/spanien/barcelona/forum/20939.aspx/spanien/barcelona/forum/20939.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Jugador
2008-06-14 18:25
Någon som vet varför Puyol byts ut så tidigt?
Barcelona Gud är störst!
2008-06-14 18:24
FAAn inte Puyol skadad!
Barcelona OkkaPokka1
2008-06-14 18:19
Seriöst hejar ni på Spanien eller vad är de frågan om?
Barcelona Gud är störst!
2008-06-14 18:15
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!
Barcelona Ronaldiinho
2008-06-14 15:52
Barcarodde

Okej då förstår jag, tack.
Barcelona Majsan
2008-06-14 15:15
Dizzy/ Eftersom jag såg matchen så såg jag också att det var Henrysom gjordemålet,och det var snyggt. Det var väl dock det enda bra han gjorde under hela matchen, han var dessutom snudd på offside. När tyckte du att han försökte? Tror att du har ett lite väl blå-rött synsätt om du tyckte att han gjorde en bra match. Ribery däremot var världsklass. Men men, jag hoppas självklart på att Henry visar klass kommande säsong, men jag tror inte det.
Barcelona barcarodde
2008-06-14 14:51
Ämne: Ronaldiinho

Den ä....
Bilden på David Villa är inte ny det står precis under texten att den togs för 3 år sedan och att Luis Enrique är David Villas idol.
FooTBaLL
2008-06-14 14:28
Ser att några här inne inte tror att Sverige har någon chans mot Holland som dem säkerligen möter varandrar i kvartfinalen. Man vet aldrig Holland imponerar just nu i gruppen mot lag som Italien, Rumänien och Frankrike. Men kvartfinalen är en match och det kan gå hur som helst jag tror att Sverige kan skrälla,SKRÄLLA?? sverige är inte så dåliga som ni kanske menar men Sverige ska slå ut Holland !
BAAARCA
2008-06-14 14:23
Det är bra att han gillar Barca men Valencia tränare tror jag att han är inte till salu och silva dom är inte till salu men men allting kan hända det är bara att erbjuda mycke så bler han kanske Barcelona spelare
Barcelona Dizzy
2008-06-14 14:16
Ronaldiinho

Den är ny. Men jag vet inte om det är en riktig bild eller montage. Men den är från idag. Men det är bra att han gillar Barcelona.
Barcelona Mot Nya Tider
2008-06-14 13:17
.
Barcelona Ronaldiinho
2008-06-14 13:16
Dizzy

Är bilden gammal eller ny? den med david villa när han håller i luis enrique tröjan.
Barcelona Mot Nya Tider
2008-06-14 13:09
Hehe..
Barcelona Rambla
2008-06-14 12:36
Enligt Catalunya Ràdio så åkte sportdirektör Marc Ingla igår till London för att förhandla med Arsenal om Hleb. En värvning kan vara nära förestående. Barça vill inte betala mer än €15m för Hleb.

Frågan är om Wenger går med på den summan. Txiki har tidigare helt uteslutit att Yaya ska ingå i ett byte, vilket Wenger sägs ha begärt.
Barcelona Dizzy
2008-06-14 12:35
Verkar som David Villa gillar Barcelona kolla länk. Härligt att han gillar det bästa laget!

Visca Barca!
Barcelona Dizzy
2008-06-14 12:33
Majsan

Jag skäms inte alls att Henry spelar i Barca. Jag tycker han gjorde en riktig bra match igår med Ribery då. Det var dom 2 som ville mest. Plus vem gjorde målet för France Henry så klart riktigt snyggt:D
Barcelona Heywood Jablome
2008-06-14 12:27
Visst, vi alla är svenskar men lägg av nu! När det går så långt att man inte får kritisera sitt landslag då är det något allvarligt fel. Jag tycker inte att Henkrik Larsson borde vara med i EM-truppen. Ska man bygga ett nytt lag är det nödvändigt att ta ett steg bakåt för att sedan ta två fram.

Lagerbäck är heller inte en bra tränare för den delen. För mycket ryggdunkar och "bra jobbat" åt sidledspassar. Vi måste ställa högre krav som fans.
Barcelona Gaucho_10
2008-06-14 12:27
Oj Oj Oj, ser inte bra ut, RVN , robben osv har toppform just nu, och om C.Ronaldo kommer så blir det j*vligt svårt att stoppa de
Barcelona A.Gaudi
2008-06-14 12:04
tyckte inte henry gjorde bort sig mer än någon annan i frankrike. han gjorde trots allt målet men annars är hela frankrike ett impotent skämt. endast ribery kommer bort med äran i behåll i domenechs manskap. förstår inte hur frankrike kunde nå en vm-final under domenech, tycker han verkar vara en ruggigt dålig tränare.
Barcelona Hoshiar
2008-06-14 11:44
Ja det kan hända att man byter favorit-lag. Men det beror också på hur mycket hjärta man hade för den klubben innan . Typ om man hejar på Espanyol och sen Barcelona . Jag skulle aldrig kunna bli en Madrid-fan bara för att dom vann ligan för jag har mycket hjärta för Barcelona
Barcelona Majsan
2008-06-14 11:42
Nån mer än jag som igår satt och skämdes över att Henry spelar i Barcelona? Fy fan vad oengagerad och slö han var. Värdsklass på sitt men det hjälper inte, han kunde gjort 10 om han hade haft hälften av den hunger andra spelare uppvisar.
Barcelona Barcafan
2008-06-14 11:27
Ämne: Ämne: Jag tyc....
Grekland vann EM, så då kanske man kan heja på dom då dom har större chans att vinna än vad sverige har eller hade? Tycker att du tänker konstigt. Det är precis som om att Espanyol fansen i Barcelona skulle börja heja på Barcelona då det inte är så stor chans att dom själva vinner.
Barcelona Hoshiar
2008-06-14 11:15
Ämne: Jag tycker att det ä....Barcafan:

Det handlar om nu tid

annars skulle vi kunna kolla på 04/05 säsongen då barca var bäst i världen.

Barcelona Hoshiar
2008-06-14 11:14
Ska bli intressant och se hur våra spelare hälsar på Henke , och jag hoppas det blir duell mellan Henke och Puyol
Barcelona Barcafan
2008-06-14 11:14
Jag tycker att det är lite lustigt att läsa diskussionen här. Många håller på Spanien pga Sverige är sämre och inte har någon chans. Jag är inte bäst på historia men vad jag kan komma ihåg så tog sverige medalj i vm senast 94. När tog spanien någon medalj senast? Dom har inte vunnit någon på minst tjugo år i allafall..så jag vet inte om jag kan då säga att Spanien kommer gå mycket längre än vad Sverige kommer att göra!
Barcelona Hoshiar
2008-06-14 11:09
Jag hejar på Spanien i Em . Men idag så vill jag att Sverige ska vinna för att avancera sig vidare ifrån gruppen . Sen kan Sverige vila spelare mot Ryssarna. Sen så möts Spanien - Grekland och den matchen kan ju bara gå på ett sätt. Vi såg hur ''bra'' Grekerna var mot Sverige. Spanien kommer bara käka upp ''Julio Caesars'' krigare i Em ( Greklands lag)

Jag hejar på Spanien för att :

1, Jag vill att våra 3 muskitörer ska komma hem lyckliga till Catalonien.

2, Sverige kommer inte gå längre än omgången efter gruppen

Barcelona Abbe_
2008-06-14 11:02
Heywood Jablome

Du säger lite emot dig själv där. Du gnäller över att Sverige inte är tillräckligt bra, och sen när de väl tar med en av Sveriges bästa anfallare så gnäller du över att han är för gammal. Sverige kommer ju knappast komma längre i ett mästerskap om man ska ta med unga sämre spelare på grund av att de bästa har gått över 30-års strecket?
Barcelona Heywood Jablome
2008-06-14 10:24
Självklart hejar jag på Sverige, men när man hamnar i svåra lägen och man vet att vi inte är tillräckligt bra för att vinna så känns det ganska meningslöst.

Jag ser ingen potential i Sveriges landslag. Speciellt inte när man har spelare som Anders Svensson, Daniel Andersson och Henke Larsson. (Visserligen en bra fotbollsspelare, men vill man skapa ett nytt lag så kan man inte ringa och be pensionärer vara med i ett mästerskap). Aragones gjorde helt rätt som ställde Raúl åt sidan, Lagerbäck borde följt i hans spår.
Barcelona Barcalonawi
2008-06-14 08:22
Personligen gillar jag att heja på det laget som spelar bättre/finare fotboll.. inte det laget som alltid ska köra taktiskt. Gansk tråkigt, tycker jag :)

Då jag håller på Spanien i EM.. så blir det dom jag hejar på ikväll med tanke på att Sverige kommer säkert att köra sitt tråkiga defensiva spel för att kunna stå emot de snabba unga spanjorerna.
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-06-14 06:05
Heywood Jablome

"Känns ganska meningslöst att heja på Sverige. Ganska svår grupp, säkerligen Holland i kvartsfinalen."

Man ska ju alltid hålla på sitt lag fast det inte är så stor chans att de går långt.
Annons: