/spanien/barcelona/forum/20964.aspx/spanien/barcelona/forum/20964.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelona #7
2008-06-05 09:52
Kolla på Ronaldos tröja!
Barcelona Dizzy
2008-06-05 09:17
älskabarcelona

Oj såg inte det. Tackar! Hoppas han kommer.
Barcelona älskabarcelona
2008-06-05 09:13
Dizzy . Dagens nyheter om alves har du på länken..
Barcelona Dizzy
2008-06-05 09:11
Synd att det står inga nyheter mer angående Alves? Verkar som Laporta och Delnido inte kommer överens:(
Real Madrid Argentinho
2008-06-05 09:05
Måste säga att ni värvat väldigt smart i år. Cáceres hade jag personligen gärna sett i Real, väldigt lik Ramos i sin spelstil. Som några redan varit inne på, han kommer nog inte vara startman direkt, men kommer få sina chanser.

Smart värvning i Martin Cáceres..
Barcelona Barcelona #7
2008-06-05 08:55
Puyiii

Håller med dig om att han borde lånas ut 1-2 säsonger men det beror på hur vår backlinje/Bänk ser ut.
Marques, kanske lämnar
Oleguer, Vet ej
Thuram, Kontraktet är slut
Edmilson, Lämnat
Zambrotta, Sägs att han har skrivit på men står inget på Barcelonas hemsida
Milito, Skadad
Puyol Cáceres Pique Abidal Sylvinho är kvar!
Puyiii
2008-06-05 08:47
Jag tycker att det var en bra värvning. Dock tycker jag att han är ung och behöver speltid för att utvecklas. I dagens Barcelona tror jag verkligen inte att han kommer vara en start man. Just därför borde vi göra som Real gjorde med Garay. Låna ut honom så han får speltid och utvecklas.

Välkommen Caceres
Barcelona Rambla
2008-06-05 08:45
"Har inte sett ett skit av Caceres men känns som ett flopp köp enligt mig!"

Det där var verkligen ett genomtänkt argument. :)
Barcelona Milbona
2008-06-05 08:38
R_10_ME/

asså på klippen verkar han va bra grymt aggresiv en galning typ i sann sydamerikansk anda, men återstår att se om han lyckas plus för att han e ung dock!!!
Barcelona R_10_ME
2008-06-05 08:25
Milbona

Caceres är bara 21 år gammal. han har flera år framför sig.. titta på länken så får du se hur farligt han är på nickdueller..
Vi har förtillfället få spelare som är bra på nick..
bra värvningen av barca..
Barcelona Milbona
2008-06-05 08:20
Har inte sett ett skit av Caceres men känns som ett flopp köp enligt mig!!! Hade man när säsongen varit igång hört talas om han lite mer eller dragit till sig mer uppmärksamhet så kanske ja hade reagerat? Nu är situationen som sådan att vi redan värvat Pique därför tycker jag den här värvningen kan ha varit lite onödig för dom summorna me dessutom.

Helt sjukt finns så många bättre!!! Kan jag garantera.....
Barcelona Unicef
2008-06-05 05:06
kom hem från jobbet för en stund sedan,serverat dyngraka poliser en massa öl. nog om de=) fan vad glad jag blev av att se vår tredje klockrena värvning! tycker dom gjort de skit bra!!!
Barcelona Holländaren
2008-06-05 03:36
Hmm... det här borde innebära (i längden) att Puyol blir högerback?
danne b
2008-06-05 02:17
Hoppsan! Ronaldo till Barca? Rätt minimal chans men visst fan hade det varit komiskt efter allt snack de senaste veckorna.
Barcelona Mot Nya Tider
2008-06-05 01:42
Xavi's mål mot amerikanerna. Hah, vilket uselt försvarspel av mittbackarna, noll kommunikation. Hoppas att våra egna inte göra sånna misstag nästa säsong. :)
Barcelona sölta
2008-06-05 01:37
Ämne: Ska hur som helst bl....
mm och de säsongerna borde de göra hos Barcelona.

Suñol och jogabonito_barca:
När har Deco visat brist på motivation? Eto'o?

Ronaldinho var sliten efter hårt matchande 2006, men bar ändå hela laget på sina axlar hösten 2006 med Ezquerro och Gudjohnsen bredvid sig i anfallet. Efter detta blir han utbuad av sin egen publik!? Inte konstigt att han känner sig orättvist behandlad, Ronaldinho verkar för övrigt vara extra beroende av att känna sig uppskattad. Men trots buropen kämpar han sig tillbaka i år och ser ut att vara påväg tillbaka, innan en skada (?) sätter stopp igen.

Ronaldinho kanske är en som man får ge upp hoppet om, men jag hoppas verkligen man gjort allt för att få honom och de andra att fortsätta i Barcelona. Det verkar dock inte som att ledningen är intresserad av det.

Ang. värvningarna: Caceres är säkert jättebra, Keita med, men det känns som att vi redan har två aggresiva, fysiska mittbackar och kolla hur det går när de spelar samtidigt. Och varken Keita eller Toure ska väl sitta på bänken, men jag vill inte heller se båda på plan samtidigt, Barcelona ska väl spela teknisk, kvick anfallsfotboll?

Det känns som att ledningen värvar mycket för att visa att de inte accepterar två titellösa år, men jag tror inte att det gör laget bättre.
Barcelona jogabonito_barca
2008-06-05 01:24
Xavi var mycket bra i matchen mot USA idag. Tror ni Guardiola väljer att sätta Xavi på Decos position och Keita på Xavis? Hur tror ni det funkar då? Idag i matchen såg vi ju att Xavi kan mycket mer än vad han har visat under säsongen, kanske han skärper till sig under Guardiola också.
Barcelona petersays
2008-06-05 00:49
Ska hur som helst bli kul att se vad som händer med Ronnie och Deco, det är två stora spelare som jag gärna följer i andra lag. Om de båda lämnar Barca kommer de ju inte att gå till någon annan spansk klubb utan antingen Italien eller England. Förmodligen elefantkyrkogården Italien. Jag tvekar inte en sekund på att båda fortfarande har DET i sig och har minst 3-4 säsonger var kvar att ge så vi får se, vi får se...
Barcelona Suñol
2008-06-05 00:29
sölta: Ja det var väl inte kvaliteén på dom nämnda spelarna som har varit problemt.
Barcelona jogabonito_barca
2008-06-05 00:28
sölta: Deco och Ronnie har visat brist på motivation vilket man kan förstå , de har vunnit allt med Barca. Däremot så tycker jag Etoo har krigat i varje match. Måste vara nån speciell anledning till att man vill sälja Etoo.
Barcelona Suñol
2008-06-05 00:27
Enligt Manolo Zambrano tränare i recreativo så kommer man skratta åt Cecares transfersumma om något år så bra tror han att han kommer bli. Ja det låter ju trevligt.
Barcelona sölta
2008-06-05 00:25
Ämne: Barcelona #7

Jag ....
Nej han har inte sagt att han vill lämna, han har sagt att Barcelona vill det. En skam att vi ska behöva göra oss av med spelare som Deco, Ronaldinho och kanske till och med Eto'o. Spelare som inte går att ersätta.

Jag kommer ihåg inför denna säsongen hur nöjda alla var med nyförvärven och hur truppen såg ut. Om den var så bra varför ska vi vara tvungna att göra oss av med halva laget nu då?

Sanningen är att av nyförvärven har varken Henry, Milito eller Abidal gjort det bättre än vad REM, Marquez eller Sylvinho/Gio gjorde före dem. Varje värvning är en stor chansning, det finns inga garantier.

Jag tycker att om man ska kunna leva upp till "Mes que un club" så borde man hålla sig lugnare på spelarmarknaden och satsa på att få tillbaka Deco, Ronnie och Eto'o i gammal god form.
Barcelona joninho__90
2008-06-05 00:21
Träningsmatchen idag mot USA
Barcelona En_Gång_Barca_Alltid_Barca
2008-06-05 00:16
är Cáceres en sån back som springer hela vägen upp ?
Barcelona Gaucho_10
2008-06-05 00:16
Exclusive

När?
Barcelona Rambla
2008-06-04 23:46
Sancho:

Troligtvis ja, plus att han kan spela på bägge yterbacksplatserna och även som defensiv mittfältare men det lär inte ske förutom i nödfall.
Barcelona Exclusive
2008-06-04 23:44
Så jävla fint mål av Xavi!
Barcelona Gaucho_10
2008-06-04 23:35
Bra köp alltså, utmärkta mittbackar, nu kan vi börja bygga om hela laget från grunden
Barcelona Gaucho_10
2008-06-04 23:32
Jag tycker att Laporta har gjort ett utmärkt jobb, behåll honom!
Barcelona Visca EL Barca
2008-06-04 22:58
kolla länk.
Annons: