/spanien/barcelona/forum/20986.aspx/spanien/barcelona/forum/20986.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca o Mort!
2008-06-02 21:00
Ni glömde skriva att Zamba är klar för Milan i Silly Season artikeln, hallå!:P
Barcelona barba
2008-06-02 20:56
Ämne: FCB-Messi
Tack!

....
82€ Miljoner = 765060000 Miljoner Kronor. Jävligt många miljoner det där...
Barcelona Barcelonito
2008-06-02 20:54
Räknas Alves som defensiv eller offensiv då? :)
Barcelona Barcelona #7
2008-06-02 20:53
1 Offensiv och 4 Defensiva.(Keita räknas som defensiv)
Barcelona Barcelona #7
2008-06-02 20:51
FCB-Messi
Tack!

Keita 14€ Miljoner
Pique 5€ Miljoner
Cáceres 20€ Miljoner
Alves 32€ Miljoner
Hleb 15€ Miljoner

1 Euro = 9,33 Kronor
Om dom spelarna som det har ryktats stark om kommer så borde priserna bli runt,

82€ Miljoner = 765060000 Miljoner Kronor.

Barcelona Gaucho_10
2008-06-02 20:46
När kommer de offensiva köpen...?
Just nu så har vi bara köpt defensiva spelare, pique, keita ( han får räknas som defensiv spelare)
Barcelona FCB-messi
2008-06-02 20:44
Barcelona #7
keita 14 milj € och Pique 5 milj € (plus 2 milj € i eventuella bonusar).
Barcelona Gaucho_10
2008-06-02 20:43
Nej , Hleb är inte decos ersättare, han är ingen playmaker, han är en "iniesta" typ, tror att han är 27 år

Är jävligt trött på alla som sitter och klagar på xavi, det är klart att han blir anonym i vissa matcher, föratt han måste jobba hem när försvaret darrar

Kom ihåg att när xavi var som bäst 04-05, så kunde han gå upp , och det är där han är som bäst
Barcelona Barcelona #7
2008-06-02 20:41
Hur mycket kostade Keita och Pique?
Svara helst i €
Tack =D
Barcelona FCB-messi
2008-06-02 20:41
Någon som har nått nytt om d.alves? Det ryktas ju om att om laporta och del nido kommer överens så är alltining klart.
Barcelona r.Hyder
2008-06-02 20:24
Barcelona #7

Nej, det är han inte. Dock sägs det att han är riktigt nära nu. Förhandlingarna med Villareal går framåt men det ryktas att vi kommer betala Cáceres klausul på 20milj euro. Ett högt pris men är det för en spelare värd dem pengarna? Förhoppningsvis och troligtvis vill jag säga :)
Barcelona Messi(as)
2008-06-02 20:19
Är det bara jag som sitter och hoppas på att Cáceres ska bli klar och presenterad officiellt =) Sett honom spela i några matcher och gillar honom starkt! Skulle kunna vara dröm backup för Dani Alves på höger kanten!

Hleb tror jag är ett bra köp om det ryktas om summa runt 15 miljoner. Men den stora frågan är om han är en playmaker av typ Deco? Någon som vet hur gammal Hleb är? Jag har en bild av att han jämt går skadad för Arsenal eller tänker jag på någon annan spelare?

Att sälja Eto'o skulle vara ett stort misstag! Det finns ingen ersättare för honom. Eto'o är och kommer förbli vår bästa spjutspets några år framöver bara han går skadefri!

Keita tycker jag är ett steg i rätt riktning! Vilken lirare och vilken krigare, alla matcher man sett med Sevilla så sticker han definitivt ut! Tror det är en av de bästa förvärven utan tvekan. Bara man använder honom på rätt sätt. Svårt att säga om man kan använda honom på Decos position men däremot tycker jag att han kan ta Xavis position och ge Iniesta Decos position. Xavi har underpreseterat och inte alls visat någon glöd.. Eller ?

Ryssland vinner EM ;)

Visca Eto'o
Real Madrid reul madrid
2008-06-02 20:18
Heywood Jablome//

Tacktack..
Nja det är väl sisådär. Polen har ju en massa bra målvakter. Dudek har ju potential till att vara där men konstigt nog valde han själv att spela som andre målvakt.
Barcelona Barcelona #7
2008-06-02 20:14
r.Hyder

Är Caceres klar för oss?
Barcelona älskabarcelona
2008-06-02 20:05
Barca vill tydligen ha Benzema och är redo att betala mkt för han , enligt sport.es . 2 spelare som ja verkligen gillar så mkt är på väg in :D . Benzema kommer bli en världspelare i framtiden . Han har allt som krävs för en anf.
Barcelona r.Hyder
2008-06-02 20:02
Kelkoo

Varför postar du samma elva två gånger? Helt onödigt.

Dessutom, om du menar på nästa säsongs elva är det sannorlikt att Milito inte kommer spela under åtminstone första halvan. Jag tror att Cáceres eller Rafa kommer spela jämte Puyol. Piqué kommer säkert också få chanser men kanske inte så många som Cáceres denna säsong.
Barcelona Kelkoo
2008-06-02 19:54
Vad tycks om denna uppställning :)

Valdes
Alves-Puyol-Milito-Abidal
Toure-Keita
Messi-Xavi-Iniesta
Eto'o

Avbytare: Pinto, Caceres, Pique, Hleb, Marquez, Bojan, Henry
Las Palmas Pio pio
2008-06-02 19:26
Rambla

Jag tror han hade gjort sig! Definitivt! Han har speeden och han har tekniken. Det enda han saknar kanske är lite mer killerinstinct men det kommer med åren. Men jag tycker Barcelona ska agera nu innan EM, gör han ett bra EM så vet vi alla vad som kan hända. Prissen trissas upp och då kanske man måste punga ut 10 miljoner extra.

EDIT - Rambla: Blir det nåt EM på plats för dig?
Barcelona Heywood Jablome
2008-06-02 19:24
Zlatan i Barcelona måste vara ett skämt. Kommer svensken så kommer det inte finnas något att glädja sig åt... eller jo, att tv4 kommer ända ALLA matcher. Men de kommer också prata om hur Zlatan räddar ett Barcelona i kris. Jag kan se Sportbladets förstasida "ZuperZlatan räddar Barzelona igen - Barcelona som igår hade problem med Atl. Madrid. Efter 1-0 av Leo Messi kvitterar Atl. Madrid genom argentinaren Kun Aguerro i den 72:a matchminuten kunde Barca göra 2-1 genom Keita och sedan i 93:e matchminuten fastställer Zlatan slutresultatet till 3-1 på straff. Det här var svenskens 4 mål i klubben och han fortsätter att göra viktiga mål"
Barcelona Kapten11
2008-06-02 19:16
Förstår inte riktigt den här jakten efter Hleb. Han är en mycket bra fotbollsspelare, men han är i mina ögon, otroligt lik Iniesta, och där vet vi alla vem vi föredrar.

Jag är mer för att man satsar på lite olika spelartyper, då man sällan eller aldrig skiftar spelsystem. Ska det då till en förändring, krävs just lite olika typer av spelare.

Zlatan behöver man väl inte ens kommentera, hoppas det bara är ett rykte.
Barcelona Heywood Jablome
2008-06-02 19:06
Giovani verkar vara farligt nära Tottenham. Han verkar vara lite pengakåt den unga mexikanen. Om han vill gå till Spurs får han jättegärna gå - vi spottar ut talanger som Dos Santos varje dag på La Masia.
Barcelona Rambla
2008-06-02 18:39
Ämne: sir ling

Ja, värm....Helt perfekt. Ni kan annars även lägga till att Valverde verkar vilja ha Santi Ezquerro till Olympiacos, nåja enligt rykten åtminstone.

Annars Pio, vad sägs om Valencias värdering av David Silva? De som behöver pengar och allt, kan nog glömma att någon ger över 30 miljoner för honom. Du som känner till honom, tror du han hade passat in i Barcelona?
Las Palmas Pio pio
2008-06-02 18:24
sir ling

Ja, värmen drabbar oss alla vettu! ;-) Nu är det åtgärdat. Själv tycker jag att strukturen på silly season artikeln är riktigt bra. Klart och tydligt. Eller vad sägs det här ute?
Barcelona Davveinho
2008-06-02 18:14
tack så mkt
Barcelona Giovanni17
2008-06-02 18:03
alltså din mejl inne på svenskafans.
Barcelona Davveinho
2008-06-02 17:53
giovanni skriv dom här.. jag kollar aldrig majlen !
Barcelona Giovanni17
2008-06-02 17:41
Ämne: asså, kan man inte l....
du kan få det på svenska;) jag kan skicka några spanska sport sidor till dig via mejl.
Barcelona Davveinho
2008-06-02 17:39
asså, kan man inte läsa tidningarna sport, marca osv på engelska på nått sätt ? :D JAG kan inte spanska :( :)
Barcelona A.Gaudi
2008-06-02 17:38
kommer caceres att ta över efter milito?

har inte följt honom så mkt men 200 miljoner är snuskigt mycket för en mittback. klubben har knappast tänkt köpa en så dyr back om han inte är tänkt för startelvan. sedean tycker jag inte milito är i närheten av opetbar heller(likt puyol).

någon som sett lite matcher med honom och kan beskriva hur bra han är?
Barcelona Kelkoo
2008-06-02 17:30
Vad tycks om denna uppställning :)

Valdes
Alves-Puyol-Milito-Abidal
Toure-Keita
Messi-Xavi-Iniesta
Eto'o

Avbytare: Pinto, Caceres, Pique, Hleb, Giovani, Bojan, Henry

Annons: