/spanien/barcelona/forum/21040.aspx/spanien/barcelona/forum/21040.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla
2008-07-03 00:35
Ämne: Det är som att säga ....
Vem fan är du att tala om vad som är sant eller inte? Gå och lägg dig pajas!

Bona nit!
Santiago Bernabéu - Berra_777
2008-07-03 00:34
Det är som att säga att Allbäck är bättre än Zlatan! Dani Alves är topp 5 på högerbacksplatsen men defenitivt inte först.

En högerback ska vara bra defensivt och det är Maicon, Dani Alves är inte lika bra defensivt alltså sitter han på bänken hela tiden. Men om han nu inte är så bra defensivt, varför spelar man då inte med han som högermittfältare?

Jag är ingen "jävla" pajas, jag är en fotbollsintresserad som inte gillar när man skriver saker som inte är sanna...
Barcelona fcs
2008-07-03 00:33
Jag gillade hur såg ut Ranieris 4-3-3 när han var tränare i Parma. Han spelade med två anfallare och en släpande bakom dem. Hade inga klassiska kantspelare.

Jag hoppas att det blir ändringar åt det hållet. Gärna lite rakare spel också.
Barcelona Suñol
2008-07-03 00:29
Santiago Bernabéu - Berra_777: Att Maicon går före i brassarnas landslag beror mycket på att Dunga prioriterar defensiven då maicon är en aningen defensivare. Och sedan är det en smakfråga vem som är bästa högerbacken och knappast något som är skrivet i sten. Och om det är några skribenter utan verklighetsanknytning på den här sidan så är det era så skärpning själv jävla pajas.
Barcelona Suñol
2008-07-03 00:26
Själv går jag och hoppas lite på att Ronaldo ska gå till madrid det är en spelare som passar in i det osympatiska laget och för dom pengarna det har pratas om är det en helt sinnesjuk värving.
Santiago Bernabéu - Berra_777
2008-07-03 00:26
Haha! Varför står det att Dani Alves är världens bästa högerback? För det första, han blir petad i Brasilianska landslaget av Maicon som är bättre, och för det andra så är Sergio Ramos också betydligt bättre.

Skärpning på skribenterna som skriver att han är bäst för det är han inte, inse fakta för fan!
Barcelona més_que_un_club
2008-07-03 00:23
LÄS REGLERNA!

Spärrad....
Barcelona A.Gaudi
2008-07-03 00:17
Jag tror inte det är spikat hur vi kommer spela nästa säsong, men jag har för mig att pep har hintat lite grann om en liknande mot vad rijkaard spelade. alltså tre forward hållet.

hernanes är en offensiv innermittfältare. så jag anta att han är mer av en playermaker typ.

sedan att oleguer, gudjohnsen och gänget lämnar så spelar deet inte så stor roll.. med hernanes har vi lite kvalite på bänken samtidigt som Pep har en jävla koll på B-laget, eftersom han tränat dem ett år.

Barcelona Smacked
2008-07-02 23:52
Hernanes,yes please!
Barcelona més_que_un_club
2008-07-02 23:45
Tycker det varit "dött" om Arshavin nu , någon som hört något nytt ?
Real Madrid Sherko
2008-07-02 23:42
Enligt mig behöver ni någon som kan skjuta, keita verkar ju ha en fet bössa men han kommer väl inte spela så högt upp på plan....om hernandes nu har det passar han nog in.
Barcelona Gud är störst!
2008-07-02 23:33
Sherko

Tackar nu saknas det värvningar på offensiva delen av truppen. Hernanes vore fantastiskt och sen en anfallare för Eto´o verkar ju lämna eller det är ledningen som skickar ut honom.
Barcelona Gud är störst!
2008-07-02 23:31
Tack det var ju lättande. Messi skulle jag inte byta mot någon eller något (vad det nu kunde vara?). Italienarna får fan sluta med sånt här bullshit rastlös silly season de har inget och skriva om.
Real Madrid Sherko
2008-07-02 23:23
Grattis till alla övergångar :)

Ni gör grymma värvningar jämfört med förra året :D
Barcelona Rambla
2008-07-02 23:23
Ämne: A.Gaudi

FYFAN DE....
Nej, jag är så gott som säker på att det är påhittat eller så har de förvrängt hans ord. Det har nämligen skett tidigare och han har fått dementera saker han antas ha sagt i intervjuer. Italien har tråkigt, de kan knappt locka till sig någon intressant spelare därför hittar de på sån här skit.
Real Madrid DonnieDarko
2008-07-02 23:21
Ämne: Ämne: Ämne....
okej ska testa tack
Barcelona Gud är störst!
2008-07-02 23:21
A.Gaudi

FYFAN DET DÄR SVED! Om det nu är sant (hoppas gud INTE!). Messi är en barca produkt och fan vill att han avslutar sin karriär här i alla fall seriösa för jag kan tänka mig att han återvänder till Argentina nån gång i slutet av karriären, han har sagt det i intervjuer.

Rambla vad tror du är det sant?
Barcelona FC-Barcelona
2008-07-02 23:20
Det fakta som (ElDuroDeFCB) gav osså om Hernanes, här har ni en liten video som ni kan avgöra hellt själva, själv tycker jag att allt som ElDuroDeFCB sa om honom, Tixi Punga upp 15-20 milj Snälla!! :D
Barcelona Rambla
2008-07-02 23:19
Ämne: Ämne: Ämne....
Jag kollade här, men har inte lyckats hitta den ännu. Prova själv.
Real Madrid DonnieDarko
2008-07-02 23:19
Ämne: Ämne: Någon s....
yes du har rätt =)
vet du var var?
Barcelona Gud är störst!
2008-07-02 23:17
ElDuroDeFCB

Fyfan tack för den beskrivningen riktig bra! Han låter ju som du beskriver alla fall bättre än Deco var vid den åldern han verkar ju ha potentialen att kunna bli bättre. Han har vinnarskalle som Deco, bra med båda fötterna (som Deco inte är), bra defensivt jobbar hårt som Deco, han verkar vara mogen och han är tvåvägsspelare jag dömer allt av vad du beskrev. Verkar vara riktigt lovande hoppas de värvar han fick en bra känsla av honom sen den dagen han ryktades till oss. :D
Barcelona A.Gaudi
2008-07-02 23:16
aj.. det här gjorde lite ont att läsa. jag hoppas aldrig han lämnar, och den dagen han väl gör det ska det vara för att återvända till argentina.
Barcelona Rambla
2008-07-02 23:10
Ämne: Någon som vet var ja....
Heh, jag minns den matchen. Frisk dömde väl? Det var slagsmål på slutet där Angulo åkte ut har jag för mig. :)
Real Madrid DonnieDarko
2008-07-02 23:09
Någon som vet var jag kan hitta Valencia - Werder Bremen 2004/2005? torrent =)
Barcelona Rambla
2008-07-02 23:06
Ämne: Rambla

Just därfö....Jag säger inte emot dig. Han ser lovande ut, men det gör även många andra på youtube. Fans från Brasilien verkar förbannade och anser att de 11 miljoner euro som Barça bjudit vara närmast oförskämt. ;)

Han verkar ha en riktig högerslägga. Snyggt frisparksmål också.
Barcelona ElDuroDeFCB
2008-07-02 23:04
Rambla

Just därför är Keita så viktigt eftersom han och Hernanes skulle kunna backa upp varandra .... för mig är det där en drömmduo
Barcelona Rambla
2008-07-02 22:58
Ämne: Ämne: ElDuroD....
Han spelar som en av två pivotes, en viss skilland mot en ensam pivote, där han är den som går framåt i offensiven i sina djupledslöpningar.
Barcelona FCB-messi
2008-07-02 22:57
ElDuroDeFCB:
ok.tack, låter som en väldigt spännande spelare.
Barcelona ElDuroDeFCB
2008-07-02 22:57
`Kolla in Hernanes mål under Brasilianska Ligan 2007. Ett av målen utsågs till årets vackraste (den första)...och killen är PIVOT
Barcelona ElDuroDeFCB
2008-07-02 22:50
Ämne: ElDuroDeFCB
Om du h....
Hernanes är den typ av spelare som alla vill ha i laget. Han har en "Pivo" roll(pivote) i Sao Paulo men spelar mycket offensiv fotboll. Han har den bästa passnings acc. i hela brasilianska ligan och är dessutom bara 22år. Han har en grym höger fot men vänster är nästan lika bra. Han har bra positionsspel trots ung ålder och han har en fot i vartenda SaoPaulo anfall. Han och Inter Adriano va den mest fruktade anfallspar i Brailien. och jag säger anfallspar eftersom han va nästan en andra anfallare när Sao Paulo anfaller. Som jag sa tidigare han är den nya Kaka men han har bättre defensiva kvaliteer än Kaka..Han påminer väldigt mycket om Steven Gerrard i spelstilen och han ger aldrig upp. Jag såg en match då Sao Paulo låg under med 2-0 och Hernanes nästan på egen hand vände matchen...Killen har en riktigt vinnarskalle och har dessutom redan spelat i Brasilianska Landslaget. Det säger mig en hel del,va säger du?
Annons: