/spanien/barcelona/forum/21174.aspx/spanien/barcelona/forum/21174.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona OkkaPokka1
2008-04-23 19:22
Känns som att om United gör första målet så förstörs hela semifinalserien. I vanliga fall hade jag nog inte sagt så men precis som jag har ni sett blaugrana i år.

Och jag anser att det är otroligt viktigt för oss att göra första målet. Och genom hela matchen måste vi hålla nollan.
Barcelona Barcelona #7
2008-04-23 19:20
Om vi spelar 0-0 1-0 2-0 2-1 så är det bra. tror inte att det händer andra bra siffror för våran del.
Barcelona Ordem e Progresso
2008-04-23 19:18
Så länge vi inte släpper in ngt mål ikväll så tror jag faktiskt att vi kan klara detta.
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-04-23 19:14
Jag är i alla fall RIKTIGT nervös!
aaahhh!

Varje gång vi har tagit ledningen så har vi spelat uselt, tänk om vi gör ett tidigt lednings mål då, undrar om vi spelar uselt då också.
Eller om Man Utd gör lednings målet, undrar om vi klarar av att vända det.
Barcelona OkkaPokka1
2008-04-23 19:05
Håller med Rambla faktiskt. Vi har aldrig varit så här uträknade på ett par många år. Och jag kan väl inget annat än att hålla favorit skapet på United.

Men just för det så existerar inte termen nervositet för mig inför matchen.

Men sen om vi skulle banka in ett mål så skulle mitt lugn bli ett nervvrak. :)
Valencia Valencia-Club-de-Futbol
2008-04-23 19:01
Jag hoppas ni höjer er idag, hade inte varit fel med ett spanskt lag i final.

United är söndertjatade, framför allt Ronaldo.
Barcelona Rambla
2008-04-23 18:50
Vi är bara så jävla uträknande av hela Europa innan match. I like it.

Personligen har jag inga större förhoppningar med tanke på hur säsongen har sett ut och orkar inte bli besviken ännu en gång, därför är jag ganska lugn pga det. Fast är det en match Barça ska visa sitt egentliga jag så är det i den här. Så därför:

Sempre Barça!

Força Barça!
Barcelona Barcelona #7
2008-04-23 18:48
Nihat=Gool

Haha,Köpa korv :D
Spanien Ichi
2008-04-23 18:45
Oförskämt att lägga favoritskapet hos MAN U, en liten klubb i europa. Bara är en av giganterna, precis som AC MILAN,POOL...sen år 2000. Senast MAN U vann var 98-99 säsongen. Men vi vet ju hur media svänger..duh.

Nollkoll VIASAT har missat att ligan är skitsamma...CUP match... bara en titel att lira för och dessutom underdog?,hur det nu gick till.

En nervös RED DEVIL supporter hälsar väl mött !!!
Villarreal Nihat=Gool
2008-04-23 18:43
Ämne: Jag vet inte om någo....
inte bara semifinalerna.

ni mötte Celtic som vi (Milan) i åttondel. sen hade ni Schalke, vi Bayern och nu Manchester U.

hela backlinjen? Vidic köpte korv när Kaka fick bollen, Ferdinand var inte med de andra var. Idag är det Ferdinads tur att köpa korv när Messi får bollen. :D

Henry kommer visa gamla takter idag :P
Barcelona Barcelona #7
2008-04-23 18:42
Messidinho_10

Nu överdriver du, Messi är Messi men bara för att han dribblade av hela Getafes försvar så kan han inte göra det hela tiden.
Det är som Jogabonito_Barca sa: "Om laget löper för varandra o skapar ytor så är Messi alltid farlig när han kombinerar med någon"
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-04-23 18:38
Messidinho_10

Överdriv inte.
Barcelona Messidinho_10
2008-04-23 18:31
jogabonito_barca

Asså det är Messi vi talar om här han kan göra allt tro mig han kan dribbla bort hela ManU killen är fotbollens gud!
Barcelona jogabonito_barca
2008-04-23 18:27
För att Messi ska kunna glänska ikväll måste han ha hjälp från sina kamrater, han kan inte dribbla aav hela försvaret som mot Getafe nu, det är United vi möter. Däremot om laget löper för varandra o skapar ytor så är Messi alltid farlig när han kombinerar med någon. Ni minns hatricken i el clasico... 2 assister av Ronaldinho tror jag de var.
Barcelona Messidinho_10
2008-04-23 18:27
Barcelona #7

Jaja åhhh vad man har längtat tills den här matchen ikväll med Messi kommer vi krossa ManU.
Barcelona Barcelona #7
2008-04-23 18:24
Messidinho_10

Hoppas :D
Barcelona Messidinho_10
2008-04-23 18:24
Jag säger bara M-E-S-S-I ikväll kommer han att visa vem som är fotbollens gud½!!
Barcelona Barcelona #7
2008-04-23 18:23
Q

Han har inget liv,Det är som att säga:

Ronaldo: Enda han kan göra är att Ramla och gråta
Hargreaves: Han heter Iniesta. Andres Iniesta
Rooney: Behöver runt 10000 Chanser för att näta
Vidic: Långben
Nani: Dvärg
Van Der Sar: Sämsta Målvakten som Finns
Brown: Värre än Oleguer :O
Ferdinand: Så Fin han är med sitt hår -.-
Barcelona Q
2008-04-23 18:19
Namn: RedWarrior89 » Svara inlägg » Tippar CFC-MUFC 0-9
Länktips: www.youtube.com/watch?v=1ly7QJ...
Sänt: 2008-04-23 17:40
Messi - behöver 152 chanser framför mål för att näta
Eto'o - se länktipset för lösning
Bojan - snorunge
Iniesta - Han heter Hargreaves. Owen hargreaves.
Deco - dvärg
Henry - ur form.. satsar mer på gilette reklam

Säger bara 2 h kvar sen kan vi börja snacka
Barcelona Shejk Mohammed
2008-04-23 18:17
endatjejen//

haha nja att möta er gör inget, vi har slagit er förr i cuperna å gör det igen P: problemet är att man kommer få hjärtattack innan matchens slut pga nervositeten =)

Kom igen Barca för fan ikväll! Gör oss Liverpool fans gööööööööööör glada P:

Tror att Etoo gör 1 mål i alla fall.

Barcelona Barcelona #7
2008-04-23 18:12
Bralle

Jag/Vi bryr oss inte om ni hade era 3 ordinarie backar borta mot Milan.

OCH?
Espanyol Bralle
2008-04-23 17:54
Ämne: Jag vet inte om någo....
Veintiséis//

Förra året hade vi tre ordinarie backar borta mot milan, eller något sådant. I år har vi hela backlinjen frisk, hela laget ser ut att vara i bra form, det ser mycket mycket bättre ut än förra året.
Sir Julian
2008-04-23 17:40
Tja grabbar hoppas på en mycket bra match! Mycket bra fotbollslag ska drabbas samman. Otroligt kul! Ha det bra!

Barca-1-Man utd-2
Henry-Ronaldo,Tevez
Barcelona Gaucho_10
2008-04-23 17:38
Snacka inte om henry, ni vet vad han går för, att han går runt och är småskadad hela tiden kan han inte rå för, tro mig, han kommer att visa vem världens bästa anfallare är nästa säsong

Håller med om att bojan ska bänkas idag, han är inte redo för det trycket, låt spelare som henry få spela istället,
Barcelona Gaucho!
2008-04-23 17:29
Tror faktiskt vår vänsterkant blir nykeln idag. Så som jag ser det så e det där United är "svaga" och då menar jag defensivt med Wes Brown eftersom Ronaldo oftast spelar på den kanten så blir Brown ganska ensam. Men tror vi får se ett 4-5-1 united med Rooney som striker och sen Giggs och Ronaldo på vars en ytter/winger position. Usch så nervös man är :/
Barcelona Barcelona #7
2008-04-23 17:26
Smogen

Haha

BARCA Life

Aa,Det finns alltid chanser att vinna fast man möter ett bättre/Sämre lag.

Alla har rätt att vara nervösa för så som Barcelona har spelat det här året så ska man inte vara glad, Barcelona ska inte vara 10 poäng efter Real Madrid eller dom ska inte vinna mot Schalke 04 med 1-0.
Barcelona BARCA Life
2008-04-23 17:16
barcas chanser att vinna finns ju, problemet är om spelarna vill vinna :/

men det ända man kan göra som supporter är ju att be till Gud ;)
Barcelona Smogen
2008-04-23 17:15
usch...tänkte lite på kvällens match idag och insåg att detta faktiskt är den första matchen på Ca 3 år som jag tror att Barcelona kommer förlora.
hemskt....tvättar t.o.m. min väldigt smutsiga Barcatröja idag för att få bort all gammal otur den sugit åt sig under året. :)
Barcelona L.Messi19
2008-04-23 17:12
Ämne: Som alla andra cules....
Ladda ner gamla matcher och klipp ut klipp med hjälp av Windows movie maker eller liknande!
Barcelona Barçelona
2008-04-23 17:07
Som alla andra cules så är jag också riktigt nervös!
Hoppas att vi gör en match att minnas för alltid. Tror att vi har en STOR chans att vinna men det gäller att sätta våra lägen vi får.

Matchen åt sidan.
Var kan man fixa klipp på barca?
Annons: