/spanien/barcelona/forum/20993.aspx/spanien/barcelona/forum/20993.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Giovanni17
2008-06-02 17:41
Ämne: asså, kan man inte l....
du kan få det på svenska;) jag kan skicka några spanska sport sidor till dig via mejl.
Barcelona Davveinho
2008-06-02 17:39
asså, kan man inte läsa tidningarna sport, marca osv på engelska på nått sätt ? :D JAG kan inte spanska :( :)
Barcelona A.Gaudi
2008-06-02 17:38
kommer caceres att ta över efter milito?

har inte följt honom så mkt men 200 miljoner är snuskigt mycket för en mittback. klubben har knappast tänkt köpa en så dyr back om han inte är tänkt för startelvan. sedean tycker jag inte milito är i närheten av opetbar heller(likt puyol).

någon som sett lite matcher med honom och kan beskriva hur bra han är?
Barcelona Kelkoo
2008-06-02 17:30
Vad tycks om denna uppställning :)

Valdes
Alves-Puyol-Milito-Abidal
Toure-Keita
Messi-Xavi-Iniesta
Eto'o

Avbytare: Pinto, Caceres, Pique, Hleb, Giovani, Bojan, Henry

Barcelona sir ling
2008-06-02 17:18
Har ni lite solsting på redaktionen?
Det är den 2 Juni idag, inte 2 maj :)
Barcelona Gaucho_10
2008-06-02 16:45
Har följt dos santos ett tag nu, har aldrig direkt gillat dos santos, men det är väl någonting personligt, inte så att alla ogillar honom

Ang. hans krav osv, det är jävligt självisk och girigt av honom att vilja ha lönehöjning när hans prestation på plan är uselt, spelar han bra, då kan han få en lönehöjning

Nej sälj dos santos, flytta upp några vattenbärare, inga divor tack!
Barcelona Rafa Marquez
2008-06-02 16:20
Ämne: "Ett nytt hemma....
Det låter väl rimligt tycker jag, För alla nya spelare brukar väl presenteras med de nya matchstället?
Barcelona Palle Kuling....
2008-06-02 16:14
"Ett nytt hemmaställ kommer säkerligen dock inte på ett tag tror jag. Brukar det inte bli officiellt runt Joan Gamper matchen?"

På den här sidan står det att den ska komma nästa månad.
Barcelona Criff
2008-06-02 16:12
Det med Giovani måste ligga något bakom, att han kräver för mycket i lön eller att han kräver regelbunden speltid.
Tror dem skulle lånat ut honom förra året istället så kanske inte detta problemet hade funnits idag. Lätt med facit i hand.
Tycker ändå det är väldigt ohjärtligt utav Giovani om detta är fallet, då han kan utvecklas mycket mer i Barcelona med lite tålamod istället.
Barcelona Unicef
2008-06-02 16:08
som ni märker har jag tråkigt=) kolla 4,10 in i clipet, Barca när de e som vackrast!!!
Barcelona Unicef
2008-06-02 15:48
ännu en Kanon!!!
Barcelona Vampíro
2008-06-02 15:24
Trist att Giovani är påväg bort, jag förstår inte hur Laporta tänker för klubben verkade ju satsa på honom. Förväntar de sig att alla ska göra succé direkt som Bojan och Messi och göra 10 mål under sin första säsong? Isf så är det mycket press på de talanger som kommer flyttas upp under kommande år.
Barcelona Io sono Interista
2008-06-02 15:21
Tyvär så verkar inte Barcelona inse vilken talang Giovani har, men å andra sidan tror jag inte man bryr sig så mycket. Asulin och Thiago finns ju kvar
Barcelona Gaucho!
2008-06-02 15:18
Någon som kan svara på varför Barcelona säljer Giovani? för jag förstår det verkligen inte!
Barcelona Dizzy
2008-06-02 14:23
Kolla in målet Keita gör mot Arsenal. Fi fan vilken vänsterfot han har. Helt sjukt! Precis vad Barca behöver. Smack säger det bara.
Barcelona Io sono Interista
2008-06-02 14:10
Tycker faktist att det är lite synd att Barca släpper Giovani
Barcelona Cristocea
2008-06-02 13:25
Jablome//

Artur Boruc, Celtic
Lukasz Fabianski, Arsenal
Tomasz Kuszczak, Manchester United

De tillhör Polens och världens bästa målvakter. Främst Boruc, så nog har inte Dudek plats. Då jag anser att både Fabianski och Kuszczak är klasser bättre än Dudek.
Barcelona Heywood Jablome
2008-06-02 12:28
Tro det eller ej, men Jerzy Dudek är inte med i truppen.
Barcelona FCB_armin
2008-06-02 12:26
reul madrid

Bortgjord.
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-06-02 12:22
reul madrid

Dudek är inte med i EM, bra koll du har på ditt lag's spelare. :)

Du gjorde bort dig nu så kryp tillbaks till din håla.
2008-06-02 12:21
Criff. Känns sisådär om de ska komma på en lösning. Om han då också lämnar Asien+touren tidigare för att åka till Kina. För att spela OS, ska han då åka till Europa senare än truppen? Med tanke på jet-lag så är det nog bäst att Messi stannar i Kina. Vi klarar oss utan honom.

Keita verkar fått igång målskyttet, han tar oss till Champions League. :-)
Barcelona A.Gaudi
2008-06-02 12:19
när jag räknar blir det till nio. är det någon här inne som frågat om det eller vadourå?
Real Madrid reul madrid
2008-06-02 12:17
1 Iker Casillas [ESP]
25 Jerzy Dudek [POL]
3 Pepe [BRA, POR]
4 Sergio Ramos [ESP]
5 Fabio Cannavaro [ITA]
21 Christoph Metzelder [GER]
11 Arjen Robben[NED]
23 Wesley Sneijder[NED]
17 Ruud van Nistelrooy [NED]

Har vi inte 9 spelare? Eller är jag ute och cyklar?
Barcelona Criff
2008-06-02 12:10
Det stämmer inte riktigt, då han gick ut efter den gången han sa att han ska spela OS och sa att han vill spela i både OS och CL kvalet och båda parterna(Barcelona & Argentina) försöker komma på en lösning så det går.
Barcelona A.Gaudi
2008-06-02 12:03
det stämmer bra det. Messi kommer missa cl-kvalet. blir åtminstone lite roligt med CL kvalet att se vad vårt "nya" lag går för.
2008-06-02 11:51
Läste någonstans att Messi inte kommer kunna delta i kvalet utan väljer att spela OS för Argentina.

Någon mer som har hört om det?
Barcelona Dizzy
2008-06-02 11:45
Barca o Mort!

Ok tackar då vet jag det:D

Har en känsla att vi kommer köpa Alves då.
Barcelona Barca o Mort!
2008-06-02 11:32
Jao de kan göra klart nästan allt, allt utom hans underskrift :)
Barcelona Dizzy
2008-06-02 11:17
På sidan står det att Dani Alves kommer väl vara svårast att köpa. Eftersom han är i Brasil med sitt lag. Står att han kommer tillbaka om en månad? Men Laporta kan göra allt klart väl med Del Nido även om inte Alves är med?

Alves will be the most difficult situation to deal with because the player is currently away with the Brazil national team until later this month.
Barcelona Unicef
2008-06-02 10:29
att dömma av alla rykten som cirkulerar verkar de inte mycket som talar för att de blir någon stor rensning bland anfallarna? de va ju dom de pratades om innan,Ronaldinho Henry Eto. Dos santos verkar dock vara på väg, något jag inte alls gillar han har framtiden framför sig till skillnad mot R-H-E som har framtiden bakom sig, samt att han är från La masia en egen produkt, trots en trevande in ledning är han en av världens topp 3 mest lovande anfallare,kort gott tycker iaf jag att han ska stanna för skador kommer vi att få. hoppas verkligen på att två av dessa spelare blir klara för Världens vackraste färger innan veckans slut.
Annons: