/spanien/barcelona/forum/20991.aspx/spanien/barcelona/forum/20991.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Smogen
2008-06-01 14:35
Läste en intervju med Milans Galliani. Där sa han att Laporta på lördagkvällen ringt upp honom, detta för att ge Milan klartecken till att berätta att man värvat Zambrotta.
Med andra ord, Zambrotta affären har varit klar sedan ett tag tillbaka,, men Barcelona har velat hålla affären hemlig lite. Varför? För att man vill ha ett bättre förhandlingsläge när man letar ersättare. När Laporta nu kan tänka sig att släppa nyheten borde det innebära att en ersättare blivit klar.
Jag hoppas den ersättaren är Alves.
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-06-01 14:28
Visca El Barca

Det där är nog inte Ronaldinho's hus, en dokumentär med honom filmades mycket i Ronaldinho's hem och då var det ett helt annat, en liten villa utanför Barcelona som inte var så speciellt märkvärdigt.
Så det där är nog fake.
Barcelona Gaucho_10
2008-06-01 14:27
Haha vad gulligt, messis mamma är längre än messi :P
Real Madrid RoystonDrenthe#15
2008-06-01 14:23
Roligt och se Robinho göra Reklam med Messi =).

Nu har dom minsann blivi Sydamerikanska vänner =)
Barcelona Visca EL Barca
2008-06-01 14:19
så fint hem ronaldinho har
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-06-01 14:18
Hleb har varit en av Arsenals bästa spelare under tiden han var där, jag skulle verkligen vilja se honom i Barca, han är riktigt bra.

Men om han skulle värvas som Ronaldinhos ersättare så ser jag hellre att Silva värvas.
Barcelona Palle Kuling....
2008-06-01 14:18
PILMÀ

Hahaha! Fan vad cool!
Barcelona PILMÀ
2008-06-01 14:07
Kolla länken!
Delarocha RIP Puerta
2008-06-01 14:04
Visserligen ska jag erkänna att jag inte sett honom alltför mycket i Arsenal men de gångr jag sett honom har han varit långt ifrån dominant eller iögonfallande. Men Pep vet nog vad han sysslar med. Dani Alves känns dock som prio ett nu.
Barcelona Vampíro
2008-06-01 14:03
Ämne: Är jag den enda som ....Jag är inte heller så förtjust i att se Hleb i Barcelona. Hade hellre sett Silva eller någon liknande som Ronaldinhos ersättare. Hleb känns som en lite sämre version av Iniesta och i sånna fall så är det lika bra att spela med honom i anfallet men Pep har bättre koll än oss och han vet säkert vad han gör.
Barcelona jogabonito_barca
2008-06-01 13:59
Ämne: Är jag den enda som ....
nä då, jag har samma åsikt som du.
Delarocha RIP Puerta
2008-06-01 13:54
Är jag den enda som inte är ett dugg intresserad av att se Hleb i Barca?
Barcelona Gonzalez_Barca
2008-06-01 13:52
Ronaldiinho, videon släpptes oktober 2006.

menmen, hoppas verkligen Alves skriver på så fort som möjligt. Vill absolut inte se honom i Manutd tröjan..
Barcelona Ronaldiinho
2008-06-01 13:45
PILMÀ

Haha tung video reklam, Dinho verkar göra reklam för allting nuförtiden :D
Barcelona Ronaldiinho
2008-06-01 13:43
Criff

vart har du läst att Hleb är klar för 15 miljoner euro?
Barcelona Criff
2008-06-01 13:35
Pique 6 Miljoner.
Keita 14 Miljoner.

Nu står det att Hleb är klar för 15 Miljoner Euro.
Caceres kommer kosta minst 15 Miljoner Euro.
Alves 30 Miljoner Euro.

Silva?

Zambrotta fick man 8,5 Miljoner för.

Inte lilla prislappen vi handlar lirare för hehe.
Kwake
2008-06-01 13:25
Antingen går Alves till Barca eller så är han tvungen att stanna, för att Man U kommer knappast lägga 30milj euro på honom.
Barcelona PILMÀ
2008-06-01 13:17
Kolla länken sköna de är, Legenden, brosan, och Morsan. kolla LÄNKEN.
Barcelona Barcelona #7
2008-06-01 13:15
Vad tycker ni om Rafinha?
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-06-01 13:14
De kanske väljer att värva Caceres som högerback, även om jag inte tror det så skulle det inte förvåna mig.
Barcelona Dizzy
2008-06-01 13:05
Rambla

Ok men då låter det bra. För jag tror knappast att Barca är dumma så att de säljer Zambrotta och Barca har ingen Högerback. Säkert så måste allt vara klart med Dani Alves.
Barcelona Rambla
2008-06-01 13:03
Någon dag gammal och knappast ett montage. Han har ju själv nämnt Barcelona i intervjuer och tydligt visat att han vill hit.

Fast det har mindre betydelse om Barça inte kan komma överens med del Nido. Missar man denna värvning pga några miljoner euro hit eller dit kan man ju undra hur den här ledningen är funtad. Så jag är lika orolig som alla andra. Jag önskar jag kunde skriva att jag är fullkomligt säker på att de värvar Alvés, men tyvärr det kan jag inte som det ser ut nu.

Man ger efter för Milan när man hela tiden sagt att €10m är priset på Zambrotta.

Det är skrämmande läsning att man faktsikt funderar på att släppa Giovani för ynkliga €8m till Tottenham. Har klubbledningen gått och blivit totalt handlingsförlamade och tokiga?
Barcelona Dizzy
2008-06-01 12:56
Rambla

Den bilden på Alves med en Barca tröja är gammal. Och det kan vara ett montage. United o Barca slåss om Alves. Vi får skynda oss köpa Alves.
BHFanaticos10
2008-06-01 12:29
Det blev inte så bra som vi hade tänkt oss, men tack för allt, Zambrotta!
Barcelona Heywood Jablome
2008-06-01 12:16
Jag trodde faktiskt att vi skulle sälja Zambrotta och Ronaldinho i ett paketpris till Milan.

Bakom stängda dörrar kanske Dani Alves redan är klar, då kan ledningen faktiskt slappna av och försöka se sig om andra spelare.
Barcelona Ronaldiinho
2008-06-01 12:13
Rambla

aa jag har sett den länken tidigare när han fotograferas med barcelona tröjjan brevid sig.
men det var ungefär en vecka sen? varför har det inte hänt något..

Han borde vara klar för länge sedan.
och Manchester är just nu världens bästa lag, och dom har ingen speciellt bra högerback så han kanske flyttar dit om inte barca tar tag i honom snabbt!
Barcelona Rambla
2008-06-01 11:55
Inte en chans att Piqué är Zambrottas ersättare.

Förra säsongen när Gio lämnade så värvades Abidal dagen efter. Så det är bara att invänta och se vad som nu sker.
Sancho (AC Milan)
2008-06-01 11:54
Ämne: Enligt länken så led....
Kanske Pique är ersättaren? Han kan ju spela som högerback också...
Barcelona Rambla
2008-06-01 11:51
Ämne: Enligt länken så led....
Samma websida som för några dagar sedan skrev om hur gärna Alvés vill till Barça. Det skrivs om att klubb och spelare är totalt överens om ett kontrakt. Så varför skulle United helt plötsligt leda jakten på honom? Allt för att skapa rubriker.

Kolla länken. Vad tror du? Kan det finnas en anledning till att Alvés låter sig fotograferas med den tröjan bredvid sig?
Real Madrid Paco Buyo
2008-06-01 11:51
Kallé:
Det senaste jag läste om Ronaldinho var i förrgår i en av de två stora Barcelonasporttidningarna.
Enligt artikeln var det just det som var det centrala: Det är väldigt tyst kring honom. Ingen verkar veta var han befinner sig, man har inte sett honom lämna Becelona och man har inte sett honom i Porto Alegre.
Artikeln spekulerade i att han och hans bror inväntar resultat från missförtoendeförklaringen mot styrelsen för att se om Rosell kommer tillbaka, den här gången som President. Å andra sidan har ju Rosell flera gånger kritiserat beslutet att ha Ronaldinho kvar i klubben så pass länge.

Det värsta för Barça borde väl i dagsläget vara att Deco och Eto'o lämnar klubben, samtidigt som Ronaldinho blir kvar!?
Annons: