/spanien/barcelona/forum/21189.aspx/spanien/barcelona/forum/21189.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona barca__elve
2008-04-18 21:20
Vilken position i fotboll tycker ni är lättast förutom målvakten då? jag och mina kompisar kan inte komma överens vilken position somär lättast
Barcelona FCB-messi
2008-04-18 20:59
Tror på en jämn och svår match imon mot espanyol.
båda lagens former är lite svajiga men allt kan hända i derbyn.
Barcelona FCB-messi
2008-04-18 20:27
En film jag hitta om den mycket intresanta Luka Modric.
Barcelona Rafa Marquez
2008-04-18 20:10
Ämne: Ni som tror att Luka....
Det som är bra är ju att Karln älskar Barca. Tror nog helst att han går hit om barca ger det rätta priset dvs.
Barcelona Alenoinho
2008-04-18 19:53
Ni som tror att Luka Modric skulle vara billig är ute och cyklar.. I somras och vintras så var nästan hela europa ute efter honom men såldes inte för sportchefen Mamic krävde enormt mycket pengar.. Men han kan gå relativt billigt för han kan dra nu te vintern rätt billigt på grund av något kontrakt han har med Dinamo. Dinamo kommer passa på att sälja honom i sommar för så mycket de går och det kommer vara flera klubbar som kommer vara med i budgivningen.. Hoppas Barca får honom ;)
Barcelona Messidinho_10
2008-04-18 19:06
Dizzy

Han kommer garanterat starta matchen och spela minst 70 min.
Barcelona Barcelona #7
2008-04-18 19:05
Dizzy

Han måste minst spela 1 halvlek för att spela hela matchen mot United tycker jag men Tror att han kommer få spela 50-65 och dos Santos kommer in istället.
Barcelona Ronaldiinho
2008-04-18 18:07
Dizzy

Jag tror han spelar minst 1 hel halvlek, minst.
Barcelona Dizzy
2008-04-18 17:31
Grabbar hur många minuter tror ni Messi får imorn?

Jag själv tror Messi kommer spela 25 minuter. Sen mot United ska han spela från start.

Visca Barca!
Barcelona Hiyab
2008-04-18 17:27
Visca el barca!!!
Barcelona Barcelona #7
2008-04-18 16:42
FCB-Messi

Det var en bra Nyhet =)
Hoppas han tar det så att man inte behöver köpa en reserv för att Barcelona har inte någon annan Vänsterback. eller?
Barcelona L.Messi19
2008-04-18 16:35
FCB-messi

Härligt! Hoppas han tar det, behöver en snabb offensiv kantlöpare då Abidal är ganska defensiv.
Barcelona FCB-messi
2008-04-18 15:47
Sylvinho har fått ett nytt kontrakts erbjudande
se länktips!
Barcelona barcadinho
2008-04-18 15:43
Bra att Deco är med. Viktig för honom att få känna lite på en boll och på en match innan Man U på onsdag.
Men det blir knappt 90 min för honom mot Espanyol. Han har ju varit skadad i två månader.
Barcelona PILMÀ
2008-04-18 15:36
Kolla där inte all info om Katalonien men men.
LÄNKTISPSET
Barcelona Salcini
2008-04-18 15:35
Ämne: vet någon en sida dä....
Gå till närmsta bibliotek och fråga efter boken "Baskien och Katalonien". En bok som jag använt då jag förklarade konflikterna i Spanien i alla fall.
Barcelona barcadinho
2008-04-18 15:20
Ämne: Van der Vaart?....
Rafa Merquez/

Varför inte? Det låter bra. Istället för den trötta deco i mittfältet.
Barcelona mclovin87
2008-04-18 14:57
in med benzemaa istället. ung kille som är grymt snabb och bra 1 mot 1. tyvärr har han skrivit nytt kontrakt nyligen och kostar säkert på tok för mycket.

Länken!
Barcelona barca__elve
2008-04-18 14:37
vet någon en sida där det kanske står om katalonens betydelse i spanien och barcelonas ni kanske försåtr vad jag menar, tacksam för hjälp:D
Barcelona De Assis
2008-04-18 14:37
kanske nånting för oss? "Länktips"
blir väl kanske inte så troligt men annars?
är det en perfekt värvning till sommaren?
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2008-04-18 14:30
Ronnies bror har inte gått ut i pressen och sagt detta. Inga kontrakt är skrivna. Däremot har Berlusconi sagt diverse saker och fler saker tyder på att han lämnar för Milan. Det sägs att Barca har gett Milan tillåtelse att föra diskussioner med Ronnie&Co. Små saker som om att Barca inte nämner Ronaldinho nämnvärt på sin hemsida, Ronaldinho går inte ut och dementerar eller visar stöd för sitt lag. Det tyder på en övergång.

Det hela känns jävligt surt alltså. Under fler år har han påstått sig vilja avsluta karriären i Barca osv. Sånt skall man visserligen alltid ta med en nypa salt. Dessutom tycker jag klubben sköt allt ganska osmidigt med Ronnie. Visst, han må ha tappat lite motivition och liknande men tror inte Barcelona-staben ändå riktigt satt upp tuffare träningsprogram för någon. Själva gruppträningarna verkar mest vara massa lek i Barca, får jag intrycket av iaf. Då det funnits perioder för Ronnie när han fått köra träning på egen hand, i första han fysik, så har han kommit igång lite för några matcher men för att sen tappa allt han jobbat till sig, såsom fysik, motivation och form. Då undrar man ifall spelarna/ronnie går ifrån egen fysträning till massa träning med gruppen som endast innefattar lek och skojj, och på det sättet går ner sig?
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-04-18 14:23
Rafa Marquez

De har inte ens någon källa på de ryktena, ta det med en nypa salt.

Jag ser hellre Modric eller Silva i Barcelona än Van der Vaart.
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-04-18 14:20
Messidinho_10

Enligt mig så borde du inte ha så stora förhoppningar, jag tror inte att hans bror går ut i pressen och ljuger om att han har skrivit på ett kontrakt med Milan.
Och styrelsen eller Ronaldinho har inte gått ut i pressen och dementerat ryktena, jag tror det är sant och att han kommer lämna till Milan.
Barcelona Rafa Marquez
2008-04-18 14:19
Van der Vaart?
Barcelona Messidinho_10
2008-04-18 14:17
Kimmpa_fcb

Okej tack. Då ser det lovande ut att spelarna vill att Ronaldinho ska stanna kvar. För det kommer han nog att göra nu när Messi oxå har gått ut och sagt stanna Ronaldinho. Jag tror vi får se han spela igen om max 2 veckor.
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-04-18 13:41
Dizzy

Ser väldigt bra ut.
Hoppas Deco är taggad :)
Fast hela truppen kanske störs sig av Ronaldinho ryktena
Barcelona Dizzy
2008-04-18 13:31
Valdés Pinto.

Zambrotta, Puyol, Milito, Márquez, Sylvinho, Abidal

Xavi, Touré, Iniesta, Deco, Gudjohnsen

Messi, Eto'o, Bojan, Henry, Giovani

Laget till imorn. Det positiva är att Deco är med och Marquez.
Barcelona Smogen
2008-04-18 12:58
Såg bara att någon skrev att området Barceloneta i Barcelona är skabbigt. håller inte med, det var det innan Barcelona hade Os men innan tävlingarna röstade man upp hela området. Bodde där ett tag under 2003 och tycker området är svinbra. 50 meter till fantastisk strand, uteserveringar och fin småbåtshamn och 15 minuter att gå in till centrala delarna. Hur bra som helst
Sen ska man naturligtviss passa sig för rånare om man är där på kvällen/natten, men så är det ju i alla delar av Barcelona...
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-04-18 12:57
Messidinho_10

Han säger att han inte kan se Barca utan Ronaldinho, och utan Ronnies hjälp så skulle han aldrig vara där han är nu.
Eller typ att Ronnie har hjälpt honom mycket till vart han är nu.
Om jag uppfattat det rätt.
Barcelona Messidinho_10
2008-04-18 12:33
Nån som förstår vad Messi säger om Ronaldinho?
Annons: