/spanien/barcelona/forum/20935.aspx/spanien/barcelona/forum/20935.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona LoveFcb4-Ever
2008-06-17 14:11
Alltså när blir Alves klar? Det tar evigheter!

Visca El Barca!
Barcelona Lionel M.
2008-06-17 13:43
Jag blir konfunderad.

Det går rykten om att Dinho ska säljas för 25-30 miljoner Euro. Det är mycket pengar! Däremot är det _samma_ spelare som vi för 2 år sedan inte ens skulle vara villig att sälja för 70milj euro. Han har haft två mindre bra säsonger, no doubt about it. Däremot är det verkligen rimligt att en spelare tappar närmare 70% i marknadsvärde på 2 säsonger?

Come on, det är inte Fram-fuckin´-fab AB vi snackar om.
Barcelona Unicef
2008-06-17 13:35
de här tycker jag e ett bra alternativ...
Barcelona Dizzy
2008-06-17 13:17
kevina

Vi borde vara 3a på den listan. Tycker jag. Inte sant?
Barcelona kevina
2008-06-17 13:13
lol, ser man på!!
Barcelona Ronaldiinho
2008-06-17 13:12
Enligt länktipset så vill Deco helst att Ronaldinho joinar honom med att gå till Chelsea.

""I would like Ronnie to play with me for Chelsea,"

Deco anser att Ronaldinho är fortfarande en storstjärna och att han inte bör gå till Manchester City, utan till ett bättre lag som kan vinna tittlar.
Barcelona Dizzy
2008-06-17 13:03
Guiza hade varit perfekt för Barcelona som inhoppare. Men frågar är om han vill bli en supersub.
Barcelona Barca!.!.!
2008-06-17 11:23
Ämne: Ämne: Ronaldi....
Självklart menar jag det ;)

Bra att du rättar mig.
Barcelona Barca!.!.!
2008-06-17 11:23
Ämne: Ämne: Ronaldi....
Självklart menar jag det ;)

Bra att du rättar mig.
Barcelona Exclusive
2008-06-17 11:11
Ämne: Ronaldinho och Deco ....
Till Chelsea menar du väl ;)
Barcelona Barca!.!.!
2008-06-17 10:34
Ronaldinho och Deco på väg till Chelsea.

Kolla länktips för ryktet!
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-06-17 03:01
R10-Etoo-Messi

Du kan läsa om presentationen här, länktips.
Barcelona R10-Etoo-Messi
2008-06-17 02:34
Vilken tid ska Guardiola presenteras imorgon?
Barcelona Ronaldiinho
2008-06-17 02:24
2bbbe

Men det ligger något i det du säger, läste nyss(länktips) att Guiza skulle vilja spela för oss, så att ha honom som reserv skulle vara utmärkt.!
Barcelona Ronaldiinho
2008-06-17 02:16
2bbbe

Det med att köpa in Moutinho och flytta upp iniesta låter intressant, men ifall Eto'o lämnar som du nämner så tycker jag att vi borde köpa in david villa istället.

Barcelona 2bbbe
2008-06-17 01:22
jag skulle tycka det vore intressant att köpa in moutinho o sedan flytta upp iniesta på ronnies plats om han nu går. sedan om nu lejonet drar så skulle guiza vara en perfekt ersättare lr va tror ni??
Barcelona luis Enrique 21
2008-06-17 01:09
antal mal skulle det sta dar.
2008-06-17 01:09
Forhoppningsvis sa ar Messi varldens basta spelare nasta ar aven om inte tror att han nagonsin kommer upp i Ronaldos antal (Vilket ronaldo sjalv formodligen inte heller gor.) tanken pa att Ronaldo Kan spela i real nasta ar skrammer lite grann. JAg har tyckt att ronaldo ar en riktigt sliskig character och det blir annu en anledning att hata real. Men ha Robben pa ena kanten och ronaldo pa andra blir svart att sla atminstande pa papperet. Ar sjukt nyfiken pa vad Pep kommer saga nar han presenteras officiellt. Tror ni han kommer prata om formationer och taktik for nasta sasong redan?
Barcelona Barcalonawi
2008-06-17 01:07
Ämne: Forstar inte alla ko....luis Enrique 21,

precis som Ronaldiindo sa.. Han är en av världens bästa.. men vi behöver inte ha honom. Dessutom så tror jag inte att han matchar in direkt i barca..

Om ni tänker efter.. När lyckas Ronaldo som bäst? när han spelar i PL som du verkar ha koll på. När gör han mål som mest?
Är inte det mot mitten/botten lag? Han är aldrig lika effektiv mot starka lag.. personligen tycker jag synd om Teves och Rooney.. som både gör ÄNNU grymmare instaster än va ronaldo gör.. Men som vanligt så lyckas han med att skymma såna talanger. Hans moral och attityd är inte det bästa heller.. Alla vi har bevittnad nu hur tacksam han är för mannen och laget som har gjort honom till den han är idag..
Barcelona Ronaldiinho
2008-06-17 01:00
Ronaldo är inget för oss. Han är världens bästa spelare det är klart det, men han kostar aldeles för mycket och han är så gott som klar för Madrid.

så ni som vill se honom spela för oss nästa säsong, glöm det..
2008-06-17 00:56
Forstar inte alla kommentarer om att Ronaldo ar for dalig for barca och inte haller vara spelares klass. Har ni overhuvudtaget kollat pa premier league. Jag ar inte sarskilt tokig i iden att ronaldo ska till Barca men att saga att han inte haller absolut hogsta varldsklass ar helt enkelt fel.
Barcelona Ronaldiinho
2008-06-17 00:55
LIONEL-MESSI

Du har nämnt väldigt många storstjärnor som du vill se i Barcelona, tänk på att det här är verklighet och inte FM.
Barcelona Barcalonawi
2008-06-17 00:53
Ämne: När är president omr....Nää.. det är inte alls kul.. Tänk er vilken kaos det kan bli nu mitt i silly season..
Jag litar inte på Rosells löfte.. Visst skulle aguero passa in fint fint i barca men tror ni verkligen att at.Madrid släppa deras bästa striker? som dessutom ha sagt att han vill stanna där. Inte minst nu när laget ska kvalla sig till CL.
Hans andra största mums-värvning lär vara C.Ronaldo vaa?
Honom är vi inte intresserade av.. För stort ego för att hålla bra team-spel och för mkt pengar som laget behöver föratt återbygga sig.

Som (nästan) alla här har sagt.. barca behöver ha nya hungriga talanger.. Inte några superstars som tror att de är gudar.. och man tjänar inget på dem än att deras tröjor säljs bäst :)
Barcelona Barca#1(R.I.P PUERTA)
2008-06-17 00:50
vad är det som händer i barca just nu? Att vi letar efter en ny larsson är helt okej, men när inzaghi, julio cruz och trezeguet nämns så blir jag jävligt förbannad. Trezeguet springer 10 meter per match, han är snart 31 år och kommer aldrig att accpetera bänken! Inzaghis datum har passerat han skulle aldrig lyckas i barca. Julio cruz är en bra inhoppare. men killen är 33 år gammal och skulle verkligen inte göra någon nytta. Vi behöver inte mätta spelare utan vi behöver unga och hungriga spelare!
Barcelona Suñol
2008-06-17 00:48
Och sluta med fantasiuppstälningar med Pato och Aguero hit och dit dom kommer inte.
Barcelona Suñol
2008-06-17 00:48
Ett presidentval i nuläget skulle vara en mindre katastrof för Barca. Låt Laporta sitta tiden ut(två år till) och påbörja Barcelonas nya projekt. Desutom så verkar det som den där pajasen Giralt som startat allt vara en riktig idiot.
Barcelona Abbe_
2008-06-17 00:38
Som Rambla tidigare skrev, det är absolut inte avgjort om det kommer bli något presidentval.
Barcelona En_Gång_Barca_Alltid_Barca
2008-06-17 00:28
När är president omröstningsgrejen ? Kul om Rosell kommer :D
Barcelona Visca EL Barca
2008-06-16 23:55
jag väntar fortfarande på den underskriften av alves och vill verkligen att moutinho sticker till barca och även någon vass anfallare som david villa. Om man värvar Villa varför nt silva också? ahha
Barcelona LIONEL-MESSI
2008-06-16 23:38
ronaldo och pato har också ryktas men jag vill inte ha ronaldo för han är för bra + han kommer inte hålla han har vart som bäst nu han kommer inte vara så bra längre kan bra men inte som den här säsongen. pato vill jag ockå ha men tror inte han anländer men tänk er dröm anfall.
Bara ynglingar

--------Pato---------
Aguero-----------Messi
Annons: