/spanien/barcelona/forum/20954.aspx/spanien/barcelona/forum/20954.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Hoshiar
2008-06-06 21:32
barcadinho.

Jag tror att vi två tänker exakt lika dant.

Enligt mig så kan Hleb sköta djupspelet i mittfältet

Barcelona Kimmpa_fcb
2008-06-06 21:32
barcadinho

Alltså, vart har läst att Mancini värvas som Decos ersättare? Ingenstans!
Han är en kant springare, och kommer alltid att vara det. Om han värvas så är det som Ronaldinhos eller Giovanis ersättare, ingen annan.
Barcelona barcadinho
2008-06-06 21:31
Gaucho-10/

Jag håller med dig kvalitetmässigt. Etoó är bättre än alla de och är svårt att ersätta.

Men hans personlighet är också hans nackdel.
Jag har svårt att se etoo+ronaldinho+henry i samma lag ( de tre + messi som skulle vara the fantastic four...).
Det är för mycket ego i en och samma omklänningsrum.
Men vi får väl se. Sommaren har just börjat
Barcelona barcadinho
2008-06-06 21:23
Om klubben tänker att ersätta Deco med Mancini, då är de inte kloka allihopa.

Vi behöver en som kan göra avgörande passningar.
Vi har nu en stark försvar, bra med defensiva mittfältare och många bra anfallare.
Det enda som verkligen fattas är en playmaker.

Pep och Laporta. Snälla - fortsätt leta vidare och fastna inte i Mancini.
Låt till och med Messi eller Hleb sköta djupspelet i mittfältet och hitta en extra anfallare.
Mancini kan flyttta till en annan klubb (han trivs inte i Roma, med det är inte vårt problem)
Barcelona Gaucho_10
2008-06-06 21:18
Barcadinho

Ingen av de du nämnde kan axla eto'o roll
Barcelona barcadinho
2008-06-06 21:12
Ämne: Hmm, hur blir det nu....
Ghazza/

Jag tror inte att Etoó kommer bli kvar (jag vill inte att det ska hända). Det har varit många rykten om att barca letar efter en ny striker. Jag tror att det hänger nåt i alla dessa rykten.
Jag har en känsla av att klubben har helt enkelt tröttnat på lejonet.

och jag tror att ersättaren blir en av :

1) Rodrigo Palacio (Boca).
2)Huntelaar (Ajax)
3)Dani Guiza (Mallorca)
4) Adebayor.

Men jag har inga bevis till det!
Det är bara en känsla eftersom jag har läst väldigt många artiklar om det under en lång period nu.
Barcelona Gaucho_10
2008-06-06 21:01
Vad ska man säga, real får C.ronaldo , vi får mancini, jättebra köp alltså......
Barcelona Tibidabo
2008-06-06 20:57
Men då får man hoppas att det blir en god och glad Etoo. Ingen som går runt och surar och skallar folk.
Barcelona Gaucho_10
2008-06-06 20:57
Nooooo snälla inte mancini...herregud noooo
BHFanaticos10
2008-06-06 20:56
Grabbar här står det att Daniel Alves är klar för Barca.. 32 miljoner är priset........!4 nyförvärvet i barca!!!! SKÖÖÖNT!!!!!!!!!!
Barcelona barcadinho
2008-06-06 20:53
My Messi/
Trezeguet kommer att sitta kanon fint, men är nästan en omöjlig värvning. Juve kommer inte släppa honom och han har sagt flera gånger att han tänker inte flytta nånstans (kanske om barca ska betala väldigt mycket). Samma sak med rykten om Pirlo som en ersättare till Deco. Det skulle också sitta väldigt fint, men knappt en möjlig värvning. Milan kommer inte sälja honom så lätt (även om de har fått Flamini nu).

Trezeguet har snackats förresten som en ersättare för Etoó och inte DS.
Hleb som en ersättare till DS låter kanske rimligare.
Barcelona Visca EL Barca
2008-06-06 20:52
Ämne: Visca EL Barca//
Du....
haha okej men om han gör det så hoppas jag på att han drar till barca. annars går det bra med eto´o där :D
Valencia J.T....Hope Is...
2008-06-06 20:50
Visca EL Barca//
Du kan glömma Benzema...
Du har mitt ord på att han inte lämnar Lyon.
Barcelona Visca EL Barca
2008-06-06 20:49
----------valdes------------
d.alves-puyol-marquez-abidal
--------Toure/keita---------
---xavi-----------iniesta---
----------Messi-------------
----Eto´o-------Henry-------

Vad tycks om denna? laggupställning dugger den? kommentera har kanske krånglat till lite med höger och vänster sidan haha
Barcelona Visca EL Barca
2008-06-06 20:46
benzema, d.alves och hleb till barca hoppas :D jag haha
Barcelona Tibidabo
2008-06-06 20:28
Ämne: Bacadinho:
Trezegue....
Håller med, behövs en forward som kan ta för sig i straffområdet och som är bra på huvudet. En "måste" deal.
Minst 1 back och en forward till.Speciellt nu när Giovani är borta.
Förresten kul att Sylvinho blir kvar:)
Barcelona jogabonito_barca
2008-06-06 20:28
Mancini???? dos santos är bättre än honom! HOPPAS att det bara är ett falsk rykte
Real Madrid Marcelo#12
2008-06-06 19:48
Roma spelarn verkar vara påväg till er...
Barcelona Bojan#27
2008-06-06 19:45
Jag tror faktiskt Hleb kommer bli dos santos ersättare.
Barcelona My Messi
2008-06-06 19:43
Bacadinho:
Trezeguet ryktas ju vara på väg. Hade gärna sett en targetspelare. En lite mer fysisk forward som är bra på huvudet. Tycker att det saknas i den nuvarande truppen.
Real Madrid Shi
2008-06-06 19:42
älskabarcelona

Lär nog handla mer om hur laget funkar och taktiken än de individuella spelarna.
Barcelona barcadinho
2008-06-06 19:40
Nu när DS är officiellt borta, så kan vi förvänta oss en ersättare till honom.
En ny anfallare ska värvas - kanske en som kan sitta på bänken och användas som en backup(ungefär som DS skulle användas)
Blir det en ny "Larsson" eller en ung kille ?
Vi får väl se.
Barcelona My Messi
2008-06-06 19:28
Om 6 milj euro + 5 till så tycker jag att det är att sälja för billigt. För mig är Dos Santos värd minst 15 milj euro.
Barcelona älskabarcelona
2008-06-06 19:24
Vilka lär ha bästa försvaret ? Barca : Alves - Puyol - Milito / Marquez - Abidal . Eller Madrid med : Ramos - Pepe - Cannavaro - Heinze?
Barcelona lagkapten
2008-06-06 19:18
Vad tycker ni annars om Lucho Gonzalez i Porto, som alternativ till Deco-rollen? Porto lär ju få svårt att behålla sina stjärnor, i och med att de inte får spela CL nästa säsong. De kommer ju att behöva få in pengar när de inte kan räkna med CL-intäkterna.
Så man borde kunna få hit Lucho för en relativt billig peng. Bara en tanke. Men en intressant sådan, eller?
Barcelona lagkapten
2008-06-06 19:12
Som någon tidigare skrev, blir det oerhört intressant att följa unga Tottenham nästa säsong. Speciellt Modric tror jag får sitt stora genombrott, om han inte får det redan under EM.

Jag kan fortfarande inte släppa att ledningen inte tog chansen att värva honom när han så tydligt uttryckte sin önskan om att få spela i Barça. Modric hade varit den perfekta ersättaren för Deco.

Av alternativen som är kvar på den positionen ser jag helst att man värvar Nasri. Det ryktas ju om ett pris på ungefär 15-20 milj euro.

Mancini är en utpräglad kantspelare och absolut ingen tänkbar ersättare för Deco. Dessutom är han som någon redan påpekat väldigt ojämn och har den senaste tiden mest spenderat tid på Romas bänk.
Barcelona R_10_ME
2008-06-06 19:10
lagkapten

tack!
Barcelona lagkapten
2008-06-06 19:03
R_10_ME

6 milj euro + 5 milj i eventuella bonusar. Sen får Barça mer om han säljs vidare.

Sen hoppas jag att vi i fortsättningen slipper inlägg som "korkat av ledningen att sälja GIovani, inget tålamod" osv.
En gång för alla, Gio såldes inte för att hans prestationer på planen var dåliga. Det var kontraktsbråk, och då är det omöjligt att behålla honom.
Barcelona BARCA Life
2008-06-06 19:01
istället för att värva mancini från Roma kan man värva Vucinic som alltid inponerar
Barcelona R_10_ME
2008-06-06 18:59
Annons: