/spanien/barcelona/forum/21145.aspx/spanien/barcelona/forum/21145.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona BarcaFTW
2008-04-29 20:48
Messi ser het ut, äckligt nära straff till Barca första 30 sekunderna :) ser ut att bli en underbar match.
Barcelona Ronaldiinho
2008-04-29 20:47
Messi het direkt från starten! skönt att se.
Barcelona strom_robert
2008-04-29 20:44
Kom igen det är nu det gäller, vi har ju materialet. Upp till bevis.
Ravioli
2008-04-29 20:41
Ämne: Ämne: Ingen R....
Vidic är ena halvan i PLs bästa mittlås och oersättelig. United har under hela säsongen bara förlorat en enda match med Rooney på plan. Han ä grymt viktig han också. Sedan har United dålig bredd på topp (bara Rooney och Tevez, Saha går inte att räkna då han jämt är skadad) så att sakna en av dem är inte som vilket avbräck som helst.
Barcelona Jugador
2008-04-29 20:41
Nu tar vi detta och går vidare till final!

Visca el Barca!
Barcelona Ciao-V
2008-04-29 20:40
Ja sam Aca//
Formen är ingen statisk. Den kommer och går... Alla spelare har sina svackor då och då. Jag är säker på att Ronaldinho hade gjort en väldigt bra insatser om han har varit uttagen i denna match(om han var frisk). Detta utan att förneka att Rooney är en väldig bra spelare. Jag har inte jämfört dem. Jag pekade bara på att de bägge är ett avbräck.
Barcelona Qanii
2008-04-29 20:40
Lejonet har varit skadad under stora delen av året och åkte iväg till Afrikanska mästerskapen kom tillbaks och är La ligas bästa spelare om man ser till antal spel min och gjorda mål. Så inget skit snack om lejonet för det gör mig arg bara, finns det någon som kan göra mål så är det just han.
Barcelona A.Gaudi
2008-04-29 20:30
Etoo är inte den gamle etoo, han har fortfarande inte nått tillbaka till sin gamla mördarklass. tycker han inte är spec snabb längre och tar för lång tid på sig i avsluten. ser verkligen inte honom som överlägsen henry. men det spelar ingen roll nu, det enda som spelar roll är avancemang ikväll!

Kataloniens Arme marcherar mot strid.
Ja sam Aca
2008-04-29 20:29
Ämne: Der Afro//
Är det R....
Jämt? skojar du med mig?

Rooney är just nu en dubbelt så bättre fotbollsspelare än Ronaldinho, men en Dinho i form är en jobbig jävel
Barcelona Dizzy
2008-04-29 20:20
Grabbar tro det eller ej! Jag har en mäktig känsla att vi kommer göra en United. Att vinna med 7-1. Tror faktiskt det. Ligan är körd. Det fattas bara Champions Legue.

Visca Barca!!
Barcelona Ciao-V
2008-04-29 20:19
Der Afro//
Är det Ronaldinho som saknas i startelvan?
De saknar Rooney. Vi saknar Ronaldinho. Det är jämt.
Barcelona Barcelona #7
2008-04-29 20:19
Hoppas verkligen inte Messi och Toure får något gult kort för då missar dom den eventuella Finalen i Moskva. Men det skulle inte göra så mycket om Milito får ett gult för vi får tillbaka Marques och han är ingen dålig ersättare för milito!!
Barcelona Der Afro
2008-04-29 20:17
Länge sen jag var så uppspelt inför en match. Inte den startelva jag velat se men Man U har ju en del frånvaro också så kanske kan vi klara det med lite tur.

Joga Bonito = FC Barcelona!
Barcelona Ronaldiinho
2008-04-29 20:17
Rambla

har också en konstig känsla av att Toure kommer dra på sig ett gult kort :/
Men att Rooney inte spelar är bara glädje glädje glädje :)

Messi blir matchen spelare idag!
Barcelona sölta
2008-04-29 20:14
Ämne: Därför att etoo inte....
Ja, det var verkligen ett fantastiskt inhopp han gjorde senast, vi hade vunnit utan problem om han bara hade fått mer tid på sig.

Eto'o är en mycket bättre spelare, och såg också farlig ut senast om jag kommer ihåg rätt, och det går inte att rubba på Deco/Xavi på mitten, därför får Henry fortsätta nöta.
Barcelona Rambla
2008-04-29 20:14
Hm, ingen Vidic och ingen Rooney. Jag tror att det kvittar om Vidic är med eller inte, United måste ändå gå framåt och vara det spelförande laget. Jag är tveksam till att ett mittfält bestående av Scholes och Carrick kan rulla ut Barças mittfält.

Förlusten av Rooney är värre för han kan på egen hand skapa något från ingenting och är livsfarlig med sin aggressiva spelstil.

Jag ber till gudarna att Yaya kan hålla sig borta från det gula kortet. Han måste få hjälp av Xavi och Deco när United ställer om.

Visca el Barça!
Barcelona Ciao-V
2008-04-29 20:12
Jag är nöjd med att se Iniesta på den kanten istället för Henry. Han är mer effektiv och snabbare. Men Henry kommer säkert in senare och intar centralt.
Barcelona Dizzy
2008-04-29 20:10
Grabbar det kommer bli 1-1. Vi kommer att gå vidare! Dom kommer inte att hänga med Messi.

Messi är som ett tv-Spel man spelar:D

Barcelona Barcelona #7
2008-04-29 20:09
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-04-29 20:09
Så som vi har spelat så är jag riktigt glad av att Vidic och Rooney missar matchen.
Barcelona A.Gaudi
2008-04-29 20:06
Därför att etoo inte har imponerat på sistone.. senaste matchen mot Man UTd var en av våra sämsta spelare och bör ha gjort åtminstone ett mål.

jag hade själv velat ha henry från start tillsammans med messi och etoo på topp men icke. är smått irriterad just nu över att henry inte får spela. hoppas bara rijkaard har vett nog att ge honom tid den här gången. sist fick han hoppa in i 80e minuten och även om hans inhopp gav energi så hann han knappt göra nåt på så lite tid.
Barcelona Qanii
2008-04-29 20:05
Ämne: Ingen Rooney och ing....
Ronny och Vidic är inte hela united laget utan 2 spelare som är en del av laget. Vi måste hålla igen första 20 25 min united kommer vara aggresiva och försöka få mål snabbt. Det vore bra om hela laget förutom etoo och messi var där uppe så vi kan kontra in ett mål men de blir svårt. Vi kan inte vara lika offensiva som på hemma plan. United kommer ha bollen under längre stunder och kommer vara farliga.
Barcelona OkkaPokka1
2008-04-29 20:05
Om Raviolis ord stämmer så är det en liten lättnad för Barca men matchen tappar kvalité.

Jag vill se båda lagen skadefri i matchen.
Valencia J.T....Hope Is...
2008-04-29 20:03
Startelvan ikväll!
Från Uefas hemsida..
Lycka Till!
Barcelona sölta
Ämne: varför fan startar i....
Varför fan skulle Henry starta?
Ravioli
Startelvor finns på uefa.com
Barcelona Monz
2008-04-29 20:02
Ravioli

Säker?
Barcelona FCB10
2008-04-29 19:58
varför fan startar inte Henry?!
Ravioli
2008-04-29 19:58
Ingen Rooney och ingen Vidic!! Grattis till avancemanget Barca!
Barcelona Dizzy
2008-04-29 19:56
Jag hoppas att Valdes gör en stor match är lite osäker på han. Han är bättre än Pinto. Men Valdes brukar klanta till sig väl? Är riktig nervös.

Visca Barca!!
Annons: