/spanien/barcelona/forum/21111.aspx/spanien/barcelona/forum/21111.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
el capitano
2008-11-16 12:03
Messi och C Ronaldo går ej att jämföra på nåt sätt! Messi är en grym spelare som är gud när han har bollen och kan göra precis vad han vill, han ska bara träna på sina skott annars är han en komplett spelare med stort hjärta och hjärna.

C Ronaldo är en filmare, gnällig och gråtande tant som vill för mkt men misslyckas. Han dribblar även ingen är på honom!!! Killen har inga personlighet och är en drama queen. Det är min personliga åskit
Barcelona Barcelonito
2008-11-16 11:59
En annan skillnad är att Messi har mycket bättre spelförståelse. Messis passningar i djupled har Ronaldinhoklass om inte bättre. Skott kan alltid förbättras men spelförståelse kan man tyvärr inte göra så mycket åt.
Barcelona LILLA MESSI10
2008-11-16 11:57
villareal får de tufft mot malaga. visst vi vann me 4-1 men vi är ju barca inget lag kan jämföra sig med oss och jag hoppas och tror att vi vinner mot huelva idag mitt tip är 4-1 till barca. ps fett skönt att real suger så och att valencia förlora
FORZA BARCA MVH LILLA MESSI10
el capitano
2008-11-16 11:57
Jag tyckte också att båda Higuain och Drenthe kastar sig mkt i motståndarnas straffområde. Det är fan inte fotboll, och hur kunde Raul missa friläge? inte lik honom! Visst det grym bra räddning av målvakten.
Jag hoppas verkligen att Higuain inte blir som Totti eller C Ronaldo när det gäller filmningar. C Ronaldo är värst, han borde få ett pris för sina filmningar också, t ex Emmy eller Bollywood Movie Award :)
Barcelona FCB_Xavi
2008-11-16 11:54
Lite off topic men jag tycker att skillnaden mellan Messi och C.Ronaldo är att C.R har mycket bättre långskott. Ibland blir jag irreterad när Messi tar avslut utanför straffområdet. Vad tycker ni ? (Personliga åsikter)
Barcelona Dedeffo
2008-11-16 11:52
Ämne: Spelar ni hemma elle....
Med den formen Barca är just nu så är det inga problem vilket motstånd vi möter och om det ärborta eller hemma.
Barcelona Barcelonito
2008-11-16 11:47
Saviola kommer bara svika dig, tro mig. Han är inte värd en riktig chans. Han är helt enkelt för dålig för att få en riktig chans. Det är dags att spendera för Real, inte bara på en anfallare. Det behövs en högerytter också. Satsa allt på Arshavin tycker jag.
Barcelona Barça-fan
2008-11-16 11:45
Det var främst två saker som slog mig igår när jag tittade på Reals match.
1) Guti är kanske fotbollsvärldens största gnällspik.
2) Higuain borde snart få smeknamnet den dykande svanen för det verkar inte finnas stopp på hans filmande.

Man kan ju tycka att RM inklusive dessa två herrar borde koncentrera sig på spelet nu när vindarna blåser så hårt runt klubben. I och för sig är det ju alltid bättre för oss. :)
Real Madrid Sherko
2008-11-16 11:25
Spelar ni hemma eller borta idag?
Spelar ni borta kan det bli svårt men ni vinner nog :)

Det skulle varit så dumt att värva crespo, han är ju sämre än raul tillomed :P
Äldre också, det vore bättre att ge saviola en riktig chans än att värva den pensionären.
Barcelona haeger
2008-11-16 11:18
el capitano

Det är nog mycket större chans att de köper Huntelaar än Crespo.
el capitano
2008-11-16 11:05
Ämne: Ämne: haeger ....
Jag tror att Real köper Crespo och sen Huntelaar i januari fönstret men Benzema försvinner från Reals önskelista då troligtvis hamnar Benzema i Barca.
Real måste ha anfallare tills januari fönstret öpnnar ifall Raul/Higuain skadar sig och Crespo verkar vara bra alt. enligt real! Kanske jag har fel...
Barcelona chonchocorito
2008-11-16 11:00
Ämne: haeger

Man vet a....
Skulle inte tro att real får för sig att köpa Crespo, tror däremot dom köper ännu en holländare i Huntelar.
el capitano
2008-11-16 10:46
haeger

Man vet aldrig, alla andra anfallare som är intressanta kan inte spela CL och Crespo har inte spelat nån CL match för Inter så jag tror att Real vill satsa på CL. =)
Barcelona haeger
2008-11-16 10:42
el capitano

Det där är nog rent skitsnack.
Tror du verkligen att av alla anfallare som de kan köpa, så toppar Crespo listan? Haha! :)
el capitano
2008-11-16 10:40
Real fick diss av Amauri och nu vill man värva Crespo?! :D
Milan trend, värva alla gubbar som är bänkade i andra lag.
el capitano
2008-11-16 10:33
Vi har fått bevis på att i dagens fotboll kan allt hända, som igår Valencia ett bra exempel.
Men den dagen lag spelar offensiv på Camp Nou och dessutom vinner då kommer grisar att flyga..
Barcelona Mojito
2008-11-16 10:30
Skrev igår att "jag inte kunde se att Valencia förlorade mot Gijon".
Eftersom det gick som det gick tar jag rygg på mig själv och säger att "det finns inte en chans att Villareal tappar poäng mot Malaga".
Omvänd psykologi a la Freud.

Instämmer om Inför Rapporten, verkligen bra!
el capitano
2008-11-16 10:12
Ämne: eftersom jag inte ka....
Googla
Barcelona Barça#10
2008-11-16 10:02
eftersom jag inte kan fråga nån i reals forum så tänkte jag fråga här.

Vet nån hur länge pepe och delared är borta. För utan pepe är deras försvar katastrof tycker jag iallafall och de la red är deras bästa mittfälltare efter sneijder men schuster fattar ju inte detta.

Visca Barca
el capitano
2008-11-16 07:37
chonchocorito

Jag tror inte heller att det blir lätt match men med tanke på formen som vi har idag så blir jag förvånad om vi inte vinner.
Jag trodde att matchen mot Basel skulle bli en överkörning på camp nou men det slutade 1-1 bara. Pep har rätt, man ska aldrig underskatta motståndarna, jag har tippat på 1-5 som du ser =)
Barcelona chonchocorito
2008-11-16 07:31
El capitano - tror faktist inte på en lätt seger, vi möter ett svårt spelat Recreativo på bortaplan. men hoppas du har rätt. vi måste bara vinna ikväll!!
el capitano
2008-11-16 07:26
Kul match ikväll, stor vinst för Barca som vanligt och lejonet i centrum :)
Hoppas att Messi och Henry gör också mål
Barcelona chonchocorito
2008-11-16 07:19
13h 40min kvar till match..Lagom=). Viktigt med 3 poäng, hoppas La Pulga är på spelhumör. Visca Barca
Barcelona Braxingen
2008-11-16 06:37
Instämmer med föregående talare. Grymt jobb Kim, och riktigt schysst layout!
Barcelona Gud är störst!
2008-11-16 04:29
Skön införrapport. Med de där gråa spalterna. Ni borde göra så varje gång. ;)
Barcelona Bojan.Messi.Etoo
2008-11-16 01:38
Är det någon som vett hur länge Abidal är borta ?
Barcelona 2HeadsOnEagle
2008-11-16 01:06
Håller med BlueRed. , riktig bra införrapport. Tror dock matchen slutar 0-2 men hoppas verkligen det blir som Kim önskar !
Barcelona BlueRed.
2008-11-16 01:02
Kim Halderot

Härlig inför rapport.
Barcelona Dedeffo
2008-11-16 00:33
Ämne: Ämne: Real fa....
Haha lilla söta du kolla vem som petar in skitmålen när inte Ruud är med i Reals matcher.
Barcelona Barça#10
2008-11-16 00:16
fan vad gött att real och valencia förlorade idag.

Imorn får vi hoppas på att villareal tappar poäng och barca tar 3p.

skulle vilja se barca starta så här imorn.

Valdes
Alves Puyol Marquez Caceres
Yaya Xavi Keita
Messi Etoó Hleb

tycker caceres gjorde en riktigt grym match mot benidorm och borde få chansen att starta. Hleb vill jag ska få chansen för att han kan anpassa sig till vårt spel.

Tror att det blir xavi yaya keita för att vi har borta match och då är det bättre med 2 starka defensiva mittfälltare
Annons: