/spanien/barcelona/forum/20936.aspx/spanien/barcelona/forum/20936.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona OkkaPokka1
2008-06-16 22:32
Abbe_

Just de jag menar också konkurrenterna.. Ja mena om Klose och Toni är för mycket för han, Vad är då Eto'o,Henry och Messi?

Bojan skulle till och med gå före Podolski i Barca. .
Barcelona Abbe_
2008-06-16 22:21
OkkaPokka1

Anledningen till att han hörs mest i EM och VM nämner du ju själv i ditt inlägg. Han är bänkad i Bayern. Det kanske inte är så konstigt att han är det heller med tanke på hans konkurrenter.

Barcelona Gaucho_10
2008-06-16 22:10
Ronaldinhos ersättare: Kaka, C.Ronaldo eller ribery, tyvärr så är ingen av de aktuella, men ändå
Barcelona OkkaPokka1
2008-06-16 22:06
Podolski skulle verkligen aldrig hålla i en klubb som Barcelona. Han är bänkens bäste kompis i Bayern och de enda lag han kan spela i är Landslaget.

För dom enda gångerna man ser eller hör något om han är i stora mästerskap som EM och VM, aldrig i klubblaget.. Så gör ingen värvning av en cule som bara finns där.. De räcker redan med Oleguer.
Barcelona Hoshiar
2008-06-16 21:57
Barcelona Visca EL Barca
2008-06-16 21:42
podolski-henry-messi?
Barcelona Visca EL Barca
2008-06-16 21:40
tycker ni att podolski hade kunnat ta över efter ronaldinho? ok han e inte lika bra som ronaldinho var innan men det hade kanske funkat? elr vad tycker ni kommentera
Barcelona tribente_magico
2008-06-16 21:28
tror starkt aguero skulle göra dunder succe i barca. En av en favorit spelare faktiskt. bojan får agera inhoppare åt aguero eller messi. kun aguero skulle va en riktig drömvärvning!
Barcelona Roginho
2008-06-16 21:18
Smogen

Atléticos silly season sida, där det står Altas y Bajas.
Barcelona r.Hyder
2008-06-16 21:11
Smogen

Frågan då är ju bara vart Bojan ska få plats? ;)
Barcelona Smogen
2008-06-16 21:09
Roginho

Var står det att Aguero är Rossels främsta vapen? Tror nog han skulle vara en succe i Barcelona...
Om drömmen om Gai slår in skulle vi kunna ha ett superanfall med:

Gai - Aguero - Messi

Men drömma kan man ju alltid göra...
Barcelona Smogen
2008-06-16 21:07
Kan inte tänka mig att Barca är beredda att slänga upp de pengar som Juve vill ha för Trez, tror visserligen att Barcelona vill ha en ny Henke till laget. Någon med erfarenhet som kan sitta på bänken och förändra en matchbild när det behövs. Tror inte Trez blir den värvningen.
Jag tror och hoppas att Etoó blir kvar, som jag sagt innan.
Varför köpa sig en ny striker när man redan har världens bästa?

Däremot verkar Hernan väldigt intressant (länk), skulle kännas som en riktigt spännande värvning, som dessutom verkar kunna komma till ett veittigt pris. Till skillnad från t.ex. Trez, Silva, Villa, Moutinho som alla verkar kosta enorma summor...

Ps. Kom ihåg att Laporta med några få undantag alltid värvat spelare som vi inne på forummet alltid tyckt verkar vara riktigt bra. Vi får helt enkelt lita på ledningen... :)

Barcelona Roginho
2008-06-16 20:58
Det står att Sergio Agüero är Sandro Rossels främsta vapen, men vad tycker ni om Agüero? Min personliga åsikt är att vi inte behöver honom, dessutom kommer kostnaden för att köpa honom bli högt.
Real Madrid Shi
2008-06-16 20:47
Rambla

Nej, håller med dig till fullo att Trez inte är rätt man snarare en spelare som kan agera super-sub men det tror jag ingen an parterna är intresserade av.

David Villa är som sagt en perfekt lösning, en annan liten chansning är Lukas Podolski som knappast är förstaval i Bayern och är en uttalad Culé.
Barcelona Rambla
2008-06-16 20:39
Shi:

Det går inte att komma ifrån att Trez är en målskytt av rang, men nog börjar han bli till åren? Han är inte lika vass som tidigare och om Barça ska fortsätta med sitt 4-3-3, vem ska då ligga och pressa motståndarförsvaret? Kan du se Trez springa som en gnu i 90 min? Jag kan inte se honom göra det. Ska Henry ut på en kant igen? Trez 31 år, och man funderar på att slänga ut över 20 miljoner på honom. Jag ser verkligen inte logiken i detta.
FooTBaLL
2008-06-16 20:27
ska barca värkligen sälja ETO'O?????

Förstår mig inte på vad ledningen och pep tänker.. iså fall en bättre anfallare, det måste inte va trezeguet det finns många som te x Berbatov,Adriano,Villa,Benzema.. OSV
Real Madrid Shi
2008-06-16 20:22
Rambla

Trez är verkligen ingen ersättare åt Eto'o utan han är som du säger beroende av sina medspelare, men dock en målskytt av högsta rang. Enda ersättaren till Eto'o som jag ser det är David Villa, och de bör kosta lika mycket.

Tror även att Villa föredrar att gå till Barca eller Real.
Barcelona Rambla
2008-06-16 20:16
Shi:

Framför allt summan som skrämmer. De summorna du nämner kommer Juve aldrig att sälja honom för. I praktiken så finansierar Barça ett köp av Huntelaar för Juve. Här snackas det om en ersättare till Eto'o. Vilket skämt. En orörlig anfallare som hela tiden måste ha perfekta inlägg för att komma till sin rätt.
Barcelona Unicef
2008-06-16 20:11
Nej till Trez. den här killen borde vi dock kunna få ett bra pris på! klubben där Berbatov spelar borde vi kunna handla för netto priser=)
Real Madrid Shi
2008-06-16 20:08
Rambla

Är det bara summan på 20+ miljoner € som skrämmer eller? Trez skulle väl vara en bra värvning om man fick honom för 12-15 miljoner € för det är sannerligen en stor målskytt som hade tagit vara på chanserna som ni skapar.
Barcelona Rambla
2008-06-16 20:03
Jag är livrädd över att det kan ligga något i ryktena. Jag hoppas verkligen att det bara är en rökridå för att dölja ett värvningsförsök på en annan spelare. Hemska tanke om de värvar honom för de pengarna. Det är lika bra att ta tillbaka Gaspart som president igen, för samma idiotiska värvningar verkar ske nu. Fast han kanske trivs bra i Sant Andreau och stannar där, nu när även de gick upp till Segunda B.
Barcelona FCB10
2008-06-16 19:58
J.T....Hope Is...

Den presenteras tror jag nästa månad, dem låtar alla spelschemor ;)
Real Madrid reul madrid
2008-06-16 19:56
Vad tycker ni om en värvning av Trezeguet? Man blir alltid litet orolig när ni kommer med någon bra värvning. När man hör Trezeguet så känns det dock inte som något speciellt att oroa sig för. Dock är han i hyffsad form just nu och har ett ruggigt målfacit. Det är bara åldern som gör att värvningen inte känns som ett större hot. Men själv var jag skeptisk när vi värvade Ruud och det visade sig vara en succé så det är mycket möjligt att det vore en häftig värvning. Vad tycker ni om ryktet?
Barcelona Rambla
2008-06-16 19:52
Ämne: Hur kul det än är me....
För att inte tala om den som kom på den briljanta idén att värva en 31-årig, skadedrabbad, orörlig anfallare som sett sina bästa dagar, för €20m eller kanske tom mer. Även om han är en målspruta. Men herregud, priset! Jag fattar verkligen inte hur Pep och de andra resonerar. Ren och skär idioti.
Barcelona Myrran
2008-06-16 19:51
J.T....Hope IS...

Har ingen aning men det är garanterat samtidigt som Valencias.
Valencia J.T....Hope Is...
2008-06-16 19:49
När presenteras Barcelonas spelschema?
Min bror hejar på Barcelona och funderar på att se en match på plats.
Barcelona FCB10
2008-06-16 19:46
Jag tror att Barca nya hemmatröjor kommer att ha samma modell som Atléticos nya tröjor. Det brukar ju oftast vara så när det är från samma märke, alltså Nike
Barcelona Palle Kuling....
2008-06-16 19:42
Wooow!! Malaga har inte många fans här på Svenskafans. Kolla på sida 15 i deras forum, där är det inlägg från 2003!
Barcelona Captain Fantastic!
2008-06-16 19:41
Ska Hernanes vara vår nye Deco? Att dömma utav de VÄLDIGT få klipp jag sett på honom så ser han ut som en Keita, men det är egentligeningeting att dömma en spelare på....
Barcelona Sonde
2008-06-16 19:14
Hur kul det än är med relativt oprövade spelare som kan gå in och överraska, så kan man inte komma ifrån att det luktar lite Gaspart över årets värvningar, inte minst Caceres och Hernanes som tillsammans skulle kosta över 30m euro. Hoppas de kan leva upp till priset nu.
Annons: