/spanien/barcelona/forum/21138.aspx/spanien/barcelona/forum/21138.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelona #7
2008-07-17 12:19
Rambla

Så du menar att Eto'o,Xavi,Iniesta och Puyol ska åka dit för att hjälpa till med utvecklingen av ungdomsfotbollen i landet?
Eller bara Xavi iniesta och puyol
Barcelona Rambla
2008-07-17 12:10
Om några dagar ska även Xavi, Iniesta och Puyol "skriva på" för Kuruvchi, de väntas nämligen dit 20-21 juli. Skämt och sido, jag fattar inte att vissa här tycks tro att detta handlar om en överång. Kuruvchi har bjudit in dessa spelare för att hjälpa till med utvecklingen av ungdomsfotbollen i landet.

"In addition, we invited Cameroonian forward Samuel Eto'O from Barcelona for master-class and negotiations about his possible participation in Kuruvchi team. The striker will arrive to Tashkent on July 17th and if the negotiations is successfull he will play in the second half of championship of Uzbekistan. In our view, this great football player is well known by you. The greatest benefit from him the staff of Kuruvchi is waiting in the games of AFC Champions League 2008.

The next step would be the date 20th – 21st of July. These days in Tashkent will arrive the new champions of Europe, players of Barcelona. Namely, the best player of European championship – 2008 midfielder Xavi, and also one more midfielder Andres Iniesta and defender Carlos Puyol. They come to show master-class which hopefully will develop football in Uzbekistan."
Barcelona Barcelona #7
2008-07-17 12:08
Il Concorde

Visst Asså av alla ligor som han kan spela i så tar han Uzbekistanska -.-
Eto'o är en spelare som tänker på pengar om han lämnar Barcelona för Kuruvchi.

Jag skulle aldrig lämna en klubb som jag tycker om för priset som han får, Skit liga också
Il Concorde
2008-07-17 12:02
Jag vägrar tro på dom ryktena förren det är officiellt!! Kan bara inte stämma!!!
Barcelona lundell
2008-07-17 11:55
Sluta nämn Silva för Valencia kommer inte släppa han o vi kommer inte köpa han nu när vi har köpt Hleb.

Etoó gör mig irriterad.
Barcelona Barcelona #7
2008-07-17 11:55
Silva/Villa köps in om Eto'o säljs?
Barcelona Lujàn
2008-07-17 11:52
Vad är det som händer?
Barcelona Palle Kuling....
2008-07-17 11:52
Jag tycker inte att det spelar så stor roll om Eto'o lämnar. Det här ser ju inte så dumt ut:

Hleb/Silva---Henry---Messi

Men varför ska han spela i Uzbekistan!?? Visst, han får mycket pengar, men det spelar väl ingen roll om han får ett par miljoner mer i Uzbekistan än i typ Man Utd eller Valencia. Det är väl ändå roligare att spela i ett bra lag, och få mycket pengar än att spela i ett dåligt lag och få lite mer?

EDIT: Nu såg jag Barcelona #7s inlägg om Eto's lön, och då förstår jag varför han sticker till Kuruvuhci eller vad dom nu heter :D
Barcelona DM1982
2008-07-17 11:50
Känns jäkligt tveksamt att cirkusen kring Eto´o är seriös. Tror inte att det är en övergång på gång men om det är så får man väl säga grattis till honom för det enormt feta lön han får.
Barcelona Pretend
2008-07-17 11:45
Men det här är ju helt SJUKT!! VA? Är det sant?
Real Madrid Marcelo#12
2008-07-17 11:43
Eto blir såld runt 40 mile....
Barcelona ASF
2008-07-17 11:43
test
Barcelona Palle Kuling....
2008-07-17 11:41
Tråkigt att Sam Saidi särskriver överallt i den gästkrönikan om Ronaldinho. Den hade varit rolig att läsa annars.
Barcelona Barcelona #7
2008-07-17 11:37
Ok tack för att du svarade på min fråga :D
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2008-07-17 11:32
Ämne: Hur mycket kommer Et....talas om 40 Mille!--inte säkert!
Barcelona Barcelona #7
2008-07-17 11:27
Hur mycket kommer Eto'o att säljas för om det här är sant?
Barcelona Barcelona #7
2008-07-17 11:26
Pilma

Börjar också känna mig orolig.
Jag tror att Villa/Adebayor kommer värvas in om Eto'o lämnar.
Hoppas på Villa för att vi måste förstärka med en anfallare och helst Villa då
Il Concorde
2008-07-17 11:26
Hej! ville bara klargöra en sak!
Har sett att några här har skrattat lite åt att milan redaktionen kallade den dagen för Ronaldinho-dagen!! och det gjorde jag med om jag ska vara ärlig!
Men dom kallade det så bara för att Gazzetta della sport kallade dagen för det!! Så det är inte folk här på SF som kommit på att döpa dagen till det =)

bara lite info så där en sån här vacker morgon ;) Grattis till Hleb föressten en mycket bra värvning tycker jag! Ni hade inte kunnat ersätta R10 med någon bättre =)
2008-07-17 11:24
Fy Fan kolla där( Deras officiella hemsida) Stämmer det??????? vet inte vad jag tycker, men börjar betvivla nu.
Real Madrid Marcelo#12
2008-07-17 11:20
Vill inte störa men jag vill ge ett bra förslag ?
Kanske tycker ni de är de kanske inte ...
Men varför inte värva Tevez ? Man.Utd har eller kommer att värva Berbatov och förmodligen kommer Berbatov och Rooney spela tillsammans i kedjan...
Varför inte värva Tevez ? Hans favorit position är att spela V-Forward.

Messi----------Tevez
-------Henry
Real Madrid Paco Buyo
2008-07-17 11:18
Har inte Kuruvchí en sida på Svenska Fans?
Det hade varit intressant att höra deras kommentarer om saken:)
Barcelona Barcelona #7
2008-07-17 11:14
Barca__elve

Det är bara att vänta några timmar till så får man se om det är sant eller inte?
Barcelona Barcelona #7
2008-07-17 11:13

Asså om det är sant att Eto'o har skrivit på ett kontrakt och kommer börja i ett Uzbekistanskt lag så kommer han att få en GRYM lön.(1057534 kronor per dag) :O

Vad tror ni om det här? Sant eller Falskt?
Barcelona barca__elve
2008-07-17 11:07
Ska detta vara ett skämt eller vad??

står att Eto'o ska presenteras klockan 14.30 idag, och få en lön på 386 miljoner kronor om året..
Barcelona BarcaMatte.
2008-07-17 11:02
Det där med Robinho är lite intressant. Gillade han oerhört mycket innan han blev klar till våra rivaler. Men skulle inte tacka nej till han om han kom till Barca. Men tror inte det blir nån övergång. De vill nog inte skapa "Figo" känslor igen fast åt andra hållet.
Real Madrid Paco Buyo
2008-07-17 10:57
Robinho, kan det vara något om Eto'o går?
Spinbad
2008-07-17 10:54
Okej, Sport ger ju Arshavin en ledande fråga men fortfarande. Han verkar ju verkligen vara en Barca-supporter, inte många som säger så här tydligt och i princip utesluter en av världens största klubbar:

"sport: A ver si tanto hablarse del Barcelona, acaba en el Real Madrid...

Arshavin: Eso lo veo muy difícil. No. No me veo jugando en el gran rival del Barcelona. Nadie me ha hablado del Madrid y... no, no jugaré allí.
Barcelona FCB-messi
2008-07-17 10:53
Riktigt bra krönika av sam Saidi. Gråter en tår för allt han har gjort för klubben, men det är dags att gå vidare. en ny era med pep ska ta över;).
2008-07-17 10:53
jag ser det mycket svårt. Nej Jag vill inte spela för Barças stora rival.
Ingen jag har talat om Madrid,
Nej, jag kommer inte att spela där.

kolla lite längre i Länken om ni vill läsa hela Intervjun, använd google translate.

Jag säger bara in med Arshavin/Silva sen lets begin the Season!
Barcelona BarcaMatte.
2008-07-17 10:38
Tänkte bara säga att det var en mycket bra krönika av dig Sam Saidi. :)
Annons: