/spanien/barcelona/forum/21168.aspx/spanien/barcelona/forum/21168.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona tarrak
2008-07-08 00:34
Rambla

Usch och fy! Vi borde verkligen skämmas. Nu är det dags för sängen, för de säger att den som sover synder inte. Men om du frågar Platero så gäller det nog inte culés.
Bona nit!
Barcelona Suñol
2008-07-08 00:34
Det kommer bli svettigt dom nästa veckorna. Vilka som drar och vilka som kommer. Själv undrar jag om det kommer värvas något innan vi sålt av någon? Efter Alves så känns det som det är lite tunt med dineros.
Barcelona Rambla
2008-07-08 00:28
Ämne: Rambla

Nog är det....Japp. Dessutom, Barça jagar Adebayor och Hleb under några veckors tid nu med en sådan iver, trots att de själva säkert är helt ointresserade av en övergång. De har säkert talat om för Barça att de är totalt ovilliga till något dylikt. Det är nog Barça som sprider rykten i pressen och försöker tvinga dem att komma över mot sin vilja. Usch, vilket beteende.

Trots att det knappast är någon culé här på forumet som vill ha dem.

Haha, det där med rödnäsan var kul. Snacka om att vända kappan efter vinden när det passar ens argument.
Barcelona Barca_PXM
2008-07-08 00:26
vad har hänt med omröstningen på laporta? nåt resultat? tacksam för svar
Barcelona tarrak
2008-07-08 00:24
Rambla

Nog är det så. Sedan får man komma ihåg att, han sätter sig i en väldigt svår position när hans utgångspunkt är att vi skall känna skam för vad Sport skriver och för hur Madrid agerar mot Ronaldo. Men tappert kämpat, så länge det varade.

Extra roligt att han tar Fergies kritik mot Madrid på allvar, men när Rödnäsan berömmer Barcelona så är han ett svin som inte är värd att lyssna på.
Barcelona Rambla
2008-07-08 00:18
tarrak:

Han kommer inte att kunna presentera några belägg whatsoever. Allt han häver ur sig är inövat och alltid samma struntprat. Du märker väl vilken taskig argumentation killen besitter?
Barcelona Smacked
2008-07-08 00:16
Kom att tänka på att Anderson(Man utd) vore en drömvärvning enligt mig.
Barcelona Rambla
2008-07-08 00:16
Platero:

Nej du, det är du som har noll koll och köper all den propaganda som er redaktion sprider här på SF. Finns det en artikel där de inte snackar skit om andra klubbar och enbart glorifierar allt Wenger gör?

Vad tror du vi ger för din argumentation? Du har absolut inga fakta för det du skriver utan bara en massa påhittade floskler.

Ja, Merida gömdes undan i flera månader för att hindra Barça från att tala med honom innan han fyllde 16 år. Grisigt beteende.
Barcelona Suñol
2008-07-08 00:15
Platero: Hur fick ni Fran Merida till Arsenal frågar jag dig som tydligen vet allt?
Barcelona tarrak
2008-07-08 00:14
Platero

Hade du några belägg för ditt påstående eller inte? Annars tycker jag att du kan ta din dryga attityd och packa dig härifrån.
Villarreal Platero
2008-07-08 00:12
tarrak//

sir alex är det största svinet av alla så vad han säger skiter jag fullständigt i

Rambla//

du har ju ingen koll alls. din argumenatation visar bara en total brist på kunskap.
arsenal talar alltid direkt till klubbarna och sprider aldrig rykten. först när allt är påskrivet och allt 100% klart lägger arsenal.com upp nyheten.
och kidnappa spelare? och gömma dom? wenger är fransman inte belgare
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-07-08 00:12
Platero

Då borde du inte gilla din klubb heller, kolla hur alla talanger har värvats.
Barcelona Unicef
2008-07-08 00:11
så du menar att de inte ser så ut?
Villarreal Platero
2008-07-08 00:08
vill tillägga att jag inte ogillar barca som klubb.

däremot gillar jag inte hur många spanska klubbar sköter sina transfers. då framförallt barca och real
Barcelona tarrak
Ämne: det är barcas och re....
Och det där har du belägg för?

På tal om United så har Sir Alex berömt Barca och dess ledning för sitt exemplariska uppträdande på transfermarknaden.
Barcelona Rambla
Ämne: det är barcas och re....Och detta vet du? Struntprat skulle jag vilja påstå. Tidningarna skriver precis vad de vill oavsett vad klubbarna vill. Om du visste hur mycket skit en tidning som Sport har skrivit om Barcelona, trots att den ska vara pro-Barça.

Du och ditt Arsenal, som hela tiden försöker framställa er själva som några änglar trots att ni är en av de värsta klubbarna i Europa på att "unsettle" unga talanger och deras föräldrar, speciellt i Spanien, utan att ta konktakt med klubbarna först. Sen har Wenger mage att gråta ut i pressen om att spelare blir allt giriga och bara går efter pengarna som erbjuds av storklubbarna. Han glömmer att han själv kommer viftandes med sedelbuntar hos de unga talanger han försöker övertala att lämna sina moderklubbar. Han lockar barn och deras föräldrar med stora summor för så unga människor. Snacka om hyckleri.

Skäms du att din klubb kidnappar spelare tillsammans med agenten och gömmer dem på hemlig ort i flera månader? Det skulle jag göra.
Villarreal Platero
2008-07-08 00:04
det är barcas och reals sätt att värva. att genom media locka spelarna till sig. de stora spanska klubbarna planterar massa rykten i diverse tidningar och får därigenom spelarna att hoppas. detta bringar flera klubbar i obalans.

united, trots att jag hatar dem, är nära att förlora ronaldo till real. nu har det dessutom lämnat in klagomål till FIFA för hur real har skött sig i denna transfersaga men det blev nedlagt.
Barcelona Rambla
2008-07-07 23:52
Ämne: Adebayor y Arshavin:....
Vad ska VI skämmas över? För att en tidning nere i Spanien skriver skräp?
Barcelona Smacked
2008-07-07 23:49
Sport börjar bli nya marca.Farligt detta...
Villarreal Platero
2008-07-07 23:46
Adebayor y Arshavin: Vendrán porque quieren venir

Ambos delanteros suspiran por vestir de azulgrana la próxima temporada y solo esperan que sus clubs otorguen el visto bueno final

Skäms ni inte?
Barcelona Rambla
2008-07-07 23:25
Ämne: ser ut o bli den lån....
Knappast, bara för att Sport skriver sin kanske 100:e artikel om Adebayor, betyder det inte att det blir han för vår del. Samma skit skrivs om och om igen, inget konkret som vanligt.
Barcelona Unicef
2008-07-07 23:03
ser ut o bli den långe för våran del.
Barcelona FCB10
2008-07-07 22:54
Dizzy

Vems blogg är de egentligen? + att den där nyheten är gammal... läste den för ca 3 veckor sen.
Det står inte nånstans i SPORT om de här! Bara bullshit! bloggaren hade säkert inget att skriva om så han skrev bara nåt...
Barcelona Lujàn
2008-07-07 22:27
Ämne: Vi får väl se imorgo....
Precis, Adebayor är ju inte direkt känd för att inte ha några problem vid sidan om planen.
Barcelona Smacked
2008-07-07 22:16
Vid sådana här skitiga dagar som det har varit idag med regn och grått väder 24/7 saknar man att slå på tvn och njuta av Messis spel. Give me la liga!
Barcelona BlueRed
2008-07-07 22:15
Ämne: Vi får väl se imorgo....
Jag håller med dig (och dina söner), om Eto'o har käftat emot ledningen så tror jag Adebayor kommer bli värre.
Barcelona B.G
2008-07-07 22:09
Samtliga värvningar som Barcelona hittils gjort är mycket bra. Är nöjd med samtliga spelare.
Det som krävs nu enligt mig är en giftig anfallare och mitt val faller på Nihat Kahveci från Villarreal, han kanske blir dyr men har grymt duktig och skulle säkert tillföra mycket.
Sälj Henry men behåll Eto´o.
Eto´o-Nihat skulle bli ett riktigt fruktat anfallspar, båda jobbar och sliter mycket. Tror inte det finns något försvar som skulle orka möta dessa killar i 90 minuter.
Barcelona barcadinho
2008-07-07 21:56
Hatar Oleguer?
Men han var bra under åren 04-06. Belletti fick sitta på bänken en del matcher.
Men hans tid är över och han får gärna byta klubb nu när barca har många bakcar.
Barcelona barcadinho
2008-07-07 21:39
Vi får väl se imorgon vad de säger om etoó.

Men en sak har jag aldrig förståt egentligen.
Man vill sälja bort etoó pga hans ego och käft och vill ersätta honom med Adebayor.
Tror man verkligen att det blir mindre tjafs då?
Jag (och mina söner föresten) betraktar inte Adebayor som en lugn person som sköter sitt men håller munen. Jag tror inte att han kommer att hantera svåra tider bättre, (och inte goda tider om han blir en sportstjärna. Hans ego kommer att bli som en ballong).
Men jag vet inte. Vi har kanske fel.
Barcelona bearlakeyours86
2008-07-07 21:38
Skulle Oleguer gå till Ajax, skulle jag bli överlycklig, Jag rent ut sagt hatar Oleguer som spelare, fattar inte varför man inte slängde ut han förra säsongen, han är sämst!
Han kan springa men han slår världens (!) sämsta inlägg har sämre teknink än mig! USCHA!
Annons: