/spanien/barcelona/forum/20925.aspx/spanien/barcelona/forum/20925.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ßlueRed
2008-06-19 19:04
-

Barcelona Rambla
2008-06-19 19:03
Ämne: Är det bara jag som ....
Konstigt, då han avänder bägge fötterna ungefär lika mycket. Det är ju bla det mest positiva som skrivs om honom, att han är lika bra med bägge fötterna. Vi kanske inte har sett samma klipp då. Seg? Tja, tempot är oftast mycket lägre i Brasilien. Det får han träna bort i Europa.
Barcelona Puyolinho
2008-06-19 18:35
Är det bara jag som inte är imponerad av Hernanes (har bara sett youtube-klipp) men killen verkar vara väldigt seg. Han använder sig också BARA utav högerfoten. Han är som en Deco ur form.
Barcelona OkkaPokka1
2008-06-19 18:35
Gonzalez_Barca

Notera också att en del av ryktena är några rejäla bubblare. Så Barca har nog inte velat värva alla dessa spelare. Något media målat ihop.
Barcelona FCB10
2008-06-19 18:11
Gonzalez_Barca

eehhh... Luka Modric kan du glömma, han spelar för Tottenham nu
Barcelona Rambla
2008-06-19 17:55
Dags att dra sig ur förhandlingarna med Arsenal. Inga fler värvningar därifrån tack. Skippa Hleb, vi har den spelartypen i klubben redan.
Barcelona Gonzalez_Barca
2008-06-19 17:51
Känns som att Barca vill ha alla spelare i världen.. Listan som de har velat(eller ryktats) värva till 08/09:
Mutu, Adebayor, Trezeguet, Van der vaart, Diego, Joao Moutinho, Luka Modric, Hleb, Hernanes, Zlatan, Coloccini osv. Vi måste verkligen vara det sämsta laget på att värva spelare..
Barcelona Gaucho_10
2008-06-19 17:40
De vill inte köpa Villa, men de vill köpa Mutu som är en likadan fotbollspelare...does not make any sense...

Hellre Villa, även om han kostar mer
Barcelona Barca!.!.!
2008-06-19 17:38
Rumäniens anfallare Adrian Mutu ryktas komma allt närmare Barca. Barca ska vara beredda att betala hela 200 miljoner för Fiorentinas måltjuv.

Länktips för ryktet!
Barcelona barcadinho
2008-06-19 17:28
Lukas.RP/

Samma sak här som i Sao Paulo. Vi har representater på plats som förhandlar, men inget är klart än, tror jag. Tuffa samtal.

Förhandlingarna i London riktas också på två spelare, Hleb och Adebayor. Jag tror inte att man har en chans för två fiskar i London (knappt en) som i Brasilien.
Jag har en känsla av att Hernanes blir klart snart.
Txiki kommer att skämmas att åka till Barcelona från Brazil med tomma händer.
Jag hoppas att han inte handlar för dyrt.
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-06-19 17:20
Jag hoppas vi får in en spelare som gör så att det inte känns meningslöst när vi får hörnor och frisparkar.
Barcelona Tibidabo
2008-06-19 17:10
Bara det blir mer effektivt tills nästa säsong, så är jag nöjd. Visst var det vackert många gånger, men man minns mer den frustrerade känslan över att man inte kom till så många avslut.
Skjuter man inte blir det inga mål, så enkelt är det.
Underbart med en ny säsong snart och ny tränare, längtar redan!:)
Trevlig sommar Cules!
Lukas.RP
2008-06-19 17:09
Hleb allt närmare Barça?

Se länktips!
Barcelona En_Gång_Barca_Alltid_Barca
2008-06-19 17:03
Vi kanske kör en 6 - 3 - 1 uppställning nästa år. Skoja bara, är det någon som vet något om hur Pep ska lira nästa år ( defensivt, offensivt ). Kanske nån som har följt B-laget
Barcelona Tibidabo
2008-06-19 16:52
Ämne: Tibidabo

Ingen ha....
Näe, tänkte väl det;)
Barcelona Tibidabo
2008-06-19 16:47
Backsidan: Ser o.k .ut(Marquez stannar och Alves kommer)
Mittfält: Behövs minst 1 ny.
Anfall: Behövs minst 2 nya, en som kan lasta av messi.

Om ryktena än så länge, hoppas inte på Malouda, David Silva, tveksam till Trez.

Barcelona Kimmpa_fcb
2008-06-19 16:35
Tibidabo

Ingen har sagt något annat?
Barcelona Tibidabo
2008-06-19 16:31
Om Deco, Ronaldinho, Etoo är "överflödiga".
Kan väl ändå inte betyda att det inte behövs någon ersättare för dem?
Barcelona FCB10
2008-06-19 16:16
om Henry spelar com centerforward kommer han lyckas, det är jag övertygad om!
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-06-19 16:12
Om bara Henry kämpar och går in i närkamperna varje match så tror jag han kommer lyckas, om han då spelar som central anfallare och inte ute på kanten.
Barcelona T#11
2008-06-19 15:57
fatta !!! henry funkar ingenstans, sälj honom!!!
Barcelona barcadinho
2008-06-19 14:46
FCB10/

Txiki är på väg till Sao Paulo. De har nog inte hunnit komma överens om något. Barca är nog mer intreserad av Hernanes från Sao Paulo än Henrique (eftrsom behovet av en mittfältare är större än av en back). Men man försöker få ett packet med båda två.

Om Pep tänker att använda Henry som en vänster anfallare då är det märkligt. Alla har ju sett att Henry inte funkar på kanten och han själv klagade för Rijkaard om det. Han trivs inte där och han använder inte heller sin potentioal på kanten.

Ferran Soriano har sagt idag att barca tänker inte sälja de tre stora för små pengar. De ska stanna i barca om det kommer bara löjliga bud.
Barcelona FCB10
2008-06-19 14:28
Enligt SPORT har vi värvat en ny back, Henrique från Sao Paulo! ...

KOLLA LÄNKTIPS!
Barcelona 2bbbe
2008-06-19 14:23
problemet för oss har vart att henry har fått tagit plats på kanten. henry är ju som bäst när han får spela centralt o vända upp på skott direkt. silva lr hleb skulle avlasta ehnry enormt o skulle ta fram hans goda sidor! silva lr hleb va tycker ni?
Barcelona Barca#1(R.I.P PUERTA)
2008-06-19 14:11
Andunger:

Anderson spelade de första 35 minuterna innan han utgick för skada. Han gjorde ingen dålig match men han gjorde inget speciellt heller..
Andunger
2008-06-19 13:40
vet någon om Anderson fick spela i brasilien matchen ? i sådana fall var han bra ? tycker han är en mycket intressant spelare.
Barcelona luis Enrique 21
2008-06-19 12:58
Ämne: OkkaPokka1

Handla....
Haller fullstandigt med. Man borde gora sig av med Henry till och med tycker jag. Och behalla Etoo. Aven om Henry skulle skarpa till sig nasta sasong sa blir han inte yngre och snabbare. Han gjorde ett ganska daligt em ocksa. Och nu kand et inte skyllas pa fatigue och skador. Barca sager ater igen att dom ahr obegransad budget nastan vilket jag anser vara skitsnack. Om sa ar fallet sa kop spelare som Benzema eller Zlatan och gor av med Henry.
Barcelona Gaucho_10
2008-06-19 12:45
OkkaPokka1

Handlar inte om att underskatta, jag tycker bara att man ska inte lägga så mycket börda på henrys axlar, så att till slut så är det henry som bestämmer om barcas offensiv ska ha en bra dag eller inte, det kommer inte att funka så

Gillar köpet av Adebayor, men det krävs ändå en som kan slicka kanterna, typ Silva aktig

Behåll eto'o för fan Pep, vad är det med dig???!!!
Barcelona OkkaPokka1
2008-06-19 12:36
Gabriel

Jag tror du underskattar Henry något enormt. Om han ges en stor roll i ett lag så är han också mycket bättre. Sen att han såg halvtaskig ut i första säsongen beror mycket på hans skada och hans anpassning i de spanska och Barcas spel.

Om man kollar dom sista matcherna han spelade så gick de ändå mycket bättre. Och jag tror nog Pep vet vad han gör.. Även om Eto'o ändå skulle vara de bästa valet enligt mig. Följt av Villa

Och Benzema vill jag verkligen inte ha i Barca.. I nu i alla fall..
Barcelona Gaucho_10
2008-06-19 12:36
Seriöst, saviola var bänkad i barcelona, och han är bänkad i Real, vill han vara en pengakåt --- så får man väl betala för det, killen får knappt spela fotboll

Det finns inte så många tunga, starka spelare där ute som går att köpa just nu.
Zlatan går inte att köpa, Drogba ska till Inter, Huntelaar lär kosta en hel del, Benzema stannar kvar i Lyon, Trezeguet är alldeles för gammal.

Skulle personligen föredra Guiza eller Vucinic
Annons: