/spanien/barcelona/forum/21161.aspx/spanien/barcelona/forum/21161.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona BlueRed
2008-06-07 02:21
Ämne: BlueRed

Kanske ja....Scrolla ner först och se vem som skrev ZZzzzZZZ, varför inte skriva något till "Mot Nya Tider" också ?... eller ska du säga att Barca inte vann ligan på riktigt, dem riktiga var real ?....
Real Madrid Ramos-Madrid
2008-06-07 02:19
BlueRed

Kanske jag som ska komma med "ZZzzzZZ" nu eller? Inget bättre och säga eller?

18vs31
Barcelona Mot Nya Tider
2008-06-07 02:17
Länken kanske kan hjälpa dig att få tag på det rätta svaret, sötast är Iniesta ; )
Barcelona BlueRed
2008-06-07 02:17
Ämne: tarrak

Okej tack ....Jag kanske kan hjälpa?

Pengar har vunnit Ligan 31 ggr. Pengar. :)

Kryp tillbaka nu... den här diskussionen har tagits på forumen kanske över 100ggr, du som ser dig själv så smart borde lägga ner nu, det leder inte någonstans :). Puss hej.
Barcelona BlueRed
2008-06-07 02:14
Ämne: BlueRed

HAHAHAHAH....
:P mjoo men bäst jag håller det för mig själv, och du såg ju det också nu.. vill hellre ha ut dem ur forumet än att dem fortsätter med sina inlägg.

Men jag kan förstå dem.. svårt när dem inte kan utveckla talanger som oss... och det tycker jag att vi fan i mej har rätt att skryta om :D !!
Real Madrid Ramos-Madrid
2008-06-07 02:14
tarrak

Okej tack visste faktiskt inte det. Är också lite osäker vem som vann la liga 05/06&07/08 kan du hjälpa mig där också eller? Sen vem som har vunnit la liga 31 ggr? Lite osäker faktiskt.
Gabriel och co kan kanske hjälpa honom?
Barcelona Mot Nya Tider
2008-06-07 02:12
Gabriel

Jo, och då måste vi hitta en bättre balans. Alla vet om att vi kan rulla och hålla bollen inom laget som inget annat lag i världen kan. Vi måste hitta flera sätt att göra mål på dock, hur vi ska se till att ordna det har Pep mer koll på det än vad vi har. Dessa värvningar är genomtänkta och jag som alla andra hoppas att vi ska göra en mycket bättre säsong än vad vi gjorde sist.
Barcelona Gabriel
2008-06-07 02:08
BlueRed

HAHAHAHAHA =D Nej fan, ta inte bort det som stod. Roligt ju! :)
Barcelona En_Gång_Barca_Alltid_Barca
2008-06-07 02:07
Tycker synd om alla avundsjuka realfans....
Barcelona BlueRed
2008-06-07 02:06
Istället för att slösa min tid och diskutera med madrid fans som bara tittar framåt och inte ser andra vägar som kan vara bättre och leda till ett bra samtal, så vill jag säga att jag längtar som tusan till att se hur Messi och Alves lirar med varandra!

Kommer det inte bli trångt på höger sidan :P? Messi kanske inte får lika mycket boll då?
Barcelona Gabriel
2008-06-07 02:04
Mot Nya Tider

Det kommer säkerligen att ta lite tid innan alla spelarna hittar varandra så att det flyter på normalt. Som du säger, vi får inte förvänta oss för mycket i början men å andra sidan så är vi Barçasupportrar och vi kräver alltid mycket och det med all rätt. Vi säger bara så nu, men om det inte levereras som vi önskar och vill kommer vi ändå att klaga. Du förstår säkert vad jag menar.
Barcelona tarrak
2008-06-07 02:02
Ramos-Madrid

Du har fel, han har redan fyllt 22. Något annat du vill att jag skall berätta om din idol?
Barcelona Gabriel
2008-06-07 02:02
Ramos-Madrid

Hahahaha, jävligt sant :D Applåder till dig, siså, ta din mjölk och hoppa i säng nu :)

ZzZzZz :)
Real Madrid Ramos-Madrid
2008-06-07 02:00
Barcelona Mot Nya Tider
2008-06-07 01:59
Gabriel

Jo, jag ser det. Kul med Dani iaf. Pep kommer bygga en del runt honom tror jag. En av få högerbackar som kan styra upp anfall helt själv. Det kommer att bli intressant minst sagt det här 'nya' som börjar nu. Vi får dock inte förvänta oss för mycket från början. Det är en del nya spelare och det tar tid att få ihop det. Men vi får hoppas att vi spelar med bättre balans och mer hunger än någonsin kommande säsong.
Real Madrid Ramos-Madrid
2008-06-07 01:59
tarrak

Ja han är född 86 fyller 22 den 3 augusti. Har jag för mig iaf(?)
Barcelona Gabriel
2008-06-07 01:54
Mot Nya Tider

Skit i. Han försöker inte övertyga oss, utan säg själv. Han känner sig hotad och det är därför han känner sig tvungen att hävda sig. :)
Barcelona tarrak
2008-06-07 01:54
Ramos-Madrid

Du som varkar besatt av Ramos borde väl ändå veta hur gammal han är?
Barcelona Mot Nya Tider
2008-06-07 01:52
Ramos-Madrid

Ok, Ramos är bäst. Alla vi håller med dig! Ska du börja argumentera nu att Salgado är bättre än Zambrotta kanske? Gå tillbaka till ditt eget forum, dina inlägg leder inte till mycket.
Barcelona Gabriel
2008-06-07 01:50
Äntligen! Dani klar... Har väntat på detta i 3 år nu :-D

Ramos-Madrid

*ZzZzZzZz*
Barcelona tarrak
2008-06-07 01:49
Ämne: Ämne: Ämne....
Vad som är ödmjukt? Att inse sina begränsningar. Tänk på det nästa gång du skall uttala dig om något du inte har en aning om.
Barcelona fcs
2008-06-07 01:46
Giovani var gnällig redan då när han skulle flyttas från B laget. Hoppas han aldrig kommer tillbaka.

Jag hoppas verkligen att Eto'o stannar. Skulle skänka bort Giovani, Henry och Bojan för en spelare som Eto'o. Jag är kanske lite partisk men vi alla har sina favorit spelare och jag tycker att Eto'o (och Laporta) är bästa som har hänt Barca i sista 10 år
Real Madrid Ramos-Madrid
2008-06-07 01:44
BlueRed

Bästa jag kunde komma med du skojjar väl? Behöver inte skriva nåt alla t.o.m här inne vem av dom två är bäst. Sergio Ramos är speciell killen är 21 given i landslaget vunnit la liga 2 ggr. Älskad av klubben så väl av fansen.

Det finns inte så mycket och skriva om honom förutom att han är komplett förutom att han får för många kort. Han är med bakåt och framåt. Urstark, fantastisk teknik, härlig känsla i högran, brytningsäker,snabb, huvudstark,markeringsspelare, sist men inte minst ett riktigt HJÄRTA
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2008-06-07 01:43
Ämne: Ämne: Va FAAA....

Ödmjukt, vad är det?
Må väl ..
Barcelona tarrak
Enligt Sport är övergången alltså klar och kommer att kungöras på måndag. Det lär ändå bli en svettig helg för många culés.
Barcelona Ronaldiinho
Imorn så kommer det förmodligen stå på den officiella hemsidan :D
Barcelona BlueRed
2008-06-07 01:41
Ämne: Ja..ni kan ju läsa s....
Det är bara att välkomna han, dags o lägga ner snacket om när han kommer, frågan är nu hur ska han och Messi vända upp o ner på alla !! :D:D
Barcelona Mot Nya Tider
2008-06-07 01:38
Ja..ni kan ju läsa själva.
Barcelona BlueRed
2008-06-07 01:36
Ämne: Säger bara en sak; S....Bästa du kunde komma med? Kom inte och skriv det i Les Rambles då, håll det i ett forum utan "klass".
Real Madrid Ramos-Madrid
2008-06-07 01:34
Giovanni är överskattad Bojan är klasser bättre... Han stack nog mest för att han blev avis på Bojan.
Annons: