/spanien/barcelona/forum/21084.aspx/spanien/barcelona/forum/21084.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona BlueRed.
2008-11-23 22:25
Ett tips för vissa som har svårt för att stava till vissa ord (ta inte det här som något negativt, jag själv har problem med dem lite längre orden), så rekommenderar jag Firefox som webbläsare, den har stavnings kontroll som hjälper och funkar som det som används i Microsoft Word.

Går även att lägga till ordlista som Engelska eller andra språk. Går också att lägga in enstaka ord och namn som t.ex. Messi, Eto'o eller Papastathopoulos. Dessutom är det snabbare och snyggare än Explorer, tycker jag i alla fall.

Matchen; Inte ett dugg orolig över att vi kryssade idag, förluster kommer och kryss matcher likaså. Vi är inte i någon sorts kris efter denna match. Det kanske till och med blir en tändning inför dem lite svårare matcherna som kommer.

Barcelona Culéé
2008-11-23 22:20
om alla är snälla och kollar åt höger ---- så ser ni Euro Talk, och ser jag rätt när det står " det är dött på Camp Nou"?
tror att det kommer ändras te morgondagen =)

off topic: varför har inte Ronaldinho och Deco uppdaterats i Els Cracks?
Barcelona barcadinho
2008-11-23 22:18
DaniAlves/

och han får inte göra det med flit den här gången...

(förlåt att jag påminner er om jobbiga saker)
Barcelona Bernie
2008-11-23 22:15
Håller med tarrak. Dessutom så är det ju lite synd att när någon väl försöker starta en vettig diskussion om just matchen och hur vi spelade så blir det inlägget totalt ignonerat. Istället så fokuserar de flesta medlemmarna här på persoliga påhopp och svara på ibland helt meningslösa inlägg.
Barcelona Mes Que un Club ! 3
2008-11-23 22:13
Skulle vara jävligt kul om Madrid torskade mot Bate, Då är dom typ körda..
Barcelona tarrak
2008-11-23 22:11
Ämne: Kan vi inte också sp....
En kväll som denna borde vi kanske stängt forumet helt, med tanke på den låga nivån säkert 90% av debattörerna höll. Men det där med att stänga forum för utomstående är inget vi i redaktionen förespråkar. Öppenhet och diskussioner med oliktänkande är av godo. Att Madridredaktionen anser annat, har väl mycket med traditionerna som omger den klubben.
Barcelona DaniAlves
2008-11-23 22:11
Hoppas Eto'o inte drar på sig något gult kort under den "svåra perioden"..
Han får absoult inte missa el clasico iaf!
Barcelona barcadinho
2008-11-23 22:09
Ussh, såna kvällar med Barca är jobbiga.
Man sitter helt nervös och jag svär och blir arg och kastar saker på golvet. Alla andra i familjen blir arga de med (de klagar på mig att jag inte kan hålla känslorna).

Men det känns lugnare nu och jag håller med de här som tycker att man inte ska få panik.
Vi spelade trots allt i vissa stunder bra fotboll och var ändå överlägsna motståndarna.

Det gick inte hela vägen, men det är ingen panik.
Det är bara att fortsätta jobba hårt.

Kommentatörerna och andra säger hela tiden att Barca inte haft svåra motståndare än och nu kommer det tuffast.
Ja visst, det stämmer, men det verkar som att de glömmer att samma sak gäller för alla topplag. Real. Villarreal, Sevilla och Valencia har med en "skrämmande" period fram för sig, inte bara Barca.
Och jag lovar att ingen kommer att gå genom perioden med fullpott.

Barca ser starkast ut trots poängtappet idag.
Barcelona Culéé
2008-11-23 22:08
tarrak

du har HELT rätt i de du säger, många hoppar på andra i de här forumet.
förstår ni inte (snackar med alla) att vi har många matcher kvar i laliga, inget är kört än.
vi leder fortfarande ligan och messi kommer tillbaks nästa vecka.
så fort messi är tillbaks o vi förhoppningsviss (stavning) vinner över Sevilla.
2008-11-23 22:08
Tarrak, Nu ska jag kritisera mig själv.

Jag kan bli väldigt hetlevrad men jag pallar inte när folk kommer in från Manchester, Real och även Roma och bara för att provocera och håna. Det är så jobbigt att man bara vill "kräkas" - Speciellt när dom inte spelar bättre själv.

Kan du inte låsa forumet för Madridstas iaf...
Barcelona DaniAlves
2008-11-23 22:06
målen för er som inte sett dom..
2008-11-23 22:06
Madridstas skickade PM till mig när vi låg under med 1-0 lol.

typ:

Fan va vääääääärdelösa ni är utan Messi, Ni är pis* ...

Lås forumet så skulle jag bli nöjd iaf..
Barcelona tarrak
2008-11-23 22:05
Culéé

Jo, det är vi och därför har vi spärrat en hel del idag. Vad som stör mig minst lika mycket är den låga nivån många culés på det här forumet håller. Det är alldeles för mycket personliga påhopp och onödigt tjafs, istället för konstruktiva diskussioner som handlar om fotboll. Det är inte roligt att behöva spärra "de egna", men något måste göras innan alla vettiga debattörer skrämts härifrån.
Barcelona Dedeffo
2008-11-23 22:05
Ämne: Kan vi inte också sp....
Håller med.
Barcelona Culéé
2008-11-23 22:03
Mes Que un Club ! 3

bra att du är på samma spår som mig.
2008-11-23 22:03
Kan vi inte också spärra forumet för bara våra medlemmar tarrak??

Skulle bli mycket skönare..att slippa allt hån och värdelösa kommentarer..

Vad säger ni?
Barcelona Culéé
2008-11-23 22:01
tarrak

Man skulle kunna tro att ni skulle bli trötta på alla madridistas som kommer in hit o hånar vår klubb.
Barcelona tarrak
2008-11-23 21:59
Ämne: jag skiter i TOTALT ....
Nej jag är vaken, vad vill du ha hjälp med?
Barcelona Culéé
2008-11-23 21:58
jag skiter i TOTALT vad folk säger om att vi ba har messi, ja så vadå? när nistelrooy försvann då försvann också deras mål.
låt Sherko och resten av alla andra madridistas komma hit och skriva, UPP TILL BEVIS på el clasico.
och redaktörer, sover ni eller, klockan är bara 22:00
Barcelona Ciao-V(Barca!)
2008-11-23 21:55
Ämne: Om man får se till d....
En annan positiv sak är att vi inte har fått ytterligare skador med tanke på kommande matcherna.
Barcelona barcadinho
2008-11-23 21:54
Sherko/

Messi har 2 liga titlar och 1 CL-titel.

Och han hinner nog med flera titlar om han fortsätter spela tills han är sisådär 34 år.

Han har dessutom en titel som Raul inte kommer att nånsin ha.
En OS-guld, dvs en titel med landslaget.

Men missförstå mig inte.
Raul är en ikon i Madrid och i Spanien och det är inte för inget.
Men Messi kommer att hinna med en del.

(säg inte nu att Messi var inte inblandad riktigt i ligatitlarna och CL. Det är ju samma sak med Raul. I en del av titlarna som du nämnde så var han en tonårig och inte en tunggivare i Real)
Barcelona tarrak
2008-11-23 21:53
Busquets och Eto'o är de som ligger i farozonen för avstängning med fyra kort var. Se länktips för övriga spelare.
Barcelona Dedeffo
2008-11-23 21:53
Sherko

Om du nu tycker att det finns idioter här på Barca forumet sluta häng här då. Det är mitt bästa råd till dig.
Barcelona LaBarca
2008-11-23 21:52
kallesiete

efter 5 gula så får man en match avstängning.
Barcelona Barcanist(FREE YASSIN!)
2008-11-23 21:51
Hahaha.. Så jävla roligt att läsa alla idiotiska inlägg som riktar sig mot Bojan (negativt).

Snubben är fan ARTON år och han är mycket bättre än vad ni kommer att vara när ni är 20-26 år..
Komigen..
Bojan gör en dålig match i Barca-tröjan och så är han helt plötsligt SÄMST
Bojan gör en bra match i Barca-tröjan och så är han helt plötsligt bäst & världens mest lovade unga talang..

Dem flesta här inne låter fan som alla Marränger inne på Real Madrids forum när dem snackar om Raúl.
Barca gjorde en bra match idag men dem kunde inte få in bollen.. Så blir det ibland. INGET lag i hela världen kan vinna alla matcher..

Visca Barca y Bojan Krkic
2008-11-23 21:50
Här har vi Madristas, då kan ni få en bättre uppfattning hur några ser ut.

(länktips)
2008-11-23 21:50
.
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2008-11-23 21:49
Ämne:
LaBarca,

Hur må....Man måste få 5 gula kort för att vara avstängd i en match.
Christián
2008-11-23 21:48
Sherko

du behöver inte säga nått dumt, bara att vissa sig här med den där äckliga vita tröjan brevid ditt nick efter att vi inte får gå in i erat forum räcker

ta inte illa up
Barcelona kallesiete
2008-11-23 21:48

LaBarca,

Hur många gula ska man få då?

Annons: