/spanien/barcelona/forum/20947.aspx/spanien/barcelona/forum/20947.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Killuminati - Kill the lluminati
2008-06-06 13:22
Lite om annat nu, det är ju skandal jag fattar inte varför Milan ska ha den platsen. Om Sofia inte får den då får väl laget som kom efter de platsen istället men nej Uefa måste ha deras kära Milan i CL.

Länktips!
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-06-06 13:19
Frisparksskyttar inget problem?
När var det senast vi gjorde mål på frispark?
Vi har riktiga problem där, men jag tycker ändå hörnorna är värre, de är totalt värdelösa.
BAAARCA
2008-06-06 13:06
För friskarpskyttar så är det inget problem i barca vi har t.e.x Xavi,Deco, Dinho,Henry så det är inget problem. men får jag fråga är giovanni verkligen klar för spurs. Tacksam för svar:)
Barcelona Lujàn
2008-06-06 13:05
När var senaste gången vi gjorde mål på en frispark egentligen?
Barcelona Barca o Mort!
2008-06-06 12:52
Jag förstår hur du tänker, tyckte bara att det var fel att säga "äntligen en frisparkskytt" när vi fortfarande har Henry, Dinho, Xavi och Deco i laget :)
Barcelona FCB#19
2008-06-06 12:45
den senaster frispakrsskytten vi hade var Ronaldinho men den här säsongen så har han varit borta ganska länge o varje gång vi får en frispark så blir den ofarlig anntingen så slår vi den på muren elr över o ibland lägger vi inläggar men då är det ingen som kan nicka men nu har vi fått pique och Caceres plus en som kan slå frisparkar
Barcelona Barca o Mort!
2008-06-06 12:41
Jovisst om du ser det så, men det lät som om vi inte skulle ha haft någon på några år när du sa "Äntligen får vi en bra frisparkskytt".
Xavi var förste frisparksskytt efter att Rivaldo slutade och gjorde flera mål på frispark om jag kommer ihåg rätt.
Barcelona FCB#19
2008-06-06 12:33
Barca o Mort!

Ronaldinho kmr trolekvis sluta samt deco, sen så tror ja inte att xavi är lika bra som alves på frisparkar har han ens gjort ngt mål på en frispark??
Barcelona Barca o Mort!
2008-06-06 12:28
FCB#19

Ingen anning har inte räknat, men om man räknar ihop alla våra frisparkar det här året så kommer vi ganska nära Sevillas.
Och som du vet så har vi varit i formsvacka det här året.
Barcelona Barca o Mort!
2008-06-06 12:27
Shidenn

"Kanske är en fördel med Hleb hans fina bollar. "

Hahaha det där lät rätt roligt när man läste det:D

Giovanni17:

Ja jag förväntar mig minst 15m för honom.:P
Barcelona FCB#19
2008-06-06 12:26
Barca o Mort!

Om de är lika bra som alves hur många mål har vi gjort på en frispark den här säsongen ???
Barcelona Giovanni17
2008-06-06 12:19
kommer vi få 15-20 miljoner euro för deco??? men moutinho tycker jag vi ska köpa för dem pengarna vi får för deco såfall.
Barcelona tarrak
2008-06-06 12:18
Giovanni17

Du får tänka på att ledningen har för avsikt att sälja spelare som Deco och Ronaldinho också.
Barcelona Shidenn
2008-06-06 12:16
tycker att Hleb är onödig då han har samma spelstil som iniesta o xavi, och själv tycker jag att iniesta är snäppet bättre. Kanske är en fördel med Hleb hans fina bollar.

Vad tycker ni?
Barcelona Barca o Mort!
2008-06-06 12:13
Giovanni17

Tror inte vi köper Hleb, annars så får du räkna med 15-20mill för Deco som vi säljer så vi får ju tillbaka en hel del :)
Barcelona Giovanni17
2008-06-06 12:10
Hur mkt har igentligen barcelona tänkt handla för Keita,caceres,pique bara dem tre kosta oss 35 miljoner euro visst det var tre bra köp.

Och nu ska vi köpa Alves för 32 miljoner euro du kommer vi upp i 67 miljoner euro om sedan hleb kommer och kanske moutinho dem tillsammans blir, är inte säker men 35 miljoner euro för båda då kommer vi upp mot 102 miljoner euro.

Har dem tänkt handla för så mkt?
Barcelona Barca o Mort!
2008-06-06 12:10
FCB#19

Skojar du eller?

Ronaldinho, Deco, Xaxi, Henry..

"Äntligen en frisparkskytt"?

Alla dessa är lika bra eller bättre frisparkskyttar som Alves.
Barcelona Barca 666
2008-06-06 12:05
Tjen alla,

vart ett a sen jag vart härinne hae problem me mitt lösenrd.

Agående D. Alves så e d aravälkomma honom då zambrotta lämnat o persoligen tycker ja han aldrig kom till sitt riktiga standard.

De andra nyförvärvenkänns bra speciellt Keita ust Pique & Cara vet ja inte så t om men d konstiga e att Tixibetalar fr Pique men vägrar göra d för Fabrega då de länade klubben på sama sätt jag tycker själklart Fabregas skal vara Deco ersättare 100%!

Angåend anfall sidan ycke jag v kan behålla alla nu när Gio sticker. Vi beöver ingen ny offensiv spelare om våra ga håller sig frisa sedan tror ja Ronaldinho kan få en chans till dåvi alla vet vad han har gjort för oss när han tog oss rn mörka åre til mera guld år.

Hr som helst såse d ganska bra ut med nyförvärven specielt Keita & D. Alves då Guddy, Deco samt zambrotta kmmer inte finnas med nästa säsong.

Forza Barca
Barcelona Ronaldiinho
2008-06-06 11:58
Där har ni Xavi's mål mot USA för er som inte sett den än.

skönt att Alves dealen blir klar snart :)
Barcelona Rambla
2008-06-06 11:56
Gaucho_10:

Det hade onekligen varit intressant och se hur han klarat sig i Barcelona, men Milan är inte en säljande klubb, så jag har svårt att se den affären gå igenom. Visserligen är de ju väldigt sugna på Ronaldinho, Eto'o, Deco...hm havla vårt lag känns det som, så man vet ju aldrig.
Barcelona Gaucho_10
2008-06-06 11:52
Det är tre personer i barca som jag litar på till 100 %, så är det puyol , xavi, messi de kommer aldrig att försvinna

Vad tycker ni om pirlo till barca, guardiola vill tydligen ta hit honom
Barcelona FCB#19
2008-06-06 11:50
Glöm inte att om vi nu får alves så har vi äntligen en frisparks skytt :D
Barcelona Dizzy
2008-06-06 11:47
Rambla

Ok då förstår jag tackar!

Barcelona Rambla
2008-06-06 11:47
Det var ett tag sen vi hörde något om vår lille trollgubbe Messi. Här är ett klipp från landskampen mellan Mexiko-Argentina här om dan. Ett mål, någon assist och inblandad i det mesta som vanligt.

Jag undrar just om några rykten kommer att placera Messi i United om det visade sig att Ronaldo trots allt blev såld till Madrid. De lär ju ha en del pengar att göra av med då. Inte för att jag är orolig för Messi i Barça känns stabilt trots all turbulens i klubben.
Barcelona Exclusive
2008-06-06 11:45
"Trofeo Joan Gamper: Barça-Boca, el 16 de agosto"

FC Barcelona kommer alltså ta emot Boca Juniors i Gampermatchen =)
Barcelona Barca o Mort!
2008-06-06 11:33
Ska bli intressant att se vilka spelare Sevilla värvar för de 30mille om det nu går igenom :)
Barcelona PILMÀ
2008-06-06 11:31
Rambla
Enligt mig är inte Dani som Pepe eftersom Alves är en känd spelare som är berömd för sin fina insats i Sevilla till skillnad från Pepe som Caldron sa OOOOOPPPSS here we come 30 mille för Pepe trots att Madridistarna inte visste ens vem han var eller vart han skulle ens spela hahahahahah, dock säger jag inte att Pepe inte var värt denna summa!
men skador finns där också till skillnad från Alves

Dizzy
Det hoppas vi verkligen, men kanske speciellt du som skrev om Alves när du vaknade eller la dig(hoppas han anländer! haha mums

35 mille för Alves (JA GÄRNA TACK)
Barcelona Rambla
2008-06-06 11:28
Ämne: Rambla

Haha det ....
Nja, vi har rätt till 30% av Navarros transfersumma när han väl säljs. Eftersom Sevilla är intresserade av honom så lär nog Barça avstå den summan. Eftersom Mallorca vill ha €10m för Navarro så avstår vi €3m och Sevilla kan då köpa honom för €7m. Så priset för Alvés blir 29 + 3 = 32. Sen verkar det bli lite klausuler som handlar om hur många matcher Alvés spelar hos oss, hur många titlar vi vinner osv. Under en femårsperiod kan det som mest bli €3m till, men då måste vi vinna precis allt och Alvés spela så gott som alla matcher.

Ja, han lär bli dyrare än Pepe, men vem bryr sig?
Barcelona Barca o Mort!
2008-06-06 11:23
Skönt för dig Dizzy som har skrivit inlägg om honom varje dag i en månad :D
Barcelona Dizzy
2008-06-06 11:21
Rambla

Haha det kommer vara den bästa dagen i mitt liv. Men är det sant att vi ska betala 30m plus så ska dom få navarro?

Alves kommer kosta mer än Pepe va?
Annons: