/spanien/barcelona/forum/21092.aspx/spanien/barcelona/forum/21092.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona 2HeadsOnEagle
2008-11-16 23:29
Då gissa man rätt igen på resultatet hahaha
Barcelona Saman.
2008-11-16 23:28
Väldigt synd att Hleb inte fick spela. I mitt protokoll så petar Hleb, Henry alla dagar i veckan! Henry är i princip totalt värdelös tror att en säck med granit och en skylt som säger "Vinnie Jones" hade gjort mer nytta än Henry (Ironi).
Barcelona BlueRed.
2008-11-16 23:28
barcadinho

Jag tycker vi spelar underbart, 2-3 fel pass i början av matchen men sen så slukade vi dem. Ännu roligare var att defensiven sattes på prov och även där så gjorde vi riktigt bra ifrån oss.
Barcelona Dedeffo
2008-11-16 23:27
Ämne: Ämne: '....
Vad ska man säga? Real fansen på puertan har fastnat i leran och försöker dra ner Barca fansen med sig.
Barcelona Bernie
2008-11-16 23:26
Laget bjuder på lite humor innan Recreativo matchen, visst ser det ut som Ronnie i slutet av klippet? ;P
Barcelona Jugador
2008-11-16 23:25
Kan ni vara snälla och sluta kopiera varenda löjligt inlägg som kommer ifrån Puertan? Inget nytt precis.
Barcelona Rybbe
Ämne: Dedeffo

Du kanske....
haha du har ju knarkat =)
Christián
Ämne: ''Namn: Reeal ....
haha hans jämförelse talar ju för sig själv

killen verkar ha blivit snurrig av att se Messi ikväll så han kan inte tänka innan han skriver
(tror han inte tänker i vanliga fal heller)
Barcelona barcadinho
Härligt med vinst som alla här skriver.
Men det var jobbigt. jag var så nervös hela matchen nästan. Jag satt som en pinne och kunde knappt röra mig en millimeter från oro.

vi spelade ärligt talat dåligt, lika dåligt som mot Bilbao borta för drygt en månad sen, men vi vinner såna mathcer och det är det viktigaste.

Nästa vecka är Getafe och vi ska spöa de ordenligt. Deras president är deklarerad maräng och såna ska få stryck på Camp Nou.

Sen är det Sevilla borta och man måste räkna det som en jäkla tuffmatch. Publiken trycker ordenligt därborta när Barca är på besök.
Det ska bli intressant hur de tar emot Alves och hur Alves kommer att prestera.
Real Madrid Reeal Madrid
2008-11-16 23:24
Dedeffo

Du kanske inte visste det, men dessa fyra är lika viktiga för oss som era 4 är för er.
Safet10
2008-11-16 23:24
En fråga bara varför spelar inte HLEB!! Killen är (för mig) riktigt bra och tack vare honom så gjorde Henry 6-0 målet mot Valladolid,,Hade faktiskt hellre sätt Hleb än Henry nästa söndag mot Getafe,,,,,
Barcelona Patrik_Barca
2008-11-16 23:23
Ämne: Ämne: härligt....
Han köptes in för över 200 miljoner så han var inte tänkt som ersättare utan det var tänkt att henry messi etoo dinho skulle rotera... Dem flesta har för längesedan släppt förhoppningarna om att han ens ska komma i närheten av arsenal klass det är inte det det handlar om, utan att han inte ens hade setts som en bra spelare i ett lag som rec huelva.. inte konstigt att barca spelarna inte vill passa honom så mycket när dem märker att han inte uträttar någonting, inte ens när han är helt fri med målvakten..
Barcelona BlueRed.
Criff

Det är Zlatan det pratas om, världens bäste. Är det inte Sportbladet som till och med delar ut dem priserna? Då kan du ju glömma att någon annan än Zlatan får den av Pelé.
el capitano
Christián

Det är reals red som ska stänga av idioter som "Robbeninho franco madrid" men reals red har stängt forumet och gått under jorden känns det som. ingen som kontrollerar!!!!
Vi som sitter o tycker synd om Ruud och Robeen att de skadade sig
Barcelona Dedeffo
2008-11-16 23:22
''Namn: Reeal Madrid Real Madrid » Svara inlägg
Sänt: 2008-11-16 23:17
Tänk om Barca hade Puyol, Xavi, Messi och Etoo skadade? Det skulle vara som vi har det just nu med Pepe, Diarra, Robben och Ruud.''

Kolla vilka spelare grabben jämför med..
Safet10
2008-11-16 23:22
Jesper Hussfelt BÄSTA KOMMENTATORN i LA LIGA ;D;D SÅ jävla skön framförallt när Barca spelar och när dem gör MÅL!!!! :D
Barcelona Dedeffo
2008-11-16 23:21
Ämne: idioterna på puerta ....
Den där Robbeninho har gjort flera klockrena kommentarer har jag märkt. Ja, den 14 åriga pojken är helt hjärntvättad. Hur fan kan man önska sina motståndare att dem skadar sig?
Barcelona Okkapokka.
2008-11-16 23:21
el capitano

Då var det väl pastan som var dålig då i så fall ;)
Barcelona SaM__-
2008-11-16 23:20
Jag vet inte jag. Kanske jag som uppfattar allting helt fel eller så är det bara en smaksak.

Jag tycker Hedman är ganska intressant och lyssna på då han kommer med kloka reflektioner och synpunkter. Dessutom mixar han det med egen erfarenhet. Så jag vet inte jag, så mycket skit tycker jag inte han borde få. Men jag tror det är en smaksak.
Barcelona Rybbe
förresten mitt i allt tjöt om henry osv, även fast vi inte mött SUPERmotstånd måste jag säga att årets inviduella höjning har valdes stått för, han är supersäker i allt han gör och spelar med ett sjukt lugn och självförtroende, hur många gånger per år har han inte satt oss i situationer vilka vi än mött?
Christián
idioterna på puerta är så deprimerade att de önskar andra ont

Robbeninho franco madrid » Svara inlägg
Sänt: 2008-11-16 23:14
Det skulle vara gött om messi blev skadad i en månad och barca skulle tappa hur många poäng? 6-10?

IQ befriad
MessssiiTheOne!
Messi spelar verkligen otroligt bra och han ska inte spela i mitten, han ska vara på kanten, och snälla ut med henry för den killen verkar inte vilja göra mål alls, etoo är hungri på varenda boll han får, det var en helt okej match :) och tabellen är bara att njuta av när man ser hur det ser ut redan efter 11 omgångar, hoppas det håller i sig bara för då finns det inte någon stor chans alls att någon ska hota Barcelona :)
Barcelona Gud är störst!
Criff

Jag har för mig att det va ett pris för killarna.
Barcelona Unicef
2008-11-16 23:19
Ämne: Ämne: härligt....
Hans ålder talar ju verkligen för det=)
Safet10
2008-11-16 23:19
Bästa kommentatorn är Jesper (Hussfellt) sry jag vet han heter inte så i efternamn,,hehe men matchen mot Almeria och Valladolid var han så jääävla skön,,tom vid 6-0 målet skrek han som en galning ,,:D Riktigt skönt att höra!!!
Barcelona Rybbe
2008-11-16 23:17
De två som satt och kommenterade matchen är dem som alltid sitter och hejar fram real i deras matcher, har någon undgått att veta om det?
Barcelona BlueRed.
2008-11-16 23:16
LaBarca

Helt rätt. Herre gud skrev jag 0-1?
Barcelona Smogen
angående kommentatorerna, jag blev förbannad vid ett flertal tillfällen över att dom sa saker som "oh, synd att Recre missade där"
"tyvärr tog den i stolpen för Recreativo" etc...
och eftersom jag är ganska subjektiv i frågan brukar det innebära att kommentatorerna är neutrala.
:)
Barcelona Ciao-V(Barca!)
Ämne: härligt med tre pinn....
Håller med dig det där om kritiken mot Henry.

Jag tror att de som häver ur sig att Henry är KASS, i jämna mellanrum, är de som hejade på Ronaldinho.
De kräver att Henry ska prestera det som Ronaldinho presterade i samma position. Det går inte.

Om Henry var så bra som han var i Arsenal förresten är jag säkert på att Barca inte skulle köpa honom. Han skulle kosta två gånger så mycket som man har betalat nu.
Henry har köpts mest för att spela som ersättare.

Personligen är jag nöjd med det han har presterat så långt. Dessutom kan han ju bara bli bättre.

Som sagt andra har andra åsikter. Jqg respekterar det.
Safet10
el capitano:

Aaaa jag vet,,Det är det jag tycker är synd framförallt att målvakten också RÄDDADE straffen men tur som R.Madrid har så förvånade det inte mig att dem vann MEN vi leder och det är det viktigaste :):) Skit i Higuan vi har LEO MESSIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!
Annons: