/spanien/barcelona/forum/20928.aspx/spanien/barcelona/forum/20928.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona FCB10
2008-06-19 14:28
Enligt SPORT har vi värvat en ny back, Henrique från Sao Paulo! ...

KOLLA LÄNKTIPS!
Barcelona 2bbbe
2008-06-19 14:23
problemet för oss har vart att henry har fått tagit plats på kanten. henry är ju som bäst när han får spela centralt o vända upp på skott direkt. silva lr hleb skulle avlasta ehnry enormt o skulle ta fram hans goda sidor! silva lr hleb va tycker ni?
Barcelona Barca#1(R.I.P PUERTA)
2008-06-19 14:11
Andunger:

Anderson spelade de första 35 minuterna innan han utgick för skada. Han gjorde ingen dålig match men han gjorde inget speciellt heller..
Andunger
2008-06-19 13:40
vet någon om Anderson fick spela i brasilien matchen ? i sådana fall var han bra ? tycker han är en mycket intressant spelare.
Barcelona luis Enrique 21
2008-06-19 12:58
Ämne: OkkaPokka1

Handla....
Haller fullstandigt med. Man borde gora sig av med Henry till och med tycker jag. Och behalla Etoo. Aven om Henry skulle skarpa till sig nasta sasong sa blir han inte yngre och snabbare. Han gjorde ett ganska daligt em ocksa. Och nu kand et inte skyllas pa fatigue och skador. Barca sager ater igen att dom ahr obegransad budget nastan vilket jag anser vara skitsnack. Om sa ar fallet sa kop spelare som Benzema eller Zlatan och gor av med Henry.
Barcelona Gaucho_10
2008-06-19 12:45
OkkaPokka1

Handlar inte om att underskatta, jag tycker bara att man ska inte lägga så mycket börda på henrys axlar, så att till slut så är det henry som bestämmer om barcas offensiv ska ha en bra dag eller inte, det kommer inte att funka så

Gillar köpet av Adebayor, men det krävs ändå en som kan slicka kanterna, typ Silva aktig

Behåll eto'o för fan Pep, vad är det med dig???!!!
Barcelona OkkaPokka1
2008-06-19 12:36
Gabriel

Jag tror du underskattar Henry något enormt. Om han ges en stor roll i ett lag så är han också mycket bättre. Sen att han såg halvtaskig ut i första säsongen beror mycket på hans skada och hans anpassning i de spanska och Barcas spel.

Om man kollar dom sista matcherna han spelade så gick de ändå mycket bättre. Och jag tror nog Pep vet vad han gör.. Även om Eto'o ändå skulle vara de bästa valet enligt mig. Följt av Villa

Och Benzema vill jag verkligen inte ha i Barca.. I nu i alla fall..
Barcelona Gaucho_10
2008-06-19 12:36
Seriöst, saviola var bänkad i barcelona, och han är bänkad i Real, vill han vara en pengakåt --- så får man väl betala för det, killen får knappt spela fotboll

Det finns inte så många tunga, starka spelare där ute som går att köpa just nu.
Zlatan går inte att köpa, Drogba ska till Inter, Huntelaar lär kosta en hel del, Benzema stannar kvar i Lyon, Trezeguet är alldeles för gammal.

Skulle personligen föredra Guiza eller Vucinic
Barcelona Koeman_4
2008-06-19 12:30
Ämne: Tror inte att Lagerb....
Nej Dinho kommer aldrig gå dit, men jag tror inte Madrid skulle ha något imot att reta upp Barca fansen igen, se bara hur dom roffade åt sig Saviola inför säsongen som var. Det var ju knappast för att han är en sån utomordentlig spelare och jag tvivlar på att det var för att han var gratis helelr..
Barcelona Gabriel
2008-06-19 12:25
Åt helvete med Peps tankesätt när det gäller nyförvärv säger jag bara. Han vill göra sig av med världens bästa forward för att ersätta honom med Adebayor. Jag blir så jävla trött att det inte finns. Nu vill han inte heller ha Villa eftersom han inte är den typen av anfallare som han anser kunna kompletera Henry och Bojan bra. Han vill ha en stor tanks som komplement till Henry och Bojan. Va fan! Bara det att han tänker satsa på Henry som försteanfallare nästa säsong är idiotiskt. Jag har försökt smälta som fan att Eto'o ska bort vilket har varit svårt men har ändå hållt optimisten uppe då jag trott att man tänker satsa på Villa men nu vill man ha Adebayor.

Henry, Adebayor och Bojan som anfallare nästa säsong. Det där räcker inte för titlar så mycket kan jag säga redan nu :)

Jävla skit är så jävla arg nu!
Barcelona Gaucho_10
2008-06-19 12:22
Tror inte att Lagerbäck ska någonstans med tanke på att han har sagt att han vill vara kvar.

Ronaldinho kommer aldrig att sticka till Real Madrid, varken Real eller Barca är inte dumma nog att skapa en sådan skandal igen, a la figo skandal
Barcelona Koeman_4
2008-06-19 12:20
"Spanska DiarioSport rapporterar om att Real Madrid planerar ett chockbud på Barcas otränade brasse Ronaldinho...."

Mmm, det låter ju trovärdigt...
Barcelona luis Enrique 21
2008-06-19 11:57
NI som ropar efter en varldsklass tranare till sverige far nog tanka om. Tror att sveriges landslag har en ganska liten budget. Det basta vi kan hoppas pa ar nagon som lyckats bra i allsvenskan tror jag. Sjalv kan jag inte ngt om allsvenskan men Baxter ar val duktig?
Tycker att det ar solklart att Lagerback ska fa sparken. Pinsamt igar. Och likasa mot Spanien. Riktigt daligt att ha kallstrom pa banken och personligen var jag aldrig ngt fan av Elmander pa hogeryttern
Barcelona Barca!.!.!
2008-06-19 10:27
"Chockflytt för Ronaldinho?"
Enligt de senaste ryktena så ligger Ronaldinho nära en flytt till LA Galaxy.
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2008-06-19 10:17
Kolla Länktips.

Ronaldinho på läktaren igår mellan Brazil-Argentina. Fan, ser han inte lite tjock och deppig ut eller bara dålig bild?

Skönt och se att han lever iaf.
Barcelona FCB_armin
2008-06-19 08:45
Unicef

Jag kommer verkligen att sakna Ginho, borde inte du också göra det?
Barcelona Unicef
2008-06-19 05:13
There will recover Barca-c....
Barcelona Unicef
2008-06-19 04:55
Ämne: Argentina va de bätt....
såg sista 20min o då låg han bakom allt som hände!hoppas han får vara hel säsongen ut!!!
Barcelona nemo
2008-06-19 04:53
thb: Det är Jonas som spelar i Mallorca har jag för mig.
Barcelona älskabarcelona
2008-06-19 04:51
Argentina va de bättre laget . Och messi va nog bäst på plan . Eller va tycker ni ?
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-06-19 04:50
Slut.
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-06-19 04:37
Haha, jobbigt för Diego att bli inbytt sedan utbytt igen.
Barcelona Unicef
2008-06-19 04:36
Alves in!!!
thb
2008-06-19 04:36
Diego ut - Alves In
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-06-19 04:32
thb

Gutierrez (stavning?)
Barcelona Unicef
2008-06-19 04:30
Vem kommer sakna R10? LM10 nästa!!!
thb
2008-06-19 04:22
Vem är den långe, långhåriga spelaren i Argentina?
Han som spelar på vänsterkanten och ser ut som en hare när han springer?
Barcelona Unicef
2008-06-19 04:19
jag såg faktist Uruguay matchen i går o vart riktgt överraskad av Caseres. han spelde VYB den andra halvan av mathen, jag såg bara den halvan o tycker de ska bli kul o se honom i blått o rött i framtiden!!!
Barcelona El Capitán
2008-06-19 04:18
Är det Jose Mari som spelar eller drömmer jag? Killen kan ju inget annat än att slänga sig på de mest vidriga sätten...

Herregud, och han ryktades tillochmed till Barca =/
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-06-19 04:15
thb

Håller med dig, brukar trycka ner den ibland för att kolla runt på sidor istället.
Annons: