/spanien/barcelona/forum/20921.aspx/spanien/barcelona/forum/20921.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona luis Enrique 21
2008-06-20 17:14
Numera verkar det som spelare ar pa topp mellan 18-23.
Forlat glomde namna barca.
Barca!
Barcelona SaM__-
2008-06-20 16:35
haha, är Ballack diskussionen fortfarande igång? Nämen nu tror jag väl;)
Jaja man får tycka vad man vill om Ballack men låt det va nu!

Koeman//
Vi ska väl ändå inte bli som marrängerna och leva på gamla meriter? Jag tror alla här inne är full medveten och väldigt tacksam över vad dessa spelare har gjort för klubben. Men bara för det ska vi väl ändå inte ha kvar dem när bäst före datum har gått ut på dem och motivationen för Barca verkar borta.

Däremot bäst-före-datum angående Ronaldinho är en svår fråga. Han ska ju egentligen vara på toppen av sin karriär just nu. 25-30 då man brukar vara som bäst va? Aja, Silly är i full gång det visar sig hur det blir. Är ganska nöjd än så länge med ledningens värvningar.
Barcelona Criff
2008-06-20 15:58
Vilka mer har uppträtt så dåligt som de 3?

Någon som har koll på hur mycket Numancia fick betala för Dimas?
Ska bli kul att se honom i Primeran nästa år då Numancia tagit steget upp från Segundan.
Dimas var också en utav de ledande figurerna som gjorde att Barceloca B Kom upp ur Terceran :)

Gonzalez_Barca , ganska stor skillnad på det Koeman gjorde och det Pep gör.

Koeman kom mitt i en säsong och bytte från 4-4-2 till 4-3-3 och skulle köra offensiv samba fotboll med ett lag som hela historien spelat på försvara och kontra fotboll.
Det blev pannkaka.
Barcelona Gonzalez_Barca
2008-06-20 15:58
Om jag minns rätt var det en viss Koeman som också sparkade lagets 3 viktigaste spelare. Men det gick ju åt h*lv*t*. Så vi får ju hoppas att Guardiola har bättre koll på det han håller på med.
Barcelona Koeman!!
2008-06-20 15:57
Är inte naiv utan är bara less att bara vissa av spelarna som uppträtt dåligt straffas. Så vara lika för alla.
Barcelona Criff
2008-06-20 15:54
Koeman, var inte så naiv och skäms istället för hur spelarna har uppträtt den senaste tiden.
Barcelona Koeman!!
2008-06-20 15:47
Jag tkr det är pinsamt hur Ronaldinho, Eto'o och Deco behandlas trots vad dem har gjort för klubben. Deco har varit portugals bästa spelare i EM och var bäst på planen igår mot tyskland så fattar inte varför dem ska "skrota" en sån världsspelare.
Barcelona Jugador
2008-06-20 15:37
Fortfarande bara ett rykte detta med Adebayor men om det nu är sant så är det ett riktigt dåligt köp. 25+ mil euro (!) för en väldigt överskattad striker som Eto'o är 50ggr bättre än på allt. Killen är verkligen inte stabil och missar solklara chanser ibland.

Behåll Eto'o eller köp in en annan spelare som David Villa ändå om man behöver lägga på 10-15 mil euro extra, för att Adebayor är verkligen inte värd 25.
Barcelona OkkaPokka1
2008-06-20 15:22
Förstår inte riktigt hur denna loser diskution kunde gå så långt angående Ballack. Och här i Barca forumet också. Lyfter lite på ögonbrynen och är en föga förvånad.

Jag hade förstått om man gått in i Chelseas forumet och sagt samma sak och reaktionerna blivit desamma. Men man kan bli överraskad ibland ;)
Barcelona Smogen
2008-06-20 15:11
shit.....t.o.m. du Rambla? :)
Snälla alla, sluta snacka om Ballak, svenskalandslaget, tv4s kommentatorer och vad Pepe åt till lunch. Detta är ett barca forum, snacka Barcelona. har nu läst tre sidor i forumet där Ca 10% handlar om Fc Barcelona, resten har handlat om helt andra saker....pallar inte mer. :)

Ang. transfers.
Barcelona har ju öppet gått ut och sagt att man vill renovera truppen etc.
Det är ju (som konstaterats tidigare) totalt idiotiskt, alla tror att Barcelona är desperata, alla spelares pris verkar ha halverats, Ronaldinho för 15€ mille som Milan ville ge först (nu vill dom ha honom gratis) är ju fan en oförskämdhet.

Sen verkar det ju vara ännu värre när Barcelona ska köpa spelare. Varenda spelare verkar ju få ett mångdubblat pris varje gång Barca hör sig för...
Hade Barcelona velat köpa Daniel Andersson hade det väl snackats om 30€ mille där med.... börjar ju likna en omöjlighet att få spelare till vettiga priser i år...
Det måste vara lite irriterande för Txiki just nu...
Barcelona Allendinho
2008-06-20 15:03
Du har faktist rätt fast det finns bättre spelare än r10 och eto'o fast jag skulle kunna säga antingen david villa, drogba,ELLER som mittfält Nasri, C.ronaldo
Barcelona De Assis
2008-06-20 14:29
kan inte fatta hur Guardiola kan ba komma in i laget o kasta ut vilken spelare han vill,
självklart är han en idol för oss culés och Blaugranas historia men det spelar ingen roll, att komma in i laget och kasta ut dom 3 VIKTIGASTE spelarna som bollfördelarna Ronaldinho och Deco samt Målsprutaren Eto´o, hungriga lejonet.
har aldrig varit så negativ till Laporta o hans beslut, det här är de värsta jag vart med om, ska vi sälja Eto´o och ersätta honom med Adebayor, en spelare som får så jävla "ursäkta språket" mycket god kritik från ingenstans, förstår inte, från ingenstans så kommer Adebayor upp, han e ingen målsprutare, han gör mål när han har öppet mål, såg han själv i CL , skam att han bar på arsenal tröjan.
jag säger till er alla, förvänta inte er att vi ska gå ut o krossa varenda lag nu ifall vi tappar nästan en hel elva .. Pep kommer krossa Lagandan och få ur oss i CL-kvalet på engång, stort misstag Laporta .. stort misstag.
sparka hela Styrelsen, Laporta och in Med Sandro Rosell, om de va så han hette. han verkar ha bättre förmågor än Laporta.
Barcelona OkkaPokka1
2008-06-20 14:26
Mmh, i det här forumet så attackerar alla varann när man tycker olika. Ni borde testa internationella forum. Där håller man en mogen nivå i alla fall och man attackerar inte varandras åsikter..

Har för mig att någon annan tog upp detta för någon dag sen.
Barcelona petersays
2008-06-20 14:02
Ska ni fortsätta bjäbba om Ballack så tycker jag ni kan starta en tråd i forumet istället - ok?
Barcelona AlexC
2008-06-20 13:57
Rambla

Onödigt vet jag inte om det var, jag motiverade i mitt inlägg varför jag tyckte att det behövdes tas upp.

"Ursäkta då så mycket om ordvalet "loser" tycks sticka i ögongen så förbannat mycket hos vissa här. Jag skulle varit mer diplomatisk och benämnt hans tillkortakommanden lite ödmjukare så som tex, han råkade befinna sig på den förlorade sidan, han har bara haft otur, motståndarna hade en jäkla tur, osv, osv."

Du behöver inte alls ursäkta dig, i alla fall inte för min del, jag är som sagt inget större fan av Ballack. Men att kalla någon för ärkesvin (jag kunde inte hitta några motiveringar från dig till varför han skulle vara det, mer än att han påpassligt fult knuffade undan sin bevakare innan nickmålet) och europas största loser när han enbart varit med och förlorat (om det är som du säger ang. Bay-RM) en CL-final. Det var det jag reagerade på.
Barcelona Lujàn
2008-06-20 13:57
FooTBaLL

Här står det att dem kommer den 1 juli.
Barcelona Gaucho_10
2008-06-20 13:45
Gillar faktiskt Adebayor, han skulle vara väldigt nyttig i boxen, han verkar dessutom vara en skön typ. Han och henry har lirat tillsammans så det borde inte vara några problem

Det bästa vore om man behöll eto'o
Barcelona Milbona
2008-06-20 13:44
Vill fan inte se nån adebayor i vårat lag grmyt överskattad anfallare. Om det nu är så att vi ksall värva några spelare så finns det bättre alternativ....

In: Podolski, Villa, Silva, Moutinho, Arsjavin, (srijakov vänsterback i ryssland)såg för jävlig ut i positiv bemärkelse, Gomez, benzema mfl

Ut: Abidal, Deco Ronnie, Guddy, Marquez?, eto?...
FooTBaLL
2008-06-20 13:29
Ämne: GRABBAR! Så här ska ....
Snygga bortatröjer :D .. längtar tills hemma tröjer kommer men har för mig att det inte kommer förrän i augusti är de så eller ?
Barcelona FCB10
2008-06-20 13:05
GRABBAR! Så här ska Barca's borta matchtröja se ut, coll tycker jag :)

Barcelona Dizzy
2008-06-20 13:02
Nån som vet vem den här spelaren är? Har aldrig hört talas om han.
Barcelona NoGo^
2008-06-20 12:58
Jag hoppas verkligen vi INTE köper Adebayor! Vill ha kvar Etoo. En spelare som kanske skulle vara intressant är Arshavin, grym mot sverige och vart bra i de matcher jag sett med Zenit.
Delarocha RIP Puerta
2008-06-20 12:57
Ekwall och Lundh kan ju vara det mest inkompetenta radarparet i tv-historian. Stör mig så otroligt mycket på dessa två individer.
Barcelona A.Gaudi
2008-06-20 12:48
Jag är väl också en av dom som vill ha ut lagerbäck ur landslaget. men jag tycker det är svårt att se någon bra ersättare, förutom drömmen svennis(men det händer nog aldrig).

kanske är det dags för oss också att vända blickarna mot en europeisk tränare?

Annars förstår jag inte riktigt varför huntelaar aldrig nämns längre. skulle föredragit honom över alla tunga forwards i världen. en extrem målspruta och, troligtvis, hollands nästa superspelare som lär dominera europa ett bra tag.
Kwake
2008-06-20 12:47
Ta det lungt grabbar, ni kan räkna bort Adebayor, han har gått ut och sakt flera gånger att han vill stanna i Arsenal, sjukt jobbiga rykten som tas upp om och om igen.

Dessutom är Marca den mest opålitliga hemsidan någonsin efter Tribalfootball.
2008-06-20 12:33
JAg saknar Glenn!!! Hade garna haft Nordahl med pa ett horn ocksa. Varst ar Ekvall som tror att Em handlar om honom och inte fotboll. Han ser ganska redo ut for att stalla upp i lets dance eller melodifestivalen. Sen att para ihop honom med Jihde...
Och fylla ut tiden med att hitta sveriges "glassigaste" epa traktor ar bara sorgligt. Harligt nar kommentatorn kallat nani for nanni hela kvallen sa hor man det portugisika kommentatorn i slutet namna honom i bakgrunden med korrekt uttal.
Barcelona Dizzy
2008-06-20 12:18
Verkar som allt är snart klart med Adebayor? Fattar inte varför Etoo ska säljas. Men Adebayor är ingen dålig ersättare plus att han är yngre.
Barcelona Rambla
2008-06-20 11:59
luis Enrique 21:

Glenn Strömberg hade varit den perfekta ersättaren. Ja, han är oerfaren men med hjälpa av dugliga assistenter så hade det fungerat bra.

Fjällström är duktig, förklarar situatoner och taktiska små detaljer på ett utmärkt sätt. En klar favorit hos mig, lite synd bara att han ska få dela ruta med klåpare som tex Wenström och Hedman.

Otroligt onödigt att ens nämna Mourinho av Marc Ingla. Ledningen borde vid det här laget veta vad för typ av karaktär Mourinho är och att han inte skulle låta en sån sak passera obemärkt. Nu har det dragit igång ett tjafs i media och man tvingades tom till en officiell dementi på websidan.
2008-06-20 11:53
Ar dt nagon annan som tycker att tv4 borde forbjudas att nagonsin visa stora fotbollshandelser. Tycker synd om Fjallstrom som maste sitta med ett sant gang pajasar.
2008-06-20 11:52
Om LAgerback far sparken elle avgar, Vem ska da ersatta tycker ni?
Var det inte lite onodigt av ledningen att fa det att lata som ourino har tiggt jobb i Barca?
Annons: