/spanien/barcelona/forum/21102.aspx/spanien/barcelona/forum/21102.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona L.Messi19
2008-05-07 13:20
Tuga

Jag tycker att de har förtjänat ligan, men inte att de har spelat bästa fotbollen. Om man lixom backar hem mot Valladolid eller något liknande lag och kör på kontringar så spelar man verkligen inte den bästa fotbollen. Ganska många sena mål också.
Atlético Tuga
2008-05-07 12:55
Spelar inte Real den bästa fotbollen ? I år har dom helt klart gjort det...snacka om dålig förlorare.
Barcelona PILMÀ
2008-05-07 12:05
Ämne: : PILMÀ här har du ö....
R_10_ME

Länk skulle jag uppskatta
Barcelona Bojan.Messi.Etoo
2008-05-07 12:05
Heinze missar inte dom har dragit tbx hans kort står det vett inte om det e sant. Visca el Barca ikväll kom igen :D
Barcelona PILMÀ
2008-05-07 12:04
Ämne: vi måste verkligen u....
R_10_ME

Hienze missar inte matchen hans gula kort har överklagats av Lés Meraungués.

Tänk bara vilken show Messi kommer att ha kväll! fy f*n
Barcelona R_10_ME
2008-05-07 12:03
: PILMÀ här har du översättningen

Hela plan, (tam, tam, tam) är ett rop, (tam, tam, tam) vi är blå-röda folket, varifrån vi än kom från söder eller norr, alla är vi överens, är vi överens, under en flagga är vi bröder. Blå-röd (i) med vind, ett modigt rop: vi har ett namn som alla kan: Barça, Barça, Barça !!! Spelare, (tam, tam, tam) supporters, (tam, tam, tam) förenade är vi starka, många år fulla av slit, många mål har vi satt, nu är det klart, är det klart, att ingen alls kan oss böja. Blå-röd (i) med vind, ett modigt rop: vi har ett namn som alla kan: Barça, Barça, Barça !!!
Barcelona R_10_ME
2008-05-07 12:02
vi måste verkligen utnyttja deras baklinje nu när cannavaro och heinze missar..

äntlingen får henry starta en match mot madrid
han kommer att äga ut ramos
Barcelona PILMÀ
2008-05-07 12:02
Nån som skulle kunna skicka länk till Barças låtpå svenska som lätt typ så här.

Förenade är vi starka - många år fulla av slit -många mål har vi satt- vi har ett namn som alla kan Barça Barça Barçaaaaaaaaaaa.

Skulle vara jätte tacksam om ni skulle länka denna
låt.
Tack i förhand.

VBISCA EL BARÇAAA
Barcelona G2S #17,
2008-05-07 10:07
3-2 ikväll. Messi, Henry, Bojan
Barcelona LennyRomario
2008-05-07 09:47
Har inte varit inne på ett par dagar, men blir nu när jag läser ikapp på forumet lite orolig att vissa forummedlemmar drabbats av ett psykiskt trauma efter den högst mediokra säsongen.
Hur kan man annars förklara de inlägg jag läst om att Kim Källström och Johan Elmander skulle vara tänkbara nyförvärv till Barca?! Kim K!? Hans nivå är närmare allsvenskan än Barcelona. Johan Elmander? Nej, men det kan ju inte vara på riktigt. Karln har mäktat med 11 mål i år tror jag. Är visserligen snabb och bra i djupet. Men det lämpar sig mer för kontringsspel ala Sverige - Spanien. Så lär vi knappast få se Barcelona spela.

Barcelona Kallé
2008-05-07 09:38
G2S #17, Jag är också nyfiken. Fast de blir nog inte förräns träningsmatcherna drar igång i sommar.

Jag skulle inte bli besviken om vi tog tillbaka tröjan med fler och smalare ränder.

1-2 ikväll, Raul - Messi, Henry
Barcelona G2S #17,
2008-05-07 09:34
När kommer nästa års tröja att visas?
Barcelona Koeman_4
2008-05-07 09:24
Ämne: Den här filmen har a....
Grym Video, hoppas på repris ikväll :P
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-05-07 02:06
Kim

Riktigt skön video.
Barcelona Kim
2008-05-07 01:40
Den här filmen har alldeles säkert varit uppe tidigare, men jag länkar till den igen inför morgondagens match. Jag kan väl sammanfatta den med att jag är glad att jag inte heter Gabriel Heinze.
Barcelona Criff
2008-05-07 01:25
Thiago kanske också ta steget upp snackades det om.
Det ska bli intressant som fan!
Hört en massa om honom i några år nu.

Hoppas både Gai och Thiago får chansen i jippo matchen i Kuwait.
Barcelona Unicef
2008-05-07 00:31
de håller jag med om, han behövr speltid bland vuxna män för att ta de sista klivet upp.kommer crossas tillbaka?tillhör han a-truppen då? har dålig kläm på hnm...
Barcelona Suñol
2008-05-07 00:19
Ja det pratas ju om att Gai ska flyttas upp vilket inte är orimligt. Själv skulle jag gärna se att Giovanni blir utlånad till en mindre klubb typ Celta där t ex Silva var ett år och gjorde sig ett namn.
Barcelona Ciao-V
2008-05-07 00:18
Låter som Metro, måste säga. Har svårt att tro på sanningshalten i detta.
...Men den som lever får se.
Barcelona Suñol
2008-05-07 00:17
Rambla: Det känns konstigt att klubben skulle gå ut med att man vill ha 40 Miljoner euro om dom visste att han var kaputt för dom måste ju ha någon koll.
Barcelona Suñol
2008-05-07 00:16
Jag vill kalla mig en klassisk motgångssupporter ;)
Barcelona Unicef
2008-05-07 00:13
någon som har koll på upp flyttar till höten? gai har jag skaplig koll på är de några fler intress
anta?
Barcelona Suñol
2008-05-07 00:13
Har nog aldrig varit mer opepp på ett el clasico någonsin känns knappt som jag bryr mig hur det går just nu, även om det kommer ändras till imorgon.
Jag har aldrig varit mycket för att springa omkring i matchtröjor och dylikt men min devis är om vi förlorar ett el clasico eller förlorar ligan till våra värsta rivaler då åker den på för då är man som stoltast att visa sin tillhörighet.
Barcelona Rambla
2008-05-07 00:12
Suñol:

Det verkar ju som om han gått ner sig totalt om allt detta stämmer, som att han typ är i någon sorts depression eller liknande. Glädjen för fotbollen verkar ju helt borta. Mentalt och fysiskt verkar han helt nergången om allt detta stämmer. Nåja, vi får väl se vad som händer framöver.
Barcelona tarrak
2008-05-07 00:10
Rambla

Nej, vem vet vad som är sant och inte. Det kan vara Rijkaard som bara är trött och bitter och inte orkar bry sig längre. Jag förebrår honom inte.

Angående Samu så håller jag med dig. Han må uppträda dumt och oproffessionellt ibland, men han har ett hjärta som få för den här klubben. Det är därför jag sitter med Eto'o-tröjan på imorgon. :)

Bona nit
Barcelona Suñol
2008-05-07 00:09
Rambla: Om det stämmer så ska vi vara glada om vi får ett par gammla koner för träningen på La masia för honom. Jag är dock lite tveksam till sanningshalten för han spelade för inte så länge sedan men visst allt kan hända.
Barcelona Dizzy
2008-05-07 00:04
Messi kommer sänka Madrid med 5 mål den här gången:D
Barcelona Rambla
2008-05-07 00:03
tarrak:

Det är möjligt att de tog varingarna med flit, helt ärligt så jag vet faktiskt inte vilket men jag tycker det verkar konstigt. Jag har svårt att tro de skulle vara rädda för en el Pasillo. Visst, de är besvikna på säsongen, säkert först och främst på sig själva men att de inte skulle våga spela matchen känns väldigt långsökt.

Dessutom, vi culés kan ju inte annat än älska Samu. Jag personligen tycker att det är en stor stor bedrift hur en person helt på egen hand kan få en hel klubb och alla dess fans att koka, som Samu faktiskt gjort. Vilken legend han är. Det är Hristo-klass på det. :D

Kudos till den eminenta inför-rapporten. Vissa har en hel del att lära av om hur man skriver en rapport med stil och klass.

Ciao-V:

Det är inte Sport som är ute med nyheten utan en fri och oberoende tidning som heter ADN. Läs följande från en person som lever nere i Barcelona sen många år. Skrämmande om detta stämmer.

"I read the original article in ADN this morning. This is a free right wing newspaper that they give out on your way to work. It is not usually sensationalist; rather it tries to be serious.
It seems that Roni went at two in the morning the other day for a private, let's say secret medical examination to a well known clinic called Delfos. Apparently this is standard practice when a team want to sign a player but need a second opinion. The results were worse than bad: terrible in fact - not apt for the practice of professional sport. No mention of secret illnesses mind you. It just seems that he's let himself get into that condition. And this coincides exactly with the turnaround in Milan's attitude towards his signing.
It makes me feel sick just reading it."
Barcelona tarrak
2008-05-07 00:03
Suñol

Tack och bock! Angående den ständiga dokusåpan FC Barcelona så känns det som att hela klubben har hamnat i knän på varandra. Skulle vilja se mer vattentäta skott mellan ledning-tränare-spelare, men nu är allt bara en sörja av relationer. Pep Guardiola är en stor hjälte och ett namn för framtiden, men jag tror att även han har känslomässiga band till höger och vänster inom klubben. Jag skulle vilja se en tränare utifrån som kan se mer nyktert och med nya ögon.

Vet inte om mitt mumbojumbo går fram. Jag är trött, klockan är mycket. Visca J.D!

Bona nit!
Barcelona El_Duderino
2008-05-06 23:57
Ämne: El_Duderino//
Troli....
Ciao-V: Nej du har rätt, förhoppningsvis är det bara strunt. Officiella uppgifter är det enda som räknas.
Annons: