/spanien/barcelona/forum/21109.aspx/spanien/barcelona/forum/21109.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Criff
2008-05-05 15:34
Vad är det med alla dessa Real fans som vill ha allas klapp på axeln?

För helvete, är det svårt och förstå att även om ni har vunnit och har 10 poäng mer än 2an så har ni fortfarande spelat som ett gäng sopor.
Ni har knappast vunnit på någon överdriven dominans där ni krossat lag efter lag.

Ni har haft en HEL DEL tur, blandat med effektivitet och med en Casillas i sin livs form första delen utav säsongen.

Många 1 - 0 matcher och många sena mål.

Samtidigt som Sevilla, Valencia och till viss del Barcelona har spelat som ännu värre sopor.

Så lägg ner och förstå andra perspektiv också. Annars väx upp!
Real Madrid Saluda Campeon!
2008-05-05 15:28
Visca Barca// Håller med dig fullständigt. Laget som har 14 poäng mer än er och 10 poäng mer än Spaniens näst bästa lag skulle egentligen åkt ut, fyfan vad dåliga dom är!
Barcelona Visca_Barca
2008-05-05 15:10
Real Madrid når aldrig barca nivå.
Kolla vilka spelare som kommer ut från barca.
Messi,Bojan,Giovanni osv.

Madrid spelar tråkig fotboll och borde va med Serie A istället

Madrid Köper spelare men vet ej varför de har köpt t.ex Marcelo,Metze,Saviola,Drenthe osv.

allt det där har inte vi i barcelona.
Laget fegar aldrig och spelar fotboll.

Glöm inte att madrid når aldrig vår nivå ja lovar er . de speelar så tråkig och sen säger Vi vann. katalaner vill ej bara vinna UTAN VINNA MED STILL.

Madrid Cabron
Barcelona little_master
2008-05-05 15:05
Nicholas den egentliga vinnaren är inte vi. Det är Villareal. Jag tycker inte att vi förtjänat någon ligatitel i år, med tanke på det spelet och den loja inställningen spelarna visat. Om det skulle ha varit så att vi hade vunnit ligaguld med det spelet vi har spelat. Jag vet inte om ja hade vartjättglad. Att vinna en titel, då ska man förtjäna den, och i år förtjänar Villareal den och efter de så är det ni som förtjänar.
Real Madrid Nicholas (red)
2008-05-05 15:01
Efter slakten i Santander – då jag i ärlighetens namn gav upp varje tanke som hade med eventuell ligaseger att göra – förra säsongen började jag att arbeta på en sorglig ursäkt, vilken syftade till att förminska blårödingarna och samtidigt söka dölja vilken barnrumpa till dålig förlorare jag innerst inne är. Som av en tillfällighet löd den: Blablabla, den här säsongen har ingen förtjänat att vinna, då alla lag varit lika usla, blablabla…

Jag tycker Barcelona är säsongens egentliga vinnare.
Barcelona little_master
2008-05-05 15:01
Nu har detta inget med Barca att göra. Men jag undrar i valencias fall. hur kan man prestera så där lojt. Jag menar, kan verkligen en tränare ha så stor betydelse att utan en tränare så glömmer de här spelarna att spela fotboll. De spelar som om de har glömt hur man spelar. Nu kan jag förstå varför Koeman inte lyckades helt. Med denna loja inställning kan ingen tränare hjälpa valencia. Hur kan spelare som David Villa, Juaqin, Silva och de andra namnkunniga spelarna spela så dåligt?
Kan det va ett tecken på att de vill lämna laget så därför beter de sig som de gör.
NU till nåt som handlar lite om barca. Många spelare har visat ungefär samma karaktär som valencia spelarna gjort. Frågan är om det är bara Rijkaards fel eller kan det va så att de känner att de gjort sitt i klubben? Jag menar det blir svårt för Rijkaard och de spela bra fotboll med den sortens inställning. Visst tränaren har ansvar till en viss del att få spelarna på rätt väg igen. Men han kan ju inte göra så mycket om de inte bryr sig. Eller va säger ni?
Barcelona Suñol
2008-05-05 15:00
MADRID 1902: Man ska inte uttala sig om saker man inte vet något om, så hej då.
Real Madrid MADRID 1902
2008-05-05 14:54
Rambla
När du skrev till mig skriv inte till mig längre jag respekterade det fast du verkar inte kunna hålla dina fingrar i styr varför skriver du till mig ens?

Akram kom in och tackade för denna säsong så hoppar Kim på han helt onödigt och sitter här och förklarar hur mycke han skiter i våran forum och då skrev jag ingen bryr sig och då får du stånd i brallan och attackerar mig direkt skumt.

Ni kommer med bortförklaringar hit och dit sen föra säsongen forsätt och lura er själva det rör inte oss i ryggen men var inte så dåliga förlorare som ni är.
Laporta ringde och grattade Calderon era spelare ska gratta oss på onsdag och ni som är fans till Barca och representerar Barca bete er så då också ni säger väl att ni är mer än en klubb?

Men ni kan snacka om politik som ni inte ens har någon anning undra vem som skrattar åt vem.

Barcelona Messi-Lona
2008-05-05 14:52
jag tror att dom flesta madrid fans på sf är mobbade dom gillar att prata skit framför sina data skärmar för att dom inte har några vänner ingen av dom kommer med något vettigt snack ,, ligan var avgjord sedan ett tag tillbacks så vi är inte förvånade att real vann men om jag var ni så skulle jag inte vara så jävla glad,,

1. alla topp lagen har varit dåliga och haft problem så ni har inte haft någon motsånd.

2. Ni spelar riktigt tråkig fotboll.

3. Ni sattsar mycket pengar och endå misslyckas ni med cdr och cl.

4. Real tänker bara på pengar och det märks på att ni inte producerar egna spelare som ni sedan sattsar på.

Om ni gillar dom trots det så ska ni vara stolta och glada och gå någonstans och fira guldet, INTE sita här och snacka skit som om vi skulle vara avundsjuka på real, tvärtom det är just därför vi HATAR Real skit
Barcelona Barcelona #7
2008-05-05 14:39
FCB-messi

Tack
Barcelona FCB-messi
2008-05-05 14:37
Barcelona #7
Han har tydligen problem med sitt högra knä.
se länktips
Barcelona Rambla
2008-05-05 14:36
MADRID 1902:

"Du verkar bryr dig ju annars varför tar du upp det?"

Du är verkligen ett original. Man kan bara skratta åt dig. Minns du vad du skrev till Kim? Något som inte var riktat till dig men ändå måste du bara in hit och berätta att Du verkligeninte bryr dig huruvida han kommer in och skriver på ert forum eller inte. Inser du inte hur töntigt du uppträder?

"Vem bryr sig om du inte kommer in i vårt forum softa ner men man har forum för att diskutera med andra fans men om du inte vill göra det vem fan bryr sig."

För att inte bry dig som du påstår att du ej gör så är det påfallande ofta du kommer hit och bara känner dig tvungen att "sätta oss på plats".

Vet du vad, vi bara skrattar åt dig.

Barcelona Kimmpa_fcb
2008-05-05 14:35
Barcelona #7

Knä skada, det var i alla fall därför han var borta från början så det har säkert blivit mycket värre.

Och när ska du lära dig att Marquez stavar sitt namn med Z och inte S. :)
Barcelona Barcelona #7
2008-05-05 14:30
Militos skada = Cruciate Ligament of the Right Knee
Getafe Feyenoord & AJA
2008-05-05 14:26
FCB_armin// Absolut inte. Sedan jag började skriva här har det nästan blivit så att jag bara sympatiserar med dem.

Har INGET emot Barca, men jag kan erkänna att jag ville att Madrid skulle vinna detta år.

Det går i cykler, om några år är det ni som dominerar.
Real Madrid Looae
2008-05-05 14:21
Så j'vla tråkiga nyheter om Milito. Men han lär väl missa lika många matcher som Puyol gjorde i början eller ?(3 månader)
Barcelona Suñol
2008-05-05 14:18
Dizzy: Troligtvis ;)
Barcelona Dizzy
2008-05-05 14:10
Suñol

Han har väl ingen vän att fira den med:D
Barcelona Suñol
2008-05-05 14:07
MADRID 1902: För mig är fotboll ja allt är väl mer eller mindre politik faörstår du inte det är du naiv. Men du svara fortfarande inte på frågan varför firar du inte guldet istället för att sitta här bland oss gamla bittra cyniker?
Real Madrid MADRID 1902
2008-05-05 14:04
Suñol
Jag pratar fotboll du pratar politik undra vem som är en pajas för vi är ju trots allt i en fotbolls fourm eller?

Barcelona Suñol
2008-05-05 13:59
MADRID 1902: Det handlar inte om att vara dålig förlorare utan det handlar rent principiella åsikter från min sida. Varför ska jag befatta mig med en av historiens mest osympatiska klubbar?
Varför bryr du dig om vad jag säger eller varför sitter du inte på operakällaren och firar för? Är det någon som har bevisat om och om igen vilken pajas han är så är det du.
Barcelona Dizzy
2008-05-05 13:54
MADRID 1902

Ok så om vi skulle vinna ligan skulle inte du vara nere? Nä tror inte det du har juh inga känslor grabben.

Pajas!
Real Madrid MADRID 1902
2008-05-05 13:49
Sunol

Ok att man har fattat hur dåliga förlorare ni är men att du ska skriva sånt skit som du gör nu tar priset.
Pajas!

Barcelona Suñol
2008-05-05 13:45
MADRID 1902: Varför inte glädjas åt eran liga vinst istället för att sitta här och be oss hylla mästarna? Det är ju helt absurt va fan ska jag hylla erat jävla fascistlag för? Visst ni är värdiga vinnare men jag kommer aldrig säga grattis till er så sluta förpesta min dag genom att vara här och sprida erat osympatiska evangelium.
Barcelona Dizzy
2008-05-05 13:43
Captain Fantastic!

Är det ett skämt eller? Alla våra spelare blir skadade juh! In med Alves och Garay.
Real Madrid Paco Buyo
2008-05-05 13:40
Möjligt att ni tagit upp det, men Milito verkar bli borta upp till ett halvår.
Barcelona Captain Fantastic!
2008-05-05 13:39
Milito borta i 6 månader!!!

Kan detta betyda att vi köper 2 mittbackar i sommar?
Real Madrid MADRID 1902
2008-05-05 13:29
Rambla

Du verkar bryr dig ju annars varför tar du upp det?
Sen om du kan läsa rätt så borde du ha förståt att jag skrev vem bryr sig då betyder det alla inte bara jag.
När du skrev din sista PM till mig så skrev du att jag inte ska skriva till dig då undrar jag varför varje gång jag skriver här så attackerar du mig?
Hoppa över det eller kom med nåt vettigt.
Pajas!

Barcelona FC-Barcelona
2008-05-05 13:27
Barcelona #7

Ska det där vara roligt eller?, jag syfta på att han är bara 17 år och få starta en match som hetter EL CLASICO I Bernabeu,?????
Barcelona el Flaco
2008-05-05 13:04
Zinedine-The beauty of the religion //

Tack så mycket för ditt ödmjuka inlägg. Jag lovar dig att vi ska starta om och bygga ett nytt lag. Men tro mig, du vill inte ha motstånd från oss. Fråga de stackars ultra surs som fick applådera oss på Bernabeú, de vill nog inte heller ha motstånd.
P.E.A.C.E.
Annons: