/spanien/barcelona/forum/21181.aspx/spanien/barcelona/forum/21181.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona SaM__-
2008-04-22 22:50
Chelsea ska vara glad att de har Mister ten cate !!... Han kan det här vid det här lagret !;)
Barcelona Koeman_4
2008-04-22 22:45
haha, go Riise go.
Fy fan vilken trist match, "tur" att man fick sig ett gott skratt i slutsekunderna men dock inte resultatet jag önskat mig.
Barcelona A.Gaudi
2008-04-22 22:43
Första halvlek var faktiskt rolig. den hade mycket chanser och finspel av båda lagen.

men matchens avslutning var humor och tragedi.
VAD GÖR RIISE!?
haha i sista sekunden vänder han allt på egen hand.
adiiL
2008-04-22 22:37
Fan vad tråkig match mellan Liverpool - Chelsea. Kan det bli två tråkigare lag? Finns det så tråkig fotboll som engelsk? Hoppas vi slår ut Man Utd så det inte blir en helengengesk final för alla fotbollsälskare att se på. Man vill väl fan inte somna framför soffan under en CL final.
Barcelona Captain Fantastic!
2008-04-22 22:35
Jay-z /

Du nämde aldrig titlarna faktiskt i ditt tidigare inlägg, men hur som helst.

Sedan vill jag bara dela med mig av min egna åsikt angående dessa titlar. Det är inte så imponerande att på drygt 25 år "endast" vinna ligan 9 gånger. Cruijjf tränade oss i 4 år och vann 4 liga titlar, till dessa kan man även lägga till CL och Copa Del Rey bucklor bland många andra olika. Mitchells och Sacchis är ännu mer imponerande. Men nåja, enough said om det.
Barcelona Barcafan
2008-04-22 22:23
Många här pratar om vi går vidare eller ej, dom flesta verkar som om att dom inte tror på avancemang. Men vi ska komma ihåg att united var i samma situation förra året. Stor favoriter emot ett Milan som gick väldigt dåligt i Serie A. Men United blev totalt utspelade på san siro efter en jämn match på Old Trafford. Så räkna inte bort Barca
Barcelona Jay-z
2008-04-22 22:23
Captain Fantastic! //

Sa alldrig att han va Världens bästa tränare genom tiderna. Jag sa att han kanske är det iallefal när det gäller Titlar. Att vinna 9 liga titlar med 1 lag och att vara nära sitt 10onde är mäktigt.
Barcelona FCB-messi
2008-04-22 22:11
Bojan will accept renewal offer,
se länktips.
Barcelona FCB-messi
2008-04-22 22:03
Hoshiar
bra att spelarna är taggade. Rätt inställnig är allt som behövs för att vi ska slå dem. VI kan det enda är att vi måste tro på oss.
Barcelona Hoshiar
2008-04-22 21:50
Ämne: Ämne: Snälla ....
Texas #2

Vad menar du?
Barcelona Hoshiar
2008-04-22 21:48
Grabbar kom igen nu . Vi ska vinna på Camp nou i en semi- final mot Manchester united. Spelarna kommer vara jävligt taggade

Messi: Publiken väntar på show av mig . Lita på mig vi kan besegra dom.

Eto: Vi är bättren dom

Iniesta : Dom har bra spelare men jag e säker på att dom tänker på våra spelare med.

Guddy: Dom känner igen våran kvalite och hur bra vi e .

Estebio: Med boll är vi bättren dom.

VI SKA UT OCH VISA HELA VÄRLDEN VILKA VI E . OCH ATT ALLA SKA HA FEL ATT DOM TIPPADE MANCHESTER FÖREN OSS.

Vi måste lita på oss själva grabbar det e nu det gäller .
Barcelona Texas #2
2008-04-22 21:45
Ämne: Snälla vem fan e Har....
Van Der Sar
Brown - Ferdinand - Vidic - Evra
-------Carrick---Hargreaves-----
Ronaldo-----Scholes-------Park/Nani
------------Rooney--------------
Barcelona Captain Fantastic!
2008-04-22 21:44
Ämne: Shiit om vi kommer v....
Knappast, både Johan Cruijff och främst Rinus Mitchells är betraktade som de bästa tränarna genom tiderna. Jag vet i alla fall att Rinus Mitchells fått ett officiellt pris i just den bemärkelsen.

Sedan måste man även nämna Arigo Sacchi, han har jag för mig fick andra platsen, där Cruijjf sedan fick tredje priset.

Alla dessa tre ovannämda tränare gjorde ju så mycket mer för fotbollen i sin helhet än att bara träna ett lag som Sir Alex. Arigo Sacchi skapade den berömda och världskkända Cantenaccio fotbollen och Mitchell:s och Cruijjf:s prestationer behövs knappast nämnas för en culé. Men i fall vissa av er inte visste så skapade de total-voetbal, översatt på svenska till total fotboll, den mest beaktade anfallsfilosofin inom fotbollen någonsin.

Sir Alex kan inte ens jämföras, i min, men även många andras åsikter.
Barcelona Rambla
2008-04-22 21:35
Bralle gjorde i brallan nyss.
Barcelona Jay-z
2008-04-22 21:34
Bralle// Nolla
Barcelona Jay-z
2008-04-22 21:33
Shiit om vi kommer vidare fy faaan va chill det kommer bli. Alla har underskatta oss, om jag ska va ärlig så tror jag inte vi kommer vidare till final. Men att hoppas får man göra.

Inte bara för att United är bättre men för att dom har Ferguson. Den tränarn kan motivera sina spelare så tillräckligt mycket att dom vinner.

Även om det gör ont för en Gunner supporter att säga det här. Men Ferguson är världens bästa tränare utan tvekan. Kanske t.o.m Världens bästa tränare genom alla tider.
Barcelona Rafa Marquez
Ämne: Bralle:
retard? hah....
Det kallas att provocera.

IGNORERA!
Barcelona Myrran
Lahm har ju ryktas till Barcelona under en tid och nu kan det nog ligga något i det då Bayern och Lahm inte kommer överens över ett kontrakt och Bayern har dragit sig tillbaka från förhandlingarna.
Barcelona [FC-BARCA]
2008-04-22 21:28
Bralle:
retard? hahah killen är ute o cyklar!!
Barcelona Barçelona
2008-04-22 20:52
Det är nog ni som borde frukta vårt mittfält. Xavi, Iniesta och Yaya/Deco. 4 spelar som vet hur man ska hantera en boll.
Barcelona Hoshiar
2008-04-22 20:49
Snälla vem fan e Hargreaves , Anderson och Carrick jämnfört med Xavi , iniesta och Deco

Ni kommer knappast att spela med 3 anfallre mot oss på Camp nou . Ni kommer köra ert defensiva borta spel med 4-5-1
Barcelona L.Messi19
2008-04-22 20:48
Bralle
Haha jag skulle nog frukta Xavi Yaya och Iniesta mer än Hargreaves Carrick och Anderson.
Barcelona Ronaldiinho
2008-04-22 20:48
Skönt att Henry har fått klar tecken.

Länktips: Riijkaard Rånades Då han var hemma.
Espanyol Bralle
2008-04-22 20:45
United har världens bästa försvar så ni som sitter och påstår att messi kommer att leka med evra osv har aldrig sett united i år. Dessutom kommer antagligen rooney spela på kanten och understödja evra mycket som han gjorde alldeles perfekt borta mot roma så jag tror inte messi kommer att få så mycket utrymme.

Sen mittfältet har ni inte en chans

--------------------Yaya------------------
------------Xavi------------Iniesta-------
-----Messi--------Eto'o--------Henry------

Vad är det mot:

--------------------Hargreaves------------------
------------Carrick------------Anderson-------
-----Nani--------Ronaldo--------Rooney------

Ni måste vinna eran hemma match och inte låta oss göra något mål för att ens ha en chans på old trafford, och med erat sunkiga försvar lär det ju inte bli svårt att göra mål på er. Visst jag fruktar eran offensiv och det gör nog united spelarna med men erat försvar är verkligen inget att hönga i granen :)

Jag är förresten united supporter så ni inte tror att jag håller på real eller vilken tröja jag nu har.
Barcelona L.Messi19
2008-04-22 20:40
Barcelona
Jag sitter precis som dig och väntar på att någon ska skriva:P
Barcelona barcadinho
2008-04-22 20:39
Rambla / Il Phenomea:

Jag läste era inlägg om Milan och artikel 17 och jag vill gärna skriva nåt om det.
Om Milan kommer att använda artikel 17 kommer det bli en jordbävning inom fotbollen.
Om Galliani är så duktig affärsman som du Il-Phe säger, så måste han vara väldigt försiktigt.
Nästan alla stora klubbar var emot regeln när den kom. De har förstått risken med den. Det betyder att man kan satsa massa med pengar och tid på en spelare som plötsligt kan bara köpa sig lös billigt och byta klubb. Jag känner inte till en enda stor klubb som var för den här artikeln. Galliani måste vara väldigt försiktigt här. Han kan vinna på kort sikt R10. Det kan han. Men han kan förlora mycket mer senare. Vad sägs om t ex att Kaka vill byta en klubb om två år. Han har en kontrakt som sträcker sig till 2013. Om två/tre år kan Kaka köpa sig lös för endast 24 miljoner (3 år som är kvar gånger hans lön på 8 miljoner). Samma sak kommer det gälla för Pato, Pirlo och flera andra dyra spelare som har kontrakt hos Milan. Galliani har mycket mer att förlora om han fattar buisness.
Det tror jag att han gör!
Barcelona Barçelona
2008-04-22 20:29
34 inne och ingen skriver !? KOM IGEN det finns mycket att snacka om!
Barcelona barcadinho
2008-04-22 20:03
Ämne: Barcelona #7
Ja Cam....
Camp nou kommer att bli mäktig, eller kanske som
stadio delle alpi när juve spelar.
Minst halva stadium är tomt.
Barcelona Barçelona
2008-04-22 20:01
Hoppas att vi spelar ungefär så här ...

-------------------Valdes-----------------
--Zambrotta--Marques------Milito--Abidal--
--------------------Yaya------------------
------------Xavi------------Iniesta-------
-----Messi--------Eto'o--------Henry------

Deco kan komma in istället för Yaya(på grund av skadan). Hoppas att Deco kommer i den gamla formen nu till matchen. Skulle vilja se honom som Play maker där han lägger ut bollarna Xavi och Iniesta.

Bojan kan komma in i dem sista minuterna men det är bara om vi har punkterat matchen.

Eller?

Tots Units Fem Força
Barcelona Dizzy
2008-04-22 19:55
United är framme i Barcelona.
Annons: