/spanien/barcelona/forum/21089.aspx/spanien/barcelona/forum/21089.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Dizzy
2008-05-07 18:44
Kolla in bilden:D
Barcelona Gudabenådad
2008-05-07 18:25
#Messinho# // Det är fullt omöjligt eftersom ingen av de spelare spelar i FC Barce... Eller du försökte kanske vara rolig? Du misslyckades iaf. Gör om, gör rätt.
Real Madrid #Messinho#
2008-05-07 18:16
synd att vi inte ställer upp såhära idag

--------------Casillas--------------
--------Pepe-----------Heinze-------
Ramos------------------------Marcelo
---------------Gago-----------------
---------Sneijder--Diarra-----------
----Robben----------------Robinho---
--------------Híguain---------------
Spanien Paella con las gambas
2008-05-07 18:16
El Pasillo,haha!
Barcelona Gudabenådad
2008-05-07 17:57
Hoppas vi kan få hela Bernabeu att busvissla och lämna innan schlagerfirandet :-)
Barcelona Mot Nya Tider
2008-05-07 17:51
;D
Barcelona Rambla
2008-05-07 17:42
PILMÀ:

Sluta att få panikattack. Har Pep ens uttalat sig om att han blir den nya tränaren? Svar: Nej

Tror du då att han har talat med pressen om vilka spelare han vill ha kvar eller inte? Svar: Nej

Media i Barcelona skriver sina vanliga fantasihistorier om vad DE tror kommer att hända.
Barcelona PILMÀ
2008-05-07 17:33
Vad fan tror Pep att han håller på med om detta är sant Det står att han vill få bort Yáya. fy f*n måste jag säga om detta stämmer.

Kolla länken nu
Barcelona RonaldinhoKungen
2008-05-07 17:31
Något liknande ikväll?! Första målet är fantastiskt.
Barcelona De Assis
2008-05-07 17:30
kan det vara Fc Barcelona som la det budet?
vad tycker ni?
jag själv tror inte det eftersom txiki sa redan att han hade förtroendet på Rijkaards mannar och han själv.
som nu säkert alla gör så kanske vi behövde ett REM idag. men det finns bara ett M på planen o ingen R och E ,
istället blir det nog HBM ,
hoppas vi tar dom o spelar med stil.
Barcelona tarrak
2008-05-07 17:28
Ajaj! Det slog mig nu att det var idioten Perez Burull som dömde även den matchen. Kommer ihåg hur han förnöjt fömanade Messi innan matchen att låta bli filmningarna för att sedan blunda för rena rama överfall från Schusters grabbar. Rijkaard har nog sällan varit så upprörd på domaren.
Barcelona tarrak
2008-05-07 17:24
petersays

Självklart kommer de att använda alla medel för att stoppa Messi. Minns hur det såg ut när Getafe massakrerade honom på Camp Nou förra året.
Barcelona Messidinho_10
2008-05-07 17:21
Fan vad man saknar magiska trion REM ;(
Barcelona petersays
2008-05-07 17:17
Barcelona petersays
2008-05-07 17:16
Trodde Thiago tävlade för Brasilien?

Surt att man inte har Eurosport.
Barcelona petersays
2008-05-07 17:16
Tror också på uppställningen nedan, fast med Marquez i istället för Thuram.
Byten blir Sylvinho, Edmilson, Giovanni.

---

Hoppas dom inte drar en fuling och sparkar ned Messi bara. Som Madridredaktionen här verkar hoppas på.
Barcelona MESSI_CE_Iniesta_V.Valdes
2008-05-07 16:58
Ett Tips: Kl 19:00 spelar Spanien mot Frankrike i U-17 EM. Matchen visas på Eurosport och Barcelona har med 7 spelare, Carles Planas, Adrià Carmona, Oriol Romeu, Rubén Rochina, Thiago Alcántara, Marín Montoya och "Alex". Thiago som nästa säsong flyttas upp i A-laget kan vara lite extra intressant att kika på.
Barcelona lundell
2008-05-07 16:55
AFTONBLADET ÄR PINSAMMA.

Den här matchen är hur stor som helst, men aftonbladet skriver typ inget om den.

Alla dör för dom stora matcherna i PL, men hur bra är dom?

bara jag som känner att man vill läsa lite fakta inför en sån öär match som man har inför en match mellan Chelsea - arsenal typ.
Barcelona Kim
2008-05-07 16:53
Jag tror på din uppställning i stort, dock med undantaget att jag placerar in Márquez i mitten tillsammans med Puyol.
Barcelona Hoshiar
2008-05-07 16:47
-------------VALDES--------------------
ZAMI----PUYOL------THURAM------ABIDAL

------------YAYA--------------

-----XAVI---------GUDDY---

--MESSI---------------BOJAN
----------HENRY-------------

Jag tror att laguppstälningen kommer se ut så .
Vi har inte många stjärnor med idag så jag tror att Henry kommer ta mycket ansvar och vara bara idag tillsammans med messi.

Vad tycker ni? Kommentera gärna!
Real Madrid Paco Buyo
2008-05-07 16:43
Rambla:
Å andra sidan har Ronaldinho varit ett ganska tungt ok att bära för Barça ändå den senaste tiden.
Kan han få en nytändning i en annan klubb vore det bra för såväl Ronaldinho som Barça i nuläget.
Barcelona Rambla
2008-05-07 16:30
Paco Buyo:

Med tanke på den läkarundersökning som inte visade på någon skada på Ronaldinho och som klubben gjorde offentlig, så förstår jag att han smög iväg till en privat klinik. Precis som du är inne på så tror jag också att hans fysik och hälsa är körd i botten pga osunt leverne en allt för längre tid. Då menar jag i stort sett sen efter CL-vinsten i Paris 2006.

När det gäller konspirationsteorier där Berlusconi är inblandad så skulle ingenting förvåna mig. Låt oss säga att italierna vill visa Barça och omvärlden att Ronaldinhos hälsa är körd i botten. Vips så stiger Milan med sin familjära propaganda och visar hur barmhärtiga de är, och köper honom till ett "skäligt" pris och räddar Barça från att bära detta tunga ok. Sagan slutar med att Milan och Berlusconi nästa år får Nobels fredspris eller liknande.
Barcelona Kim
2008-05-07 16:20
Att Frank kommer lämna klubben är nog så gott som alla överens om. Laporta kan inte få sparken, och inte lär han sluta självmant. Och varför skulle han? Visst är Joan ytterst ansvarig för uteblivnaden av de sportsliga framgångarna i och med att han hållit fast vid en tränare, som tyvärr inte har kunnat fylla på troféskåpet.

En ny tränare kommer tillsättas. Laporta tar dock en stor risk i och med att han ger förtroendet till en tränare utan några meriter egentligen. Blir det fiasko, så kommer huvuden att rulla, och vita näsdukar kommer viftas mot klubbledningen. Lyckas draget, och Pep blir den räddare man har letat efter, ja då är situationen den totalt motsatta. Gränsen mellan katastrof och fullständigt klimax blir knivskarp. Svart eller vitt, inga gråskalor.
Barcelona petersays
2008-05-07 16:16
1-2 100 spänn
0-3 50 spänn
4-4 50 spänn

Pengar i sjön? Äh vad tusan. Svenska spel, går ju till hjälp för spelberoende osv. Ser det som en framtida investering för min egen rehabilitering ;)
Barcelona Kallé
2008-05-07 16:12
Bara jag som tror att Rijkaard får sparken / slutar (och Laporta kanske) men att Ronaldinho stannar? :)
Barcááá
2008-05-07 16:09
Vi låter inte Real knäcka oss två ggr om. Jag säger bara VINST! Hoppas MESSI gör en maradona
Real Madrid Paco Buyo
2008-05-07 15:59
Ämne: Vet nån lite mer inf....
Jag läste artikeln igår i ADN och Ramblas översättning nedan är helt korrekt återgiven. Artikeln citeras även i övriga medier idag, dock får den ganska lite utrymme.

Jag tolkar det som att han i den form han är i idag knappast kan spela fotboll regelbundet på hög nivå. Dock pratades det inte om någon skada, utan om ett hälsotillstånd som var värre än folk kunde föreställa sig.

Den stora nyheten är nog egentligen inte de eventuella nyanserna i hans hälsotillstånd utan det faktum (?) att han varit på en klinik utanför Barças kontroll för att genomgå en medicinsk undersökning och att tidpunkten för resultaten sammanfaller med Milans totalvändning i intresset för honom.

Taktik från Berlusconi, eller början till slutet för en av de stora?
Barcelona Shaban
2008-05-07 15:57
Kolla på den video som jag har länkat.
Har Barca också blivit hyllade på Santigao Bernabeu?
Barcelona Kallé
2008-05-07 15:46
Vet ingenting Killuminati men skulle bli mycket förvånad och besviken om det stämmer.
Barcelona Killuminati - Kill the lluminati
2008-05-07 15:32
Vet nån lite mer info det där om Ronaldinhos skadad kan hota hela hans karriär? Är det sant eller?
Annons: