/spanien/barcelona/forum/21185.aspx/spanien/barcelona/forum/21185.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona FCB-messi
2008-04-20 22:25
barcadinho
Jag har för mig att jag läste någonstans att de gör de. Sen om de inte gör de så är de väldigt dåligt beslut. För att vi behöver en riktig försäsong inte bara spela en masa jippomatcher.
Barcelona Rambla
2008-04-20 22:23
Det är inte snack om någon resa till Asien. Årets PR-turné lär bära av till Mexiko och USA
Barcelona barcadinho
2008-04-20 22:17
Ämne: barcadinho
som de f....
FCB-messi/
Jaha, ni jublar för tredje placeringen för att man ska slippa resan till Asien.
Är ni så säkra på det ? att ledningen ändrar sådana eventuella planeringar för ett dubbelmöte som sker mycket senare. Det tror jag inte.
Barcelona OkkaPokka1
2008-04-20 22:17
Ämne: Herregud, Valencia ä....Ja. Hela La Liga får nog underkänt i år. Medioker underhållning och väldigt ofta långsam fotboll som inte är spanien signum direkt.

Real Madrid,Barcelona,Sevilla,Valencia. Alla lag gör mer eller mindre än dålig säsong (Trots Reals ligaguld,Barcas CL-Semi,Valencia CdR-Seger.)

Så jag vill se en skärpning på alla lag tills nästa säsong.Så att man äntligen i alla fall kan ha en aning om hur matchen kommer sluta. Sen hoppas jag på en tredjeplats så de inte blir nå jobbiga showresor i Asien igen.

Igår är ju ett exempel, Vem hade trot att Almeria skulle krossa Sevilla med 4-1 på Ramon Sanchez Pinjuan? Inte många. Almeria i alla ära men inte ens dom är så bra.
De enda positiva med årets La Liga är väl att bottenlag kan prestera. Almeria,Racing,Getafe. Gör kanonsäsoger.
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2008-04-20 22:13
Hajen 'din pajas du har vunnit ett spärr/fiant.
Barcelona Caio
2008-04-20 22:13
Tråkigt. Men jag tror att Valencia kommer att klara sig. Men Koeman, han får nog kicken, skulle jag tro, i sällskap med vår Rijkaard.
Mallorca Ruud van Nistelrooy #?
2008-04-20 22:12
reul madrid//
Är det inte en fördel att ha faktan framför sig före man skriver?

"Visst är du bitter.
Vi har 72 poäng i ligan med 15 att spela för, vilket är bättre än förra året.
Det är bättre än Manchester United som har 72 poäng med 1 match mer spelad och betraktas som världens bästa lag."

Manchester United har 81 poäng... Läs på!

Barcelona FCB-messi
2008-04-20 22:11
valencia ligger under med 2-0. Deras säsong har varit rena marddrömmen för dem.
Barcelona Rambla
2008-04-20 22:08
Herregud, Valencia är 2p från nedflyttning. Vi anser att säsongen har varit katastrofal, vad är då inte deras?
Barcelona FCB-messi
2008-04-20 22:04
Hajen_01
Gör alla en tjänst att avregistera dig själv.
Barcelona Captain Fantastic!
2008-04-20 22:00
Caio/

Ja, det kan ju vara vinklat, får hoppas på det. Eller att det var ett annat ogenomtänkt uttalande som han inte menade fullständigt.
Barcelona Rambla
2008-04-20 22:00
Captain:

Så länge Samu krigar på planen tänker inte jag kritisera hans inställning, utan endast när han sumpar målchanser. :)
Barcelona Rambla
2008-04-20 21:59
reul madrid:

Sluta upp med att dumförklara dig själv. Du vet ingenting om min bitterhet. Jag har heller aldrig påstått något annat än att Madrid förtjänar ligatiteln. Hitta inte på saker, tack.

Att få er irriterade kräver ju knappast någon större ansträngning från hjärnan. Det är bara att se på din kompis Hajen. Snälla, ta med honom här ifrån när du ändå är här.
Barcelona Caio
2008-04-20 21:58
Captain Fantastic//
Man kan ha citerat fel, vinklat det som han sa.
Och förresten om han söker sig till en annan klubb. Tror du att FC Barcelona faller med hans frånvaro?
Real Madrid reul madrid
2008-04-20 21:57
Hajen_01//

Ta och dra härifrån!
Rambla/

Ja, men jag har som sagt aldrig haft lika stora tankar om Deco som jag haft om Eto'o. Jag trodde på fullt allvar att han var en sorts ny Luis Enrique, men det verkar vara fel....
Barcelona Barçaa - Mas Que Un Club
Captain Fantastic!
Håller med dig till 100%

min respekt för Eto'o sjönk drastisk
Real Madrid reul madrid
2008-04-20 21:56
Rambla//

Visst är du bitter.
Vi har 72 poäng i ligan med 15 att spela för, vilket är bättre än förra året.
Det är bättre än Manchester United som har 72 poäng med 1 match mer spelad och betraktas som världens bästa lag.
I Italien har Inter 75 poäng.

Så vi håller jämt med resten av Europa och ni säger att vi vinner ligan pga. dålig liga.
Då kan vi ju säga att ni vann era 2 senaste liga titlar pga. att vi inte var bättre.

Det är bara en dålig förklarning, visst ni har inte varit bra. Men till och med er Eto'o sade: If Madrid win the league, it is because they deserve it.

Visst är det irriterande att ni säger något sånt när vi luggit 1a i ligan sen dag 1!
2008-04-20 21:55
Caio/

Det tvivlar jag på då alla spanska tidningar citerat honom från en presskonferans idag, där han just kommit med dessa kommentarer.
Barcelona -ViscaElBarca!-
2008-04-20 21:55
Hajen

Jalla? det e svenska vi snackar här inte arabiska tack!
Barcelona Rambla
2008-04-20 21:54
Captain:

Lugna dig. Deco har fällt samma kommentar för några månader sen. Alla tycks ha glömt det. Det Samu sa var att om det fortsätter som denna säsong även nästa säsong så får han se till att vinna titlar i någon annan klubb utanför Spanien. Detta uttalande är säkert ganska så väl förvrängt av journalister.
Real Madrid Hajen_01
2008-04-20 21:53
Kan någon knulla FCB-messi bakifrån?

Jalla hejdå!
Barcelona Caio
2008-04-20 21:52
ain Fantastic//

Ta detta med en nypa salt. Det stämmer säkert inte.
Barcelona Barçaa - Mas Que Un Club
2008-04-20 21:52
Hajen_01
för det 1:a lär dig skriva rätt på spanska om du ska skriva

Åsna
Barcelona FCB-messi
2008-04-20 21:51
Kan någon spärra idioten Hajen_01 tack.
Real Madrid Hajen_01
2008-04-20 21:51
på väg med ett guldleende!!! lycka till i cl (inte sarkastisk, seriöst)

Glöm inte att det är samma man utd som åkte stryk mot Milan...
Barcelona Rambla
2008-04-20 21:50
Ämne: CABRON BARCA, SALUDA....IQ-fiskpinne?
2008-04-20 21:50
Fy fan vilken avskyvärd kommentar från Eto'o. Den mannen har man alltid älskat och beundrat och så släpper han en sådan spyfärdig kommentar! Den var inte bara tragisk, utan den gjorde även ont i hjärtat att läsa...

Detta i kontrast mot denna patetiska kampanj klubben klubben kör igång mot United "Tos units fem forca!", snacka om fullständigt skitsnack när hela jävla klubben står fullständigt splittrad. Hur fan ska alla hålla ihop när spelarna själva lägger dessa kommentarer?

Ronaldinho steg just högre i min ranking än Eto'o (vilket aldrig kom på frågan tidigare), Ronaldinho har aldrig lagt en sådan skitkommentar som endast tyder på själviskhet och 0 i kämparglöd eller lagkänsla, även om Ronaldinhos oproffesionella uppträdande knappast hjälpt hans rykte.

Eto'o har lagt en massa låga kommentarer under sin karriär och uppträtt på ett avskyvärt sätt många gånger, men denna gång gjorde det fan ont. Sedan så tål det även att sägas att han inte är den som ska snacka, då han brände ett tio-tal chanser igår som jag skulle satt med båda benen ihopknutna och med ögonbindel för ögonen.

Fan vilken jävla soppa det är av vår klubb, United kommer säkert ha roligt på onsdag.
Barcelona Caio
2008-04-20 21:49
Hajen_01//

Nämen...
Där ser du..).
Real Madrid Shi
2008-04-20 21:49
Ämne: CABRON BARCA, SALUDA....
Stick härifrån di j*a idiot.
Annons: