/spanien/barcelona/forum/21172.aspx/spanien/barcelona/forum/21172.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona BlueRed
2008-07-07 22:15
Ämne: Vi får väl se imorgo....
Jag håller med dig (och dina söner), om Eto'o har käftat emot ledningen så tror jag Adebayor kommer bli värre.
Barcelona B.G
2008-07-07 22:09
Samtliga värvningar som Barcelona hittils gjort är mycket bra. Är nöjd med samtliga spelare.
Det som krävs nu enligt mig är en giftig anfallare och mitt val faller på Nihat Kahveci från Villarreal, han kanske blir dyr men har grymt duktig och skulle säkert tillföra mycket.
Sälj Henry men behåll Eto´o.
Eto´o-Nihat skulle bli ett riktigt fruktat anfallspar, båda jobbar och sliter mycket. Tror inte det finns något försvar som skulle orka möta dessa killar i 90 minuter.
Barcelona barcadinho
2008-07-07 21:56
Hatar Oleguer?
Men han var bra under åren 04-06. Belletti fick sitta på bänken en del matcher.
Men hans tid är över och han får gärna byta klubb nu när barca har många bakcar.
Barcelona barcadinho
2008-07-07 21:39
Vi får väl se imorgon vad de säger om etoó.

Men en sak har jag aldrig förståt egentligen.
Man vill sälja bort etoó pga hans ego och käft och vill ersätta honom med Adebayor.
Tror man verkligen att det blir mindre tjafs då?
Jag (och mina söner föresten) betraktar inte Adebayor som en lugn person som sköter sitt men håller munen. Jag tror inte att han kommer att hantera svåra tider bättre, (och inte goda tider om han blir en sportstjärna. Hans ego kommer att bli som en ballong).
Men jag vet inte. Vi har kanske fel.
Barcelona bearlakeyours86
2008-07-07 21:38
Skulle Oleguer gå till Ajax, skulle jag bli överlycklig, Jag rent ut sagt hatar Oleguer som spelare, fattar inte varför man inte slängde ut han förra säsongen, han är sämst!
Han kan springa men han slår världens (!) sämsta inlägg har sämre teknink än mig! USCHA!
Barcelona barcadinho
2008-07-07 21:36
Mot Nya tider/

Det är mycket rykten som du skriver med också mycket kött i alla rykten.
Signalerna från ledningen och Pep visar att man inte vill behålla honom, men att man vill ha ett bra pris.
Jag tror att man kan få ett bra pris för honom.
Barcelona Hadad
2008-07-07 21:27
På Ajax silly season står det att Oleguer är klar för Ajax.

Nån som vet något ? :)
Barcelona A.Gaudi
2008-07-07 21:26
äh, det här är silly season. hela grejen med silly season är ju att spekulera i rykten och transfers. det är bara roligt med diskutera alla klubbbyten som sker och de man hoppas på kommer hända.
Barcelona Mot Nya Tider
2008-07-07 19:15
Sluta tro på spekulationer och rykten. Samu lämnar om rätt bud kommer, annars stannar han i klubben, likaså Ronaldinho. Orka läsa falska rykten, kopiera de hit och påstå något som det inte finns någon sanning i. Vänta och se bara.
Barcelona A.Gaudi
2008-07-07 18:50
se länk. arshavins finaste. angående en potentiell flytt till barca, dundersucce eller flopp, vad säger ni?
Barcelona BlueRed
2008-07-07 18:34
Jag tror han menar Deco :). haha. Lätt, it´s up to you now, vem är det du tror kommer floppa?
Barcelona Messidinho_10
2008-07-07 18:30
Han menar Arshawin
Barcelona OkkaPokka1
2008-07-07 18:25
Lätt//

Menar du att Arshavin skulle floppa i Barca, Eller att Deco kommer floppa i Chelsea? Du skrev ganska otydligt.
Barcelona OkkaPokka1
2008-07-07 18:18
Om de var mycket som hängde på Messi förra säsongen så vill jag inte ens börja tänka på vad som väntar honom nu. Utan Ronnie, Lejonet, Deco... Sen en Henry som ingen vet om han kommer bli succé eller flopp.

Kan inte Bojan bli världsbäst redan nu? Kommer inte klara av att se spelare som AdeWHYwhore i Barca.

Tungt var ordet.. Verkligen.
Barcelona Gaucho_10
2008-07-07 18:06
Fyfan vad sur man blir, vi har världens bästa striker med hjärta av guld, sen så säljer vi honom...vad fan är det med de?
Barcelona FCB10
2008-07-07 18:04
Ride_The_Big_One(6)

Turneringen är från igår
Barcelona Messidinho_10
2008-07-07 17:57
Härligt Arshawin han visar ett stort Barca hjärta. Hoppas nu han kommer för han är grym.
Barcelona Smogen
2008-07-07 17:56
Kan inte fatta att man säljer Etoó, hoppas in i det sista att han stannar för det är en tung förlust att se Etoó lämna och få t.ex. Adebayor istället.

Går han till Inter ska jag nog spela en slant på att dom vinner CL nästa år...
Barcelona Bojan.Messi.Etoo
2008-07-07 17:50
Arshawin : Jag vill bara till Barcelona :D

Länktips
Barcelona Dizzy
2008-07-07 17:50
Tack för allt Etoo. Världens bästa anfallare!Lycka till

Visca Etoo!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2008-07-07 17:44
FCB10

Vet inte när den dära frisparks tuneringen pågick, men lite synd att dinho inte tagit sin vikt på allvar. Jag menar han är inte tjock tjock men knappast fit for fight i de bästa ligorna om jag säger så. Verkar inte alls ta det på fullaste allvar heller, kanske är det för att han ska lämna eller nåt vad vet jag.

Ledsen blir man iallfall.
Barcelona Dizzy
2008-07-07 17:39
Smacked

Fi fan det där var dåliga nyheter man fick:(
Finns ingen som kan ersätta Etoo!
Barcelona Smacked
2008-07-07 17:33
Länktips: :(
Barcelona Bojan.Messi.Etoo
2008-07-07 16:55
Guardiola var riktigt bra när han spelade för barca innan han spela tsm med Puyol Xavi Iniesta och han kommer lyckas riktigt bra i Barcelona det är jag 100 procent på .....
Barcelona Ordem e Progresso
2008-07-07 16:50
Börjar redan tröttna på den svenska "sommaren"...

Lite off-topic, men ändå. Undrar om ngn här bor i Barcelona? Är väldigt sugen på att åka ned och jobba och bo där ett tag. Skulle vara otroligt roligt.

Hör gärna av er via PM, undrar lite om hur det är att söka jobb och så där, och boende såklart.
Barcelona Karlssoooon
2008-07-07 16:20
Det pratas en hel del om att Laportas fokus nästan enbart ligger på ekonomin.
Jag kommer då att tänka på ett visst Manchester United vars uttalade målsättning är att ge aktieägarna god avkastning.
Och se hur det gick för dom förra säsongen.
Jag tror inte man vinner eller förlorar en liga på om laget åker på en pr turné eller inte, jag tror däremot att ligan vinns eller förloras på vilken sorts träning spelarna får.
Kort sagt så tycker jag inte Laportas syn på ekonomin är ett problem. tvärs om så tycker jag att det är en modern och sund inställning att ha med sig som president för en av världens största klubbar.
Barcelona Smogen
2008-07-07 16:11
Egentligen är det väl meningslöst att diskutera vad som hänt OM Laporta rykt men...
Hade Laporta rykt igår är det mycket möjligt att det tillfälliga regimen kunnat göra övergångar, har diskuterats en del om dom får det eller inte, allt handlar om regeltolkningar...och ifall dom nu inte fått handla...
tja...jag tror både Ronaldinho och Etoó stannat under Rosells ledning och då är det ju inget direkt dåligt lag som Barcelona kan ställa upp med. Enda svagheten hade väl varit mittfältet, men med Marquez som reserv på en pivote plats är den delen också löst...
Barcelona A.Gaudi
2008-07-07 16:10
milan milan milan. vilket pack myglare dom är i deras försök över ronaldinho.

vad ligger deras bud på? 150 miljoner?

skamligt lite, en summa som dinho borde betala igen personligen genom alla tröjintäkter osv. enbart hans namn är värt mer än så.
Barcelona FCB10
2008-07-07 15:49
Kolla fan! Ronaldinho satte inte en enda frispark på Free Kick Masters i USA. där bland annat Messi och Marquez var, Vinnaren blev Marquez, han vann 1 miljon $

kolla länktips.
Barcelona Unicef
2008-07-07 15:35
det hade vell varit en katastrof om Laporta blev avsatt igår för fotbollen? Pep hade förmodligen inte kunna värat dom spelare han vela o inte heller kunnat sälja dom som ska lämna? då e de vell bättre om han avgår själv när säsongen börjat???
Annons: