/spanien/barcelona/forum/20920.aspx/spanien/barcelona/forum/20920.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona forca_barca_forca
2008-07-30 19:48
alla i forumet ska hålla på ifk att de ska ta sig vidare till gruppspelet så kanske de kan möta barca fan det hade varit en dröm skulle parkera utanför ullevi tills ja får biljetter!!
Barcelona Heywood Jablome
2008-07-30 19:44
Captain Fantastic// Vi får vänta och se, han stannar inte länge i b-laget det är säkert.

Messi-Lona// Finns en artikel uppe om det redan.

BlueRed// Man tackar ödmjukast! Tycker hela redaktionen har varit bra hela året. Glöm inte Eva Josefsson också som är "chefen" ungefär.

Nu ska jag ladda till matchen.

Later
2008-07-30 19:43
Ämne: Alltså lag från den ....
okej tack :D
Barcelona BlueRed.
2008-07-30 19:42
Mohamed Ahmed
Anton Sonesson

Skriver riktigt bra artiklar, har gjort ett riktigt bra jobb den här sommaren! Nu när Captain Fantastic! är tillbaka så tycker jag att vi har en "Fantastic" redaktion!

I salute you!
Barcelona A.Gaudi
2008-07-30 19:41
Alltså lag från den seedade gruppen kan bara möta lag ifrån den oseedade. detta för att storklubbarna inte ska kunna ställas mot varandra.
2008-07-30 19:38
Ämne: Se länktips.

där....
men ifk/basel är med i samma grupp som barca så kommer de att mötas?
Barcelona Messi-Lona
2008-07-30 19:37
Barca måste släppa messi så han spelar os det blev klart idag . Fifa bästemde det
Barcelona Captain Fantastic!
2008-07-30 19:37
Heywood Jablome/

Då känner jag igen dig :)

Att han har sålts är inget jag personligen kan svära på, men enligt den länken så ska han ha dragit till Grekland.
2008-07-30 19:35
Captain Fantastic// Nemo-Gudjohnsen och Gudabenådad är mina två förra nick:-)

Sålts? Senast jag läste för några dagar sedan var att Sevilla var intresserade, men att klubbarna inte kunde komma överens.
Barcelona A.Gaudi
2008-07-30 19:31
Se länktips.

där har ni listan på seedade och oseedade lagen i lottningen. barca ligger på en andra plats(på någon sorts poängräkning) efter liverpool.
2008-07-30 19:30
Heywood Jablome (Har du ändrat namn från någonting annat? Jag känner inte igen nicket)

En krönika kan komma upp när jag kommit "up to date" med vad som hänt kring Barca den senaste tiden, jag har inte hunnit göra så mycket sen jag kom tillbaka lite tidigare idag.

Valiente har sålts enligt den ovenstående källan till Henk ten Cate's Panathinaikos. Jag har ingen utvecklad mening om det, Valiente hade jag aldirg sett mycket av och utav det lilla jag såg så verkade han vara en spelare utan varken salt eller peppar om man säger så, vilket krävs om man ska slå sig in i A-laget.
2008-07-30 19:28
men vilka lag till hör den seedade gruppen?
2008-07-30 19:23
Skönt att ha tillbaka dig Captain Fantastic. Kan vi förvänta oss en krönika snart? :-)

Det kommer bli en lång säsong det hade varit skönt med en till offensiv mittfältare. Arshavin hade varit drömmen. Även fall jag inte har sett mycket av honom, utan mest hört allt. Så är hans insats mot Holland tillräcklig för mig. Det var ingen slump.

Vem är Dos Santos? We got Jeffren. Iago Falque i all ära, men Gai Assulin, Crosas och Mark Valiente borde alla dem få ett kontrakt som försäkrar att de stannar på La Masia. Vi kan skapa ett kraftfullt lag om några - enbart av talanger.
Barcelona A.Gaudi
2008-07-30 19:22
vet inte om det är för att Basel är bra eller för att ifk har historia i europa. Men det är iaf så att vinnaren av IFK/Basel kommer tillhöra den seedade gruppen, hur konstigt det än må låta.

2008-07-30 19:20
men valencia fick möta Elfsborg?
2008-07-30 19:14
forca_barca_forca/

Yes sir, det kan de....Eller inte, A.Gaudi verkar vara mer insatt i det hela än mig.

Nu är jag tillbaka från min semester allesammans.

Det glädjer mig att se att man inte värvade Adebayor för 30 Miljoner. Det var konstigt att se Messi spela med oss, trodde han skulle vara långt bort i Asien vid det här laget. Det var tråkigt att se att man inte värvade Zhirkov, Pavlyuchenko eller Arshavin. Det ska bli roligt att se den kommande säsongen, träningsmatcherna verkar bjuda på mycket bättre spel än förra säsongen. Nu är det ett lag med en klar spelidee, som min kära Hasse Backe skulle ha sagt :)

Det roligaste är dock att Jeffren äntligen fått chansen och imponerat på alla. Det är en av mina gunstlingar som äntligen fått visa sina kvaliteer, nästa på tur är Iago Falque, pojken i vår cantera med en precisare vänsterfot än Messi.

Jävligt spännande match ikväll mot Fiorentina, vi får se upp med Mutu :)
2008-07-30 19:13
FC Basel blir en svår nöt att knäcka för IFK. Den dagen allsvenska lag sig hålla i bollen någon gång så kanske, kanske de kan ta sig till gruppspelet av Champions League.
Barcelona Palle Kuling....
2008-07-30 19:10
A.Gaudi

Va!! Jag trodde dom kunde möta Barca :/
Barcelona A.Gaudi
2008-07-30 19:08
nej, tyvärr. IFK tillhör den seedade gruppen ifall de tar sig vidare. så de kommer att få möta "enklare" motstånd. hoppas bara dom lyckas slå basel men jag är skeptisk.
2008-07-30 19:03
en fråga bara
kan IFk ifall de tar sig vidare möta barca?
Júventus
2008-07-30 19:00
Här är länk till Barcas match sry skickade liverpools.
Júventus
2008-07-30 18:59
Skickade fel sry
Barcelona Messi-Lona
2008-07-30 18:58
när börjar vår match
2008-07-30 18:54
Det är många bra matcher ikväll, men det blir Barcelona för min del. Struntar fullständigt i andra lags försäsong. :-)
Barcelona dubis
2008-07-30 18:53
Júventus// Det där är Liverpools match?
Júventus
2008-07-30 18:51
Länk till Villareal - Barcelona för er som vill se den.
2008-07-30 18:09
Oha789// Ja, herregud. Vi borde vinna med junior-laget :-)

Barcelonas basketlag ska också till USA för att spela en 4-mannaturnering med Lakers, Raptors och Clippers. Undra om de kommer att umgås med varandra :-)
Barcelona Oha789
2008-07-30 18:06
Det spelar ingen roll vem vi möter, vi är ändå dom störta favoriterna under cl-kvalet.
Barcelona true_barca_fan
2008-07-30 18:02
Nu på fredag kommer vi får veta vilka vi möter i CL KVAL. dom som vill se den kan göra det.

Eurosport sänder som vanligt fredag kl 12:00
Barcelona Smacked
2008-07-30 17:52
Arshavin på g i matchen
Annons: