/spanien/barcelona/forum/20923.aspx/spanien/barcelona/forum/20923.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gud är störst!
2008-06-19 03:19
Jävlar vilken räddning av Abbondanzieri från 5 meters håll så räddade han.
Barcelona Gud är störst!
2008-06-19 03:16
Grym kameravinkel, kameran var nere längs marken.
Barcelona Oha789
2008-06-19 03:13
Messi är med på höger kanten, Argentina har inte fåt så mycket bollen det är Brasilien som förmatchen.
Barcelona Gud är störst!
2008-06-19 03:11
Startar inte Messi? För jag ser inte han på plan.

OBS! Nu såg jag honom ser ut som han är nån sorts offensiv mitt.

Matchen kan ses på www.rojadirecta.com välj någon av "link no p2p".
Barcelona Ronaldiinho
2008-06-19 03:11
Ni som kollar på matchen.. hur går det?
Vilket lag har börjat bäst..?
thb
2008-06-19 02:52
DÄr kan ni kolla på matchen.
Barcelona NoGo^
2008-06-19 02:45
Ämne: Nån som ska försöka ....
kolla här: http://www.rojadirecta.com/
Barcelona El Capitán
2008-06-19 02:40
Nån som ska försöka streama Bra - Arg? Har kollat på Bet365, men matchen finns inte med i deras kalender...
Barcelona FCB10
2008-06-19 02:22
Arshavin imponerade verkligen på mig idag! sjukt bra!

kolla videon på länktipset!
Barcelona BlueRed
2008-06-19 01:48
Ämne: Ja fyfan, titta på v....
Ut med Lagerbäck och in med Gus Hidink! Han är ju en sjukt bra tränare.
Barcelona Ronaldiinho
2008-06-19 01:47
Uruguay vann 6-0 idag mot Peru

skönt för vår spelare Martin Cáceres.
Barcelona NoGo^
2008-06-19 01:36
Ämne: Var kan man se match....
regga dig på bet365 så kan du se där!
Barcelona nemo
2008-06-19 01:13
Var kan man se matchen inatt?
Barcelona Antonio Puerta
2008-06-19 00:34
Preliminära startelvor

Argentina (4-3-1-2): Abbondanzieri; Zanetti, Burdisso, Coloccini, Heinze; Mascherano, Gago, Maxi Rodriguez; Riquelme; Messi, Agüero

Brasilien (4-4-2): Julio Cesar; Maicon, Juan, Lucio, Gilberto; Mineiro, Silva, Josue, Diego; Robinho, Luis Fabiano

Avspark: 02:50 (svensk tid)

Det är allt ni behöver veta inför Argentina vs Brasilien matchen :D
FooTBaLL
2008-06-19 00:17
Ämne:
Nu fattar jag en s....
Varför inte med Van Persie på vänsterkanten, om nu ens Arsenal & Wenger vågar sälja han. Riktig grym vänsterfot..
Barcelona En_Gång_Barca_Alltid_Barca
2008-06-19 00:14
Börjar matchen mellan Argentina och brazil 00:45 ?
Barcelona barcadinho
2008-06-19 00:10

Nu fattar jag en sak om ersättare för etoo - det kommer inte värvas en anfallare som spelar som lejonet. Vi kan glömma nog Villa coh såna kvicka anfallare.
Pep ser Bojan som en ersättare för etoo.
Men han vill komplettera anfallet med en stor och stark striker för att få en variation i anfallspelet. I vissa matcher kan det vara bra att ha en tank i straffområdet som kan nicka eller skjuta mål. I andra matcher kan man ha den lilla tekniska Bojan centralt istället. Variation alltså.
Så fattar jag.

Men utan R10 eller en naturlig vänsterving så ser jag inte hur det ska funka med 4-4-3.
Vem ska spela till vänster? Henry? Iniesta?
Vi kommer att få pengar från försäljningar. Vi kan kanske täcka den här positionen med Silva, Diego Capell (Del Nido kommer att bli förbannad fråm ideen), eller nån annan.
Barcelona barcadinho
2008-06-19 00:08
Captain Fantastic/

Jag håller med dig lite om det du skrev tidigare om Ryssland. De påminner mycket om holland 70-80 talet. Ett vackert offensivt fotboll (som inte alltid är så effektivt, men so what). Man njuter.

Men att värva tre stycken från Ryssland-hhhmmm.
Spelare från Ryssland har ett rykte av att vara icke-krigare, icke-kämpare, särskillt när det går dåligt. De spelar också för lite med hjärtat.
Det är deras rykte, så vet jag vet. Sen kan man diskutera om det stämmer alltid och hos alla deras spelare.

Tarrak och de andra om Hleb/
Ryktena om Hleb har ju pågått jätte länge och man har inte kommit någonstans än. Förhandlingarna verkar vara svåra. Så tarrak har faktiskt rätt när han undrade det han gjorde.
Förhoppningsvis så värvar vi honom, men inget är än klart.

Jag skulle förlora 600 kr idag om Sverige skulle gå vidare från gruppen. Skönt att ha pengarna kvar i fikan. Det är dags för Sverige att bygga något nytt. Så är det. Det behövs också en "revolution" ungefär som man gör nu i barca. När man tittar på landslaget så tror man att tiden har stått still, eller som om det är nån gamal match från 1998 på repris. Nu räcker det. Hämta några nya ansikten utan att vara rädd och fegas.

thb
2008-06-19 00:07
älskabarcelona// Tror inte man spelar med b-laget i kanske den viktigaste matchen i VM-kvalet. Mot rivalen Brasilien också.
Finns inte på kartan.
FooTBaLL
2008-06-19 00:06
Ämne: FooTBaLL

Det bero....
Okej, det kan jag hålla med. Men som du kanske vet så är abidal inte sämre än Zhirkov.

Och jag såg att han va riktigt grym. Men du vet att Abidal va riktigt grym han med i barcelona. Hans första säsong i Spanien. Zhirkov skulle jag gärna vilja se i barca men kanske backup till abbi men just nu har vi sylvinho och han räcker till ett år till och mer..
Barcelona nemo
2008-06-19 00:05
Någon som vet hur man kan kolla Brasilien - Argentina matchen ikväll? Visas den på TV?
Barcelona älskabarcelona
2008-06-19 00:04
Det känns som att argentina spelar med B-laget .
Barcelona Gaucho_10
2008-06-19 00:01
Ja fyfan, titta på vilka spelare vi har, KLASSER bättre än de flesta ryska spelarna, men den dära idioten Lagerbäck väljer att bänka Kim Källström som är den enda "playmakern" Sverige har, och han väljer att köra med elmander på kanten....

Ta in en världsklass tränare så får ni se att att vi kommer att lyckas i VM
Barcelona SaM__-
2008-06-18 23:52
Ämne: LIONEL-MESSI, dina p....
Varför ska han hålla tyst för Criff?

Kan på något vis hålla med han lite. Visst ordet "rassism" är ett väldigt extremt och otroligt laddat ord. Men det är hans åsikt och i vissa drag kan jag hålla med att grundsynen ibland kan vara det.

Men varför inte, Lionell Messis idé är inte alls så pjåkig. En anfallsinriktad tränare som har lite brassetänk och attraktiv fotboll i sig skulle kanske bli en perfekt mix med Sverige "skandinaviska" styrka. Men men, det visar sig men något som är klart är i alla fall att Lagerbäck har gjort sitt.
thb
2008-06-18 23:51
barba/

Preliminära startelvor

Argentina (4-3-1-2): Abbondanzieri; Zanetti, Burdisso, Coloccini, Heinze; Mascherano, Gago, Maxi Rodriguez; Riquelme; Messi, Agüero

Brasilien (4-4-2): Julio Cesar; Maicon, Juan, Lucio, Gilberto; Mineiro, Silva, Josue, Diego; Robinho, Luis Fabiano

Fast det är inte säkert.
Barcelona barba
2008-06-18 23:45
Nån som har startuppställningar för bra - arg?
Barcelona Gud är störst!
2008-06-18 23:40
FooTBaLL

Det beror inte bara på motståndet allt han visade upp på plan visade på kvalité man såg potentialen och som sagt kvalitén.
Barcelona Gud är störst!
2008-06-18 23:35
Captain Fantastic!

Det beror på från person till person alla behöver inte vara såna. Men som du säger bara att tänka på de spelarna i Barca lockar ju så mycket. Jag blev mest imponerad av Zhirkov vilken ytterback! Påminner lite om Alves och om vi har 2 såna ytterbackar på varsin kant det skulle vara fantastiskt!
thb
2008-06-18 23:33
Tror inte Alves kommer få spela ifrån start idag/imorgon, eller vad man nu ska säga hehe.. Blir förmodligen Maicon.

FooTBaLL
2008-06-18 23:26
Ämne: Captain Fantastic!
....
En bra match av Zhirkov kan inte peta Abidal 7 dar i veckan. Och med tanke att sverige spela så dålig och yttorna va korridörr för ryssland.
Annons: