/spanien/barcelona/forum/21018.aspx/spanien/barcelona/forum/21018.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Kallé
2008-05-19 14:22
Vet inte om detta har vatt på tapeten innan men jag läste det precis i alla fall.

Som jag uppfattar det så hoppas Laporta att Ronaldinho lämnar precis som Frank och att vi kommer minnas honom som mannen som gav oss 2 ligatitlar och en CL-titel.

Sorgligt om han lämnar, enligt mig.
Santiago Bernabéu - Berra_777
2008-05-19 14:15
Garay är klar för Real Madrid, det har bådas presidenter sagt.

Hala Madrid!
Barcelona FC-Barcelona
2008-05-19 13:50
Snälla ingen Cesc eller någon stor stjärna, vill ha en Guily, Gio, Belleti, Van Bommel spelare! det är såna spelare vi ska söka efter, inte några stjärnor, spelare som vill bli stjärnor ska vi ha!!
Barcelona Lujàn
2008-05-19 13:44
Jag tror inte att ledningen kommer sälja Eto'o om han själv vill stanna.
Barcelona Bojan Krkic#27
2008-05-19 13:07
Barca måste köpa Cesc Fabregas!
Barcelona Visca EL Barca
2008-05-19 13:05
tror nt att garay ska till real madrid
Barcelona G2S #17,
2008-05-19 12:13
Angående Garay. Det är Marca som skriver att han är klar. Redan i vintras sa deras president att Garay och Barca var nära en överenskommelse. Och Marca, Elmundodeportivo och Sport sa att han var klar. Nu säger EN tidning, och den från Madrid. Att han är klar. Då tror alla på det !
Barcelona R_10_ME
2008-05-19 11:34
rent skitsnack ofta barca vill sälja eto,o men man vet aldrig.

hoppas att barca gör sig av med ezquerro, edmilson och thuram
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-05-19 11:16
Qanii

Snälla säg mig vart du har läst att ledningen VILL sälja Eto'o?
Barcelona Jugador
2008-05-19 10:46
NimaO

Bortatröjorna, kolla länktipset. Det nya hemmastället finns dock inte ute än (vad jag vet). Kanske bara en fake bild, inte officiellt ännu.
Barcelona Qanii
2008-05-19 10:06
Ämne: Min dag är förstörd.....
jag håller med dig det är synd att vi inte satar på killen han är otrligt duktig. Har sett hónom spela ett antal matcher och gjort bra ifrån sig. Hållar honom högre än chivu faktis. chivu skulle vara dyr och han skulle vilja ha hög lön. 1000 milj för garay som är 21 år och inte kommer ha lika hög lön som chivu låter ju underbart.
Barcelona Messi 10
2008-05-19 09:45
Min dag är förstörd... Garay till Madrid för endast 100 miljoner helt sjukt när vi skulle köpa honom var det betydligt dyrare. Han är vassare än Pique som jag hoppas bevisar motsatsen nu måste Barca agera !
Barcelona Qanii
2008-05-19 09:03
Förstår mig inte på ledningen varför ska dom sälja Eto`o för det är helt sjukt! Och äns tänka tanken att byta ut honom mot addebayor eller van pierse. Lejonet tycker jag personligen är mkt bättre spelare snabbare starkare och bättre mål skytt. Ronaldinho kan jag förstå han har förstört för sig själv men lejonet har inte gjort något alls. Hoppas han gör bra ifrån sig vart än han hamnar för barca kommer ångra att de släppte honom. Man får tänka på att Lejonet gjort 16 mål den här säsongen och spelat i ANC och vart skadad 6 månader. Tittar man till raul som har barit bra i real har gjort 18 mål, då förstår ni hur bra killen är.
Barcelona NimaO
2008-05-19 08:56
nån som vet vart ja hittar de nya bortaställen ? o eventuella hemmaställen :) ?
Barcelona Smogen
2008-05-19 08:53
Tror Henry blir grym nästa säsong, han säger ju själv att det tog över halva säsongen innan han kom igång för att han stressade på sin comeback. Han har dessutom gjort 5 mål på de 4 senaste amtcherna. Är ju lovande....men att sälja Etoó? Ren och skär idioti enligt mig. Att ens tänka tanken är ju befängd. Antar att det handlar om att vi behöver pengar, men vad f*n...inte så desperat väl?

Ang. ronnie, nu har ju Laporta i stort sett sagt att han får sparken, bra förhandlingsläge det leder till.

"Now, Ronaldinho needs new challenges," he (Laporta) continued. "It is normal that the time for him to stop rendering his services in Barça comes, but I would like him to leave, like Rijkaard, through the front door."

Hur mycket pengar får vi för honom då tror ni? Hade jag varit Milan hade jag sängt mitt ursprungliga bud på 15€ miljoner till 10€ miljoner...
Barcelona Dizzy
2008-05-19 02:27
Bra nyheter alla Cules!

Visca Barca!
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-05-19 01:25
Jay-Z

Jag tycker vi borde satsa på Henry om Eto'o lämnar, han har varit mycket bättre de sista matcherna och med en säsong i benen så kommer han vara mycket bra tror jag.
Barcelona Dizzy
2008-05-19 00:43
Säsongen är slut. Vad kan man göra nu då? Finns ingen Barca att kolla på juh! Nån som vet när Ligan startar igen? Tack
Barcelona Koeman_4
2008-05-19 00:38
Ämne: Vet någon om vi komm....
Ja det kan du lungt räkna med.
Alla (inklusive mig själv) måste ju ha den "nya" tröjan vilket genererar en massa pengar till klubben :P
Barcelona Ronaldiinho
2008-05-19 00:19
Vet någon om vi kommer att ändra på våra hemma tröjor till nästa säsong.?

har bara sett de nya bortatröjorna..
Barcelona Jay-z
2008-05-19 00:05
Kan inte fatta att Barca vill släppa lejonet när Henry spelar i klubben. Va faaan har vi henry för???

Han passar inte in i Barca Punkt slut. Snälla barca sälj han medans ni kan.
Spanien Ichi
2008-05-18 23:59
Grattis....billigt isåfall...som alltid när mitt lag är inblandat.
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-05-18 23:52
adgadgag

Ta inte ut något i förväg, han är inte klar ännu.
Cádiz adgadgag
2008-05-18 23:47
Ciao-V/

Jo, tack jag vet. Har inte heller sagt något annat.

Kimmpa_fcb/

När Vidic var skadad de sista matcherna av säsongen gick Brown oftast in bredvid Ferdinand p.g.a. att dem känner varandra utan och innan. Individuellt sett är Piqué stabilare, läser spelet mycket bra och står ofta rätt. Mycket stark på huvudet dessutom. Fick starta två CL-matcher i år och nätade i båda på skallen. Brown fick förtroendet mot er främst p.g.a. samarbetet med Rio och för att han är betydligt kvickare än Piqué. Det är f.ö. hans stora svaghet, att han är väldans långsam.

Men det är ett reapris, det kommer framtiden utvisa. Önskar honom lycka till iaf.
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-05-18 23:40
adgadgag

Om han är en så stor backtalang, varför fick han då knappt spela?
Jag vet att det är svårt att rubba Ferdinand - Vidic men när någon av de var borta så gick väl Brown före Pique?
Barcelona Ciao-V
2008-05-18 23:40
Ämne: Grattis! Ni har fått....Talang och talang... Han är våran. Ni har ju stulit honom ifrån oss. Han kommer hem.
Cádiz adgadgag
2008-05-18 23:33
Grattis! Ni har fått Europas största backtalang till ett jävla reapris. Helvete vad United är dåliga på att förhandla.

Barcelona BlueRed
2008-05-18 23:17
Ämne: Skön bild med Crosas....
Tror mer att det är stoppa upp den här i r*ven och stick från klubben, så kommer jag...
Barcelona Evička
2008-05-18 23:02
Ämne: När invigdes Camp No....
Google funkar ganska bra faktiskt.
Barcelona barca__elve
2008-05-18 22:57
När invigdes Camp Nou 1959?? kan någon hjälpa mig vet inte riktigt själv.. tacksam för svar
Annons: