/spanien/barcelona/forum/21029.aspx/spanien/barcelona/forum/21029.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gaucho!
2008-05-14 22:50
Zenit vann med 2-0 väl?
Barcelona Barcelona #7
2008-05-14 22:39
Zenit Vann mot Rangers med 1-0 och är UefaCup mästare
Barcelona Gaucho_10
2008-05-14 22:19
Visst , det är en mycket svår värvning, men man ska aldrig säga aldrig ; )

Vem trodde att det skulle vara aktuellt att sälja ronaldinho för 1-2 år sedan, allt kan hända =)

Sen ang. att man vill sälja toure för att skaffa en skickligare dribbler, så är det bara löjligt, toures teknik och snabbhet är mer än bra

Nej tack , köp en bra mittback nu när milito är borta, en högerback, en kreativ mittfältare och en striker så har vi ett jävligt bra lag
Barcelona OkkaPokka1
2008-05-14 22:12
Kimmpa_fcb

Intresset har nog sjunkt för de flesta när dom återstående matcherna inte betyder något. De som diskuteras mest är inköp/utköp tills nästa säsong. Och aa... Ja får nog hålla med. Lite väl tamt är det.

Men utan medgångsfans slipper man en jävla massa gnäll sen så. Så man får se de som en positiv grej
:)

Och ni som drömmer Kaka.. Han kommer aldrig kan ja säga.
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-05-14 22:08
Om Pep vill sälja Toure så är det väl för att han vill ha en mer spelande mittfältare som har mer teknik och som kan slå krossbollar och vara mer inblandad i offensiven.
Sancho (AC Milan)
2008-05-14 22:08
Gaucho_10

Haha, om du tror att det är realistisk att Kaka kommer till Barcelona för att Milan inte når CL så har du nog fel :)

Han skrev tex. på ett kontrakt med Milan mitt under Calciopoli (2006) och han sa då att han skulle lira i Serie B med Milan ifall det nu skulle ha blivit så. Lojal spelare och lär inte lämna Milan förrän hans karriär är slut:)
Barcelona Gaucho_10
2008-05-14 21:51
Kaka skulle vara en drömvärvning...får gåshud när jag tänker på vad han och messi skulle kunna göra tillsammans, tror att det är realistiskt om milan inte går vidare till CL, men då får vi vara beredda på att betala en rejäl summa, och han är bäst betalt i italien, så vi får räkna med det också

Om man skulle sälja toure så är det bara dumt, vi har äntligen hittat en duktig pivote, för edmilson måste bara bort
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-05-14 21:45
Man märker att många medgångsfans har dragit, det är inte så livat här inne längre.
Det är inte ofta som folk skriver här längre.
Barcelona Visca_Barca
2008-05-14 21:28
Thank You Rijkaard =(

klcik på Länktips
Barcelona JAG
2008-05-14 20:50
Förstår inte riktigt varför ledningen är besviken på Etoó. På den sportsliga planen har han presterat rätt hyfsat och hunnit med ett par viktiga mål med tanke på hans skador och övriga lagets form.

Känns lite onödigt att sälja lejonet och leta efter ny anfallare. Hm, får se vad som ligger bakom allt detta......
Barcelona barcadinho
2008-05-14 20:49
Titta vad som kan hända när man inte vinner en internationell titel på 36 år.
100 000 rangersfans ska till Manchester.

Den assisternade tränaren?
Det har ryktat jätte länge på Luis Enrique.
Jag tror att det kommer att bli så till slut.
Las Palmas Pio pio
2008-05-14 19:57
Sersari

Man vet inte mkt om hur det kommer att se ut än i ledarstaben. Tito Vilanova är ass. åt Pep i b-laget och ska med upp, vad han får för roll får vi helt enkelt avvakta och se.
Barcelona Sersari
2008-05-14 19:44
Hur blir det med den assisterande tränarposten ifall Lucho tackar nej då? Vilka andra alternativ hade klubben tänkt sig förutom Lucho?
Las Palmas Pio pio
2008-05-14 19:24
Rambla

Ja, läste det där om Ezquerro på Sport oxå. Men jag vet inte vad jag ska tro..Men skulle bli mkt förvånad om det skulle stämma. Men som min bror sa precis det är en spelare som lär inte vara trött på att spela boll iallafall.. =)

Det där med förbundet har jag hört om, men frågan är vad han ska få för roll där. Hierro har ju en roll där. Men jag tror faktiskt Lucho skulle föredra ett dagligt jobb hos Barcelona än ett oregelbundet med landslaget. Men vi får väl se.
Barcelona Rambla
2008-05-14 19:09
Pio:

Den där Laban är nog milanista.

När det gäller Lucho så läste jag någonstans att han fått ett jobberbjudande från det spanska förbundet som han överväger att ta. Något du hört om?

Jag läste en annan sak också som skrämde mig rejält. Ezquerro skulle kanske få ett nytt kontraktserbjudande. Pep anser tydligen honom vara en spelare att räkna med, en spelare som kan användas som inhoppare. Hemska tanke, det kan väl ändå inte ligga något i det?
Las Palmas Pio pio
2008-05-14 18:55
Laban

Det vore er president veta mer än någon annan. Undrar när han verkställer sina löften d.v.s Kaká och Fabregas. Nä, just det, nu är det dags att propagera för en viss Cristiano Ronaldo. Tillbaks till ditt forum hörru! ;-)

Jaja nu till något annat som faktiskt är vettigt. Guardiola har haft möte med Luis Enrique och analyserat lite kring dagens lag Barcelona har och eventuellt erbjuden honom en roll i den framtida staben. Hade inte vart helt fel, Luis Enrique är ju inte heller någon som håller käft om man säger så. Härligt om detta stämmer!
Barcelona Rambla
2008-05-14 18:09
Ämne: Att Milan släpper Ka....
Bra, då var det avklarat. Var det något mer?
Laban
2008-05-14 17:45
Att Milan släpper Kaka är ungefär lika
troligt som att Puyol lämnar Barca..
Barcelona A.Gaudi
2008-05-14 17:31
Sägs att barca är dom ska få avgöra om Bojan är mogen för EM eller inte. själv tycker jag det är en självklarhet efter den här säsongen. Han har spelat de flesta CL-matcherna och inte böjt sig för trycket. Tror han skulle vara en väldigt bra joker för Spanien att ta in när det behövs lite extra offensiv styrka.

sedan myser man ju lite som barca supporter över att vår 17-åring tar Rauls plats i landslaget. rent objektivt kanske det känns lite konstigt men subjektivt rikigt fint.
Barcelona Ronaldiinho
2008-05-14 16:19
Kalle 88

jag tror att lorik cana skulle dra på sig minst 6 röda kort under säsongen.
Barcelona Rambla
2008-05-14 16:14
Yaya går ingenstans. Ryktena startades av The People, en skittidning i England och sen har resten hakat på.

Vill Pep ha kvar Yaya så kan Arsenal säga vad de vill. Yaya har kontrakt och de summorna som nämnts är ju bara ett hån.
Barcelona SaM__-
2008-05-14 15:32
Vad tror ni om rykterna om yaya till arsenal? Det vore katastrofalt om Barca skulle tappa han i min mening !
Barcelona barca__elve
2008-05-14 15:12
Ser ut som att Milito kan bli borta upptill 9 månader..
Barcelona PILMÀ
2008-05-14 14:30
hahahhahahahaha kolla hur han försvarade f* F*N vad skön han är in med han nu.
Real Madrid Kalle88
2008-05-14 13:38
tjena va sägs om att värva lorik cana från marseille? jävligt grym på sitt jobb som städgumma =)

se länktips :)
Barcelona Dizzy
2008-05-14 13:21
Nån som kan gå in på mitt länktips och höra vad Alves säger? Tryck på videoklippet. Förstår inte spanska:D
Barcelona Luça Toni #30
2008-05-14 11:40
Abidal satte sin straff i VM finalen.
Barcelona Messi 10
2008-05-14 11:38
Kompany är riktigt bra han skulle jag gärna se i Barca kan även spela Yaya rollen !

Annars är jag helt såld på Garay som har allt han är inte heller jättedyr jag skulle kalla honom prio 2 efter Alves !

Vi står inför ett par riktigt svåra beslut det kommer rulla många huvuden och det blir svårt att bli vinnare direkt. Jag säger gör som Real köp ungt och hungrigt kolla på dem nu de leker fotboll som vi brukade göra och borde göra.Benzema,Alves Garay och möjligtvis silva om det finns pengar kvar !
Barcelona Dizzy
2008-05-14 10:53
Här är spelaren jag menar Barca borde satsa på istället för Chivu.
Barcelona Mot Nya Tider
2008-05-14 10:51
Här ser ni lite höjdpunkter från matchen igår.

Annons: