/spanien/barcelona/forum/21144.aspx/spanien/barcelona/forum/21144.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Visca_Barca
10/1/2008 16:04
nån som vet viken kanal visar barca matchen ikväll?
Barcelona Barcafan
10/1/2008 16:02
Det värsta är ju att NHL matchen också visas på canalplus enligt deras tablå på lördag.
Barcelona Gud är störst!
10/1/2008 15:49
OkkaPokka1

Men omg, jag vet att det är tv4.se men jag letade där men hittar inte dit man skriver klagomål. Flera länkade dit förut.
Barcelona Asahina
10/1/2008 15:46
http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=890830

Verkar som att Etoo kan lyckats ta sig ur startelvan ikväll! Vi får hoppas på en förlåtande Guardiola : )
Barcelona Bojan Krkic_
10/1/2008 15:46
Gud är störst!//

Att han ska göra mer. Enkelt svar.
Sporting Gijon, ja. Men det känns ändå som att det var länge sedan han gjorde spelmål faktiskt. Iallafall känner jag så.
Barcelona OkkaPokka1
10/1/2008 15:42
Gud är störst!// Tv4.se kanske eller? :D
Barcelona Gud är störst!
10/1/2008 15:38
ALLA skickar in klagomål till om det här att de inte visar matchen på lördag. De kan ju visa på tv4+ istället så det ärinte så jävla svårt o ändra om schemat, de kan ju göra det när de ska byta bort fotbollsmatch mot hockey så de borde kunna byta ut ett tv-program också. Kan någon sidan där man skriver till dem?
Barcelona Gud är störst!
10/1/2008 15:33
Bojan Krkic_

Han gjorde ju 2 spelmål mot Sporting Gíjon. Vad vill du mer?
Barcelona Evička
10/1/2008 15:30
Barcelona - Atletico sänds på nätet på TV4 Anytime, om man vill betala lite.
Barcelona OkkaPokka1
10/1/2008 15:29
BlueRed//

Enligt mina uppgifter så har NHL premiär i Sverige i år. Precis som man hade i London i fjol.

Synd att de blir och streama igen då.
Barcelona BlueRed.
10/1/2008 15:20
Den där NHL matchen som är i Globen, har blivit som en tradition. Den spelas där varje år(?) och Sverige är ganska hockey intresserade.
jacooob
10/1/2008 15:07
även barca - atletico är ju mycket större.
Barcelona DaniAlves
10/1/2008 15:04
Messi#10

som någon nämnde tidigare så ska de visa NHL på just den tiden, så de väljer hockey matchen före barca-athletico madrid.
Barcelona Messi#10
10/1/2008 14:58
faan vad dåligt att dem inte visar barca - athletico madrid.

det är ju den bästa matchen under helgen.

nån som vet orsak varför det är så??
Barcelona A.Gaudi
10/1/2008 14:47
jag hoppas ju såklart på rosenberg iaf. Gillar inte Inter och jag ser väl helst att dom aldrig tar hem CL. det bästa vore väl mål av bägge två men att werder bremen lyckades nå ett bra resultat.
Valencia Playa_Gandia
10/1/2008 14:26
rosenberg scorar forst
Barcelona Ett Äkta Barca Fans
10/1/2008 14:20
A.Gaudi:
dom sänder inter vs werden bremen
zlatan ställs mot markus rosenborg
vem tror ni nätar av dom först?
Barcelona A.Gaudi
10/1/2008 14:13
damn goal.com har röstat igenom vilka som är de bästa målvakterna. casillas och buffon delade på första platsen, men mest chockerande var att Valdes inte ens var med i diskussionen!
(ironi)

vilken match är det sexan sänder ikväll?
Barcelona Bojano
10/1/2008 14:12
Henk Ten Cate - El Mister //

Fram tills el clasico iaf :P
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
10/1/2008 13:56
Ämne: Henk Ten Cate - El M....
Försöker du vara rolig?:P Jag menar självklart ligan. Real möter alltid de laget vi redan spelat emot. Kan ju knappast vara lottat då?
Delarocha RIP Puerta
10/1/2008 13:31
Henk Ten Cate - El Mister; inte dem vi har i vår CL grupp.
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
10/1/2008 13:22
Möter Real Madrid alla lag vi möter i omgången efter? Lagen som mött oss får alltså Real Madrid i matchen efter. skumt!!
Barcelona Barca Barca
10/1/2008 12:47
Criff// Precis, skumt är det iaf. Att vi sen får möta Villareal precis efter El Classico luktar också jävligt skumt. Alltså inom loppet av 14 dagar möter vi Valencia, Shaktar (CL), Real Madrid och Villareal. Sen börjar det bli riktigt störande att El Classico hela tiden spelas så jävla sent in på säsongen.
Barcelona Bojan Krkic_
10/1/2008 12:45
Sugen på att se ett spelmål av Messi nu. Känns som att det var ett tag sen.

Barcelona Criff
10/1/2008 12:35
little_master, det kommer aldrig hända.
Jag vet inte hur länge du tittat flitigt på Barcelona, men Barcelona ska främst spela fin fotboll. Självklart ska titlar också vinnas men aldrig att man går för titlar framför spelet.

Vår publik är väldigt bortskämd och uppfylls inte kraven börjar huvuden rulla.

Så hur titel sugen du än är, så är det lättare för dig att byta lag att titta på, än att sitta och hoppas på att Barcelona ska börja spela 90 minuters kontringsfotboll :)

Däremot måste vi få in det som Barcelona var väldigt duktiga på under de 2 åren vi var som bäst, att kunna stänga matcher och kunna backa hem utan att släppa in mål. Det var väldigt längesen jag såg det hända.

Rambla, jag tycker det börjar lukta lite skumt om de här med spelscheman.
För andra året i rad spelar vi mot Valencia innan en Real match. Hur är det möjligt om man lottar? Fan värre än en trisslott.
Sen det här med CL, kommer ihåg jag var irriterad över sånt förra året också.

Jag vet inte om det är dem nissarna som sitter och lottar ut som tänker på att dem ska få in max pengar eller om någon mutar någon, men något skumt luktar det tycker jag iaf.
Barcelona Rambla
10/1/2008 12:18
Frågan alla borde ställa är varför Barcelona tvingas spela på lördag kväll när de spelar CL-match idag onsdag. Ja det samma gäller ju självklart Atlético. Real Madrid spelade igår tisdag och får vila ända till söndag kväll. Varför ska de få extra vilodagar?

Rättvist som vanligt i Spanien.
Barcelona AntonAronzon
10/1/2008 12:01
Upp med huvudena.
Det finns så jäkla mycket kanaler som sänder matcherna ändå. Online alltså.

Man får kanske leva med att höra lite oförståelig danska, men det är det värt!
Barcelona Myrran
10/1/2008 11:56
Vill ni veta varför de inte visar Barca matchen i helgen? Inte så svårt att lista ut faktiskt. NHL matchen går i Globen, Stockholm och på så vis har den mer "svenskintresse" än Barca - Atletico matchen. Samma sak som det är med CL matcherna i tv. Igår hade Man U - Ålborg mer "svenskintresse" än Arsenal - Porto eller Bayern - Lyon. Det är ett mysterium hur dem väljer matchen men men man får leva med det. Samma sak om Inter/Zlatan skulle möta Degerfors och samtidigt skulle Sevilla möta Ajax. Vilken match tror ni skulle visas i tv då? Inte går dem på kvaliten på fotbollen iaf.
Barcelona Bojan Krkic_
10/1/2008 11:28
"Aa jag har missat det"

Hockey före ett toppmöte i fotboll. Absolut inte oväntat.. sånt händer ju ibland.

Tv4 brukar ju vara så, ändra sig hela tiden.

Spinbad
10/1/2008 11:15
Bojan Krkic_:
Va? Det var väl oväntat? Tv4 brukar i princip sända alla Barcelonas matcher. Har du missat det?
Annons: