/spanien/barcelona/forum/21074.aspx/spanien/barcelona/forum/21074.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona -ViscaElBarca!-
2008-05-11 16:50
Eto'o mot Zlatan? Nej tack!, Det behövs en sån som Eto'o som sliter hela 90 minuter och sån är inte Zlatan.
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-05-11 16:28
petersays

Bet365 brukar streama matcher, kolla där.
Barcelona petersays
2008-05-11 15:23
Nån som har en länk till stream av matchen? Ej sopcast, pptv eller liknande då jag kör på Mac.
Barcelona Palle Kuling....
2008-05-11 14:34
Barcelona barca__elve
2008-05-11 14:24
Palle Kuling

Härligare och kolla på TFF - HIF det ska jag :) men hoppas på att Chelsea vinner ligan...
Barcelona Smogen
2008-05-11 14:19
HAHA! Läste också på Goal om Barcas "nya" transferpolicy där man ska byta bort Puyol och Xavi.
Jag ställer mig bara frågan, hur fan ska man kunna överträffa den nyheten i dummskalan under silly season?
och angående Fabregas mot Barcas lagkapten Puyol.
Txiki har sagt "så länge jag är i klubben kommer Fabregas ALDRIG tillbaka hit, lämnar man så som han gjorde är man inte välkommen tillbaka. då får man stå sitt kasst".

Om S.Rosell tar över efter Laporta kanske han kommer men inte nu.

så urbota korkat rykte så det är obegripligt, jag köper att man vill byta spelare, men exemplerna man drar är ju pinsamma.
2008-05-11 14:17
Hjälp!! Vilken match tycker ni att jag ska se? Jag kan inte bestämma mig. Matcherna: TFF - HIF på Vångavallen eller Chelsea eller Man Utd på tv.
Barcelona MESSI_CE_Iniesta_V.Valdes
2008-05-11 14:14
Läste en rolig grej på Wikipedia nyss, Güiza spelade i vårat B-lag för 5 säsonger sedan :)
2008-05-11 13:53
Håller med Ghazza
Barcelona Ghazza
2008-05-11 13:27
Att ens nämna att spelare som Puyol och Xavi ska bort förtjänar nästan permanent spärr.
Barcelona Criff
2008-05-11 13:25
"it's nice for the papers, but you rarely see this happen. with three parties around the table, it's already difficult to find a deal. with four parties, it just gets harder."

Nog sagt om bytes ryktena.
Barcelona Ciao-V
2008-05-11 13:17
Palle Kuling.... //
Det är riktigt. Det är inte Henrys fel att det har gått så dåligt som det har gjort.
Men jag är för, att man förnyar truppen men yngre spelare som vill vinna.
Ingenting emot om han stannar. Men killen har stjärnstatus som det kan vara mycket kring när det inte går bra för laget spelmässigt. Mediadrevet sätts då igång. Det påverkar truppen på ett negativt sätt.
2008-05-11 13:01
Varför vill alla att Henry ska sticka? Klaga nu inte på han bara för att det har gått uselt för Barcelona den här säsongen. Det är inte hans fel!
Barcelona Gudabenådad
2008-05-11 13:01
Är det här ett skämt eller är ni seriösa?! Eto'o mot Zlatan? Ärligt talat, Eto'o har ett grymt målfacit, dock har han varit under isen de senaste året. Det enda positiva med Zlatan mot Eto'o hade varit att varenda match hade visats och om vi hade fått någon straff med oss så hade Zlatan utan tvekan satt den bakom målvakten.
Det negativa hade varit att sälja en bra spelare mot en sämre. Och självklart Aftonbladets ständiga förstasida: "Zlatan räddar ett Barcelona i kris. ZuperZlatan som gjorde 3-1-målet i den 94:e matchminuten säkrade alla 3 poäng för storklubben"
Barcelona Killuminati - Kill the lluminati
2008-05-11 12:58
Rijkaard pratar lite om hans tid i Barcelona och tackar för allting osv... länken.
Barcelona älskabarcelona
2008-05-11 12:56
Puyol mot fabregas ?:S NEJ TACK!!!!!!!!!!!!!
Barcelona Ciao-V
2008-05-11 12:53
Precis...
I stället för att ge oss 40 mille, så tar vi gärna svensken. Det vore bra at få Zlatan att spela på Camp Nou.

Och förresten... Varför inte göra en bytes affär med Lyon också. Henry + en slant mot Benzema
2008-05-11 12:49
Eto'o mot Zlatan tror jag inte skulle vara så dumt, dock dom andra är bara skit!
Barcelona Gudabenådad
2008-05-11 12:47
Palle Kuling.... Jämför inte Diego Milito med Larsson. Larsson är en klass för sig, och en legend. Att jämföra honom med en spelare som behöver speltid för att spela bra är inte bara orättvist, utan dumt också-
Barcelona Gudabenådad
2008-05-11 12:46
Eto'o mot Zlatan?! FYFAN! Det är inte bara skrattretande utan jäkligt idiotiskt också. Puyol mot Fabregas? Vem skriver sånt här?!
Barcelona A.Gaudi
2008-05-11 12:43
om det här stämmer tycker jag det är ett ganska spännande upplägg. istället för rena köp verkar klubben satsa på spelar byten istället.

Etoo mot ibrahimovich i inter.
Xavi mot Essien i chelsea
Puyol mot Fabregas i Arsenal.

jag tycker att alla byten låter rätt intressant men att byta bort puyol skulle jag aldrig våga. Visst den här säsongen har han faktiskt inte var något vidare men han är hjärtat.
2008-05-11 12:43
Ämne: Frank Lampard? Åh, G....
"Diego Milito fyller 29 år. Just nu skulle han bara vara överlöd."

Hur gammal var Henke Larsson när Barca köpte han? 32?
Barcelona Gudabenådad
2008-05-11 12:35
Mr Baloo-Gonzalez. / Det är som är frågan. Att starta från skratch är nog inte det bästa att göra. Vi har fortfarade spelare som är färdigutvecklade och redo för Europa. Messi, Iniesta, Puyol, Xavi.

Jag vet inte heller vad som borde köpas in. Kanske okända, men bra fotbollsspelare. Det är oftast de som leverarar. Kanske för att förväntningarna är låga.
Barcelona Ciao-V
2008-05-11 12:20
PL avgörs idag, troligen på målskillnad.
Tror ni att Man United tar hem det med målskillnaden eller kommer Chelsea att ta hem titeln?
Jag slår ett slag för Chelsea. De två lagen ska mötas igen om en vecka.
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2008-05-11 12:20
Gudabenådad
Man bör ställa sig frågan? ska man bygga från skratch eller satsa' ala poker' på en titel ala abstinens'`?
Ryggaden i Barca finns filosofin finns, jag är den sista personen att uttala mig om vilka ni bör inhandla, dock bör ni vara försiktiga om vilka ni värvar in! såna Som Alves vill ha titel direkt, vad händer när inte det levereras? drar han?
Medelunga som kan stå ut med ett bygge.

Barcelona Gudabenådad
2008-05-11 12:07
Frank Lampard? Åh, Gud. Nej! Han fyller 30 nu i sommar, och är heller inte den spelaren vi ska köpa. Visserligen en intressant spelartyp. Men att köpa färdiga världsspelare som snart passerar sitt bäst-före-datum vill vi inte köpa.

Diego Milito fyller 29 år. Just nu skulle han bara vara överlöd.
Barcelona Gaucho_10
2008-05-11 12:02
Jag håller med om att man ska köpa lampard, tycker att han är perfekt för oss, han sliter som ett djur varje match, grymt skott, bra teknik, osv

Sen så tycker jag att D.Milito är ett mycket bra köp, han har presterat varje år, oavsett hur zaragoza har presterat, tror inte att det blir svårt att få hit honom med tanke på att hans brorsa är här
Barcelona Ronaldiinho
2008-05-11 11:44
Giovanni17

Nej, barcas match kommer inte att visas ikväll.
dom visar Betis-Sevilla istället.
2008-05-11 11:37
Stämmer, 11 maj :) 19 år!

Tror ni Bojan kommer med i EM truppen då?
Barcelona xavinho87
2008-05-11 11:33
vi får gratulera giovani 2 santos idag om jag inte minns fel =)
Annons: