/spanien/barcelona/forum/21141.aspx/spanien/barcelona/forum/21141.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona LionelMessi
2008-04-29 15:28
Grabbar snälla svara vad heter låten på min länktips?
Barcelona Ravo
2008-04-29 15:19
Ämne: neo
du kna inte var....
Vad vet du om det? Han kanske vill att Barca ska vinna CL för att inte ett engelsk lag ska vinna CL, det är bättre för Spaninen om Barcelona vinner CL och det kan vara orsaken till att han vill att vi ska vinna hela CL. Tro mig det är många madristas i världen som hellre ser oss som segrare än ett engelsk lag. Tro inte att Barca och Real är som Israel och Palestina.
Barcelona Taherinho
2008-04-29 15:14
Zinedine...bla bla bla

Du som är en äkta Madridare, vad gör du i Barca forumet? Gå och skriv hur mycket du vill i er egen forum om din "vackra" Madrid...Här är det Barca som gäller...Bra jobbat Neo! Och Zinedine...hasta luego!!!!

Visca Barca
Real Madrid Zinedine-The beauty of the religion
2008-04-29 15:05
neo
du kna inte vara en äkta madridista. Finns ingen madridare som känner så som du.
Spanien neo
2008-04-29 14:53
Jag säger tvärtom, jag hoppas Barca vinner även om jag hejar på RMA i ligan. Hoppas tom att barca vinner hela CL !! Hoppas nån bra barca spelare punktmarkerar C.Ronaldo då är inte dom så farliga.
Barcelona Taherinho
2008-04-29 14:53
Ikväll smäller det! Madrid har "vunnit" ligan och faktiskt så förtjänar de det. De har inte spelat särskilt vackert men vi ska vara tysta angående den detaljen. Men ikväll är det Champions League, mot Manchester United på Old Trafford. Det känns att man borde vara väldigt väldigt nervös och rädd, eller rättare uttryckt, skräckslagen.

Men det är jag inte...Skräcken försvann förra veckan på Camp Nou. Det spel och det mäktiga auktoritet som Barcaspelarna visade satte nog mer skräck i Man U spelarna än det vi känner för Manchester U. Det blev visserligen bara 0-0 men Barcelona spelade åter igen med klass.

Ikväll måste United visa att de är på hemmaplan och det är de som ska dominera spelet. Kan de göra det mot FC Barcelona? Det är jag inte så säker på. Därför är jag lugn när det gäller spelet och vem som förhoppningsvis kommer leda spelet även om vi är på bortaplan, om det räcker för att åka till Moskva återstår att se men jag är inte det minsta rädd, men väldigt, väldigt nervös. Visca Barca
Real Madrid Zinedine-The beauty of the religion
2008-04-29 14:34
Ser gärna en rolig match idag, men hoppas verkligen att ni förlorar! Lycka till eller inte.
Barcelona FCB :)
2008-04-29 14:09
Det är lite lurigt inför kvällen, barca har nämligen 3 st spelare som vid varning missar en eventuell final, och det är inte vilka spelare som helst, utan : Milito, Yaya Touré och Messi!
Vi skall väl dock först och främst försöka ta oss till Moskva, så vi får inte hålla igen heller. Men tänk en ev. final utan dessa.
Real Madrid Shi
2008-04-29 14:04
Jag tror ni gör en Milan idag och slår ut Man U i semifinalen, precis som förra året.
Pojetski_inter
2008-04-29 13:37
Jag hoppas verklingen på er, jag vet att ni kan fixa det här. Nån som vet hur kommer eran start elva ser ut ungefär?
Real Madrid Kalle88
2008-04-29 13:16
tjenare grabbar kolla in länktipset =) tror ni inte adebayor elelr walcott skulle passa så fint i barca tröjan?
Barcelona Boixos Nois 81
2008-04-29 13:11
Är Rooney och VIdic borta ikväll? nån som vet?
Barcelona FC-Barcelona
2008-04-29 12:49
B.Krkic

Jasså okej då vet man det iallfall tack så mycket! och idag förnedrar MAN U framför deras Pubilk :D
Barcelona FCB10
2008-04-29 12:23
I mina tankar kan det inte hända att vi förlorar, asså det bara får inte! Jag kan inte tänka mig nåt annat än att gå vidare till finalen.

När vi gör 1:a målet så kommer Man U öppna sig, då blir de 0-2. Hoppas de bara inte händer som Betis sen :P

VISCA EL BARCA!

Barcelona Messi(as)
2008-04-29 12:06
Ikväll vinner vi med 0-3 Messi visar alla vem som är bäst i världen med alla målen!

Om nu Man u spelar offensivt med Rooney som höger back och Tevez som vänster back så blir det ju svårt. Men bjuder de upp till match är jag lugn bara vi kommer få ytorna och måste sätta våra chanser! :)

Vare sig vi vinner eller inte idag vill jag bara se att vi spelar bra fotboll! Vad jag har förstått har vi bra siffror mot engelska lag på borta plan och det känns lite hoppfullt!

På topp vill jag se Henry eto'o messi som löper konstant. Sen in med en pigg bojan!

Just ja, OM det nu stämmer att Svennis lämnar City, tror ni han skulle passa i vårt kära Barca?

Visca BARCA
Barcelona A.Gaudi
2008-04-29 11:56
tänk om vi går vidare ikväll, skulle göra mig till en väldigt lycklig person. det är fördel man utd men vi har visat att vi kan vinna på old trafford. ett ögonblicks magi ifrån Messi/henry/etoo och vi är i förarsätet.

hoppas på 1-2 vinst.. vi gör ett ledningsmål och man utd lyckas efter ett tag kvittera men de måste trycka på för att få ett ledningsmål vilket skapar luckor bakåt...

sen måste vi KONTRA ikväll. sist var det patetiskt hur uselt vårt kontringsspel var. varenda gång vi hade bra kontringslägen stannade bollen upp på mitten och dom började rulla sidled istället för djupled. vi har extremt snabba anfallare, så använd dem!
Barcelona FCB_armin
2008-04-29 11:47
Fyfan asså. Har inte ens kunnat sova ikväll. Man ser nu att säsongen börjar närma sitt slut och hur förväntansfull man var innan den skulle dra igång. Revansch mot Marängerna var det enda jag tänkte på, och Titi's övergång. Nu sitter man här med ligan lika bortblåst som vinden, men än har man någonting att se fram emot. Må turen vara med oss ikväll! VISCA BARÇA Y VISCA CATALUNYA !!
Barcelona Messidinho_10
2008-04-29 11:46
Fan ikväll gäller det grabbar, jag känner seger vibbarna sakta börjar komma fram hos mig. Våra krigare måste ge allt 120% och vara super effektiva när chanserna kommer. Vi är FC Barca och är det bättre laget!

Visca Barca
Barcelona B.Krkic
2008-04-29 11:31
Ämne: har en fråga om matc....
Eftersom det blev 0-0 på camp nou så räcker det med 1-1 för barca,då man går vidare genom bortamålsregeln, united kan endast ta sig vidare genom att 1. vinna matchen under ordinarie speltid eller 2. vid resultatet 0-0 ta det hela till en eventuell straffläggning. Gör barca ett mål så måste united göra 2, gör barca 2 så måste united göra 3 etc.
Visca Barca!
Barcelona Visca_Barca
2008-04-29 11:20
tja grabbar.
nån som vet varför vi hade de vita T-shirt med Text på när vi spelade borta mot deportivo?
TheVirus
2008-04-29 11:18
hoppas att ni lyckas i kväll! jag vill hällre se ett spansk lag i final än en till Englesk lag.. så jag håller på er..
Barcelona FC-Barcelona
2008-04-29 11:05
har en fråga om matchen, ifall barcelona gör ett mål, blir inte Man U tvungad till att göra 2 mål, och ifall barca gör 2 mål blir dem inte tvugna till att göra 4 mål för att vinna matchen, Rätta mig ifall jag har fel
barcafc
2008-04-29 10:20
hoppas vi vinner ikväll 2-0 messi båda
Barcelona Gudabenådad
2008-04-29 10:12
Nu ska jag gå ut i solen och ta med mig ett anteckningsblock. Jag måste skriva bort nervositeten.

Ha en underbar dag!
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2008-04-29 10:05
Är helt övertygad om att vi går vidare ikväll på ett lika resultat eller uddamålsvinst. ManU kommer bli mycket mer öppna och det kommer straffa dom garanterat. Samtidigt måste defensiven vara beslutsamma och inte ge bort någon gratischans, d.v.s. markeringsmiss ifrån Abidal eller sneträff ifrån bonkarPuyol.
Barcelona Gudabenådad
2008-04-29 09:57
Mot Nya Tider/ Jag tror inte mitt hjärta hade klarat av 3-3. :-) Jag hoppas på 1-1
Barcelona Mot Nya Tider
2008-04-29 09:47
Gudabenågad

Ja, ikväll smäller det. Nu kanske när United säger att de kommer anfalla mer så ser jag gärna en repris från 3-3 matchen =)
Barcelona Gudabenådad
2008-04-29 09:42
Godmorgon. Jag hatar matchdagar, för att nervositeten brukar alltid komma vid 20:00 och man kan inte koncentrera sig på något heller.

Att ta ledigt från skolan är helt okej. :-)

Många pratar om att vi ska vara offensiva och spela ut United, för gudsskull tappa inte huvudena. Någon gång kan vi väl ligga rätt i våra positioner och kanske värdera lägen mer.

Vamos Barcelona!
Barcelona Gudabenådad
2008-04-29 09:34
Davinho / Älskar den filmen. Hoppas bara Rijkaard kan hålla ett sånt tal i halvtid:-)

VI ska göra vårat bästa!
Atlético Davinho
2008-04-29 03:29
Lite mycket Any given sunday över artikeln? :) Bra skrivet dock.

Se till o vinn mot Scumsen!
Annons: