/spanien/barcelona/forum/21116.aspx/spanien/barcelona/forum/21116.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Simple
2008-05-02 22:46
Ämne: spanien : guti?

I....
Tycker inte Lampard är överskattad, tycker han är underskattad.

Han snittar med ungefär 20 mål per säsong, som innemittfältare(!) och även om han inte gör målen hela tiden i stora matcher så spelar han ibland fram till dom, eller är mycket delaktig i dom.

Resten kan jag hålla med dig om, men jag tycker Zlatan är mycket mer överskattad än Gilardino med tanke på omsättningarna. Zlatan ska vara en av världens bästa anfallare, han är ordinarie i Inter och konkurerar med spelare som Crespo,Cruz,Suazo mfl. Gilardino är en annan story:)

Malouda är dock väldigt, väldigt överskattad. Med tanke på vad han presterade i Lyon, flopp direkt i ett stor lag.
Barcelona El cule -19
2008-05-02 22:45
Håller med simple

LL : guti

S A: zluttan

PL = Malouda
Simple
2008-05-02 22:41
Ämne: Tjenaa!

La liga: Guti

I Serie A = Zlatan

I PL = Malouda
Barcelona 2bbbe
2008-05-02 22:41
spanien : guti?

Italien : gilardino?

England : Lampard?
Barcelona Messi-Lona
2008-05-02 22:27
ahahah tita på det här spelet ,, du e zidane och du ska skalla matteratzi.. lile brosan visade mig .. bledra ner lite och tryck på play
Barcelona BarcaFan!
2008-05-02 22:03
Tjenaa!

Jag har en fråga som ja har alltid velat ha svar på.

Vem är dem mest överskattade spelaren i :

La Liga?

Seria A?

Premier League?

Tacksam för svar!

Barcelona BARÇA PARA SIEMPRE
2008-05-02 22:02
Det luktar Mourinho,hoppas han kommer då vinner vi minst La Liga.Jag tycker att man ska ge Dinho en chans till,annars ut med henry och eto'o.FORÇA BARÇA!
Barcelona 19
2008-05-02 21:53
Dessa herrar sägs vara på väg bort enligt as.com

Några spelares kontrrakt tar ju slut den här sommaren. Tror inte att dem förnyas, men är ganska säker på att Sylvinhos gör det.
Barcelona barcadinho
2008-05-02 21:09
Sen ryktas det om en spelare från Boca Juniors - Rodrigo Palacio. En snabb och teknisk offensiv spelare. Jag kunde inte förstå i vilken position han spelar egentligen. Kanske passar som en vänster anfallare till nästa år?
Jag har hittat en artikel om honom på svenskafans om Argentina om ni vill veta mera.
Barcelona barcadinho
2008-05-02 21:03
Det ryktas om Poulsen igen. Det är kanske bra att ha en "killer" i mitten om man ska ha Xavi+Iniesta, men jag ser inte honom som en ersättare för Deco. Poulsen har lång ifrån den teknik och bollkontroll som Deco hade (när han var i form). Jag kan inte se heller en Poulsen som en tvåvägsmittfältare som vi egentligen behöver. För mig är han mer som en backup till Yaya (särskilt om Marquez försvinner).
Jag kommer inte ihåg att jag har sett många djupa avgörande pass av honom. Vi behöver en sån som kan det.
Barcelona barcadinho
2008-05-02 20:54
Coco/ Jaså - är du kvar på noterna?

Kanske inte hundratals men hundra eller mer.
Nej inte så konstigt om man har börjat titta på fotboll sen 1972 och man har sett under alla år massa med CL och uefacupen och engelska cupmatcher och lite PL ändå. Då hamnar man med Man U ändå
Men det är ingenting att jämföra med hur jag bryr mig om spanskaligan (och först och främst barca). Bara i år har jag sett mer än 100 matcher med spanska klubbar och kanske 10-15 från PL, när det inte fanns något annat att göra eller om jag hoppades på en bra fotboll. Jag älskar att titta på fotboll. Men när jag tittar på PL så tittar jag inte som en fan. Jag bryr mig inte om resultat. Jag tittar eftersom jag älskar sporten. Jag bryr mig inte precis om lagen utan om självamatchen.

Jag har sett Fergie blir förbanad och gnällig mot domare och annat flera gånger. Du tror kanske att jag ljuger, ok tro vad du vill.
Han är kanske inte den vildaste av alla tränare, men han är inte heller det mest sportlige som du och andra vill gärna visa eller tro.
Men du får tycka vad du vill. Jag bryr mig inte.

Varför har du föresten en barcatröja?
Du är väl en united, eller hur?
Jag skulle aldrig tänka mig och sätta på en Man U tröja, även om det är på skoj. Aldrig i livet.
Barcelona Coco
2008-05-02 20:04
barcadinho/

Haha. Eftersom du bryr dig så fruktansvärt lite om engelsk fotboll finner jag det lite egendomligt att du sett "hundratals matcher med Ferguson sedan han tog över".. Tycker inte du det låter konstigt?
Barcelona MESsi ThE bEsT
2008-05-02 19:52
ahahahahahhahahahhah
skicka mer fotbollsvideo. roliga. vi kan trösta oss med det så länge. ahahahahhahahahahahahahahahahaahha
Barcelona Ciao-V
2008-05-02 19:18
David Villa kommer nog att stanna i Valencia. Går han så tror jag att han kommer att gå till PL eller till Serie A.
Jag håller med dock om att han skulle vara en kanon ersättare till Eto'o, om han nu skulle säljas.
Barcelona BlueRed
2008-05-02 19:01
Ämne: Kolla videon Messi v....Visst dribblar han bort C.Ronaldo :).. Jag själv, som jag tror alla andra här också, hade valt messi framför c.Ronaldo 10 gånger om.. men glöm inte att C.Ronaldo skulle nog kunna dribbla bort messi och Bojan också, C.Ronaldo är inte precis en overall spelare som man kan hoppas på att han kan stoppa messi framför backlinjen.

Men ja, alltid kul o se messi dribbla bort motståndarna, hade det inte varit för barcas fiasko säsong och hans skada innan el clasico.. hade han blivit vald till världens bästa.

All cred till C.Ronaldo .. han har varit sjukt bra den här säsongen, punkt slut.
Barcelona barcadinho
2008-05-02 18:57
Ämne: barcadinho/

Vis....
Coco/

Jag tänker sätta punkt i den här diskussionen.
Egentligen bryr jag mig väldigt lite om PL (jag ser helst Sevilla mot Mallorca än Man U mot Pool), ännu midre om Man U och nollintresse för Sir Fergie.
Jag klickar vidare till MundoDeportivo och andra sidor för att läsa nyhetr om barca istället.
Barcelona Gaucho_10
2008-05-02 18:48
Man borde satsa på att få ronaldinho i bra form, men jag tycker att adriano är en MYCKET bra fotbollspelare, gäller bara att vi skaffar en tränare som kan motivera, tex: mourinho

Om eto'o sticker så tycker jag att drogba är den perfekta ersättare, vi behöver den spelar typen, stor , stark och snabb striker
Barcelona Rambla
2008-05-02 18:48
tarrak:

Det ryktas ju dock om honom. Nog för att han är en nyttig spelare att ha i en trupp men vet i fan om jag klarar av att se honom i blaugrana.

Lite lustigt när det gäller madridtalanger som köps tillbaka eller hämtas hem efter lån, bara för att användas som handelsvara och ingå i byten för att värva andra spelare. Madrid vill ha Villa, de är beredda att skeppa iväg de la Red och Granero + €30m. Det var nog inte vad de spelarna hade tänkt sig när de vänder hem moderklubben. ;)

Villa borde vi kanske också gå för, ja om Samu blir såld även om det inte är något jag önskar. Villa som faktiskt är uttalad Barçasympatisör.
Barcelona tarrak
2008-05-02 18:40
Rambla

Nja, det vore väl att ta i. Tycker nog att vi skall hålla oss till de som går under klassificeringen fotbollsspelare och där har jag svårt att se den senare platsa. ;)
Barcelona Rambla
2008-05-02 18:29
tarrak:

Skulle vi få in både grinollen Alves och ärkegrisen Poulsen, ja då lär vi nog inte längre klassas som snälla. :D
Barcelona Criff
2008-05-02 18:13
Inter Milan would also be interested in the Mexican winger and Italian football site Il Reca claims that the Italian champion would be willing to let São Paulo forward and Inter loan out Adriano (26) join Barcelona on loan to make a transfer possible.

ojsan, ut med en strulpälle(dinho) in med en annan.
Barcelona tarrak
2008-05-02 18:11
Rambla

Tidigare har jag ställt mig avvisande då jag inte är förtjust i hans griniga, fula, filmande spelstil, men vid närmare eftertanke är det nog precis vad vi behöver. I Decos frånvaro är Barça alldeles för snällt och trevligt. Vi behöver några grisar på plan och Alvés är både en fantastisk spelare och ett svin i ett. Köp!
Barcelona Rambla
2008-05-02 17:42
Dani Alvés och Barça har genom förhandlingar kommit helt överens. Han föredrar att gå till Barça över Chelsea och Real Madrid. Detta allt enligt tidningen Marca och vi vet ju alla att när Marca har en nyhet så är det alltid sant. Fråga bara marängerna. :)

Nu ska Barça "bara" komma överens med halvgalningen del Nido och det kan ju ta hela sommaren minst sagt. Han som ville ha €30m + Messi för Alvés. Ja, eller minst €25m för Alvés skosnören, hö hö...
Barcelona Gudabenådad
2008-05-02 16:55
En arg Valdés kräver att man ger Rijkaard den respekt han förtjänar. Och det kanske vi borde. Det är lätt att skylla på tränaren när egentligen problemet ligger högre upp.

Det sägs att vi ska skicka tillbaka Henry till England. Bra eller dåligt?

...och kan inte Ronaldinho-såpan ta slut snart. Stanna eller lämna, men berätta för oss nu!
Barcelona PILMÀ
2008-05-02 16:48
Kan inte den här hända igen för EN GÅNGSKULL. Pleaseeeeeeeee. get the link
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2008-05-02 16:25
Coco/älskabarca/killuminati

Ta det via pm vi vill ej läsa om detta mer, ronaldo har varit bra hela säsongen och har haft turen att inte vara skadad som vissa andra har. Men han har hållt en jämn nivå och är numero uno.

Klart han förtjänar credd, vi vill ej jemföra och inte läsa om ronaldo mer okej. Ta det via pm om du vill forsätta snacka om vem som är bäst...

Lycka till i finalen nu....

Lägg ner lyssna och bara njut....
Barcelona Gudabenådad
2008-05-02 16:23
älskabarcelona // Nu ska inte låta en företeelse få förstöra hela hans fotbollsregister.

C.Ronaldo är den bästa spelaren just nu. Om inte, lista gärna fler spelare som har hållt en så jämn nivå hela säsongen.
Barcelona Killuminati
2008-05-02 16:22
Coco

Avundsjuka? Det skulle du kunna säga om de fanns nåt att vara avundsjuk över vi har redan Messi som överglänste Ronaldo TOTALT både hemma och på er hemmaplan, och aldrig att jag skulle vilja ha C.ronaldo i barca. Samma sak med Henry jag ville aldrig han skulle komma hit men de blev som de blev.
Barcelona Coco
2008-05-02 16:21
älskabarcelona/

Ja, det är väl ingen som på fullaste allvar kan påstå att någon annan än Ronaldo är bäst i världen denna säsong..
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2008-05-02 16:08
Fans av alla slag sluta upp me detta barnsliga beteende, barca har sig själva att skylla på. Inga ursäkter, de avsluta knappt och försöker spela sig fram gång på gång, medans de andra avslutar och gör mål.

Bara att lägga ner då detta inte leder till nåt vettigt....

Annons: