/spanien/barcelona/forum/21024.aspx/spanien/barcelona/forum/21024.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-06-14 19:54
(V)illa.. (Aftonbladet rubrik)
Jobbigt med ett mål i 93:de minuten, men vi går vidare ändå!
Barcelona KeitaTObarcelona
2008-06-14 19:54
DAVID VILLA !!!!!! 3 !! SPAIN ; TJALALALLALALALA :D
Barcelona Rambla
2008-06-14 19:52
Godnatt Sverige, tack vare en inkompent jävla gubbe till förbundskapten som har noll fingertoppskänsla under match. Vad fan är vitsen att vänta på bytena till 90:e minuten. Jävla sopa, avgå någon gång.
Barcelona Gud är störst!
2008-06-14 19:51
DAVID VILLA ÄR HELT OTROLIG! Välförtjänt mål för Spanien. :D
Barcelona FCB_Alex
2008-06-14 19:43
Ramos hart väl varit ok men han har gjort fler missar en xavi eller Iniesta och, jag fattar också att dem kan byta ut en av våra mittfältare för att få in Cesc men båda känns lite konstigt, dem har ju inte varit så dåliga
Barcelona Kim
2008-06-14 19:29
Nja, jag tycker att Ramos har varit helt ok. Det är våra svenska kommentatorer som snackar ner Spanien konstant bara. Jag kan förstå att man vill få in Cesc och att någon av våra knattemittfältare får gå ut, men Cazorla? Vad är tanken med det?
Barcelona FCB_Alex
2008-06-14 19:26
varför bytter dem ut Iniesta och Xavi om någon ska ut så är det Ramos han har varit sjukt dålig!
Barcelona Kim
2008-06-14 19:16
Jaha...? Och vad vill herr Aragonés åstadkomma med de här bytena?
Barcelona Barcalonawi
2008-06-14 19:00
Ämne: Vet inte vad du mena....
Bra sagt KIM... känner exakt likadant.. vi vill se en underhållande fotboll.. Inte ett tråkigt defensivt gäng som gör mål på countringar å sånt..

vare sig Sverige elr Spanien vinner ikväll.. så tror jag att vi är nöjda så länge det händer nåt som är värd att titta på ;)
Barcelona Rambla
2008-06-14 19:00
Frankrike skulle haft en ännu solklarare straff igår vid underläge 0-1, det fick de inte. Shit happens. Sverige har varit bättre efter Spaniens 1-0, det är fakta.
Barcelona Kim
2008-06-14 18:56
Jag tycker inte att vi ska lägga för mycket skuld på domaren. Nästa gång är det Sverige som inte får domsluten med sig.
Barcelona Barcalonawi
2008-06-14 18:54
Där ser man problemet utan puyol. Ramos får ta å skärpa sig nu... innan han tar såna löpningar måste han tänka på att d inte finns nån puyol som kan rädda hans arsle nu!

En solklar straff.. Synd när en domare förstör så mkt.. annars bra prestation av Sverige i andra halvan av 1:a halvleken
Barcelona OkkaPokka1
2008-06-14 18:52
Nej absoulut inget försök till provocering. Är bara så glad nu liksom, Sen Sverige vad ska man säga.. Känns som dom alltid kommer tillbaka hursomhelst därför kom de där lilla skrattet in i inlägget :)

Säger de ingen, Ingen provocering. No questions asked ;)
Barcelona Rambla
2008-06-14 18:51
Sverige ser riktigt taggade ut och har ägt andra halvan av halvleken, ja sen Puyi gick ut. Zlatan är ruskigt stark i närkamper alltså, fick ju Ramos att se ut som en lättviktare där tom. :)
Barcelona Kim
2008-06-14 18:43
Vet inte vad du menar med ditt inlägg, OkkaPokka. Jag tror inte att någon här inne egentligen har något emot Sverige, så vad du försöker åstadkomma med provokationer begriper jag inte. Jag är svensk, jag håller självklart på Sverige. Jag älskar också Barcelona för deras anfallsfotboll, och på samma sätt uppskattar jag bland annat länder som Spanien, Holland, Brasilien och Argentina eftersom de agerar på samma sätt på planen, det vill säga med en kreativ fotboll som ska underhålla publiken. Fotbolls-EM är för mig en fest, jag vill bli underhållen och känna stämningen. Något regelrätt krig där Sverige ska befästa sin maktposition är det således inte fråga om.

Vad önskar jag mig då till finalen? Jo, att vi slipper se ännu ett dönickegäng och fotbollsmördarpatrask vinna turneringen. Jag vill slippa ett nytt mästar-Grekland, jag vill inte se italiensk catenaccio lyfta bucklan, jag vill inte se ett lag som Österrike, som inte ens platsar på FIFA:s topp 100, stå där med pokalen.
Barcelona OkkaPokka1
2008-06-14 18:35
HAHA SVERIGE!!! GOOOOOOOOOOOLLL , ZLATAN!
Barcelona Gud är störst!
2008-06-14 18:30
Jag hejar på Spanien i turneringen jag tror de går längre, och hoppas att de slipper Holland i kvarten i alla fall.

Kim
Håller med tror ändå Sverige tar andra platsen.
Barcelona Kim
2008-06-14 18:28
Jag kan inte se någon annan anledning än att han känner av något, och att man väljer att inte chansa. Han kunde ju gå obehindrat, så det lär ju inte vara något allvarligt. Man väljer nog helt enkelt att ta det säkra före det osäkra.

Och OkkaPokka1... För mig spelar det inte så stor roll vem som vinner. Jag är glad för svensk vinst för att jag är svensk. Jag är glad för spansk vinst eftersom jag gillar kreativ och anfallsglad fotboll. Jag tror ändå att båda nationerna går vidare till kvartsfinal, så frågan är bara om Sverige ska åka ut i kvarten eller i semin. Spanien tror jag däremot kan gå hela vägen.
Barcelona Gud är störst!
2008-06-14 18:26
Jugador

Han är skadad, såg i början av matchen han grinade lite tog för benet tror jag det var.
Barcelona Jugador
2008-06-14 18:25
Någon som vet varför Puyol byts ut så tidigt?
Barcelona Gud är störst!
2008-06-14 18:24
FAAn inte Puyol skadad!
Barcelona OkkaPokka1
2008-06-14 18:19
Seriöst hejar ni på Spanien eller vad är de frågan om?
Barcelona Gud är störst!
2008-06-14 18:15
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!
Barcelona Ronaldiinho
2008-06-14 15:52
Barcarodde

Okej då förstår jag, tack.
Barcelona Majsan
2008-06-14 15:15
Dizzy/ Eftersom jag såg matchen så såg jag också att det var Henrysom gjordemålet,och det var snyggt. Det var väl dock det enda bra han gjorde under hela matchen, han var dessutom snudd på offside. När tyckte du att han försökte? Tror att du har ett lite väl blå-rött synsätt om du tyckte att han gjorde en bra match. Ribery däremot var världsklass. Men men, jag hoppas självklart på att Henry visar klass kommande säsong, men jag tror inte det.
Barcelona barcarodde
2008-06-14 14:51
Ämne: Ronaldiinho

Den ä....
Bilden på David Villa är inte ny det står precis under texten att den togs för 3 år sedan och att Luis Enrique är David Villas idol.
FooTBaLL
2008-06-14 14:28
Ser att några här inne inte tror att Sverige har någon chans mot Holland som dem säkerligen möter varandrar i kvartfinalen. Man vet aldrig Holland imponerar just nu i gruppen mot lag som Italien, Rumänien och Frankrike. Men kvartfinalen är en match och det kan gå hur som helst jag tror att Sverige kan skrälla,SKRÄLLA?? sverige är inte så dåliga som ni kanske menar men Sverige ska slå ut Holland !
BAAARCA
2008-06-14 14:23
Det är bra att han gillar Barca men Valencia tränare tror jag att han är inte till salu och silva dom är inte till salu men men allting kan hända det är bara att erbjuda mycke så bler han kanske Barcelona spelare
Barcelona Dizzy
2008-06-14 14:16
Ronaldiinho

Den är ny. Men jag vet inte om det är en riktig bild eller montage. Men den är från idag. Men det är bra att han gillar Barcelona.
Barcelona Mot Nya Tider
2008-06-14 13:17
.
Annons: