/spanien/barcelona/forum/21122.aspx/spanien/barcelona/forum/21122.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Bojan.Messi.Etoo
2008-05-03 12:41
min enda dröm är just nu att krossa real i bernabeu inget annat skit krosssaaaaaaaaaaa deeeeeeeeeeeeem.
Barcelona Bojan.Messi.Etoo
2008-05-03 12:39
va fan ska det allltiiiididd hända barca får fu.... spel :S ingen milito och iniesta mot real :S som föra gången ingen messi och henry så sjukt assså :S hatar det :S förlåt men jag är arg
Barcelona Rambla
2008-05-03 12:26
Madridistan A:

Du påstod fortfarande att Barça köpte flera storstjärnor när det i själva verket bara var Henry som köptes in. Messi har Barça fostrat själva. Eto'o har varit i klubben sen 2004. Ronaldinho sen 2003. Det är inte Barças fel att de blev så bra och räknas som storstjärnor.

Jag dumförklarar ingen. Det sköter du så bra på egen hand.
Barcelona Criff
2008-05-03 12:11
Madridistan A, Fortfarande var det inte Henry som stod för det. Det var en kollektiv kollaps.
Allt från träningscoacher, till interna småbråk, till dålig inställning utanför planen som sen ledde till dålig inställning på planen.
Det var väl snarare synd att Henry kom precis när allt nått sin botten.

Så om du uttalar dig och säger att det är pga Eto, Henry, Dinho som laget gick i botten så kan jag tänka mig att du inte vet mycket alls om hur laget Barcelona går till i dagens läge och då tycker jag du hellre ska vara tyst.

Men du säger ändå att det är pga dessa 3 stjärnor som laget gått i botten, så ja jag anser att du har dumförklarat dig själv, inför oss Cules som vet lite mer om saken.
Barcelona Dizzy
2008-05-03 12:05
Nån som kan översätta. Tack! Verkar som han kommer i sommar:)
Madridistan A
2008-05-03 12:04
Ämne: Coco:

Har någon p....Faktumet att ni hade redan för dålig lag och att 3 stor stjärnor räckte men när ni köpte Henry nådde det sin kolmunn. Förstår du hur? Och du kan inte prata vanligt utan att dumförklara någon va?

Gudabenådad

Jo jag syftade på den. nej absolut inget fel på din artikel den va riktigt bra och du har tagit upp de viktiga av säsongen. Men när jag läste din artikel kom jag på alla andra folk som går omkring och säger att Real har vunnit ligan p.g.a. de andra topplagen har varit dåliga utan att nämna det du nämnde, nämligen att Real reste sej när det verkligen gälde. Förstår du vad mitt inlägg är för?

Criff

Ja ert lag var dålig redan innan hans ankomst men det jag menar är att när han kom så nådde det hela sin kolumnn och allt gick så som det gick i år för er.

Förlåt för dubbelpost. min data är fucked up så varje gång jag postar inlägg kommer det två stycken trots att jag klickat på knappen "Skicka meddelande" En gång!
Barcelona De Assis
2008-05-03 11:37
FCB-messi

ta allt med ett nypa salt.
dom som troligen kmr lämna barca är te.x = Ezquerro Guddy Oleguer Jorquera osv ..
men Deco ?
tror inte det, vet nån hur många år han har kvar på kontraktet?
ifall vi nu säljer deco ronaldinho o co, så kan vi få ihop en löjlig stor summa, ska vi säga runt 400-500 milj?
men tycker fortfarande att det ska vara REM nästa säsong och 3;e manna mittfält med Xavi Yaya Iniesta.
Deco och Ronaldinho, stanna o ta barca till cl o la liga titeln nästa säsong.
kommentera gärna.
Visca El Barca !
Barcelona FCB-messi
2008-05-03 11:01
Själv skulle jag hellre vilja se cesc som decos ersättare.
Barcelona FCB-messi
2008-05-03 10:52
Det ryktas om att Portos Lucho Gonzalez ska ersätta Deco. vad tycker ni om det?
Barcelona BarcaFan!
2008-05-03 10:25
Tack ,tack så hemskt mycket för alla svar.Roligt att Real-fan kommer och svarar.

TACK!
Barcelona Palle Kuling....
2008-05-03 10:05
Ämne: Criff

Det var väl....
Bra i två säsonger? 03/04, 04/05, 05/06 och 06/07. Jag får det till 4 säsonger när jag räknar det.
Barcelona Gudabenådad
2008-05-03 09:49
Madridistan A // Jag tror du syftar på "Guardia of honor". Märk väl att jag ger en känga åt de "tänka" topplagen, men skriver också att jag inte vill ta ifrån er något. Eftersom ni, till skillnad från oss, reste er när det var som viktigast.

Valencia på söndag. Jag hoppas spelarna kan visa lite glädje nu innan säsongen slutar.
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-05-03 04:26
Om Eto'o säljs (som jag personligen inte hoppas på) så ser jag mer än gärna att Barca försöker satsa på David Villa, en absolut toppklassig målskytt.
Perfekt spelare i mina ögon.
Real Madrid Akram
2008-05-03 02:44
Criff

Det var väl lite väl hårt? Förstår dock din poäng. Jag tycker inte att Ronaldinho är överskattad, det är fel ord men han har haft sin prime, han kommer aldrig komma upp i de höjderna igen. Och det är lite det som skiljer honom från de riktigt stora. Man måste göra mer än att vara bra i två säsonger.
Barcelona Criff
2008-05-03 02:19
Madridistan A, Är du verkligen seriös när du skriver? Kollapsen i laget var på väg långt innan Henry köptes in till laget. Vi spelade kasst en halv säsong innan Henry kom dit.
Så att säga att det var Henry helt själv med sin stjärnstatus som störtade laget är helt befängt.

Coco, Ronaldinho överskattad? Han vann världens bästa fotbollsspelare 2 år i rad.
Sen att han är ur form är en annan grej. Även idag när han beträder planen gör han passningar som självaste Zidane kan drömma om.

Skydda gärna dina idoler eller vad du sysslar med, men du behöver inte dumförklara dig.
Barcelona Rambla
2008-05-03 01:58
Coco:

Har någon påstått att Ronaldinho skulle vara bra i dagsläget? Har någon hyllat honom den här säsongen? Han har knappt spelat fotboll och varit skadad nästan hela säsongen och när han väl spelat har han varit rätt så medioker. Hur fan kan man då påstå att han är överskattad när ingen har påstått att han är bra än mindre hyllat honom.

Dina inlägg blir bara mer korkade för varje gång. Logik som en fågelholk.

Madridistan A:

Vem har inte erkännt att Barça varit dåliga? Köpt för många stjärnor? Du kommer ju bara på en och det är Henry. Hur kan en bli många? Matte är inte din starka sida va?
Madridistan A
2008-05-03 01:31
Förlåt för dubbelpost. min data är fucked up så varje gång jag postar inlägg kommer det två stycken trots att jag klickat på knappen "Skicka meddelande" En gång!
Madridistan A
2008-05-03 01:29
Fattar inte varför alla ska hacka sej på Real och dess ligaguld i år? Och att man måste gång på gång nämna de andra topplagens halvgodkända sösong?

Det är väl knappt Real Madrids fel att det har gått så för andra lagen?

Det är väl knappt Reals fel att Barca har köpt för många stjärnor? trots att de såg hur det gick för Real med många stjärnor ändå köper man Henry.

Sen är det väl inte så såvrt och inse att man har varit dålig och erkänna det rakt ut istället för att hitta bortförklaringar? Dåliga förlorare?

När Barca vann ligan för 3 år sen då sög Real så som Barca gör nu. Och Real befann sej i samma läge som barca är i nu: För många mätta stjärnor, dålig ledning osv. osv.

Mitt inlägg bör inte tas upp som en provoaktion eller så och den är inte direkt riktad mot er cules, utan mot alla som känner igen sej i inlägget...
Barcelona Gudabenådad
2008-05-03 00:51
Det känns som man överskattar genom sina egna kriterier. Sorgligt att man inte kan tänka innan man skriver och för den delen posta det också :-)

Paella con las gambas// Vi är hur stolta som helst!
Barcelona Coco
2008-05-03 00:48
Rambla/

Ja, det är märkligt hur visa resonerar.
Hur kan man isåfall kalla t.ex. Henry överskattad? Eller Zidane, som många här sagt i flera år? Båda dessa spelare har varit bäst i världen flera år.
Ronaldinho är rent ut sagt dålig nu, inse det.
Man kan ju resonera kring om en spelare är överskattad på priset det snackas om i media också. Ronaldinhos till exempel är ett extremt överpris...
Spanien Paella con las gambas
2008-05-03 00:46
Måste ge cred till Barca med tanke på alla spelare ni producerar fram till a-laget.Det är väldigt få toppklubbar numera som ger plats åt de egna prudukterna. Valdes,Puyol,Xavi,Iniesta, Messi,Bojan-några av de egna produkterna,som också oftast spelar från start! Beundransvärt,fortsätt så!
Barcelona Rambla
2008-05-03 00:43
Hur kan en spelare vara överskattad som två säsonger i rad varit planetens överlägset bästa fotbollsspelare? Hur kan man vara överskattad när man nästan inte har spelat på hela säsongen? Vem påstår att han är överjävlig nu vilket borde vara kriteriet om det nu ska kallas för överskattad? Märkligt hur vissa resonerar.
Barcelona Hoshiar
2008-05-03 00:21
Ronaldinho är inte överskattad . Vi vet vad han kan han e bara ur form. En fråga som knappast nån kan svara på -- Vilken spelare är bra när man är urform?
Barcelona Coco
2008-05-03 00:17
De mest överskattade:

PL: Lampard
SA: Zlatan
LL: Ronaldinho
Barcelona Coco
2008-05-03 00:16
barcadinho/

Du sa nyss att du inte bryr dig om engelsk fotboll, men du har ändå sett ungefär en tiondel av bara Uniteds matcher de senaste 20 åren, vilket får ses som mycket för någon som inte bryr sig. Men nu ändrar du dig och älskar att kolla på det helt plötsligt..
Du borde kanske isåfall sysselsätta sig med något som ger dig mer?

Ja, det är väl ingen som det undgått att Ferguson ibland ryter till, men oftast(som när han och Queiroz kritiserade, var det Polls katastrofala insats? så finns det skäl för det). Att Ferguson var rådgivare åt Blair säger väl egentligen ganska mycket om att han är en klok man.
Du får jättegärna backa upp ditt påstående om att jag sagt att Ferguson är den mest sportsliga tränaren också. Tack.

Jag har redan sagt varför jag har barcatröja. Jag trodde, likt det är på de flesta sf-forumen att man måste bära lagets färger för att få skriva.
Det är ju inte precis så att jag bär tröjan i verkligheten, om du nu tror det..
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2008-05-03 00:09
Rob10son//King

Henry tycker jag har varit usel men han har vunnit det mesta ändå, att han nu är mycket tyngre fysiskt och inte hittat rätt kan man ju inte göra han till överskattad?

Ronaldo ex madrid spelare sista säsong i madrid var ingen höjdare, kan man säga att han är överskattad för den sista kassa säsongen som förstördes mycket tack vare skador och allt?
Och den halvdana säsongen han gjorde i milan innan ännu en skada?

Missförstå mig inte nu jag tycker ronaldo är 10 gånger bättre, men du kan inte ta ner en spelare för en 1 dålig säsong, varför inte lägga ronaldinho i din lista han gjorde ju en dålig säsong iår, må ha ha skadat sig ofta men när han väl spela var han inte bra.

Taddei är ingen spelare som höjts till skyarna vad gör han på listan?

Han är en ojämn spelare som ibland chockar men oftast gör okej matcher.

Lampard har jag mixed feelings, han gör en massa mål men spelmässigt så förtjänar han inte den credden han fåt. Men överskattad är nog att ta i men visst den av dina 3 stämde väl närmast om jag säger så, för han fick överdrivet me mycket hyllningar.

Ska vi inte ta spelare som får överdrivet mycket hyllningar istället?

ett bra ex är hur svensk media tar upp zlatan, jag gillar zlatan men svensk media överdriver.
Barcelona Hoshiar
2008-05-03 00:01
Ärligt talat vad F*n är detta ?
Barcelona Hoshiar
2008-05-02 23:55
Vf kommer Iniesta och Milito missa El-Clasico
Real Madrid Rob10son//King
2008-05-02 22:58
2bbe// Jag gillar inte heller Guti egentligen, men grejen är att jag tycker inte heller att man i allmänhet överskattar honom. Man ser honom som den spelare han är, en bänkspelare.
Barcelona 2bbbe
2008-05-02 22:57
Ämne: Simple// Vad är det ....
att han är klumpig o drar ner på tempot. kolla när sneijder lirar ett helt annat flyt i spelet. guti förstör mer än vad han hjälper. däremot är han som bäst n är han kommer in som avbytare.
Annons: