Vem tror ni blir Barcas tredje nyförvärv?

Visca Barca!
Barcelona Barcelonito
2008-05-27 21:18
Zanetti ska försöka övertyga Messi att gå till Inter säger han. Honom skrattar vi lite åt och går till nästa ämne.

Alves säger idag igen att han vill spela för Barcelona och han hoppas verkligen att det löser sig snart. Visst, Del Nido är svår att förhandla med men Txiki och Soriano är också riktigt hårda och får oftast spelare till riktigt bra priser.
Barcelona Vampíro
2008-05-27 21:06
Ser att många efterlyser en playmaker nu när Deco är på väg bort. Vi har redan Xavi och Iniesta men det behövs någon som bryter mönstret, någon som vågar slå en genomskärare lite oftare. Först och främst måste dock vi få veta hur Pep vill ställa upp, ska han fortsätta med 4-3-3 eller kommer han införa något nytt spelsystem. Efter det kan man börja köpa in nya spelare.
Barcelona r.Hyder
2008-05-27 21:03
Ett hel-katalanskt mittbackspar, det är riktigt grymt! :D
Barcelona A.Gaudi
2008-05-27 20:43
skamligt hur Real håller på över Ronaldo. är det andra gången på ett år dom håller på att bli anmälda till Fifa?

samma soppa förra året över Kaka, man tycker ju att dm borde lära sig liksom.
Barcelona Gustaf
2008-05-27 20:34
Jay-z //

Det finns en viktig skillnad mellan Ronaldinhos dåliga period kontra Giggs/Scholes. Britterna har alltid visat upp en enorm professionalitet och vilja att bli bättre. Ronaldinho har hängt på krogen och i gymmet istället för att träna som de andra. Det är inte bara bäst för Barcelona om han lämnar, det vore bäst för honom också.

Hur som helst känns det löjligt att diskutera Ronnies och Decos framtid i klubben. Den är över, Laporta har sagt det! Acceptera.

Håller med er som efterlyser en playmaker. Frågan är vad man verkligen vill med Keita. Mitt råd till Txiki och Pep: upp med Iniesta i anfallet, lägg en hel del på Decos ersättare (Diego?), Keita får komma in när och där det behövs.
Barcelona jogabonito_barca
2008-05-27 20:21
tror att Henry kmr komma igång rejält nästa säsong, han visade ju sin klass redan på slutet av den här säsongen... gjorde mål typ 4-5 matcher i rad.

Barcelona Criff
2008-05-27 20:20
Jay-z, tänk dig säsongen utan Henry istället. då hade vi nog missat Uefa cupen tills nästa år. Tror du ska lugna ner dig med att dömma.
Barcelona Jay-z
2008-05-27 20:13
Criff //

Nee faktist inte där inte bara målen som räknas folk måste tänka på det.

Kolla på hans instälning inte den bästa, Henry ger inte 100% enligt mig. Han löper inte fullt ut i alla löpningar sätter inte press på försvarna. Vill alltid ha bollen på fötterna värst va det när dhinho spela. Fick han inte bollen på föttrena så skrek han på Dhinho som om han vore ett barn. Tror nog Dhinho klar sig bättre med Eto'o som åtminstone löpre konstant och fullt ut på alla bollar. Snubben orka inte lira 90 min tänk på Lejonet har bättre målsnitt.
Barcelona Jay-z
2008-05-27 20:08
AS Roma //
Visste att det va nån jag glömde men måste säga att De Rossi har vart bra i år men jävligt ojämmn. Har ej sätt Roma så värst men när jag har sätt han lira så har han vart bra och dålig. Mot Man U va han usel men sen matchen mot Real va han grym.

Men helt klart att De Rossi är en utav världens bästa Deffensiva mittfältare.

Måste bara säga atta Seri A har fått en ny gigant Flamini är helt outstanding.
Barcelona Criff
2008-05-27 20:03
Jay-z, han vann poängligan i klubben? På sin debutsäsong. Räcker inte det?

Tror aldrig Quaresma skulle sätta sin fot i klubben igen efter förra gången.
AS Roma
2008-05-27 20:00
Jay-z//

Glöm inte Daniele De Rossi. Killen rankas som en av världens bästa Def. Mittfältare.
Barcelona tribente_magico
2008-05-27 19:47
köp in alves och silva eller diego, eller båda, så är truppen komplett inför nästa säsong!

inte de lättaste spelarna o köpa jag vet.
Barcelona Jay-z
2008-05-27 19:46
Alltså ni anar inte hur glaad jag är över KEITA. han är 10 gånger bättre än Yaya på allt. Keita är världens bästa deffensiva mittfältare i kamp med Flamini just nu

Frågan är bara vad händer med Yaya nu tycker Barca borde ha behållt Edmilson eftersom han kan sitta på bänken tillskilnad från Yaya. Vill hällst inte se Yaya och Keita inne på plan samtidigt. Och Keita kommmer före Yaya alla dagar i veckan..

Sen en sak som gör mig så jääävla arg är att ledningen äns tänker på att sälja Lejonet efter alla år i klubben. Är less över Laportas uttalanden över Dhinho snälla nån dhinho har vart dålig men är inte ensam om det. Tänk om Man U sålde Giggs och Scholes under deras torra år. Man kan inte säla såna spelare och behålla spelare som Henry fan det ger dåligt intryck.

Faan är det nån som jag vill se gå i anfallet är klart och tydligt Henry. Fan har han gjort för klubben INGENTING.
Barcelona Giovanni17
2008-05-27 19:30
Kommer iförgsäg från sportal men dem har tagit det från goal....senaste från alves...
Barcelona Moe-_-
2008-05-27 19:12
En annan spelare som jag tror kan fylla luckan efetr deco, är Inters Jimenez! Han är snabb, smart, passningssäker och han har en gudomlig vänster fot.
Barcelona FCB-messi
2008-05-27 19:10
Att köpa tillbaka Quaresma tycker inte jag är någon bra ide. Jag är inte speciellt så sugen på att ge honom en ny chans efter hans föra vistelse. Helst ser jag silva som ronnies ersättare om han drar.
Barcelona FCB-messi
2008-05-27 19:06
Riktigt nöjd med de två fösta köpen. Tror att de kan tilföra mycket, speciellt keita tror jag.
Daniel Alves hoppas/tror blir nästa värvining annars skulle jag gillat Cáceres,silva och någon playmaker.
Barcelona Moe-_-
2008-05-27 19:06
Messi, Bojan, Giovanni, Ronaldinho, Deco och Etoo. De har Rijkaard att tacka
Barcelona Unicef
2008-05-27 18:54
Ämne: Varför inte diego fr....
håller med helt på Diego! vill även se Quaresma om R10 darar!!!
Barcelona JoeyLa
2008-05-27 18:51
Nån mer som ser att våra inköp passar in på ett 3-2-3-2 system? Det känns som inga renodlade ytterbackar kommer spela, tror på en startelva som ser ut så här
Valdes
Puyol - Abidal - Milito (Pique reserv)
Keita - Toure
Alves - Xavi - Iniesta
Messi - Eto'o

Keito o Toure hjälper till i försvaret, Alves o Iniesta täpper till ytorna på kanten och Messi som en släpande bakom Eto'o, haha kanske e bara en dröm för mig, men kan vara sant, eftersom Pep vet hur man ska använda 3 backar och 2 defensiva mittfältare i ett system. Hoppas det kan prövas åtminstonde, kan bli mer stabilitet och bollrullande i mitten med farliga spelar på kanten, sen vet vi vad Messi gör i mitten.
Real Madrid aRnEsBH
2008-05-27 18:48
Montjuïc (D.E.P. PUERTA)

Håller med att Ronaldinho inte varit så bra sista 2 säsonger. Men Raul och Guti har inte varit bra 4 säsonger. Det denna och förra va dom okej. Man måste vänta ibalnd, tänk om Ronaldinho och Eto'o drar tex. Milan och spelar som dom spelade för 2-3 år sen. Då lär ni ångra det och fett mkt. Ni har redan värvat 2 spelare. Känns som ni värvar lite för mkt. Ni har bra lag men moralen fattas. Och den kanske kommer med ny tränare.
Barcelona Moe-_-
2008-05-27 18:42
Jag hoppas att Gai Asulin tar steget upp nästa säsong, och kanske Thiago.
Barcelona Moe-_-
2008-05-27 18:38
Nu vill jag se några bra spelare ( Inget illa om de vi har köpt in nu). Men jag vill se en spelare som Silva eller Hleb. Vi behöver en spelare som kan göra det lilla extra, nu har vi ju messi, men messi kan inte ta oss till liga titel eller CL-titel själv.
Barcelona FC-Barcelona
2008-05-27 18:14
Rafael Márquez - det gör ont att säga men, snälla packa väskorna och ta tåget till Atletico till din flickvänn.

Gianluca Zambrotta - Hemlängtan, fast mer hans tjej

Lilian Thuram - Full gjord kontrakt

Oleguer - Håller hellt enkelt inte, men var den spelare som var där när vi vann dubbel + CL

Gudjohnsen - Håller bara inte, kan nog få in rätt bra slant för guddy

Edmílson - Klar till Viareall

Deco - Har deco verkligen gjort sitt i barcelona? en svår fråga,

Ezquerro - Tycker synd om killen, men stor hjärta och har aldrig klagat

ROnaldinho - Hoppas han stannar 1 år till

Eto - Samma gäller Lejonet 1 år till sen får du stick.

Ni får gärna säga era åsikter alltid trevligt att läsa vad anndra tycker
Annons: