/spanien/barcelona/forum/21178.aspx/spanien/barcelona/forum/21178.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messidinho_10
2008-04-23 18:27
Barcelona #7

Jaja åhhh vad man har längtat tills den här matchen ikväll med Messi kommer vi krossa ManU.
Barcelona Barcelona #7
2008-04-23 18:24
Messidinho_10

Hoppas :D
Barcelona Messidinho_10
2008-04-23 18:24
Jag säger bara M-E-S-S-I ikväll kommer han att visa vem som är fotbollens gud½!!
Barcelona Barcelona #7
2008-04-23 18:23
Q

Han har inget liv,Det är som att säga:

Ronaldo: Enda han kan göra är att Ramla och gråta
Hargreaves: Han heter Iniesta. Andres Iniesta
Rooney: Behöver runt 10000 Chanser för att näta
Vidic: Långben
Nani: Dvärg
Van Der Sar: Sämsta Målvakten som Finns
Brown: Värre än Oleguer :O
Ferdinand: Så Fin han är med sitt hår -.-
Barcelona Q
2008-04-23 18:19
Namn: RedWarrior89 » Svara inlägg » Tippar CFC-MUFC 0-9
Länktips: www.youtube.com/watch?v=1ly7QJ...
Sänt: 2008-04-23 17:40
Messi - behöver 152 chanser framför mål för att näta
Eto'o - se länktipset för lösning
Bojan - snorunge
Iniesta - Han heter Hargreaves. Owen hargreaves.
Deco - dvärg
Henry - ur form.. satsar mer på gilette reklam

Säger bara 2 h kvar sen kan vi börja snacka
Barcelona Shejk Mohammed
2008-04-23 18:17
endatjejen//

haha nja att möta er gör inget, vi har slagit er förr i cuperna å gör det igen P: problemet är att man kommer få hjärtattack innan matchens slut pga nervositeten =)

Kom igen Barca för fan ikväll! Gör oss Liverpool fans gööööööööööör glada P:

Tror att Etoo gör 1 mål i alla fall.

Barcelona Barcelona #7
2008-04-23 18:12
Bralle

Jag/Vi bryr oss inte om ni hade era 3 ordinarie backar borta mot Milan.

OCH?
Espanyol Bralle
2008-04-23 17:54
Ämne: Jag vet inte om någo....
Veintiséis//

Förra året hade vi tre ordinarie backar borta mot milan, eller något sådant. I år har vi hela backlinjen frisk, hela laget ser ut att vara i bra form, det ser mycket mycket bättre ut än förra året.
Sir Julian
2008-04-23 17:40
Tja grabbar hoppas på en mycket bra match! Mycket bra fotbollslag ska drabbas samman. Otroligt kul! Ha det bra!

Barca-1-Man utd-2
Henry-Ronaldo,Tevez
Barcelona Gaucho_10
2008-04-23 17:38
Snacka inte om henry, ni vet vad han går för, att han går runt och är småskadad hela tiden kan han inte rå för, tro mig, han kommer att visa vem världens bästa anfallare är nästa säsong

Håller med om att bojan ska bänkas idag, han är inte redo för det trycket, låt spelare som henry få spela istället,
Barcelona Gaucho!
2008-04-23 17:29
Tror faktiskt vår vänsterkant blir nykeln idag. Så som jag ser det så e det där United är "svaga" och då menar jag defensivt med Wes Brown eftersom Ronaldo oftast spelar på den kanten så blir Brown ganska ensam. Men tror vi får se ett 4-5-1 united med Rooney som striker och sen Giggs och Ronaldo på vars en ytter/winger position. Usch så nervös man är :/
Barcelona Barcelona #7
2008-04-23 17:26
Smogen

Haha

BARCA Life

Aa,Det finns alltid chanser att vinna fast man möter ett bättre/Sämre lag.

Alla har rätt att vara nervösa för så som Barcelona har spelat det här året så ska man inte vara glad, Barcelona ska inte vara 10 poäng efter Real Madrid eller dom ska inte vinna mot Schalke 04 med 1-0.
Barcelona BARCA Life
2008-04-23 17:16
barcas chanser att vinna finns ju, problemet är om spelarna vill vinna :/

men det ända man kan göra som supporter är ju att be till Gud ;)
Barcelona Smogen
2008-04-23 17:15
usch...tänkte lite på kvällens match idag och insåg att detta faktiskt är den första matchen på Ca 3 år som jag tror att Barcelona kommer förlora.
hemskt....tvättar t.o.m. min väldigt smutsiga Barcatröja idag för att få bort all gammal otur den sugit åt sig under året. :)
Barcelona L.Messi19
2008-04-23 17:12
Ämne: Som alla andra cules....
Ladda ner gamla matcher och klipp ut klipp med hjälp av Windows movie maker eller liknande!
Barcelona Barçelona
2008-04-23 17:07
Som alla andra cules så är jag också riktigt nervös!
Hoppas att vi gör en match att minnas för alltid. Tror att vi har en STOR chans att vinna men det gäller att sätta våra lägen vi får.

Matchen åt sidan.
Var kan man fixa klipp på barca?
Barcelona Barcelona #7
2008-04-23 17:03
Veintiseis

Aa, Livet är inte rättvist.
Barcelona little_master
2008-04-23 17:03
Jag vet inte jag var nervös förrut. Men nu känns det som Barca kan ta det här. Det är första gången på väldigt länge där vi inte är favoriter inför en match. Det kanske kan passa barca spelarna bra. Dessutom tror jag de flesta av spela kommer höja sig flera snäpp, då det är inte getafe, espanyol eller nåt annat lag vi spelar mot(Jag tycker att båda de lagen är bra men i jämförelse med man united så behöver jag inte kommentera mer där). Så när spelarna står där på plan då tror jag det kommer vara 11 krigare på plan. Alla kommer ge allt, ingen kommer vika ner sig. Säsongens klart viktigaste match, då tror jag inte någon vikler ner sig. Hjärtat säger 3-1 till Barca!!
Barcelona Veintiséis
2008-04-23 17:00
Mirko

Det är visserligen sant. Men jag tror verkligen på Barça. Är helt stensäker på att vi går vidare till finalen. Så mycket som alla talar om Man U och att de är bäst i Europa, ja då kan det väl bara gå på ett sätt och det är att Barça spelar finalen =)

Fotbollen är väl allt som oftast ologisk?
Barcelona Barcelona #7
2008-04-23 16:58
Taherinho

Jag HOPPAS att Barcelona vinner med 1-0 eller 2-0 och det skulle vara ett drömresultat till nästan match men MAGKÄNSLAN säger 2-1 eller 1-2.
Barcelona Taherinho
2008-04-23 16:56
Alltså jag är så j*****************vla nervös!!

Hur kommer det gå ikväll? Fyfan! Jag bor 100 meter från Camp Nou men har inga möjligehter att se matchen. Men jag är såååååååååå nervös. Ronaldinho finns inte, Henry ja inga kommentar, Eto'o och Messi FINNS. De är våra hopp ikväll!

Jag tror faktiskt på Barca ikväll även detta kan gå hur som helst. Jag har läst vartenda jävla artikel och inför match rapport på nätet...hittar inga fler sidor att läsa...

3-0, funkar det tror ni? Vi får hoppas...
Mirko
2008-04-23 16:50
Ämne: Jag vet inte om någo....
Ja men nu är det ombytta roller, Utd börjar borta - och har Ferdinand och Vidic(säkert) tillgängliga i första mötet.
Barcelona BlueRed
2008-04-23 16:44
Hoppas verkligen på en vinst, förlorar vi här så kan vi lika gärna stå över nästa match, måste bli vinst här.
Barcelona Veintiséis
2008-04-23 16:41
Jag vet inte om någon har tagit upp detta tidigare, men är ni medvetna om att semifinalerna i CL i år är identiska med förra året, enda undantaget är att Milan har bytts ut mot Barça. Och precis som förra året var Man U i bra form medans Milan var sisådär. Och även då pratade man om världens två bästa spelare innan matchen, Kaka vs Ronaldo, i år: Messi vs Ronaldo.

Jag personligen både tror och hoppas på 3-0 medans jag håller 1-0, 2-1 eller något oavgjort resultat som det mest realistiska kanske.
TageLevander
2008-04-23 16:35
Ämne: Idag käkar vi upp Un....Tråkigaste fotbollen i PL? tur att du kan mycket om fotboll o heliga fotbollsgud. pinsamt
endatjejen
2008-04-23 16:35
Ämne: Är ett Liverpool fan....
Ja, eller hur? För inte vill du väl möta Man U och åka på däng igen..:P

Ang. matchen ikväll så tror jag det blir en jämn kamp, tajt. Pyol, kommer ju givetvis att saknas för Er men samtidigt så är det frågetecken för Vidic ikväll.

Lycka till ikväll, U gonne need it!
Barcelona Shejk Mohammed
2008-04-23 16:24
Är ett Liverpool fan så debacklet igår känns än men vi har vänt värre underläge än så! Ser att ni pratar Lahm, ni kan få Riise annars =) Nej se bara till att klå Manchester United ikväll bigtajm så hoppas ja vi möts i Moskva. Era fans var fantastiska på Anfield förra året å dom förjänar verkligen respekt precis som er klubb.
Ni har i princip hela Liverpool Football Clubs fanbase bakom er =)

Lycka till!!
Barcelona Ghazza
2008-04-23 16:23
Fy f-n vad laddad man är nu alltså. Det är nog årets match vi får bevittna ikväll gubbar(och gummor).. =)

Visca!
Barcelona Hoshiar
2008-04-23 16:17
Barcelona Jay-z
2008-04-23 16:15
Hoshiar //

Det är nog för tillfälet den bästa 11an.
Annons: