/spanien/barcelona/forum/2108.aspx/spanien/barcelona/forum/2108.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Andresito
2015-08-14 23:32
Sandro är som en riktigt frisk fläkt.
Barcelona Yellow cake
Ok att man förlorar, men inte såhär väl
Barcelona Federer
Fyfan vad pinsamma ni är. Ni kan väl inte förvänta er att vi ska vinna varje match med 8-0? Vi har returen på Camp Nou att spela va säkra på at LE kommer att ställa upp med bästa möjliga startelva där spelarna är taggade till max. Vi tar detta på Camp Nou!
Barcelona BARCA-més que un club
Pinsamt förlust alltså Barca hämtar aldrig upp 4-0 hemma om inte dom gör ett mål ellr 2 den titeln är Bilbaos
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Vampíro
Hatten av för Athletic, de har verkligen tagit denna matchen på allvar.
Barcelona A good coach is everything!
2015-08-14 23:31
All respekt är försvunnen nu !! Vi kommer få det tuffare nu till ligastarten.. Hur i helvete kan LE ställa ut skitspelare som Rafinha, Roberto i mitten en sådan match???
Barcelona Gabriel
Det finns en stor chans att vi fortfarande stor som liga vinnare i slutet av säsongen eller CL vinnare men det är skrämmande hur Barcelona kan ha så många värdelösa skräp spelare i samma trupp som Messi, Neymar mfl. Ja menar, spelare som Roberto, Douglas, Vermaelen, Adriano osv platsar inte ens i ett mitten lag i la liga. Dom är på allvar riktig jävla dåliga och dom delar omklädningsrum med världsspelare. Huuuuuur?
Barcelona Rambla~
Roberto sitter nog och tar några selfies i omklädningsrummet nu.
Barcelona grande jw
Sergi Roberto har tagit Jonathan dos Santos plats i laget som helt meningslös. Den stora skillnaden är dock att Roberto får betydligt mer speltid och tar plats från talanger som faktiskt kan göra någon nytta. Sorgligt att se. Hemskt att en så medioker spelare ska få en startplats i en titelmatch för mitt älskade Barca.
Barcelona ElRaval
@11-9-10:

Vad spelar det för roll? Det gör inte den här insatsen bättre för det. Jag hade "jublat" om jag hade sett något positivt i detta, även fast vi förlorat. Men jag ser inga bra tecken överhuvudtaget.

Eller jo. Det skulle vara faktumet att vi blir krossade kanske. Det kanske får Lucho att tänka om gällande vissa spelare och kasta ut dem när transferfönstret öppnar.
Barcelona Vampíro
[QUOTE=11-9-10]Laget må vara pinsamt ikväll men det är inget jämfört med vad s.k fansen här inne är I maj/juni kommer ni jubla som aldrig förr [/QUOTE] Hur utsikten där uppe på din höga häst.
Stoichkov90
2015-08-14 23:30
Det är bara att gratulera till Athletics första titel på 31 år. Pinsam insats från spelarna i Barca, och konstiga beslut från LE. Det är dock bara att spela ut matchen och ta nästa match.
Barcelona LeoMessi
Tycker att barca ska betala tillbaka pengar för fansen som kom för att stötta dom. Dom kom för att se när barca spelar fotboll men idag så har dom inte spelat och det hade inte varit mer än rätt.
Barcelona Acrobat
Det är SJUUUUKT hur spelare som Adriano, Vermaelen, Roberto, Bartra, Sandro med flera ens har proffskontrakt!
Flavía
@Busquen:
Räcker att läsa mina tidigare inlägg redan innan denna match började för att slå hål på din löjliga anklagelse.....
Barcelona enkos
2015-08-14 23:29
15 min kvar av eländet
Barcelona 11-9-10
2015-08-14 23:29
Laget må vara pinsamt ikväll men det är inget jämfört med vad s.k fansen här inne är I maj/juni kommer ni jubla som aldrig förr
Barcelona Vampíro
2015-08-14 23:28
På ena sidan har vi Neymar och Messi på andra sidan Munir, Ronerto och Vermaelen. Barcelonas trupp alltså...
Barcelona Davids3
Tycker mest synd om Messi. När man kommer läsa om denna match om sisådär 50 år så kommer man tänka "Messi var säker inte med" innan man ser startelvan. Sen ser man att han var med och får den minen ":O !!!!!"
Barcelona ElRaval
@5puyol5:

Han vill väl säkerligen visa att han tror på alla i laget lika mycket och att alla minsann är viktiga.

Sanningen visar sig dock vara annorlunda. Sanningen är att vår grundstomme behövs och vi klarar av att byta ut en i taget, kanske, när det måste roteras.

En Sergi Roberto kan inte mäta sig med någon ordinarie mittfältare. En Adriano är inte ens i närheten av Alba och en Munir eller Rafinha är inte tillräckligt bra för att spela istället för en Neymar, Iniesta eller Rakitic. Och sist men inte minst, Douglas? Vad i helvete…?

Om vi ska rotera behöver vi spelare som kan konkurrera på samtliga positioner. Det här är inte välgörenhet
Barcelona Busquen
2015-08-14 23:27
@Flavía:

Jag har aldrig sett dig skriva ett enda ord på forumet och nu dyker du upp och skriver löjliga kärleksförklaringar till Aduriz 70 minuter i sträck. Var vänlig kom aldrig åter.
Barcelona enkos
2015-08-14 23:27
Skrämmande hur tunn trupp vi har.. har råd med mest som två b lag spelare men inte 5 6
Barcelona Messi es el fenómeno número uno
2015-08-14 23:26
Hur många mål har ter stegen släppt in just den här sommaren? 12-15 mål på 3-4 matcher må tro?
Barcelona Blaugrana91
Skitlag, stänger av streamen stänger ner forumet och går och ser på film.... Tack och god natt...
Barcelona Acrobat
Anser du fortfarande att vi inte har några bätte alternativ Rambla? Det är bättr att Busquets får vila? Risken är ju att han är trött på morgonen imorgon... usch och fy... hemska tanke!
Barcelona Yellow cake
@Barclasico:

Känns som att Alves kompenserar sitt ibland mediokra försvarsspel med att vara onödigt agressiv
Flavía
@Busquen:

En person som inte har några som helst problem att gratulera Athletic för deras seger.

Och vem fan är du?
Barcelona A good coach is everything!
Suarez är så tung !!! Snubben måste ner i vikt !!
Barcelona Vampíro
2015-08-14 23:25
Vermaelen har överraskat mig, han är fan mycket sämre än jag hade förväntat. Ni hade chansen att riva hans kontrakt men nah låt honom bilda det mittbackspar med kattungen Bartra.
Barcelona Andresito
2015-08-14 23:25
@Z_Z:

Det är för att Barca försöker spela sitt vanliga possession-spel med detta mittfältet, varken Masche, Rafinha eller Roberto kan ta tag i det och då blir det att alla tre ser ut som juniorer när de blir sönderpressade.
Annons: