/spanien/barcelona/forum/20968.aspx/spanien/barcelona/forum/20968.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona R_10_ME
2008-06-09 16:44
Kolla på länken det är från copa del rey 1988 då barca krossade Real madrid med 8:0

visca el barca
Barcelona Smogen
2008-06-09 16:41
jomen, kolla länktipps...

vem e killen?
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-06-09 16:36
Vad blir Tito Vilanova i Barca? Inte assisterande va?
Barcelona Qerz
2008-06-09 16:23
Ämne: Zlatan går troligen ....Ja men man hade kunnat få han för han har väl sagt tidigare att han vill spela för Barca? (Benzema)
Barcelona Qerz
2008-06-09 16:22
Ämne: Här är mitt lag på g....
Har du inte med Torres, han har ju haft en riktigt bra säsong :D
Barcelona Smogen
2008-06-09 16:21
Zlatan går troligen inte att köpa om man inte slänger fram 1 miljard eller så....
Benzema är även han, troligen omöjlig att få i år, då både han och Lyon sagt att han ska stanna en säsong till,

men jag hade valt Benzema...enormt lovande talang som antagligen gör sitt stora genombrott i EM...
Barcelona Smogen
2008-06-09 16:18
en ny assisterande tränare är helt klart att det blir, sen har jag hört att den medicinskt ansvarige förra året fått sparken och att många av de övriga coacherna också ska få gå.
Pep ska tydligen ha med sig ett helt team från Barca B (eller Atletic). Någon annan kanske vet mer?
Barcelona Qerz
Vem tycker ni Barca ska köpa Zlatan eller Benzema??
Barcelona KeitaTObarcelona
Här är mitt lag på goals em drömelva.:

http://img413.imageshack.us/my.php?image=sgdsgdsgdsgsoj8.jpg

:)
Barcelona lagkapten
2008-06-09 16:16
älskabarcelona, Smogen

Både Goal och Aftonbladet skriver att det är 12-13 milj euro. Opålitliga källor? Ja. Men jag har inte läst om priset någon annanstans, så jag tog de ryktena jag har läst. Det är alltså inte jag som har tagit fel på euro och pund, om det nu är fel ens.
Vilken är er källa?
Barcelona jogabonito_barca
2008-06-09 16:09
Någon som vet om barca tänker ändra på sina fjolliga träningar och byta ut tränarna/medicin team etc?
De var ju skador och dålig form för de flesta spelarna som var grunden till en dålig säsong. Jag tror att Xavi var den ända som inte blev skadad, däremot var han i dålig form större delen av säsongen.
Barcelona Barca o Mort!
2008-06-09 16:04
12-13m pund vad är det i €? Ungefär 15 va? Isåfall tycker jag det är en okej peng för Deco, förväntade mig 15-20 för honom.
Barcelona Smogen
2008-06-09 16:02
älskabarcelona:

ah....du hann före, 12-13 milj. pund altså, det blir väl Ca 17-20 milj. euro kan jag gissa. Då blir 25 milj. för Moutinho inte så farligt...Deco är ändå 30, och visst, han har många bra år framför sig. Men han behöver nog tyvärr en ny utmaning.

tilläg: aftonbladet skriver att Deco går till Inter för 12-13€ milj, men jag antar att dom hämtar sina nyheter från Goal och Skysports, som hämtar sina spanska nyheter från Sport, AS och Marca etc....gissar på att aftonbladet inte själva lyckats löska fram att det kostar 12-13€ milj, utan att dom helt enkelt också tagit fel på £ och €....

för övrigt borde barcelona värva både Sevillas scoutingansvarige, dom är ju enormt duktiga på att hitta talanger och deras fysiktränare.... :)
Barcelona älskabarcelona
2008-06-09 15:55
lagkapten , Ryktet var 12-13 milj pund .
Barcelona lagkapten
2008-06-09 15:50
Om priset på Deco är 12-13 milj euro som det ryktas om, är i alla fall jag besviken. Jag hade hoppats på att vi kunnat få in några mille mer för honom. Det är bara att hoppas på ett starkt EM från hans sida.
Men inte ens det behöver betyda att vi kan få mer för Deco, då ledningen inte är kända som några tuffa förhandlare precis. Aldrig har man känt att Barça "blåst" någon klubb på en spelare vad gäller försäljningar, som t.e.x. Lyon gjorde när Diarra stack till Real för mer än 30 milj euro.
Jag avundas faktiskt Del Nido och Aulas där.

Förresten går det att läsa på Sport.es att Barça förra året hade chansen att köpa Caceres för ca 1,5 milj euro. Bara en tankeställare.
Barcelona R10-Etoo-Messi
2008-06-09 15:42
test
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-06-09 15:41
Jens Lehmann

Philipp Lahm - Sergio Ramos - Fabio Grosso

Wesley Sneijder - Andrea Pirlo - Luka Modric

Franck Ribery - Karim Benzema

David Villa - Miroslav Klose

Det ser bra ut :) Synd bara att jag började med det nu och inte innan EM startade.
Barcelona -ViscaElBarca!-
2008-06-09 15:34
var kan man göra em lag :o?
Barcelona -ViscaElBarca!-
2008-06-09 15:32
Ämne: Deco mycket nära Int....
Moutinho? :P om han nu kommer.
Barcelona FCB :)
2008-06-09 15:27
Deco mycket nära Inter nu :( Antar att vi kan säga tack och adjö till honom. Tråkigt, men det var nog det bästa som kunnat hända, både för han själv och för klubben. Men vi tackar honom för allt gott.
Frågan är - vem ska ersätta?
Barcelona KeitaTObarcelona
2008-06-09 15:23
Mitt em lag äger ;)
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-06-09 15:23
RonaldinhoKungen

Jo, jag såg att du hade tagit det. :)
Barcelona RonaldinhoKungen
2008-06-09 15:21
Jag har gjort en liga nu. Skicka era mailadresser via PM så bjuder jag in er om ni vill vara med:

Kimppa_fbc:

Jag har bara tagit höger och vänsterbackar ;). Vet någon vem som lägger frisparkarna och straffarna för Spanien?
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-06-09 15:18
Ni som gör drömelvor, varför tar ni med defensiva spelare? De kommer inte göra så mycket mål inte.
Ta med högerbackar/vänsterbackar som är offensiva, de gör mycket mer poäng. :)
Barcelona Palle Kuling....
2008-06-09 15:11
Jag håller på att göra en liga för alla här på Barcaforumet! Men vad ska den heta?

Edit: Skitsamma! Jag pallar inte vänta, så den får heta FC Barcelona.

Äh... va fan! Jag måste få allas Emailadresser, så jag skiter i det. Pallar inte.
Barcelona RonaldinhoKungen
2008-06-09 14:50
Killuminati - Kill the lluminati:

Har valt mitt lag nu, har du någon miniliga?

Mitt lag:

Lehmann
Ramos Lahm Jansen
Srna Fabregas Modric
Ribéry Iniesta
Ronaldo Torres
BAAARCA
2008-06-09 13:43
som det ser ut nu så går tror jag etoo till chelsea eftersom en ersättare till Drogba och Ronaldinho tror jag också lämnar och perfekta värvnigen som kan ta ronaldinhos plats är Silva tycker att barca ska värva han. också ryktas det att guddy och thuram tror jag lämnar och spelar för Panatinakos?.
Barcelona Killuminati - Kill the lluminati
2008-06-09 12:18
FCB_armin

Ja verkligen, förresten man kan välja dream team i EM på Goal.com sen när man har valt laget så registrerar man sig sen får man poäng baserat på hur bra betyg dina spelare får på EM matcherna. Såhär valde jag mitt lag: Igor Akinfeev (MV)

Sergio Ramos-----Ricardo Carvalho----Puyol

Ricardo Quaresma---Daniele De Rossi---Luka Modric

Michael Ballack------Andres Iniesta

David Villa----------------Luca Toni.

Dem har valt att köra uppställningen 3-5-2 och man kan inte ändra på det.
Barcelona FCB_armin
2008-06-09 11:41
Killuminati - Kill the lluminati

Nej, jag håller med dig. Han verkar vara en skön snubbe. Han är dessutom åtminstone någon man kan uppskatta i Real för att han spelar bra (majoriteten gör ju inte det).
Barcelona Killuminati - Kill the lluminati
2008-06-09 11:38
Skön intervju med Pepe (ja jag vet ni tänker säkert han är en madrid spelare men den var ändå bra)
Annons: