/spanien/barcelona/forum/2109.aspx/spanien/barcelona/forum/2109.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelonismo
2015-09-22 20:09
@Dinho:

Aftonbladet sänder samtliga matcher under denna ligaomgång.
Barcelona Dinho
2015-09-22 20:08
Någon som vet om Barca sänds på Aftonbladet imorgon?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Dinho
2015-09-22 20:08
Någon som vet om Barca sänds på Aftonbladet imorgon?
Barcelonismo
2015-09-22 20:03
Och där gjorde Griezmann 1-0 målet för Atleti tyvärr....
Barcelonismo
2015-09-22 20:00
Galet att Siquera inte blev utvisad där!
Barcelona the cameroonians
2015-09-22 19:56
Bayern - Wolfsburg på Eurosport nu för de som är sugna och intresserade.
2015-09-22 19:55
@R85:

Fifa have today received the requests of Barcelona and ESP federation to register Arda to replace Rafinha. Will now analyze the case. [rac1]

Väntas ta 10 dagar innan de återkommer med ett besked, säkert snabbare om det blir ett nej.
2015-09-22 19:51
@the cameroonians:

Vi fick båda rätt i sakfrågan, hittade lite info i en införartikel;

Barcelona won all their last seven league games with Mallenco, including two against Real Madrid and two against Atletico.

Celta Vigo won only one of their last seven league games with Mallenco.

Barcelona’s last loss at Balaídos against Celta was with Mallenco as referee.

Nu hoppas jag oavsett att domaren inte spelar någon avgörande roll utgången av matchen - för endera lagen.
Barcelonismo
2015-09-22 19:41
Såsom Arda presterade mot Nederländerna, så märktes det att turken var helt ur form. Han var otroligt trött redan i slutet av den första halvleken. Arda måste träna hårt om han vill överhuvudtaget spela från start eller åtminstone få speltid.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-09-22 19:37
@LennyRomario:

På riktigt

Tror du att Barca är enda laget i hela EU som har värvat så som de gjorde?

Det tror jag inte på..
Vi pratar om korrupta FIFA. Hur kan en sån organisation ha ens beslutsfattande om vilka som straffas eller inte?
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-09-22 19:35
@the cameroonians:

Det är det som bra med FA.

De kan i efterhand straffa spelare som domaren har missat efter matcherna.
Synd att det inte finns i La liga.

Ärligt talat önskar jag att Katalonien bryter sig ur från Spanien men det kommer aldrig att hända. Det är bara massa BS från politikerna.
Barcelona R85
2015-09-22 19:28
vet nån ifall barca har fått svar av fifa ifall de får skriva in Arda Turan ??
Barcelona enkos
2015-09-22 19:26
Engelska BBC varnar att England kommer att förlora 1 av nuvarande 4 platser i CL 2016-17 om inte lag från det landet höjer sig då Italien skuggar precis bakom. Om Juventus tex lyckas ta sig till final även i år och Napoli och Fiorentina går långt samtidigt som engelska lag upprepar fiasko från ifjol så är faktum att Italien tar en plats från England
Barcelona Arda-Turan
2015-09-22 19:25
[QUOTE=Barcelonismo]Såvitt jag vet, är det olagligt för Katalonien att bryta sig ur enligt spansk lag.. [/QUOTE] är det inte så e de flesta länder som vill bli självständiga och slippa diktator.
Barcelonismo
2015-09-22 19:20
Såvitt jag vet, är det olagligt för Katalonien att bryta sig ur enligt spansk lag..
Barcelona Arda-Turan
2015-09-22 19:09
[QUOTE=Cule4life]Hur tycker ni romas högerback Florenzi hade passat Barca ? [/QUOTE] inget för Barca medioker är han alla spelare höjer sig när de möter oss viket gör att man tror att de är så har bra faktum är jag kollade helgens match när de möte Sasaulo 2-2 han kom in från bänken och det enda han gjorde vad tappa boll. vi har dessutom Alves Vidal och Roberto som visa sig vara en spelare att räkna med där.
Barcelona Barcelonistas
2015-09-22 19:06
Undra hur det blir om vi blir självständiga? La Liga hade ju imploderat totalt utan oss, inte bara fotbollen som hade gått under men även Spanien som land? Rätta mig om jag har fel. Ett Spanien som har enorma skulder, som dessutom förlorar en stor och viktig del ( Katalonien) som drar in mycket pengar till landet?. Barca hade inte förlorat ett piss på att byta liga vad skulle dom förlora på det? Lique 1 hade slickat våran röv för att få oss spela i Frankrike.
Barcelona Arda-Turan
2015-09-22 19:04
hahahahhaha vad är det de i Puertan snackar om att Barca inte kommer saknas i la liga och ligan kommer fortfarande vara lika bra vad försöker de intala sig själva att La liga utan Barca kommer fortfarande vara samma liga eller. sen den har med att Barca ska börja om lägre ner i serie system i Frankrike o grejer Barca är fan bättre än hela league 1 om de sätter i hop ett allstar team skulle Barca Fortfarande spöa skiten ur de. om det visa sig att Katalonien blir självständiga (vilket jag hoppas) då kan val våra spelare byta landslag o välja spela för Katalonien då Katalonien inte hade godkänd landslaget förut.
Barcelona Cule4life
2015-09-22 18:58
Hur tycker ni romas högerback Florenzi hade passat Barca ?
Barcelona vuvzela
2015-09-22 18:37
Jävlar vad sugen man blir. Vore nice att vinna en resa till El Clasico i Madrid! Någon som provat?
2015-09-22 18:29
FA har upphävt det röda kort som Diego Costa lyckades pracka på Gabriel i matchen mellan Chelsea och Arsenal.

Ska bli intressant att då se vad deras undersökning kring just Costas beteende kommer att rendera i.

Men mest av allt ser jag fram emot att höra mr Por Qué och hans respons på det hela och se hur ett smått skakat Chelsea kommer att klara sig utan Costa några matcher framöver - om det nu blir någon avstängning såklart.
Barcelona Imzon #5 Busquets
2015-09-22 17:09
@the cameroonians:

Vad fan röker LE? Helvete vad arg och besviken jag kommer bli om Samper inte får chansen eller lämnar..
Barcelona NoGo™
2015-09-22 17:05
@dinho the artist:
Vi har en buy-back option. 2a på bollen.
2015-09-22 17:04
Enda förändringen i truppen till morgondagens match är att Piqué, som är tillbaka efter avstängning, ersätter Sandro. Denne fick nämligen en smäll mot Levante och inte är tillräckligt fit för att hänga med till Galicien och Vigo.
Barcelona enkos
2015-09-22 16:46
Xabi Alonso åtalas för skattebrott i Spanien för åren han spelat i Real
Barcelona Rambla~
2015-09-22 16:09
Haha, kan inte låta bli och garva åt idioten och madridistan Tebas eller åsnan sportministern Cardenal. Kasta ut Barca ur La Liga? Ja men visst, gör det då. Det är ju inte lite stålar som Barca drar in till denna liga. För att inte tala om den nästan 100-åriga rivaliteten med Real Madrid. Tv-bolagen lär ju säkert investera samma summor för rättigheterna när det inte finns ett FC Barcelona. Jag vill nästan se det ske, vill se hur idioterna gräver La Ligas grav.
Barcelona neymar JR
2015-09-22 15:43
Lennyromario Har du kollat citya ungdomsled? Hur många engelsmän finns det där?! Visst dom har inte utreds för samma brott men likt förbannad har dom gjort samma brott
2015-09-22 15:01
[QUOTE=Liunil Masse]@G14_en: Undiano Mallenco will be the referee of the game against Celta Vigo. Känns som planerat att man vill att vi ska tappa poäng mot Celta. Dålig känsla. [/QUOTE] Var det inte längesen vi tappade poäng när Mallenco dömde? Kommer visserligen bara ihåg 3-4 vinsten mot Real och nån Atletico-match, men..?
Barcelona LennyRomario
2015-09-22 14:46
@^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^:

Men de har inte begått samma "brott" va? Eller har City, Psg och Chelsea fått böter för att ha värvat unga spelare?
Barcelona Liunil Masse
2015-09-22 14:37
20.00 Celta-Barca 21.00 Bilbao-Real Vad fan är det?! Man kommer ju missa en halvtimme av Bilbao-Real, kul!
Annons: