/spanien/barcelona/forum/20976.aspx/spanien/barcelona/forum/20976.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Kelkoo
2008-06-02 19:54
Vad tycks om denna uppställning :)

Valdes
Alves-Puyol-Milito-Abidal
Toure-Keita
Messi-Xavi-Iniesta
Eto'o

Avbytare: Pinto, Caceres, Pique, Hleb, Marquez, Bojan, Henry
Las Palmas Pio pio
2008-06-02 19:26
Rambla

Jag tror han hade gjort sig! Definitivt! Han har speeden och han har tekniken. Det enda han saknar kanske är lite mer killerinstinct men det kommer med åren. Men jag tycker Barcelona ska agera nu innan EM, gör han ett bra EM så vet vi alla vad som kan hända. Prissen trissas upp och då kanske man måste punga ut 10 miljoner extra.

EDIT - Rambla: Blir det nåt EM på plats för dig?
Barcelona Heywood Jablome
2008-06-02 19:24
Zlatan i Barcelona måste vara ett skämt. Kommer svensken så kommer det inte finnas något att glädja sig åt... eller jo, att tv4 kommer ända ALLA matcher. Men de kommer också prata om hur Zlatan räddar ett Barcelona i kris. Jag kan se Sportbladets förstasida "ZuperZlatan räddar Barzelona igen - Barcelona som igår hade problem med Atl. Madrid. Efter 1-0 av Leo Messi kvitterar Atl. Madrid genom argentinaren Kun Aguerro i den 72:a matchminuten kunde Barca göra 2-1 genom Keita och sedan i 93:e matchminuten fastställer Zlatan slutresultatet till 3-1 på straff. Det här var svenskens 4 mål i klubben och han fortsätter att göra viktiga mål"
Barcelona Kapten11
2008-06-02 19:16
Förstår inte riktigt den här jakten efter Hleb. Han är en mycket bra fotbollsspelare, men han är i mina ögon, otroligt lik Iniesta, och där vet vi alla vem vi föredrar.

Jag är mer för att man satsar på lite olika spelartyper, då man sällan eller aldrig skiftar spelsystem. Ska det då till en förändring, krävs just lite olika typer av spelare.

Zlatan behöver man väl inte ens kommentera, hoppas det bara är ett rykte.
2008-06-02 19:06
Giovani verkar vara farligt nära Tottenham. Han verkar vara lite pengakåt den unga mexikanen. Om han vill gå till Spurs får han jättegärna gå - vi spottar ut talanger som Dos Santos varje dag på La Masia.
Barcelona Rambla
2008-06-02 18:39
Ämne: sir ling

Ja, värm....Helt perfekt. Ni kan annars även lägga till att Valverde verkar vilja ha Santi Ezquerro till Olympiacos, nåja enligt rykten åtminstone.

Annars Pio, vad sägs om Valencias värdering av David Silva? De som behöver pengar och allt, kan nog glömma att någon ger över 30 miljoner för honom. Du som känner till honom, tror du han hade passat in i Barcelona?
Las Palmas Pio pio
2008-06-02 18:24
sir ling

Ja, värmen drabbar oss alla vettu! ;-) Nu är det åtgärdat. Själv tycker jag att strukturen på silly season artikeln är riktigt bra. Klart och tydligt. Eller vad sägs det här ute?
Barcelona Davveinho
2008-06-02 18:14
tack så mkt
Barcelona Giovanni17
2008-06-02 18:03
alltså din mejl inne på svenskafans.
Barcelona Davveinho
2008-06-02 17:53
giovanni skriv dom här.. jag kollar aldrig majlen !
Barcelona Giovanni17
2008-06-02 17:41
Ämne: asså, kan man inte l....
du kan få det på svenska;) jag kan skicka några spanska sport sidor till dig via mejl.
Barcelona Davveinho
2008-06-02 17:39
asså, kan man inte läsa tidningarna sport, marca osv på engelska på nått sätt ? :D JAG kan inte spanska :( :)
Barcelona A.Gaudi
2008-06-02 17:38
kommer caceres att ta över efter milito?

har inte följt honom så mkt men 200 miljoner är snuskigt mycket för en mittback. klubben har knappast tänkt köpa en så dyr back om han inte är tänkt för startelvan. sedean tycker jag inte milito är i närheten av opetbar heller(likt puyol).

någon som sett lite matcher med honom och kan beskriva hur bra han är?
Barcelona Kelkoo
2008-06-02 17:30
Vad tycks om denna uppställning :)

Valdes
Alves-Puyol-Milito-Abidal
Toure-Keita
Messi-Xavi-Iniesta
Eto'o

Avbytare: Pinto, Caceres, Pique, Hleb, Giovani, Bojan, Henry

Barcelona sir ling
2008-06-02 17:18
Har ni lite solsting på redaktionen?
Det är den 2 Juni idag, inte 2 maj :)
Barcelona Gaucho_10
2008-06-02 16:45
Har följt dos santos ett tag nu, har aldrig direkt gillat dos santos, men det är väl någonting personligt, inte så att alla ogillar honom

Ang. hans krav osv, det är jävligt självisk och girigt av honom att vilja ha lönehöjning när hans prestation på plan är uselt, spelar han bra, då kan han få en lönehöjning

Nej sälj dos santos, flytta upp några vattenbärare, inga divor tack!
Barcelona Rafa Marquez
2008-06-02 16:20
Ämne: "Ett nytt hemma....
Det låter väl rimligt tycker jag, För alla nya spelare brukar väl presenteras med de nya matchstället?
Barcelona Palle Kuling....
2008-06-02 16:14
"Ett nytt hemmaställ kommer säkerligen dock inte på ett tag tror jag. Brukar det inte bli officiellt runt Joan Gamper matchen?"

På den här sidan står det att den ska komma nästa månad.
Barcelona Criff
2008-06-02 16:12
Det med Giovani måste ligga något bakom, att han kräver för mycket i lön eller att han kräver regelbunden speltid.
Tror dem skulle lånat ut honom förra året istället så kanske inte detta problemet hade funnits idag. Lätt med facit i hand.
Tycker ändå det är väldigt ohjärtligt utav Giovani om detta är fallet, då han kan utvecklas mycket mer i Barcelona med lite tålamod istället.
Barcelona Unicef
2008-06-02 16:08
som ni märker har jag tråkigt=) kolla 4,10 in i clipet, Barca när de e som vackrast!!!
Barcelona Unicef
2008-06-02 15:48
ännu en Kanon!!!
Barcelona Vampíro
2008-06-02 15:24
Trist att Giovani är påväg bort, jag förstår inte hur Laporta tänker för klubben verkade ju satsa på honom. Förväntar de sig att alla ska göra succé direkt som Bojan och Messi och göra 10 mål under sin första säsong? Isf så är det mycket press på de talanger som kommer flyttas upp under kommande år.
Barcelona Io sono Interista
2008-06-02 15:21
Tyvär så verkar inte Barcelona inse vilken talang Giovani har, men å andra sidan tror jag inte man bryr sig så mycket. Asulin och Thiago finns ju kvar
Barcelona Gaucho!
2008-06-02 15:18
Någon som kan svara på varför Barcelona säljer Giovani? för jag förstår det verkligen inte!
Barcelona Dizzy
2008-06-02 14:23
Kolla in målet Keita gör mot Arsenal. Fi fan vilken vänsterfot han har. Helt sjukt! Precis vad Barca behöver. Smack säger det bara.
Barcelona Io sono Interista
2008-06-02 14:10
Tycker faktist att det är lite synd att Barca släpper Giovani
Barcelona Cristocea
2008-06-02 13:25
Jablome//

Artur Boruc, Celtic
Lukasz Fabianski, Arsenal
Tomasz Kuszczak, Manchester United

De tillhör Polens och världens bästa målvakter. Främst Boruc, så nog har inte Dudek plats. Då jag anser att både Fabianski och Kuszczak är klasser bättre än Dudek.
2008-06-02 12:28
Tro det eller ej, men Jerzy Dudek är inte med i truppen.
Barcelona FCB_armin
2008-06-02 12:26
reul madrid

Bortgjord.
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-06-02 12:22
reul madrid

Dudek är inte med i EM, bra koll du har på ditt lag's spelare. :)

Du gjorde bort dig nu så kryp tillbaks till din håla.
Annons: