/spanien/barcelona/forum/21044.aspx/spanien/barcelona/forum/21044.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona FCB_armin
2008-05-18 20:18
Messidinho_10

Blir det inte för mycket stjärnstatus, tror du?
Vi är påväg att bli det Real som spelade för två-tre år sedan.
Barcelona Messidinho_10
2008-05-18 19:41
Fan vad jag skulle vilja se Zlatan i vårat lag tänk er Ronnie/Henry-Zlatan-Messi det hade smakat mumma :P Vi skulle kunna göra ett byte Eto, deco + nån till mot zlatan. Tänk Laporta tänk stort.
Barcelona barcadinho
2008-05-18 19:38
Ämne: Tror ni det ligger n....
Dojjan/

Jaja, fotbollskanalen.se skriver enligt Marca.
Men går man in i Marcas webbsite så ser man inte en enda artikel om antigen Van Persie eller Walcott till barca (inte idag eller igår eller förigår).
Så jag vet inte vad de menar med "enligt Marca"?
Menar de kanske Radio Marca?

Zaragoza ligger illa till igen. Tråkigt.
Barcelona Ordem e Progresso
2008-05-18 19:29
Ja av alla spelare det ryktas om så önskar jag mig mest av alla Alves och Moutinho, faktiskt. Moutinho känns faktiskt som den enda värdiga ersättaren för Deco just nu, och ung är han också.
Barcelona Ciao-V
2008-05-18 19:02
Rykte hit och rykte dit. Det är silly säsong och det går massor av rykten, som sagt.

Angående vem bäst skulle kunna ersätta Deco skulle jag hellre vilja ta in Moutinho(Sporting) än Keita(Sevilla). Han är yngre och tekniskt begåvad men också målfarlig.
Så in med Moutinho helst som är lite mer än Deco. Se länk.
Barcelona Evička
2008-05-18 19:00
Ämne: Vart håller matchrap....
Det undrar jag också!
Deportivo Denari
2008-05-18 18:48
Vart håller matchrapporten hus?
Barcelona Smogen
2008-05-18 18:24
Ang. Etoó skriver idag "Goal" så här i en av sina artiklar,

"Barcelona are said to be in the market for a new striker, despite Samuel Eto'o's claiming he does not want to leave..."

var dom har fått Etoós uttalande ifrån har jag dock inge aning om. Men man kan ju hoppas att det stämmmer. Vill han stanna finns det absolut ingen anledning att släppa honom. Denna säsongen har han trots allt sitt högsta målsnit sen han kom till barcelona.
Barcelona Gudabenådad
2008-05-18 17:59
Känns lite sisådär att värva Benzema. Visserligen en bra fotbollsspelare som kan bli bättre. Men med Eto'o och Henry kvar så känns det nästan bara överflöd. Jag skulle vilja ha Benzema i Barca, men efter EM tror jag att hans värde kommer att höjas och storklubbarna stå och vifta med pengarna. Benzema verkar vara lite av en Txiki-värvning och ingen Guardiola-värvning.

Känns som vi inte har kommit någon vart om vi köper Benzema utan att sälja någon av Henry eller Eto'o
Barcelona kevina
2008-05-18 17:50
kul att se Rijkaard glad igår....Längtar efter nästa säsong.
Barcelona Rambla
2008-05-18 17:45
Dojjan:

Det har jag svårt att tro. Spansk press spekulerar nu i nästan varje spelare som finns i andra toppklubbar i Europa. Till 99% av de ryktena finns det ingen grund för. Jag tror mer att det är de egenskaperna som spleare de där två besitter som Barça är ute efter.
Barcelona Myrran
2008-05-18 17:44
Dojjan

Tvivlar på att det stämmer.

1. Marca har skrivit det.
2. Walcott och Van Persie? Nje...
3. De spelarna i Arsenal som kan komma hamna i Barca är väl Adebayor, Hleb och Fabregas. Den sistnämde är nog mest osannolikt.
Barcelona Ciao-V
2008-05-18 17:39
Ämne: Skön bild med Crosas....Benzema är nummer 1, vad jag förstår, om Eto'o skulle lämna. Han kommer att kosta dock några miljoner mer än vad klubben kan få in på Eto'o.

Tycker personligen själv att det inte finns någon anledning av att släppa Eto'o om han själv vill stanna. Ingen aning om hur hans inställning är efter den där busvisslingen.

Eto'o har inte spelat i många matcher i år. Men han håller bästa snittet i ligan. Inte är det hans fel att det har gått som det har gjort.
Dojjan
2008-05-18 17:38
Tror ni det ligger nån sanning i detta?
Barcelona r.Hyder
2008-05-18 17:30
Crosas är skön :D Tror det är bäst för honom själv att stanna i Lyon en säsong till för att få lite kött på benen för att säsongen efter komma tillbaka till de nya mästarna :D
Barcelona Saman.
2008-05-18 17:22
Bilden säger allt Benzema är vår nästa säsong! ;D
Barcelona Rambla
2008-05-18 17:20
Skön bild med Crosas och Benzema. Benzema håller i den katalanska flaggan. Vad är det för tecken han gör med högerhanden då? Är det möjligen: Slå mig en signal Txiki? ;)
Barcelona Jugador
2008-05-18 17:09
Uefacupen nästa för Milan då. :)
Barcelona Ronaldiinho
2008-05-18 17:05
lite of topic men kolla aftonbladets framsida, Zcudetto! haha
Barcelona barcadinho
2008-05-18 17:01
Osvaldo gör en biseklett och GGGooooLLLL.
Fiorentina är på 4.a plats och Milan är i eufacupen.

Härligt, Härligt, Härligt.

Pengarna styr mycket men inte alltid!

Skönt att det finns överaskningar ibland.

Nu gska jag till sta´n och ta en fika med sönerna.
Barcelona SaM__-
2008-05-18 16:57
Fiorentina, kul för dem iaf. Sitter och funderar lite på kakás sits nu? Vad tror ni, skulle han kunna lämna nu när det inte blir nå cl nästa år?
Barcelona Ronaldiinho
2008-05-18 16:55
Fiorentinas match är slut, de vann med 1-0! och är tar 4e plats. Milan missar CL nästa år och förmodligen så minskar då chanserna att Ronaldinho lämnar Barca för Milan ?
Barcelona Ronaldiinho
2008-05-18 16:45
Ibra verkar vinna guldet åt inter. 2 mål har han gjort idag.
Barcelona A.Gaudi
2008-05-18 16:44
höll väl egentligen på Roma. men skönt att det är Ibra som avgör för Inter. han visar vägen och inter är inte samma lag utan honom.
Barcelona Lujàn
2008-05-18 16:23
Hur går kvalet till Segunda B till?
Barcelona A.Gaudi
2008-05-18 16:20
Txiki har ju utalat sig om att vissa transferna är nära så innan juni kanske vi har hunnit få hit något nytt ansikte. håller tummarna för Alves främst.
Barcelona barcadinho
2008-05-18 15:56
Milan ligger under, paus nu.
Fiorentina 0-0 (spelade mycket bättre än Torino 1:a halvleken).
Jag håller tummarna för de lila.
Barcelona Visca EL Barca
2008-05-18 15:47
hoppas att inter spelar lika idag :D o roma vinner
Barcelona Jugador
2008-05-18 15:29
Gaucho_10

Inter ligger på 82 Poäng, Roma 81. Kryssar Inter medans Roma vinner så tar Roma hem det. Rätta mig om jag är ute och cyklar.

Roma leder med 1-0, Vucinic. Vilket betyder att Roma _Just nu_ är mästare.
Barcelona Vampíro
2008-05-18 15:25
Äntligen är säsongen slut. Ser fram emot Silly season, ska bli intressant och se hur Pep & co agerar. Ryktena är många men först och främst måste man sälja överflödiga spelare innan man köper in någon. Till sist så måste man hylla Rijkaard för sin tid i klubben. Han har betytt mycket för spelarna och klubben.

Tack för allt Frank!
Annons: