/spanien/barcelona/forum/20927.aspx/spanien/barcelona/forum/20927.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
thb
2008-06-18 23:33
Tror inte Alves kommer få spela ifrån start idag/imorgon, eller vad man nu ska säga hehe.. Blir förmodligen Maicon.

FooTBaLL
2008-06-18 23:26
Ämne: Captain Fantastic!
....
En bra match av Zhirkov kan inte peta Abidal 7 dar i veckan. Och med tanke att sverige spela så dålig och yttorna va korridörr för ryssland.
Barcelona Captain Fantastic!
2008-06-18 23:25
Gud är störst!/

Ja, det enda problemet är hur ryssar anpassar sig till västerländska ligor. I Rysland så tjänar de ibland bättre än i Italien, Spanien och England samtidigt som de bor hemma med familjen och latar sig. Många återvänder hem ganska snabbt, tyvärr.

Men jag skulle verkligen villja vräva dessa tre. Arshavin är helt slående lik Ronaldinho för några år sedan, hans passningsspel och blick för spelet är mäktigt, för att inte snacka om hans speed och dribblingar.

Man får gåshud bara man tänker på Arshavin och Zhirkov på en kant och Messi och Alves på den andra, det spelar knappt någon roll vem fan det är som spelar som anfallare då :D
Getafe Grande Geta (f.d. Feyenoord & AJA)
Hoppas Guardiola lyckas i Barca!

BTW, er f.d. spelare V. Munoz är Getafes nya tränare fr.o.m. imorn ;). Det kanske förbättrar förhållandet till Barca?
Barcelona Gud är störst!
R10-Etoo-Messi

Nej jag anmälde mig gratis.
Barcelona R10-Etoo-Messi
2008-06-18 23:23
Ämne: ok sorry men rambla ....
Kostar det nåt om man blir medlem ?

Matchen börjar kl 02:50
Barcelona LIONEL-MESSI
2008-06-18 23:22
ok sorry men rambla tack så mycket att du rekomenderade bet 365 den är bäst jag testade den precis på bol - par bilden var PERFEKT så nu ska jag kolla på Bra - Arg är det nån som vet när matchen är svensk tid ?? isåfall säg
Barcelona Oha789
2008-06-18 23:21
Tarrak

tack för att du skriver en trevligare Inlägg, mer sånt skulle jag gilla och att man försöker berätta på ett bättre sätt för varandra.
Barcelona Gud är störst!
2008-06-18 23:18
Captain Fantastic!
Jag satt också efter matchen och tänkte på om vi kunde värva trion Zhirkov, Arzhavin och Pavlyuchenko. En våt dröm. Zhirkov var så jävla bra så det inte är sant skulle peta Abidal 7 dagar i veckan.
Barcelona Oha789
2008-06-18 23:18
Okkapokka1

jag gillar inte att komma in i denna forumet och så finns det folk som väntar i forumet bara för att nån ska skriva nåt som dom tycket är helt fel och så hugger dom direkt, här är vi och försöker rätta varandra på ett bra sätt och försöker ge varandra ider och lössnignar tycker jag och vet inte annars varför andra är här kanske är andra folk här för nånting annat, men vill inte att en ska komma in och bara direkt skriva och kritisera mig, det snack Tarrak gjorde ville han typ bevisa att jag är efterbliven och inte hängt med alls, han kunde ta det på mycket bättre sätt än vad han skrev,

han skrev helt annat innan. han ändra sin skrivning för han kanske själv tyckte att det var fel.
Barcelona tarrak
2008-06-18 23:14
Ämne: Tarrak

va mer tr....
Det var absolut inte min mening att vara otrevlig, men jag tycker att du gör en väldigt konstig tolkning av vad som skrivits. Ingla var på plats i London förra veckan utan att verka komma närmre en deal som man jobbat på länge och nu erkänner han att det finns ett intresse, men samtidigt säger han Hleb är långifrån det enda alternativet. Jag sitter inte på någon absolut sanning, men Hleb känns kallare än på länge.
Barcelona OkkaPokka1
2008-06-18 23:14
Oha789

Om du tyckte att tarrak attackerade ditt inlägg så var de ingeting mot vad du gjorde nu.

Kritisk skulle nog passa in bättre än negativ.
Barcelona Captain Fantastic!
2008-06-18 23:12
Åhhh, tänk om Txiki och gänget kunde värva Arshavin och Zhrikov.

Arshavin och Zhirkov på högern med Messi och Alves på vänster skulle få mig att göra i brallan!!
Barcelona R_10_ME
2008-06-18 23:11
mycket bra spel av Ryssland... Pavelhenko spelade mycket bra och jag tror att barca är intreserad av att köpa honom.. Hoppas att jag har stavat hans namn rätt.
Barcelona Gud är störst!
2008-06-18 23:11
Oha789

Håller med det mesta av det Tarrak skriver låter nedlåtande och negativt. Vet itne varför men det känns så.
Barcelona Oha789
2008-06-18 23:10
Tarrak

Nu ändrar du din skrivning.

lär dig skriva inne här och negga inte för mycket,
Barcelona Oha789
2008-06-18 23:08
Tarrak

va mer trevlig och va inte negativ,

läs det jag skrivit och försök förstå innan du neggar direkt på mina inlägg.

jag Vet att Barcelona varit intresserad väldigt länge nu, men om du kollar och läser så skrev jag att Allt börjar på allvar nu. Det är första gången som jag läser muntligt att vi är efter Hleb och att vi sitter i förhandlingar och vill inte ha sånna kommentar från mina vänner från Barca forumet, jag är ingen REAL MADRID FANS för att du ska direkt atackera på mina inlägg, jag är BARCA FANS och stolt skriver jag här inne i forumet.
Barcelona tarrak
2008-06-18 23:06
Ämne: Va glad jag blir nu ....
Det har inte varit någon hemlighet att Barcelona jagat Hleb under en längre tid, men hur du kan göra tolkningen att vitryssen skulle kommit närmre Blaugrana den senaste tiden är en gåta. Känns snarare tvärtom.
Barcelona Oha789
2008-06-18 22:57
Va glad jag blir nu när Hleb kommer in till laget, allt är inte klart men hoppas det blir klart nu när förhandlingarna sätter igång på allvar.

Hlebs spelv förståelse och blickförspelet gör att jag bara inte kan vänta längre och vill ha han till laget, skulle passa perfekt.

Visca el Barca!
Barcelona Gud är störst!
2008-06-18 22:57
Brasilien - Argentina börjar 1.45. :D
Barcelona kev
2008-06-18 22:56
LIONEL-MESSI

Herregud, kan inte du skaffa dej ett liv??? nåt vettigt att säga kankse?
Barcelona kev
2008-06-18 22:55
jaha.. gjort är gjort! sverige? uselt.

kan knappast vänta inför imorgon. Go Portugal!
Barcelona Criff
2008-06-18 22:53
LIONEL-MESSI, dina påståenden är pinsamma. Om du ska säga något, säg något vettigt, annars knip igen!
Barcelona kev
2008-06-18 22:51
Oha789

matchen börjar inte nu. den börjar runt 2 på morgonen tror jag.. jag vet dock inte vilken kanal matchen visas.. Någon som vet??
thb
2008-06-18 22:51
Skulle skämmas om jag var hel svensk. Skäms bara till hälften nu;)

Tycker det var bra att Sverige åkte ut. För att; man underskattade Ryssland. Sa att man skulle vila Zlatan inför den matchen som att man var säkra på vinst.
Nu kanske Lagerbäck blir sparkad, men förmodligen inte.

När man kollar på lite Argentina - Brasilien så blir nog alla glada igen ska ni se.
Barcelona Gud är störst!
2008-06-18 22:50
Ser ni intervjun med Lagerbäck: "Vi hade ju lite otur vi hade lite chanser" Skämtar han? Sverige blev utspelade av Ryssland!
Barcelona LIONEL-MESSI
2008-06-18 22:44
jag tycker att sverige ska sparka lagerbäck och ta in en brasse tränare eller nått liknande för svergie måste satsa på en ny spel stil men sverige är rasister så dem kommer ta in en svensk tränare
Barcelona LIONEL-MESSI
2008-06-18 22:44
jag tycker att sverige ska sparka lagerbäck och ta in en brasse tränare eller nått liknande för svergie måste satsa på en ny spel stil men sverige är rasister så dem kommer ta in en svensk tränare
Barcelona Der Afro
2008-06-18 22:42
Undrar vad det blivit mot Holland? :( Ryssarna förtjänar nog att vinna, de spelar ju Barcelona-likt och underhållande.
Barcelona Gaucho_10
2008-06-18 22:41
Jaha Sverige är ute...

Kan inte fatta att Lagerbäck är så usel, att han inte tar med Goitom är bara sjukt, och att väljer att spela med elmander som yttermittfältare är bara konstigt

Sverige är bra, vi har jävligt bra spelare om vi kan utnyttja de på ett bra sätt, titta bara på namnen : Zlatan, Henke, Källström, Goitom, S.Larsson, Elmander, Mellberg osv

Nej ut med Lagerbäck, in med en världstränare
Annons: