/spanien/barcelona/forum/21088.aspx/spanien/barcelona/forum/21088.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona El_Duderino
2008-05-06 23:57
Ämne: El_Duderino//
Troli....
Ciao-V: Nej du har rätt, förhoppningsvis är det bara strunt. Officiella uppgifter är det enda som räknas.
Barcelona Suñol
2008-05-06 23:56
Ciao-V: Sport är ju tidning som vill sälja nummer så visst kan trovärdigheten vara sisådär ibland. men att säga att Barcas hemsida bara sitter på sanningar då dom kan säga vad som helst bara det ser bra ut är att överdriva.
Barcelona Suñol
2008-05-06 23:54
tarrak: Världsklass på din inför rapport idag! Vår gemensamme vän J.D skulle vara stolt!
Barcelona Ciao-V
2008-05-06 23:48
El_Duderino//
Troligen påhitt. Så sent som igår informerade läkarna om att hans läkning går framåt och enligt plan. Han fullföljer rehabiliteringsprogrammet och gör framsteg, har dem ju sagt.
Denna information fanns i FC Barcelonas hemsida. Så sport är kanske inte mkycket att lita på.
Barcelona Suñol
2008-05-06 23:45
tarrak: Ja jag hoppas inerligen att det blir ändring på saker till nästa säsong. Framför allt måste klubbens spelare inte hålla på och snacka så mycket skit i pressen.
Barcelona tarrak
2008-05-06 23:42
Rambla

Från början tyckte även att jag påståendet verkade löjligt, men både Deco och Eto'o hävdar att korten berodde på att de inte visste att de riskerade avstängning. Att Rijkaard som alltid brukar skydda spelarna går ut i media och hävdar att han informerade dem både innan match och i halvtid, anser jag vara en klar fingervisning om att något är snett i den här historian.
Barcelona El_Duderino
2008-05-06 23:39
Hemskt rykte nu om att Ronnies skada är mycket värre än vad som sagts, och att den till och med kan hota hans resterande karriär... får hoppas att det bara är ett påhitt.
Barcelona L.Messi19
2008-05-06 23:39
"Messi avgör tidigt med ännu ett hattrick mot Madrid och i slutsekunden gör Barca ett självmål så att vi får njuta av den härliga hårdrocksgitarren som spelas vid hemmamål. Även vi culés behöver något att skratta åt!"

Hahaha :D
Barcelona Myrran
2008-05-06 23:29
Som vanligt är det madristast som skryter om hur många titlar dem har. Undra hur många madristast som var födda när dem vann 13 av sina nu 31 liga titlar. Tvivlar på att det är en stor skara som var födda mellan 1960-1980. Visst klubben har vunnit dessa titlar men kan du som 12-18 åring stoltsera med detta? Lite tvivelaktigt då det skiljer ett par år sen de titlarna och när du föddes. Men men gillar man statistik istället för fotboll så gör man det inget vi finsmakare kan ändra på här inne...
Barcelona Gudabenådad
2008-05-06 23:15
Jag har slutat titta på FANTV. Kviborg sitter där och myser och tvingar alla att hata Barcelona. Usch!
Barcelona Rambla
2008-05-06 23:15
Hela den här debatten när det gäller att de tagit gula kort med flit är ju så jävla fjantig så det liknar en cirkus. Vad fan skulle de vara rädda för egentligen? Madridmupparna är bara sura för att de inte får chansen att håna några barcaspelare och inget annat.

Marchena spelade fult, sköt iväg bollen hårt efter avblåsning i huvudet på en liggande Eto'o. Deco som nästan alltid är den ende som står upp för laget i sådana situationer var förbannad och gav igen på Marchena. Jag tror att han i det läget knappast hade tankarna på gula kort och avstängning. Jag jublade när han kapade Marchena och brydde mig heller knappast om några gula kort och nästa match.
Barcelona Ronaldiinho
2008-05-06 23:09
alltså jag förstår inte det här med att

"Eto'o tog det gula med flit!"
han fick ju gula kortet i 48e min, jag såg inte matchen jag vet inte hur han fick den men har för mig om han skulel vilja ta på sig den med flit då skulle han väl ha tagit den på slutet av matchen inte vid havltid nästan..
Barcelona Gudabenådad
2008-05-06 23:02
RONALDINHOO!!!! // Ingen idé. TV4 tänker inte på allmänheten utan bara på pengar. Jag hade inte tv4sport, däremot när så många matcher visades där så blev jag illa tvungen att skaffa den förbannade kanalen. Det handlar om pengar - grattis tv4.
Barcelona RONALDINHOO!!!!
2008-05-06 23:00
Alla skriver till Tv4 att de ska visa matchen i tv4 plus istället. Kom igen skriv. Ju fler vi blir desto större chans e det att de ändrar!!
Barcelona Gudabenådad
2008-05-06 22:44
ESPITIA // Jag kontrar med något imorgon:) Väl mött!

Kimmpa_fcb // Är du förvånad?! Franco lever!
Barcelona Killuminati - Kill the lluminati
2008-05-06 22:43
Kimmpa_fcb

Skojar du? HERREGUD. Allt ska igenom för de de där gubbarna i förbundet är säkert hela bunten real fans som bara väntar på nåt de kan hjälpa med.
ESPITIA
2008-05-06 22:31
Kära culés, jag ber om ursäkt för den provocerande artikeln. Det var lite reflektioner som jag kryddade med lite vassa kommentarer med glimten i ögat. Visst siktade jag lågt (glocalnet-lågt) men det var inget emot Barcelona och dess ärorika historia bara lite furbo-snack och det är ju sånt som hör till inför en Clásico. ;)

Good Night - Good fight. Peace

http://www.fotbollskanalen.se/633891.html
Barcelona Cristocea
2008-05-06 22:29
SAMMA SAK GJORDE HAN MED REAL MADRIDS FÖRSTA 20 TITLAR!

Ännu än idag så lever hans själ i Madrid.
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-05-06 22:29
Heinze's varning har tagits bort och han får spela mot oss imorgon.
Barcelona Rambla
2008-05-06 22:22
#Messinho#:

Riktigt kul du. Du glömmer en sak. Bojan har som 17-åring gjort en bättre debutsäsong än vad Raúl tom gjorde. Bojan har gjort fler mål under sin första säsong (ja det heter faktiskt säsong) och det på mindre spelade minuter.
Barcelona Criff
2008-05-06 22:18
Kom igen, hela världen vet att majoriteten utav Madridistas är det pga att dem har flest titlar.
Hade ett annat lag gått om dem hade dem allihopa bytt klubb.

Samtidigt så har Barcelona fått många Dinho fantaster som förhoppningsvis bytar till Milan när historian är över.

De flesta som tittar på Barcelona kollar nog ändå för dem spelar den roligaste och finaste fotbollen i världen och visar alltid upp en show.

Kanske inte denna säsongen, men ni förstår poängen.
Barcelona Gudabenådad
2008-05-06 22:18
Godkväll, mina vänner. En underbar kväll, måste jag säga. Och imorgon är vi i helvetet. Lite stolthet imorgon och jag är nöjd. Hoppas vi skämmer ut dem på Bernabeu.
Barcelona barcadinho
2008-05-06 22:11
Ett meddelande till

Barca, Sevilla, Valencia, Cadiz, Arsenal, Liverpool, Nottingham, Bayern, Leverkusen, Sparta moskva, Dinamo moskva, Aik, Djurgården, Ajax, Eindhoven, Fenerbahce, Galatasaray, AEK Athen, Juve, Milan, Napoli, Fc Köpenhamn

och kort sagt alla tusentals klubbar i världen.

Var snäll och börja heja på Real Madrid redan från imorgon.

Varför?

Eftersom de har vunnit mest titlar.

(Marängerna kan inte längre förstå vad en fotbollfan betyder!!!)
Barcelona FCB-messi
2008-05-06 22:11
Tror att vi tar dem imorgon. 3-2 tippar jag, messi x3. Har absolut inget emot om han spelar som han gjorde i el clasicot när det blev 3-3 och han gjorde tre mål;)
Barcelona Sersari
2008-05-06 22:10
Hmmm.. Franco slår till igen! Men denna gång inte mot FCB och Katalonien. Ja ni madridredaktion, kanske borde ni tacka Franco för hälften av titlarna? Ni som ändå gillar att skryta;-)

Se Länktips
Barcelona Killuminati - Kill the lluminati
2008-05-06 22:09
Ser ni Fantv till höger "Eto´o tog det gula med flit!" Vem skriver de där rubrikerna alltså?
Barcelona [Ronaldinho#10]
2008-05-06 22:02
helsingborg - örebro 1:a
deportivo - levante 1:a
getafe - almeria 1:a
mallorca - osasuna 1:a
r.madrid - barcelona 2:a

Hjälp mig gärna !!
Barcelona Unicef
2008-05-06 21:45
till alla som surar över att dom sänder spanskfotboll i tv4sport.gör en kanalsökning, då dom lagt ut den på nästan alla marknät...
Barcelona Blaugrana #99
2008-05-06 21:37
Guardiola kommer ta över som huvudtränare i Barcelona efter Frank Rijkaard som kommer lämna. Guardiola tränar nu Barcas reservlag.
Barcelona Gaucho_10
2008-05-06 21:31
Snälla fan, släpp det , om en person småretar dig så ignorerar du det, du behöver inte uppmuntra de

Visst, vi måste hedra real på onsdag, men vi kan kompensera det med att vinna mot real = )
Annons: