/spanien/barcelona/forum/21188.aspx/spanien/barcelona/forum/21188.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Mirko
2008-04-23 16:13
Ämne: Ämne: Frågor:....
1) kryss
2) 2-2
3)Messi,Ronaldo,Iniesta,Rooney
4)Iniesta,Messi,Ronaldo,Rooney
5)Inga kommentarer
6)Barca/Man Utd(den som går vidare i den här semin)
Barcelona Hoshiar
2008-04-23 16:09
Vad sägs om detta?
Om Henry inte startar så vill jag att det ska se ut så här. Bojan kan inte starta i en sån här match. Tänk er Iniesta mot West brown. Iniesta kommer med fart hur ska Brown få tag i honom.
Det kommer inte att se ut så här . Men jag skulle vilja det . Abidal i mitten eftersom han är stor , stark frammförallt snabb . Vi måste ha en snabb mot Rooney .
------------.Valdes.---------------
Zami----Milito-----Abbidal---Sylvinho-
-------------Yaya----------------
-------Xavi---------Deco--------
--Messi------------------Iniesta--
----------Samuel.Eto------------

Det kommer som sagt säkert inte se ut så men jag skulle vilja ha det om jag fick önska

Kommentera gärna!
Barcelona Taherinho
2008-04-23 16:05
Ämne: Frågor:

1) Vem Vi....
1) Vem Vinner ikväll? Barcelona
2) Hur mycket slutar matchen? 3-? (hoppas på 0)
3) Vem gör målen ifall det blir mål? Eto'o 2, Henry 1
4) Vem är Barcelonas och Manchester Uniteds viktigaste spelare ikväll? Messi y Eto'o, Rio Ferdinand
5) Vilka lag går vidare till finalen?(Båda Semifinalerna) Barcelona Liverpool
6) Vem vinner Champions League Finalen År 2008? Barcelona Dinho överraskar alla och avgör finalen (Lycklig slut på sagan...)

Ciao
endatjejen
2008-04-23 15:57

1) Vem Vi....
På frågorna:

1 X-match
2 1-1
3 Ronaldo på straff, Messi/Bojan
4 Ronaldo/Messi
5 Chelsea - Man U
6 Man U

=)
Barcelona Barcelona #7
2008-04-23 15:55
Kommer Thuram vara med ikväll? :O
Ska inte backlinjen se ut så här:
Zambrotta Marques Milito Abidal/Sylvinho??
Barcelona Palle Kuling....
2008-04-23 15:50

1) Vem Vi....
1) Vem Vinner ikväll? Barcelona
2) Hur mycket slutar matchen? 2-1
3) Vem gör målen ifall det blir mål? Milito, Eto'o och Tevez
4) Vem är Barcelonas och Manchester Uniteds viktigaste spelare ikväll? Thuram och Ronaldo
5) Vilka lag går vidare till finalen?(Båda Semifinalerna) Chelski och Barca
6) Vem vinner Champions League Finalen År 2008? BARCELONA!!
Barcelona Palle Kuling....
2008-04-23 15:44
Hahaha! Cool Bild Dizzy!
Barcelona Jay-z
2008-04-23 15:42
Ganska orolig över att Henry startar. Han är verkligen inte i Form. Det är som att lira med en man mindre med honom där uppe.

Skulle hellre vilja se Iniesta kliva ett steg upp sen låta Deco spela. Sen byte man in Heny dom sista 20 eller något. För Rejkard byter verkligen ut Henry väldigt sent om han startar med han spelar ingen roll hur dåligt han lirar.

Men att få se Henry mot Man U igen är ju endå fett skönt.
Barcelona Jay-z
2008-04-23 15:32
Hassan //
"Jag undrar även hur Henry kommer ta det här. Han har sänkt United förr, gör det gärna igen kan jag tänka mig ".

Dom dagarna är förbi min vän, men vi får hoppas att dem kommer tillbaks tills idag.
E.Assisi
2008-04-23 15:30
"Jag hoppas på Bojan, av två anledningar. Dels för att han är i bättre form och dels för att jag ser våra chanser till avancemang som väldigt små och då är det bättre att spela Bojan om man ser till nästa säsong. Tragik."

Herregud...
Real Madrid Hassan
2008-04-23 15:19
Jag kan inte förstå att vilken otrolig kamp vi har att vittna ikväll.

Ronaldo och Messi, även om dem inte ställs direkt mot varandra så får vi se vem som vägleder sitt lag till en eventuell seger.

Jag undrar även hur Henry kommer ta det här. Han har sänkt United förr, gör det gärna igen kan jag tänka mig.
Getafe Rooooonaldinho
2008-04-23 15:14
En liten justering från senaste artikeln, Ronaldo är två år äldre än Messi, alltså inte tre som det står skrivet.
Barcelona Barcelona #7
2008-04-23 15:10
Frågor:

1) Vem Vinner ikväll?
2) Hur mycket slutar matchen?
3) Vem gör målen ifall det blir mål?
4) Vem är Barcelonas och Manchester Uniteds viktigaste spelare ikväll?
5) Vilka lag går vidare till finalen?(Båda Semifinalerna)
6) Vem vinner Champions League Finalen År 2008?
Smilezz
2008-04-23 14:27
Då ber jag att inte sätta så stor focus på mitt inlägg och tackar ödmjukt för svaret. Jag antog att han ville lämna iom hans bror som så länge har flörtat med Milan och vice versa.
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-04-23 14:25
Smilezz

Vem har sagt att han vill lämna? Inte han i alla fall, tvärtom, han har sagt att han mer än gärna stannar.
Barcelona Sersari
2008-04-23 14:24
Shi

Härligt att dom stöttar oss tycker jag, hade också gjort det om Real Madrid var det sista spanska laget kvar i CL. Grymt!

Idag ska vi försöka spela bra fotboll och förhoppningsvis få med oss ett bra resultat till Old Trafford. Nu räddar vi Spaniens och Kataloniens rykte samt vår egen säsong! Vamos Henry y Messi!
Barcelona R_10_ME
2008-04-23 14:23
Shi

helt oväntat
Smilezz
2008-04-23 14:22
Lycka till ikväll!

sidenote : varför kräver ni så mycket för Ronaldinho?
Jag menar om en spelare själv vill lämna laget, så i ärlighetens namn skulle jag inte vilja ha kvar honom.
Barcelona Dizzy
2008-04-23 14:13
Taherinho

Hahaha din är juh mäktig! Idag blir det seger!
Real Madrid Shi
2008-04-23 14:11
Oväntat stöd ikväll, se länk.

Vad säger ni oväntat eller?
Barcelona Taherinho
2008-04-23 14:07
Dizzy

Grym bild!!! hahahahahaha

P.S. Kolla min också...Om det inte sysn så bra så är det en halsduk där det står ANTIMADRIDISTA på Placa Cibeles (där R*** brukar fira när de vinner ligan...)

haha Den är också skön...

Hur ska matchen gå ikväll? Mitt tips: 3-? Jag hoppas på en nolla där...
Barcelona Taherinho
2008-04-23 14:05
Angående artikeln

Grym artikel! Låt oss alla hoppas på en lycklig slut. Man kunde ju hoppas att den stiliga prinsen skulle vara en viss Dinho, men men...vi lever i verkligheten och inte i sagornas värld. Men även i denna värld har vi Messi...

Visca Barca!!!
Barcelona Messidinho_10
2008-04-23 14:00
Fyfan vad man längtar till att få se mitt kära Barca i en CL-semifinal mot Man U ikväll det slår allt.
Mitt tips 3-1 Messi gör hattrick och blir den största av dom alla!!!

Visca Barca
Barcelona Dizzy
2008-04-23 13:57
Grabbar vad tycker ni om min bild:D
Mäktig är den!

Visca Barca!
Barcelona barca__elve
2008-04-23 13:55
Kan någon hjälpa mig med ett arbete jag vet att jag har frågat här innan och någon sa att jag skulle till närmaste bibliotek och låna en bok om katalonien men kan inte hitta vad den har för betydelse till själva klubben det ända jag hittar är kataloniens historia, och skulle fråga nu om n´ågon kan hjälpa mig hitta vad katalonien har för betydelse till FC Barcelobna eller Vad FC Barcelona har för betydelse till Katalonien...

Tacksam för all hjälp..
Real Madrid Jonasino
2008-04-23 13:46
Hoppas ni vinner ikväll och visar fotbollsengland att dom inte är övermänskliga.
Mirko
2008-04-23 13:13
Mitt tips blir iallafall 2-2 idag, tyvärr. Har en känsla av att det kommer bli mycket mål åt båda hållen.

Barcelona Killuminati
2008-04-23 13:02
TJa cules, det var längesen jag skrev härinne datorn har krånglat. Ikväll hoppas jag vi börjar spela bra men jag vill helst ha mer effektivt och sätta våra chanser till skillnad i matchen mot Espanyol. Men tyvärr på 2 matcher så tror jag att utd blir för starka. Men hoppet finns fortfarande kvar enda tills 180 min är över.
Mirko
2008-04-23 12:36
Jag tror den här duellen har chansen till att bli den bästa semifinalen i Champions League's historia.

Barcelona Dizzy
2008-04-23 12:25
Bra för oss dåligt för United!
Annons: